[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”14633″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

شروع هر چیز نو در زندگی، پنجره‌ای از دنیایی جدید به روی ما باز می‌کند. این شروع جدید را باید با چیدمانی زیبا و منحصربفرد آغاز کنید. در این روزهای ناب شروع تو، ما نیز در کنارت هستیم تا سهمی از لبخند تو باشیم. در جشنواره ویژه فروش جهیزیه عروس چی بچین همه چیز برای شروع شما مهیاست.

این جشنواره برای تمامی نوعروسان طراحی شده است تا با خیال راحت ست سرویس اتاق خواب و مبلمان اتاق نشیمن را به صورت یکجا و مقرون‌به صرفه‌تر خریداری نمایند. در این جشنواره نه تنها به جدیدترین مدل‌های روز مبلمان دسترسی دارید، بلکه از تخفیف ویژه‌ای نیز برخوردار خواهید بود.

با خرید هر پکیج ویژه‌ که شامل مبلمان، سرویس اتاق خواب و آینه و کنسول است، خیال‌تان راحت خواهد بود که دکوراسیون هماهنگ و منجسمی خواهید داشت. محصولات هر پکیج با دقت خاص و زیر نظر طراحان داخلی چی بچین انتخاب شده است و بهترین ست جهیزیه عروس می‌باشند. شما می‌توانید از هر شهری هر کدام از پکیج‌های جهیزیه عروس را سفارش دهید و آن‌ را در زمان مقرر درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

شرایط جشنواره جهیزیه عروس

این تخفیفِ ویژه فقط شامل سه پکیج فوق است که هر پکیج شامل مبلمان، سرویس اتاق خواب و آینه و کنسول می‌باشد. اما با این حال شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خودتان تغییراتی را در هر پکیج اعمال کنید. امکان تغییر رنگ پارچه مبلی، جنس پارچه مبلی و جنس چوب در هر پکیج وجود دارد. استفاده از مزایای این جشنواره برای سایر محصولاتِ فروشگاه آنلاین چی بچین تحت شرایط خاصی امکانپذیر است که در این باره پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما به شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس حاصل نمایید.

توجه کنید که مشخصات محصولات هر پکیج به طور کامل در بخش “مشاهده اطلاعات پکیج و خرید” آورده شده است. مدت زمان ساخت و تحویل هر پکیج ۴۵ روز کاری طول خواهد کشید و توجه کنید که به موقع پکیج موردنظر خود را سفارش دهید. تمامی محصولات مجموعه چی بچین به مدت ۱ سال خدمات پس از فروش دارند که همین تضمینی بر کیفیت بالای محصولات ما است.

چطور در جشنواره جهیزیه عروس شرکت کنم؟

جهت سفارش هر پکیج شما باید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس حاصل نمایید یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. مشاوران چی بچین در مورد تکمیل فرآیند خریدتان شما را راهنمایی خواهند کرد. همینطور سوالات خود را می‌توانید از طریق همین شماره یا واتساپ با کارشناسان ما در میان بگذارید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space][vc_single_image image=”14610″ img_size=”400×400″ alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space][vc_column_text]

پکیج شماره یک جشنواره

دکوراسیون به لطافت حریر

اگر طرفدار دکوراسیون ساده و مینیمال ولی در عین حال کاربردی هستید، پکیج شماره یک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این پکیج قرار است خانه‌ای دنج با ظاهری ملایم و ظریف داشته باشید. همه چیز در این پکیج حول سادگی می‌چرخد و از ریزه‌کاری و تجملات دکوراسیون سنتی خبری نیست. پکیج جهیزیه عروس شماره ۱ شامل ست مبلمان مدل Andes، سرویس خواب مدل Ophelia و آینه کنسول مدل X است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده اطلاعات پکیج و خرید” style=”outline-custom” outline_custom_color=”#dd3333″ outline_custom_hover_background=”#dd0000″ outline_custom_hover_text=”#ffffff” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-heart” add_icon=”true”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space][vc_single_image image=”14619″ img_size=”400×400″ alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space][vc_column_text]

پکیج شماره دو جشنواره

دکوراسیونی از جنس طبیعت

اگر دوستدار طبیعت هستید، می‌توانید پکیج شماره ۲ را انتخاب کنید. محصولات این پکیج با الهام از سبک میدسنچری طراحی شده‌اند و ظاهر کلاسیک و منحصربفردی با خود به دکوراسیون‌تان به ارمغان خواهند آورد. پکیج شماره ۲ شامل مبل ال لوکا، سرویس خواب مدل Acorn و آینه کنسول مدل Acorn است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده اطلاعات پکیج و خرید” style=”outline-custom” outline_custom_color=”#dd3333″ outline_custom_hover_background=”#dd0000″ outline_custom_hover_text=”#ffffff” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-heart” add_icon=”true”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space][vc_single_image image=”14620″ img_size=”400×400″ alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space][vc_column_text]

پکیج شماره سه جشنواره

دکوراسیونی برای تمامی عمر

اما سومین پکیج جشنواره جهیزیه عروس شامل مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین سبک‌ مبلمان در جهان است که احتمالا موردعلاقه‌ی شما نیز قرار خواهد گرفت. بله، درست حدس زدید، سبک مبلمان چسترفیلد که در همه‌ی دوران محبوب بوده است و هیچ وقت از رده خارج نشده است. پکیج جهیزیه عروس شماره ۳ شامل ست مبلمان Milward، سرویس خواب Grid و آینه کنسول مدل Z است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده اطلاعات پکیج و خرید” style=”outline-custom” outline_custom_color=”#dd3333″ outline_custom_hover_background=”#dd0000″ outline_custom_hover_text=”#ffffff” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-heart” add_icon=”true”][vc_separator][/vc_column][/vc_row]