عکس مبل چستر: جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌ها را در این مطلب از چی بچین ببینید!

عکس مبل چستر

بی هیچ برو و برگشتی مبل چستر را می‌توان شناخته‌شده‌ترین مدل مبل جهان دانست. به جرئت می‌توان گفت که چه در داخل و چه در خارج از کشور این مدل مبل تا به امروز پرکاربردترین در دکوراسیون داخلی بوده است. اگر نگاهی به تصاویر کاخ‌های سلطنتی انگلیس، خانه‌های اشرافی و عمارت‌های لوکس آن دوران بیندازید، حتما عکس مبل چستر را در دکوراسیون این فضاها خواهید یافت. مبل چستر حدود سیصد سالی است که در دکوراسیون داخلی حضور دارد و همچنان شاهد درخشش این مبل در تمامی فضاهای خانگی و اداری هستیم. البته با پیشرفت تکنولوژی در صنعت مبلمان‌سازی طرح‌های مدرن‌تری از این مبل به بازار عرضه شده است. ما در این مطلب هر دو مدل سنتی و مدرن مبل چستر را بررسی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

عکس مبل چستر

ما در ادامه عکس‌های متنوعی از جدیدترین مدل‌های مبل چستر را برای شما آماده کرده‌ایم. خبر خوب اینکه در فروشگاه اینترتی چی‌بچین انواع و اقسام مدل مبلمان چستر وجود دارد که با مراجعه به این بخش “فروشگاه سایت” می‌توانید آن‌ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل خریداری کنید. حتی امکان سفارش محصول نیز وجود دارد. چنان‌چه مدل و طرح موردنظر خود را در میان محصولات فروشگاه پیدا نکردید، تصویر محصول موردنظرتان را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید تا پس از بررسی امکان یا عدم امکان ساخت آن را به شما اطلاع دهند.

مبل چستر سنتی یا کلاسیک چیست؟

عکس مبل چستر سنتی
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.

مبل چستر سنتی قدمت طولانی در دکوراسیون داخلی دارد. کلمه چستر مخفف‌شده عبارت چسترفیلد است. چسترفیلد در گذشته به مبل‌هایی با هر طرح دل‌خواه گفته می‌شد. اما امروزه مبل چسترفیلد به مبلی با ویژگی‌های خاص گفته می‌شود. در واقع مبل چستر فیلد سنتی “کاناپه‌ای بزرگ با بازوهای گرد شده و هم‌ارتفاع با پشتی مبل” است که اغلب با “روکش چرم تیره پوشیده شده و در سرتاسر مبل تورفتگی‌های عمیقی با استفاده از دکمه یا نخ” به وجود آمده است. عکس مبل چستر بالا کاملاً گویای این توضیحات است.

جالب است بدانید که این مبل به سفارش لرد فیلیپ استانهوپ (Lord Philip Stanhope) در اواسط دهه ۱۷۰۰ ساخته شده است. در واقع لرد فیلیپ خواهان مبلی بود که موقع نشستن بر روی آن کت‌وشلوارش چروک نشود. اینگونه شد که مبل چسترفیلد طراحی و به بازار عرضه شد. البته بدون شک مبل چستر اولیه با آن چیزی که امروزه در فروشگاه‌های مبلمان می‌بینیم، تفاوت‌هایی دارد و شکل مدرن‌تری به خود گرفته است. خوشبختانه امکان سفارش مبل چستر کلاسیک از مجموعه چی بچین وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. ما در ادامه مبل چستر مدرن را به شما معرفی کرده و شما را با مدل‌های مختلف آن آشنا می‌کنیم.

مبل چستر مدرن چیست؟

عکس مبل چستر مدرن

امروزه طراحان مبل چسترفیلد کلاسیک را با نماد‌ها و طرح‌های مدرن ترکیب کرده و به اصطلاح آن را به روزرسانی کرده‌اند. مدل‌های مدرن مبل چسترفیلد با تناسب‌ها، رنگ‌ها، بافت‌ها و خطوط بازی کرده و یک مبل جدید اما همچنان متعهد به سنت‌های خود را ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر، چستر مدرن در شکل مدرن و جدیدتری ظاهر می‌شود اما در طراحی آن می‌توان نشانه‌هایی از سنت و گذشته‌اش را دید. بنابراین، می‌توان این مبل را مناسب فضاهایی دانست که دکوراسیون آن ترکیبی از کلاسیک و مدرنیته است.

برخلاف چسترفیلد کلاسیک که از چرم تیره رنگ ساخته می‌شود، مبل چستر مدرن اغلب از پارچه یا مخمل تولید می‌شود. با این حساب، شما می‌توانید این مبل را در هر رنگ و طرحی پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید در سبک مدرن شما مجاز به استفاده از همه رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی محیط خود هستید. پس اگر علاقه‌مند به مبل‌های چستر هستید، اما تمایلی به چرم تیره ندارید، مبل مدرن چستر یک گزینه ایده‌آل برای شماست.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل Haven

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم راحتی Urban

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Newport

۴۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین‌های مبل چستر کدام‌اند؟

در فروشگاه چی‌بچین انواع مبل چستر مدرن وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید هر یک از آن‌ها را در هر رنگ و طرحی سفارشی‌سازی نمایید. البته برای اینکه کار شما را ساده‌تر نماییم، در  زیر ۷ مدل و عکس مبل چستر را به شما نشان داده‌ایم که همگی جزو بهترین و محبوب‌ترین‌های فروشگاه چی‌بچین هستند.

۱) کاناپه سه‌نفره فراگ

عکس مبل چستر فراگ
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر فراگ، اینجا کلیک کنید.

کاناپه فراگ از محبوب‌ترین مبلمان چستر در چی‌بچین می‌باشدکه در اندک زمان با استقبال زیاد مشتریان مواجه شده است. این کاناپه از ترکیب چوب روس سند بلاس شده و پارچه مخمل درجه یک طراحی شده که بر روی آن لمسه‌کوبی‌های متعددی نیز به چشم می‌خورد. این لمسه‌کوبی‌های لوزی‌شکل تنها بر روی پشتی مبل چستر ظاهر شده‌اند و بخش نشیمن‌گاه آن کاملاً یکدست و صاف است. تضاد ظاهری این دو بخش مبل، جذابیت آن را دوچندان کرده است.

همان‌طور که در عکس مبل چستر مدل فراگ مشاهده می‌کنید، قسمت جلویی بازوها و همچنین حاشیه زیرین مبل از چوب ساخته شده تا این مبل را مناسب برای فضاهای مختلف سازد. در حقیقت، شما می‌توانید این مبل را چه در فضاهای مدرن و چه در فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک به کار گیرید. در کنار کاناپه سه‌نفره فراگ می‌توانید مبل‌های تک ست آن به همراه یک کاناپه سه‌نفره با رنگی متفاوت را نیز تهیه کنید تا یک ست جذاب در خانه خود شکل دهید. برای خرید این کاناپه و یا ست آن می‌توانید به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کنید.

۲) کاناپه دسته چستر تانگو

عکس مبل چستر تانگو
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر تانگو، اینجا کلیک کنید.

کاناپه دسته چستر تانگو از جمله متفاوت‌ترین مبل‌ها در فروشگاه چی‌بچین است. چرا که دارای ویژگی‌های ظاهری متفاوتی نسبت به سایر مبلمان بوده و به خاطر همین توانسته است خود را متمایز سازد. اگر به عکس مبل چستر مدل تانگو نگاه کنید، به احتمال زیاد در همان نگاه اول ویژگی جالب دو متریالی آن شما را متحیر سازد. این مبل از دو متریال پارچه و چرم ساخته شده است. قسمت پشتی و نشیمن آن با پارچه پوشیده شده اما بازوهای آن با چرم تیره رنگی مزین شده است. در حقیقت، این مبل یک نمونه بارز از تلفیق دو سبک سنتی و مدرن است.

در این مدل مبل چسترفیلد مدرن تنها بازوها دارای لمسه کوبی بوده و سایر بخش‌ها ساده و یکدست هستند. پایه‌هایش نیز از فلز تعبیه شده و این ویژگی نیز از مزیت‌های مثبت آن به شمار می‌رود. زیرا حاکی از استحکام بالای آن‌هاست. شما می‌توانید این محصول فوق‌العاده را با رنگ سفارشی خود از فروشگاه چی‌بچین تهیه کنید.

۳) کاناپه سه‌نفره فلورا

عکس مبل چستر فلورا
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر فلورا، اینجا کلیک کنید.

سومین مبل چستری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کاناپه سه‌نفره فلوراست. این کاناپه جزو شیک‌ترین مبلمان چستر بوده و طرفداران زیادی هم دارد. راجع به ظاهر آن می‌توان به تلفیق پارچه و چرم در این مبل اشاره کرد. بخش زیرین آن به همراه بخشی از بازوها با چرم پوشانده شده و بر روی سایر قسمت‌های مبل روکش پارچه‌ای کشیده شده است. اگر به عکس مبل چستر مدل فلورا توجه کنید، بر روی پشتی آن خطوط صاف و منظمی به چشم می‌خورد که باعث شده تا این مبل از سادگی بیش از حد دور شده و ظاهری فوق‌العاده به خود بگیرد. این مبل جزو مبل‌های چستر مدرن و بسیار راحت است که از فروشگاه چی‌بچین قابل خریداری می‌باشد.

۴) کاناپه دسته گرد سریر

عکس مبل چستر دسته گرد سریر
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر دسته گرد سریر، اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال یک مبل چستر مدرن، راحت و عالی هستید، ما به شما مبل دسته گرد سریر را پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که در عکس مبل چستر سریر می‌بینید، این مبل کاملاً ظاهری مدرن داشته و بسیار زیبا و خیره‌کننده است. بازوهای گرد این مبل متصل به پشتی آن بوده و گویی این مبل از دو منحنی تشکیل شده است. بر روی بخش نشیمن‌گاه آن لمسه‌کوبی‌های متعددی وجود دارد که این مبل را بسیار جذاب و اسپورت می‌سازد. پایه‌های مبل دسته گرد سریر ارتفاع مطلوبی داشته و آن را برای انواع فضاهای کوچک و بزرگ مناسب ساخته است. در حالت کلی، این مبل را می‌توان به عنوان یک مبل جدید، اسپورت و مستحکم معرفی کرد. برای تهیه این مبل دوست‌داشتنی تنها کافیست به سایت چی‌بچین مراجعه کنید.

۵) کاناپه دسته تخت سریر

عکس مبل چستر دسته تخت سریر
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر دسته تخت سریر، اینجا کلیک کنید.

کاناپه دسته تخت سریر از لحاظ ظاهری و ساختاری شباهت زیادی به محصول قبلی یعنی کاناپه دسته گرد سریر دارد. هر دو از متریال‌های یکسان ساخته شده‌اند اما تفاوت بارز آن‌ها در دسته‌ها یا به عبارت دیگر بازوهای مبل است. این مبل دارای بازوهای تخت بوده و همین ویژگی، آن را از بسیاری از مدل‌های موجود در بازار ایران متفاوت ساخته است. دسته‌های تخت در این مبل فضای کافی را برای قرار دادن وسایل پذیرایی مثل پیش‌دستی نیز فراهم کرده است.

ناموجود
۳۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چهار نفره دیوان

۴۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان

۶) مبل راحتی چسترفیلد سه‌نفره Milward

عکس مبل چستر Milward
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر Milward، اینجا کلیک کنید.

مبل سه‌نفره Milward از دیگر مدل‌های مبل چسترفیلد مدرن است که از قضا شباهت بسیاری به مبل چسترفیلد کلاسیک دارد. هم‌ارتفاعی پشتی و بازوهای مبل، لمسه‌کوبی‌های روی آن و ارتفاع کم آن با سطح زمین همگی از ویژگی‌های مبل کلاسیک چستر است. اما اگر کمی دقیق‌تر به عکس مبل چستر Milward نگاه کنید، این مبل برخلاف مدل سنتی خود دارای ظرافت دلنشینی است که باعث مدرن‌تر شدن آن می‌شود. در این مدل، بازوهای مبل کمی باریک‌تر بوده و در کل این مبل طراحی جمع‌وجورتری دارد. از طرفی، سطح خارجی این مبل کاملاً با پارچه خوش‌رنگی پوشیده شده است تا دلیل محکمی بر مدرن بودن آن ارائه داده باشد.

مبل چسترفیلد Milward به خاطر جمع‌وجور بودنش برای دکوراسیون فضاهای کوچک گزینه بسیار عالی است. اگر قصد تهیه این مبل ظریف و خاص را دارید، می‌توانید به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کرده و آن را سفارش دهید. شما می‌توانید جزئیات این مبل از جمله رنگ و پارچه آن را با سلیقه خود تغییر داده و مبل موردعلاقه خود را طراحی کنید.

۷) مبل راحتی سه‌نفره Vincent

عکس مبل چستر Vincent
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل چستر Vincent، اینجا کلیک کنید.

در نهایت، قصد داریم تا خاص‌ترین مبل فروشگاه چی‌بچین را به شما معرفی کنیم. مبل راحتی سه‌نفره Vincent یکی از مدرن‌ترین و منحصربه‌فردترین مبل‌های مدل چسترفیلد است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به خطوط صاف و خط‌کشی شده آن اشاره کرد. در این مبل زاویه‌ها کاملاٌ تیز و صاف بوده و همین موضوع باعث شده تا این مبل از سایر مبل‌های معرفی شده در این مطلب متمایز شود. البته مبل چستر Vincent همچنان ویژگی‌های اصلی خود را حفظ کرده و با هم‌ارتفاع‌سازی پشتی و بازوها و همچنین لمسه‌کوبی‌های روی آن، خود را به عنوان یک مبل از خانواده چسترفیلد معرفی کرده است.

عکس مبل چستر هایی که قابل سفارش هستند

در زیر تصاویری از خاص‌ترین مبل‌های چسترفیلد را به شما ارائه می‌دهیم که هر یک از آن‌ها را می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین سفارش داده و تهیه کنید. توجه کنید که این امکان در مجموعه چی بچین وجود دارد که مبل مدل دلخواه خود را نیز سفارش دهید. تنها کافیست عکس محصول موردنظر خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت محصول موردنظرتان را دریافت کنید.

عکس مبل چستر زیبا
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
جدیدترین عکس مبل چستر
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
جدیدترین عکس مبل چستر فیلد
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
جدیدترین و بهترین عکس مبل چستر
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
عکس مبل چستر خاص و مدرن
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
عکس مبل چستر سنتی
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
شیک ترین عکس مبل چستر
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
عکس مبل چستر مدرن و جدید
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.
جدیدترین عکس مبل چستر مدرن
شما می‌توانید انواع مدل مبل چستر را از فروشگاه اینترنتی چی بچین سفارش دهید.

ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با انواع مبلمان چسترفیلد کلاسیک و مدرنیته آشنا کرده و با ارائه انواع عکس مبل چستر فیلد اطلاعات دقیقی را با شما به اشتراک بگذاریم. سبک سنتی و مدرن مبل چستر دارای ویژگی‌های مشخصی است که هر یک به نوبه خود زیبا و منحصربه‌فرد هستند. شما با توجه به سلیقه خود و همچنین فضاهای موردنظرتان می‌توانید هر یک از این مبل‌های چستر را از مجموعه چی بچین سفارش دهید.

حالا شما بگویید! کدام یک از عکس مبل چستر های این مطلب بیشتر مورد پسندتان قرار گرفت؟ آیا مدل دیگری از مبل چسترفیلد را می‌شناسید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *