اینفوگرافیک: چطور به راحتی خانه‌ی خود را از انرژی‌های منفی دور کنید؟

انرژی‌های منفی

فاکتورهای بسیار زیادی در روحیات ما دخیل هستند که یکی از مهمترین فاکتورها محیطی است که در آن زندگی می‌کنیم. محیط خانه باید مملو از انرژی‌های مثبت باشد و باید انرژی‌های منفی را از محیط دور کرد. راه‌های بسیار زیادی برای این امر وجود دارد که یکی از آن‌ها رعایت چیدمان، دقت در انتخاب رنگ‌ها و همچنین فنگ شویی است. البته برخی دیگر از کارها هستند که برای از بین بردن انرژی‌های منفی بیشتر کمک می‌کنند و برای ایجاد فضای دلنشین کمک می‌کنند. در ادامه برخی از این راه‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی فضایی ایده‌آل را برای زندگی داشته باشید.

از ذهن خودتان شروع کنید

اول از همه بهتر است از خودتان شروع کنید. برای اینکه انرژی‌های منفی را از محیط اطراف خود دور کنید بهتر است ابتدا ذهن خود را نظم دهید و مثبت فکر کنید و فکر خود را مملو از حس خوب کنید. با این کار به طور طبیعی این انرژی‌های مثبت به محیط اطراف شما هم ساطع خواهد شد.

مریم گلی دود کنید

از دیرباز تا به امروز دود کردن مریم گلی یکی از راه‌هایی است که انرژی‌های منفی را دور نگه می‌دارد. این قضیه در زندگی بومی‌های آمریکایی رواج داشته است و تقریبا نزدیک به فرهنگ اسپند دود کردن در کشور ما می‌باشد.

شمع‌ها را فراموش نکنید

در گوشه گوشه‌ی خانه در صورت امکان شمع بگذارید(البته زیاده روی هم نکنید) شاید استفاده از شمع‌ها خیلی در مواقع خاص باشد اما استفاده از آن را به یک عادت طبیعی تبدیل کنید. شمع با داشتن شعله‌ای گرم و ظریف باعث ایجاد صمیمیت در محیط می‌شود. گاهی چراغ‌ها را خاموش کنید و چند شمع روشن کنید و اثر آن را با چشمان خودتان ببینید.

از سنگ نمک استفاده کنید

استفاده از سنگ نمک برای از بین بردن انرژی‌های منفی در کشورهای آسیایی تقریبا مانند یک سنت است و مردم به آن پایبند هستند. برای اینکه با استفاده از سنگ نمک انرژی‌های مثبت را به محیط بیاورید کافی است در گوشه‌هایی از خانه مقداری نمک بریزید و بعد از ۴۸ ساعت آن‌ها را جمع کنید و دور بیاندازید با این کار شما انرژی‌های منفی هم دور ریخته خواهند شد.

از سنگ‌ها انرژی بخش استفاده کنید

برخی سنگ‌ها از خود انرژی خوبی را ساطع می‌کنند و موج‌های منفی را دفع می‌کنند. سنگ‌ها و کریستال‌هایی که این ویژگی را دارند را مهمان خانه‌ها خود کنید و برای اینکه سنگ درستی را انتخاب کنید از فردی که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیرید.

از بی نظمی دوری کنید

یکی از مواردی که انرژی‌های منفی را چندین برابر می‌کند بی نظمی است. بی نظمی علاوه بر اینکه محیط را زشت می‌کند باعث بهم ریختگی ذهن شما هم می‌شود. برای اینکه ذهنی منظم داشته باشید محیط اطراف خود را همیشه مرتب و تمیز کنید تا احساس دلپذیرتری در محیط جریان داشته باشد.

و اما در آخر موسیقی خوب در محیط پخش کنید

بد نیست یک موسیقی آرامبخش و دلنشین در محیط پخش کنید تا احساس بهتری در محیط ایجاد شود. موسیقی همیشه جواب می‌دهد.

انرژی‌های منفی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *