مبل آبی نفتی، انتخابی لوکس برای تمامی دکوراسیون‌ها

مبل آبی نفتی

طراحی داخلی یکی از مباحث بسیار مهم دنیای امروز می‌باشد که نقش آن تنها معطوف به بهینه‌سازی و زیبایی فضا نمی‌باشد و تاثیرات آن روی روحیه‌ی افراد نیز به وضوح قابل مشاهده است. مبل آبی نفتی از آن گزینه‌های امنی است که می‌تواند بهترین دکوراسیون را برای شما رقم بزند. به طور کلی آبی رنگ بسیار انعطاف‌پذیری است و شما می‌توانید به خوبی آن را با دکوراسیون‌تان تطبیق دهید.

مبل راحتی رنگ آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل ال روی عکس کلیک کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال پایه دار Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم مدل Haven

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

معماری هر خانه‌ای حتی اگر ظاهر کاملا شگفت‌انگیزی نیز داشته باشد، بدون طراحی داخلی و مبلمان مناسب، کاملا یکنواخت و خسته‌کننده بنظر خواهد رسید. مبلمان نقش بسزایی در طراحی داخلی هر خانه‌ای دارد و می‌توان گفت بیشترین سهم از هر خانه‌ای به آن اختصاص می‌یابد. دکور، رنگ و مواد بکار رفته در مبلمان می‌تواند فضای زندگی شما را دلباز کرده یا اینکه ظاهر ناخوشایندی به آن دهد.

مدل مبل آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل ال راحتی روی عکس کلیک کنید.

اگر شما در انتخاب مبل آبی نفتی برای اتاق نشیمن خود مردد هستید، بهتر است که این مطلب را تا انتها دنبال کنید. ما در ادامه در مورد مدل مبل آبی نفتی و نحوه‌ی چیدمان اتاق نشیمن با آن صحبت خواهیم کرد و به شما نشان می‌دهیم که چگونه مبل راحتی رنگ آبی نفتی می‌تواند الهام‌بخش دکوراسیون داخلی‌تان باشد.

به دکوراسیون هر یکی از این اتاق‌ها توجه کنید و سعی کنید تا با الهام از آن‌ها و نکاتی که در ادامه گفته می‎شود، طراحی اصولی و منحصربفردی را برای خودتان بسازید.

مدل مبل آبی نفتی مخملی

اگر شما به دنبال ظاهر لوکس و مجللی برای دکوراسیون اتاق نشیمن‌تان هستید، مبل آبی نفتی مخملی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پارچه مخملی با درخشش خود به خوبی می‌تواند مبل شما را به نقطه‌ی کانونی دکوراسیون تبدیل کرده و همه‎ی توجهات را به خود جلب نماید. به طور کلی رنگ آبی تیره با خود حس و حال رسمی را به اتاق نشیمن می‌آورد.

مبل راحتی رنگ آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل ال روی عکس کلیک کنید.

شما می‌توانید مبل آبی نفتی خود را در اندازه یا هر سبک دلخواهی از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سفارش دهید و مطابق با دکوراسیون‌تان آن را انتخاب کنید. معمولا مبل آبی نفتی مخملی به شکل کاناپه دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره جلوه‌ی زیباتری را به اتاق نشیمن می‌دهند و شما می‌توانید آن را با انواع قطعات اضافی مثل صندلی‌های عثمانی بچینید. یکی دیگر از سبک‌های بسیار معمول امروزی برای اتاق نشیمن‌های بزرگ مدل مبل ال است که در ترکیب با پارچه‌ی مخمل آبی نفتی ظاهر بی‌نظیری به خود می‌گیرد.

مبل آبی نفتی با چه رنگی ست میشه ؟

همانطور که می‌دانید آبی رنگ آسمان، دریا و نماد آرامش و تسکین می‌باشد. آبی جزو رنگ‌های سرد است و طیف‌های رنگی متنوعی از آن نیز وجود دارد. در این میان آبی نفتی با ظاهر سحرآمیز و جادویی خود به یکی از رنگ‎های دوست‌داشتنی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است.

مبل رنگ آبی نفتی با سفید

با همه‌ی زیبایی که این رنگ با خود به همراه دارد، اگر شما نتوانید ست رنگی مناسبی را با آن ایجاد کنید، مطمئنا فضای شما بسیار ناخوشایند خواهد شد. با توجه به اینکه آبی نفتی رنگ نسبتا تیره‌ای می‌باشد، بهترین رنگ برای ترکیب با آن سفید است که می‌تواند کمی از تاثیر آن در فضا بکاهد.

مبل آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل ال راحتی روی عکس کلیک کنید.

ترکیب سفید و آبی نفتی ظاهر بسیار رسمی و آرامش‌بخشی را به فضا می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت آن را در دکوراسیون‌تان استفاده کنید. از رنگ سفید برای دیوارها، مبلمان ، کوسن‌‌ها و لوازم ترئینی اتاق استفاده کنید و فضای مجللی را برای خودتان بسازید.

مدل مبل آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل راحتی روی عکس کلیک کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید بیشتر اتاق‎های نشیمن با مبل آبی نفتی دارای دیوارهای سفید یا خاکستری رنگ هستند ولی با این حال شما حتی می‌توانید از رنگ‎های بولد نیز استفاده کنید و آن‌ها را با مبل‌تان مطابقت دهید.

ناموجود
۲۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

آینه و کنسول مدرن Acorn

۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Lanston

۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مبل آبی نفتی و زرد

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، آبی رنگ سردی است و می‌تواند با رنگ‎های گرم به خوبی ترکیب شود. البته با توجه به اینکه مبل رنگ آبی نفتی نسبتا تیره است و هر ترکیب رنگی اشتباهی می‌تواند تاثیر منفی روی فضا قرار دهد، بهتر است که از رنگ‌های گرم در مقیاس کوچک در چنین فضایی استفاده کنید. شما می‌توانید مبل خود را با کوسن‌های به رنگ قرمز، نارنجی و بنفش تزئین نمایید و جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون‌تان بدهید.

مبل آبی نفتی
انواع مدل مبل آبی نفتی را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین ببینید.

ترکیب مبل آبی با قهوه‌ای

ترکیب آبی نفتی و قهوه‌ای یکی دیگر از طرح‌های رنگی فوق‌العاده برای دکوراسیون خانه می‌باشد. با توجه به اینکه قهوه‌ای رنگ نسبتا گرمی‌ می‌باشد در ترکیب با آبی می‌تواند فضای صمیمی و دنجی را بسازد و هارمونی جذابی ایجاد نماید.

مبل رنگ آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل راحتی روی عکس کلیک کنید.

شما می‌توانید رنگ قهوه‌ای را به شکل میز جلو مبلی یا کنار مبلی یا به صورت‌های مختلفی به دکوراسیون‌تان اضافه کنید.

مبل راحتی آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این میز جلو مبلی چوبی روی عکس کلیک کنید.

ناموجود
۱۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز چوبی کنار مبلی Retro

۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز جلو مبلی چوبی Kaira

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز جلو مبلی چوبی Retro

۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

به طور کلی شما می‌توانید رنگ آبی نفتی را  با رنگ‌های فیروزه‌ای، بنفش یاسی، سبز فسفری، قهوه‌ای، خاکستری، لیمویی، نارنجی، سبز، قرمز و سفید ترکیب کنید و آرامش را به فضای زندگی‌تان اضافه نمایید. اگر شما به دنبال فضای پویا و با انرژی‌تری هستید، رنگ‎های سبز فسفری، نارنجی و قرمز در کنار آبی نفتی می‌توانند فضای مهیجی را بسازند.

مبل رنگ آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال پایه دار روی عکس کلیک کنید.

برای جذابیت بیشتر اتاق، شما می‌توانید دیوار پشتی مبل را با انواع قاب‌های عکس و تابلوهای نقاشی بپوشانید و تمامی نگاه‌ها را فقط به سمت مبل بکشانید. این ترفند می‌تواند فضای شما را مجلل‌تر نماید و محیط‌‌ اتاق‌تان را متفاوت کند. ولی در هر صورت بهترین پس زمینه برای مبل آیی نفتی رنگ‌های خنثی است. پیشنهاد می‌کنیم که رنگ‎های سفید، استخوانی یا خاکستری روشن را برای دیوارها و پرده‌هایتان انتخاب کنید.

مبل آبی نفتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد این مبل راحتی تک نفره روی عکس کلیک کنید.

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، مطالعه نمایید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند.

ناموجود
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنسول مدل Art Display

۱۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۱۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Acorn

۱۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

ما اینجا سعی کردیم تا نکات بدردبخوری در مورد دکوراسیون منزل با مبل آبی نفتی را با شما در میان بگذاریم. همینطور ما در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین امکان خرید انواع مبل را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید مدل مبل موردنظرتان را انتخاب و آن را در هر پارچه‌ای سفارش دهید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Catalan

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره مدل Nuri

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل سه نفره Norfolk

۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید دکوراسیونی زیبا برای خودتان ایجاد نمایید. شما چه پیشنهادی برای دکوراسیون با مبل آبی نفتی دارید؟ کدام یکی از این اتاق‎های نشیمن بیشتر موردپسندتان واقع شد؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

برای مشاهده‌ی عکس‌های بیشتر صفحه اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *