مدل مبل ال راحتی، انتخابی مناسب برای دکوراسیون معاصر

مدل مبل ال راحتی

معمولا مبلمان L شکل در طراحی‌ دکوراسیون داخلی بالاترین کاربرد را دارد و شما بیشتر آن را در قالب‌ مبل، میز و قفسه در دکوراسیون‌های مختلف دیده‌اید. مدل مبل ال راحتی بیشتر بخاطر کاربرد بالای خود در ایجاد فضای دنج و صمیمی شناخته شده است.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال جدید Newport روی آن کلیک کنید.
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال جدید Newport

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم Dekalb

۶۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Clement

۷۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اکثر مدل‌های مبل ال دارای طراحی‌های مدولار هستند که در واقع ترکیبی از قطعات مبلمان می‌باشند و خیلی راحت می‌توانند با نیاز و اولویت‌های شما تنظیم شوند. واحد پایه‌ی مبل ال معمولا می‌تواند در دو طرف قسمت مرکزی آن قرار بگیرد و این کاملا به سلیقه و چیدمان شما بستگی دارد.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال مدل Haven روی آن کلیک کنید.

مدل مبل ال راحتی در مقایسه با مبل‌های معمولی تعداد صندلی بیشتری را فراهم می‌کنند. ما در این مطلب سعی داریم که شما را بیشتر با این سبک دوست‌داشتنی مبلمان آشنا کنیم.

مزایای مدل مبل ال راحتی

در قلب هر اتاق نشیمنی یک مبل راحتی قرار گرفته است. بعد از یک روز سخت کاری، هیچ چیز به اندازه‌ی بازگشت به خانه و لم دادن روی مبل در کنار خانواده نمی‌چسبد. امروزه بیش از هر زمان دیگری شما شاهد طیف وسیعی از انواع سبک‌های مبل هستید که می‌تواند انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار دهد.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال راحتی Urban روی آن کلیک کنید.

در حالی که بسیاری از مردم مبل راحتی دو یا سه نفره را برای دکوراسیون‌شان ترجیح می‌دهند، اما بسیاری از افراد نیز به مدل مبل ال راحتی تمایل دارند و آن را برای اتاق نشیمن‌شان انتخاب می‌کنند. ما در ادامه یک سری نکات را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند به شما در انتخاب سبک مناسب‌تان کمک کند.

استفاده بهینه از فضا

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مبل مدل ال بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب است و جایی در دکوراسیون آپارتمان‌های کوچک امروزی ندارد. این تصور غلطی است که مبلمان‌های بزرگ نمی‌توانند در فضاهای کوچک قرار بگیرند. ما با اطمینان کامل می‎توانیم بگوییم که مبل ال بهترین گزینه برای اتاق نشیمن‌های کوچک است.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال Eddy روی آن کلیک کنید.

مدل مبل ال راحتی به خوبی گوشه‌ و دو ضلع اتاق نشیمن را پر کرده و مرکز اتاق را خالی نگه می‌دارد. همیت باعث می‌شود که فضای اتاق شما باز و بزرگ بنظر برسد. اگر شما نیز به دنبال استفاده‌ی بهینه‌ای ‌از فضای کوچک خانه و گوشه‌های اتاق‌تان هستید، مبل ال می‎تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یو شکل Newport

۹۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Urban

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

امروزه محبوبیت مدل مبلمان ال باعث شده است که طراحی متنوعی از آن صورت بگیرد و انواع مدل‌های یک تکه، دو تکه، سه تکه و بیشتر از آن تولید شود که تغییر و تنوع فوق‌العادی را در چیدمان آن به شما می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید اندازه‌های متنوعی از مبل را در بازار پیدا کنید که دقیقا متناسب با فضای اتاق‌تان باشد.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال Andes روی آن کلیک کنید.

علاوه بر این مبلمان ال تعداد صندلی‌ بیشتری برای نشستن افراد فراهم می‌کند و به همین خاطر گزینه‌ی مقرون به صرفه و مناسبی برای تمامی دکوراسیون‌ها می‌باشد. شما با مبل مدل ال می‌توانید استفاده حداکثری از اتاق‌نشیمن‌تان داشته باشید.

چیدمان راحت

مزیت بعدی مبلمان ال به چیدمان راحت و ترکیب آن با سایر مبلمان برمی‌گردد. عموما در مورد مبل‌های راحتی، سلطنتی و دیگر سبک‌های نظیر آن‌ها، شما با انواع چیدمان روبرو خواهید بود که همین می‌تواند کمی سردرگم‌کننده باشد.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال Andes روی آن کلیک کنید.

در مورد مبلمان ال، شما در مورد نحوه چیدمان آن دغدغه‌ی آنچنانی نخواهید داشت چرا که این سبک مبلمان در طراحی دکوراسیون اتاق‌تان به خوبی جای خود را پیدا خواهد کرد. همینطور شما در ترکیب این مدل با سایر مبلمان اتاق مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید انواع سبک‌های مختلف را در کنار مبل ال خود بیارید.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال لوکا روی آن کلیک کنید.

ما قبلا در مطلبی جداگانه به صورت مفصل در مورد چیدمان مبل ال در منزل صحبت کرده‌ایم، با کلیک روی آن می‌توانید انواع چیدمان مبل ال را بببنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن Andes

۸۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Haven

۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال لوکا

۶۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن پورتر

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هزینه

تجربه نشان داده است که یک مجموعه مبلمان راحتی در مقایسه با مبلمان ال هزینه‌ی بسیار بالاتری دارد. بنابراین مبل ال بسیار باصرفه‌تر بوده و شما می‌توانید بوسیله‌ی آن از هزینه‌ی اضافی برای دکوراسیون‌تان جلوگیری کنید.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال مدل هوگو  روی آن کلیک کنید.

تعریف فضاهای جداگانه

امروزه دکوراسیون پلان باز در طراحی داخلی بسیار محبوب شده است و جزو بهترین دکوراسیون داخلی منزل به شمار می‎آید. شما می‌توانید با کمک مدل مبل ال راحتی فضای جداگانه‌ای را برای دورهمی و گپ و گفتگوهای خانوادگی‌تان ایجاد کنید.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال Newport روی آن کلیک کنید.

ایده‌هایی برای قرارگیری مبلمان ال

اگر چه مبل ال راحتی، غالبا در گوشه‌های اتاق قرار داده می‌شود اما شما می‌توانید آن‌ها را در شکل‌های دیگری نیز بچینید. این کاملا به معماری اتاق و سلیقه خودتان بستگی دارد. روش‌های غیر معمول برای چیدمان مبل ال، دکوراسیون متفاوت و جالب‎تری را رقم می‎زند.

مبل ال راحتی فضای دنج و گرمی را در دکوراسیون شما ایجاد کرده و شما می‌توانید با اضافه کردن چند صندلی و میز جلو مبلی، ترکیب چیدمان کاملی را بدست آورید. محبوبیت مبلمان ال باعث شده است که امروزه طراحی‌های متنوعی از آن در بازار موجود باشد که می‌تواند تمامی نیاز و خواسته‎های شما را برآورده سازد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال بزرگ Andes

۹۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک Eddy

۴۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Newport

۸۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال جدید Newport

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این قسمت سه ایده‌ی متفاوت برای قرارگیری مبل ال را به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید با الهام از آن‎ها بهترین دکوراسیون با مبل ال را داشته باشید.

گوشه‌ها

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، گوشه‌های اتاق بهترین و متداول‎ترین مکان برای قرارگیری مبل مدل ال است. این سبک قرار گیری فضای دنجی را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه‌تان فراهم خواهد کرد. این روش همچنین با کمترین میزان اشغال جا، فضای شما را به حداکثر می‎رسند.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال جدید Newport روی آن کلیک کنید.

اگر گوشه‌های اتاق برای شما عجیب و غریب بنظر می‌رسد و نمی‌دانید آن‌ها را چطوری تزئین کنید، می‌توانید از مبل ال راحتی کمک بگیرید.

پشت به دیوار

در این مورد شما فقط نیاز به یک دیوار دارید تا مبل ال را به آن بچسبانید. این ایده نیز برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال راحتی Urban روی آن کلیک کنید.

وسط اتاق

شما می‌توانید با استفاده از مبل ال و با قرار دادن آن در وسط اتاق، فضای خانه‌تان را به نواحی مختلف تقسیم کنید. در این مورد حتما به طراحی و ظاهر مبل توجه ویژه‌ای داشته باشید چرا که مبل شما از تمامی زوایا در دید کامل قرار خواهد گرفت و باید ظاهر خوبی داشته باشد.

مدل مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال چرم Dekalb روی آن کلیک کنید.

مبل ال و راحتی بیشترین خرید را در بین سبک‌های مبلمان دارند و انتخاب از بین این دو همیشه سخت بوده است. این طراحی‌هایی که ما در اینجا به شما نشان دادیم، تنها بخشی از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین هستند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین انواع مدل مبل ال راحتی را مشاهده کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

قفسه فلزی دکوری Profile

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

قفسه دکوری فلزی Profile

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

کتابخانه چوبی جدید Acorn

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

قفسه دکوری مدل Storo

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان

همینطور این امکان فراهم شده است که بتوانید طرح‎های موردنظرتان را سفارش دهید تا دقیقا آن را برای شما بسازند. اگر شما نیز در این باره نظر یا پیشنهادی دارید، می‌توانید آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن صفحه‌ی اینستاگرامی چی بچین اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *