رنگ مبل سال ۲۰۲۲ به انتخاب کمپانی‌های مطرح دنیا

رنگ مبل سال ۲۰۲۲

کمپانی پنتون (pantone) به تازگی رنگ آبی بنفش (very pery) را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ در زمینه مد و فشن انتخاب کرده است و احتمالا در ماه‌های آینده این رنگ را در طراحی لباس و به طور کل دنیای مد و فشن زیاد خواهیم دید. در طرف دیگر یکی دیگر از کمپانی‌های مرجع به نام “بنجامین مور” را داریم که سبز ملایم را به عنوان رنگ دکوراسیون و طراحی داخلی اعلام کرده است. اما با این حال رنگ مبل سال ۲۰۲۲ محدود به این دو رنگ نیست و چندین ترند رنگی محبوب به عنوان رنگ مبل برای سال جدید اعلام شده است. در این مطلب از وبلاگ چی بجین رنگ‌های سال که از طرف کمپانی‌های مطرح دنیا انتخاب شده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Newport

۸۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دونفره لاوست Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Vincent

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

در طول دو سال اخیر با همه‌گیری ویروس کرونا برخی از افراد رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش را به عنوان رنگ دکوراسیون و محیط پیرامون خود انتخاب کردند. برخی از افراد دیگر نیز به رنگ‌های روشن و شاد روی آوردند. اکنون در دنیای پس از همه‌گیری ویروس کرونا قرار داریم و رنگ‌هایی که خانه‌ها و زندگی‌های ما را پر می‌کنندT دوباره به‌طور گسترده‌ای متفاوت خواهند بود و رنگ‌های متنوعی دوباره ترند خواهند شد.

هر ساله شرکت‎های رنگ‌سازی و کارشناسان این حوزه، تونالیته رنگ‌های متنوعی را به عنوان رنگ سال اعلام می‌کنند. کمپانی پنتون یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها برای تولید کنندگان و فعالان در صنعت چاپ، طراحی گرافیک، مد و فشن، دکوراسیون و طراحی محصول است که از سال ۲۰۰۰ بر اساس فاکتورهایی همچون “مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سلامت مردم” رنگ سال را انتخاب می‌کند. اما با این حال این تنها کمپانی نیست که رنگ سال را انتخاب می‌کند. ما در ادامه رنگ‌های سال ۲۰۲۲ را به انتخاب کمپانی‌های مختلف معرفی کرده‌ایم. خوشبختانه در بخش فروشگاه آنلاین چی بجین این امکان برای شما فراهم شده‌ است که جدیدترین مدل‌های مبل را مطابق با به روزترین رنگ‌های پارچه مبلی سفارش دهید.

چی بچین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل، با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند. شما می‌توانید هر مدل مبلی را با هر طیف رنگی از چی بچین سفارش دهید.

به یاد داشته باشید که هزینه‌ی مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان می‌باشد و از این بابت هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. پس با خیال راحت گوشی تلفن خود را بردارید و با ما در ارتباط باشید. تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه‌ی خدمات بهتر از دغدغه و مشکلات شما بکاهیم.

رنگ مبل سال ۲۰۲۲

  • آبی بنفش به انتخاب موسسه پنتون

"<yoastmark

امسال کمپانی پنتون رنگ کاملا جدیدی را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. Very Peri یا آبی بنفش که می‌توان آن را ترکیبی پرجنب و جوش از انرژی و هیجان رنگ مرجانی و آرامش آبی دانست. این رنگ گرم و شاد که برای برانگیختن کنجکاوی و خلاقیت طراحی شده است، نمادی از گذر ما از انزوای همه‌گیری ویروس کرونا است. این رنگ در حال که ویژگی‌های رنگ آبی همچون اعتماد و آرامش را دارد، در عین حال شادی‌بخش و پویا بوده چرا که کمی رنگ بنفش مایل به قرمز به آن اضافه شده است. شما می‌توانید این رنگ را از طریق مبلمان یا سایر اثاثیه خانه یا با رنگ‌آمیزی یکی از دیوارها وارد فضای خانه‌تان بکنید. مطمئنا انتخاب رنگ آبی بنفش به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲ می‌تواند فضای خلاقانه‌ای بسازد.

رنگ مبل سال
انتخاب آبی بنفش به عنوان رنگ دیوار

رنگ سال پنتون می‌تواند حس بازیگوشی را به فضای داخلی اضافه کند و ترکیب‌های رنگی غیرمنتظره‌ای را بسازد. شما برای اینکه دکوراسیونی با طراوت و با الهام از طبیعت داشته باشید، می‎توانید مبل آبی بنفش خود را با رنگ‌های سبز ست کنید. برای فضاهای کودکانه ترکیب این رنگ با رنگ‌های صورتی یا زرد نیز فوق‌العاده خواهد بود.

آبی بنفش به انتخاب موسسه پنتون
آبی بنفش به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲
  • رنگ Laurel Leaf به انتخاب برند Better Homes & Gardens

رنگ Laurel Leaf به انتخاب برند Better Homes & Gardens
رنگ Laurel Leaf

این سایه سبز غبارآلود که با الهام از گیاه دارویی برگ بو Laurus nobilis انتخاب شده است، یکی از دیگر رنگ‌های سال به انتخاب Better Homes & Gardens می‌باشد. این سایه‌ی رنگی منحصربفرد می‌تواند حس و حال طبیعت را به خانه‌های ما بیاورد. رنگ Laurel Leaf رنگی ارگانیک و گرم می‌باشد و به خوبی می‌تواند با سفید کرمی، رنگ‌های بژ و رنگ چوبی روشن تا متوسط و گل و گیاه ترکیب شود. انتخاب این رنگ برای اتاق خواب فوق‌العاده است و به خوبی می‌تواند فضای راحت و آرامش‌بخشی برای شما بسازد.

رنگ Laurel Leaf در دکوراسیون
رنگ Laurel Leaf در دکوراسیون

همینطور این رنگ برای افزایش تمرکز در دفتر کار خانگی نیز می‌تواند بکار برده شود. برای فضای ناهارخوری نیز می‌توانید از این رنگ به عنوان پس زمینه استفاده کنید. انتخاب این رنگ به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲ نیز ایده‌ی جالبی خواهد بود.

  • رنگ جدید October Mist اثر بنجامین مور

رنگ جدید October Mist اثر بنجامین مور
رنگ جدید October Mist اثر بنجامین مور

بنجامین مور به عنوان یکی از شرکت‌های آمریکایی فعال در تولید رنگ و پوشش‌های سطحی این بار رنگ سبز ملایم را با نام October Mist به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. این تونالیته رنگ سبز بدون هیچ دردسری می‌تواند در فضای داخلی شما بکار برده شود و به خوبی با هر رنگ و وسیله‌ای ترکیب شود. انتخاب رنگ میست اکتبر به عنوان رنگ دیوارها یا رنگ مبلمان فوق‌العاده است.

رنگ جدید October Mist اثر بنجامین مور
رنگ October Mist به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲
رنگ October Mist
رنگ October Mist در اتاق خواب
  • رنگ Evergreen Fog از شروین ویلیامز

رنگ Evergreen Fog از شروین ویلیامز
رنگ Evergreen Fog از شروین ویلیامز

شروین-ویلیامز یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه رنگ، رزین‌های صنعتی و مصالح ساختمانی می‌باشد که امسال رنگ آرامش‌بخش Evergreen Fog را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب کرده است. این سایه رنگ خاکستری مایل به سبز می‌تواند شما را از رنگ‌های کلیشه‌ای خنثی دور کند و تونالیته رنگی متفاوتی را برای دکوراسیون‌تان به ارمغان آورد. این رنگ ارگانیک می‌تواند استقبال آرامش‌بخشی در ورودی خانه‌ی شما ایجاد کند. همینطور در اتاق خواب می‌تواند فضای آرامش‌بخشی بسازد. در مورد اتاق نشیمن نیز شما می‌توانید از آن به عنوان رنگ مبلمان استفاده کنید و فضای ظریف اما در عین حال خیره‎کننده بسازید.

"<yoastmark
رنگ Evergreen Fog به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲

طبق صحبت‌های مدیر بازاریابی رنگ شروین-ویلیامز این تونالیته رنگی با رنگ‎های خنثی گرم و خاکی، مانند بژ، شتری یا قهوه‌ای ترکیب خوبی می‌سازد. در کنار این رنگ استفاده از مواد طبیعی مثل چوب، چرم، حصیر و بافت‌های مختلف را فراموش نکنید. برای ظاهر صیقلی و زیباتر نیز می‌توانید روکش‌های فلزی به رنگ‌های طلایی، مشکی یا برنج را نیز به فضا اضافه کنید.

رنگ Evergreen Fog
رنگ Evergreen Fog
  • رنگ‌های انتخابی والسپار برای سال ۲۰۲۲

رنگ‌های انتخابی والسپار برای سال 2022
رنگ‌های انتخابی والسپار برای سال ۲۰۲۲

والسپار شرکت شیمیایی آمریکایی و فعال در زمینه رنگ و رزین صنعتی به جای انتخاب یک رنگ منحصربفرد، پالتی از ۱۲ رنگ را ارائه کرده است که همگی از طبیعت الهام گرفته‌اند. این پالت رنگی شامل رنگ‌های خنثی گرم و رنگ‌های پاستلی می‌باشند. هر سایه رنگی از این پالت به نوعی با طبیعت پیوند خورده است و نمادی از صلح و نگاه خوش‌بینانه است. از نظر سو کیم، مدیر بازاریابی والسپار این رنگ‌ها می‌توانند حالات روحی را تقویت کنند و اعتماد به نفس، قدرت و کنجکاوری به شما ببخشند. شما می‌توانید از رنگ‌ها در دکوراسیون خود به عنوان رنگ دیوارها، کابینت‌ها، مبلمان، لوازم تزئینی و موارد دیگر استفاده کنید.

  • رنگ Aleutian از HGTV Home

رنگ Aleutian از HGTV Home
رنگ Aleutian از HGTV Home

رنگ Aleutian یکی از رنگ‌های سال ۲۰۲۲ می‌باشد که می‌تواند راحتی و آرامش را برای فضای شما به ارمغان آورد. این سایه رنگی منحصربفرد با هر تونالیته رنگی می‌تواند ترکیب شود. این تونالیته رنگی کمی ته مایه رنگ‌های گرم را داراست و به راحتی می‌تواند ظاهر متعادل و آرامش‌بخشی به فضای شما ببخشد. شما می‌توانید از این رنگ در تمامی بخش‌های خانه از جمله آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده کنید. فقط برای جذابیت بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که زا رنگ‌های چوبی طبیعی و لوازم تزئینی چوبی در کنار این رنگ استفاده نمایید.

"<yoastmark
رنگ Aleutian به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲
رنگ Aleutian از HGTV Home
انتخاب رنگ Aleutian برای دکوراسیون
  • رنگ Guacamole از Glidden

رنگ Guacamole از Glidden
رنگ Guacamole از Glidden

این رنگ سبز آووکادویی یکی دیگر از دلپذیرترین رنگ‌ها برای سال ۲۰۲۲ است که طراوت و آرامش‌بخشی را با هم به همراه دارد. این برند با اشاره به این موضوع که جستجوهای آنلاین برای رنگ سبز از سال ۲۰۲۰ دو برابر شده است، معتقد است که بیشتر مردم به دنبال رنگ‌های آرامش‌بخش هستند. این چیزی است که رنگ Guacamole می‌تواند به مردم هدیه دهد. در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها شما می‌توانید از این رنگ به عنوان رنگ کاشی استفاده کنید. در مورد اتاق نشیمن و اتاق خواب ایده‌های متنوعی را می‌توانید پیاده‌سازی نمایید. بهتر است که از این رنگ در کنار رنگ‌های چوبی روشن و گیاهان استفاده کنید و حس و حال آرامش‌بخشی به فضای زندگی خود ببخشید. این رنگ می‌تواند به عنوان رنگ مبل سال ۲۰۲۲ نیز بکار برده شود و نتیجه مطمئنا فوق‌العاده خواهد بود.

ناموجود
۳۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چهار نفره دیوان

۴۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک Eddy

۴۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب سعی کردیم ترندهای رنگ مبل سال ۲۰۲۲ به انتخاب کمپانی و شرکت‌های معتبر دنیا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سایر رنگ‌های مدرن و جذاب را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید مبل راحتی در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبلمان در اتاق نشیمن‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای دنج و راحتی را به خانه‎‌ی شما آورده و محیط جذابی را بسازند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎‌ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید.  کدام یکی از این ترندهای رنگ مبل سال ۲۰۲۲ را پسندیدید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه برای “رنگ مبل سال ۲۰۲۲ به انتخاب کمپانی‌های مطرح دنیا

  1. فروش فوری سیم کارت گفته:

    رنگای امسال رنگای فوق العاده جذابین که راحت میشه تو دکوراسیون خونه ازشون استفاده کرد مخصوصا رنگ بنفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *