۹ آیتمی که انرژی منفی به خانه‌ی شما می‌آورند

انرژی منفی در خانه

نمی‌دانم که شما نیز به انرژی منفی در خانه اعتقاد دارید یا نه! اما بسیاری از مردم عاشق خرید سمبل‎های شانس همچون بامبو، مجسمه‎ی مانکی و نعل اسب برای دکوراسیون خانه‌شان هستند و معتقدند که آن‎ها برایشان خوشبختی، سلامتی و شانس می‌آورند.

انرژی منفی در خانه
علم فنگ شویی معتقد است شما نباید آیتم‌های زیر را در خانه‌تان نگهدارید.
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Urban

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Febe

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Auzera

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۴۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

با اینکه بیشتر مردم به اثربخشی چنین چیزهایی اعتقاد ندارند ولی با این حال چنین نمادهایی هنوز در بسیاری از فرهنگ‎ها حضور دارند و محترم شمرده می‏‌شوند. در ایران باستان نیز نمادهای زیادی وجود دارند که هنوز هم در بیشتر مناطق کشور استفاده می‎شوند. البته ما در این مطلب نمی‌خواهیم در مورد سمبل‎های شانس و اثربخشی آن‎ها صحبت نمی‌کنیم.

هدف ما بررسی آیتم‎هایی است که باعث انرژی منفی در خانه می‎شوند و شما باید آن‎ها دور بیندازید. علم فنگ شویی معتقد است شما نباید موارد زیر را در خانه‌تان نگهدارید.

گل و گیاه پژمرده

گیاهان مصنوعی و پژمرده اولین چیزی است که شما باید آن‎ها را از دکوراسیون خانه‌تان دور کنید. برای بسیاری از مردم نگهداری از گیاهان طبیعی دشوار بوده و وقت‌گیر می‌باشد. همین باعث می‎شود که بیشتر مردم برای تزئین دکوراسیون مدرن خود از گیاهان مصنوعی استفاده کنند.

اما علم فنگشویی معتقد است که گیاهان مصنوعی و پژمرده انرژی منفی زیادی با خود به همراه دارند و تاثیر مستقیمی روی خلق و خو و سبک زندگی شما خواهند گذاشت. به همین دلیل شما باید به طور مرتب گل و گیاه پژمرده را از فضای خانه‌تان دور کنید.

انرژی منفی در خانه
گیاهان مصنوعی و پژمرده انرژی منفی زیادی با خود به همراه دارند.

اشیای تزئینی

هدایا و کادوهای تزئینی و دکوری یکی دیگر از مواردی است که ممکن است انرژی منفی را به خانه‎ی شما بیاورند. اگر شما اشیا تزئینی دکوراسیون خود را از افراد ناشناس یا کسانی که دوست‌شان ندارید، کادو گرفته‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن‎ها را از فضای خانه‌تان دور کنید.

هر بار که شما این اشیا را می‌بینید، احساسات منفی در ذهن شما تحریک شده و انرژی بدی به شما منتقل می‌شود.

انرژی منفی در خانه
اشیای تزئینی که دوست‌شان ندارید را از فضای خود دور کنید.
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Newport

۴۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Fritha

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Milward

۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Landau

۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

آینه‎های شکسته و لکدار

شما باید آینه‎های شکسته یا لکدار خود را تعویض کنید. همینطور اگر آینه‎های خانه‎تان بخاطر استفاده‎ی طولانی مدت ظاهر زشتی به خود گرفته‌ است، بهتر است که آن‎ها را با آینه‌‏های جدید جایگزین کنید. آینه‎های شکسته و لکدار می‌توانند باعث اختلال در زندگی شما شوند و حتی روابط شخصی شما را تحت تاثیر خود قرار دهند.

هیچ وقت روبروی درب اصلی خانه آینه قرار ندهید زیرا از نظر علم فنگشویی با این کار انرژی مثبت به بیرون از خانه هدایت می‎شود.

انرژی منفی در خانه
هیچ وقت روبروی درب اصلی خانه آینه قرار ندهید.

کاکتوس یا گیاهان خاردار

از نظر علم فنگ شویی گیاهان خاردار مثل کاکتوس می‌توانند خلق و خوی خشن را به شما تلقین کرده و موجب ناراحتی در رابطه‎های عاطفی و خانوادگی شما شوند. همینطور آن‎ها برای بچه‎های کوچک و حیوانات خانگی خطرناک هستند. شما می‌توانید بجای آن‎ها از گل‎های آپارتمانی زیبا در تزئین خانه‎تان استفاده کنید.

Cacti or thorny plants
گیاهان خاردار مثل کاکتوس می‌توانند خلق و خوی خشن را به شما تلقین کنند.

اتاق‌های نامرتب

اگر می‌خواهید که فضای زندگی‌تان از هر گونه انرژی منفی دور باشد، باید اتاق‌تان را از هر بو و رایحه‌ی بد پاک کرده و آن را تمیز نگه دارید. خانه‎تان را به طور مرتب جارو کرده و گردگیری کنید.

با این کار شما می‌توانید انرژی منفی پنهان در گوشه‎های خانه‌تان را از بین ببرید. به این ترتیب نیروی تازه‎ای به محیط زندگی‌تان داده و سلامتی و شادی را برای اعضای خانواده‎تان به ارمغان می‌آورید.

انرژی منفی در خانه
برای دور کردن انرژی منفی در خانه فضای خود را به طور مرتب جارو کرده و گردگیری کنید.

ساعت

شما باید ساعت‌هایی که مدت‌ها پیش از کار افتاده‌اند را دور بیندازید. این ساعت‌ها می‎توانند باعث انرژی منفی در محیط زندگی شما شوند.

انرژی منفی در خانه
برای اینکه از انرژی منفی در خانه در امان بمانید، ساعت‌هایی که مدت‌ها پیش از کار افتاده‌اند را دور بیندازید.
ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره مدل Nuri

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ظروف شیشه‌ای

ظروف شیشه‎ای یکی از محبوب‎ترین انتخاب‎های مردم می‌باشد. سعی کنید ظروف شیشه‌ای ترک‎خورده را از آشپزخانه، فضای ناهارخوری و سایر قسمت‎های خانه دور کنید و از آن‎ها به هنگام آشپزی یا غذاخوردن استفاده نکنید.

شیشه‌های شکسته یا ترک‌خورده جریان انرژی مثبت را در زندگی مختل کرده و انرژی منفی به محیط ساطع می‌کنند.

انرژی منفی در خانه
شیشه‌های شکسته انرژی منفی در خانه را تشدید می‌کنند.

حیوانات

هیچ گاه از پوست حیوانات مرده، دندان یا شاخ آن‌ها برای تزئین دکوراسیون خود استفاده نکنید. البته هیچ اشکالی ندارد که انواع خز یا پوست مصنوعی را برای تزئین خانه‌تان بکار ببرید.

همینطور بهتر است که هیچ تصویری از حیوانات خانگی مرده را در دیوارهای اتاق نشیمن، ناهارخوری یا آشپزخانه‌تان استفاده نکنید. این تصاویر می‌توانند خاطرات مربوط به گذشته را برای شما به یاد آورند و انرژی منفی به شما منتقل نمایند.

انرژی منفی در خانه
هیچ گاه از پوست حیوانات مرده، دندان یا شاخ آن‌ها برای تزئین دکوراسیون خود استفاده نکنید.

انرژی منفی در خانه: جاکفشی

ورودی خانه اولین چیزی است که شما در بدو ورود با آن موجه می‎شوید و اولین احساس و تاثیر را روی شما می‌گذارد. فنگ شویی پیشنهاد می‌شود که در درب ورودی خانه، بیشتر از مواد سخت که نمادی از حفاظت هستند، استفاده شود و موادی مثل شیشه کمتر بکار برده شوند.

روش‌های زیادی برای دکوراسیون راهرو و ورودی خانه وجود دارد و آن تا حدودی زیادی به اندازه فضای آن، دیوارها، پنجره، ویژگی‌های معماری فضا و صد البته سلیقه و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد. جا کفشی یکی از چیزهایی است که در تمامی ورودی‌های خانه وجود دارد و تاثیر مستقیمی روی دکوراسیون آن دارد.

شما باید فقط کفش‌هایی را در جاکفشی خود نگهدارید که می‌پوشید یا قرار است که به زودی از آن‎ها استفاده کنید. کفش‌های پاره و قدیمی را باید دور بیندازید. یک راهرو تمیز و روشن می‌تواند انرژی مثبت را به خانه‎ی شما بیاورد.

انرژی منفی در خانه
در دور کردن انرژی منفی در خانه و درب ورودی، بیشتر از مواد سخت که نمادی از حفاظت هستند، استفاده کنید.

چگونه انرژی مثبت در خانه داشته باشیم؟

حالا که با آیتم‌هایی که انرژی منفی را در خانه تشدید می‌کنند، آشنا شدید، بیایید کمی در اینکه چکار کنیم تا انرژی مثبت در خانه‎مان جریان داشته باشد صحبت کنیم.

  • روی نور طبیعی خورشید تمرکز کنید

نور طبیعی خورشید ویتامین D تولید می‎کند که این ویتامین با خلق و خو مرتبط است و باعث می‌شود که فرد احساس شادتر و خوشحال‌تری داشته باشد. علاوه بر این دسترسی کافی به نور طبیعی علائم افسردگی را در فرد کاهش می‌دهد. پرده‌ها را کنار بزنید، پنجره‌ها را تمیز کنید و حس و حال مثبتی را وارد اتاق‌تان کنید.

  • نظم‌بخشی به دکوراسیون‌تان را فراموش نکنید

فضاهای نامرتب باعث استرس می‌شوند و هیچ چیز به اندازه استرس انرژی مثبت را از خانه دور نمی‌کند. از طرف دیگر فضاهای مرتب احساس آرامش و خوشایندی به فرد منتقل می‌کنند.

  • از گیاهان طبیعی کمک بگیرید

گیاهان علاوه بر زیباسازی فضا باعث احساسات مثبت در فرد می‌شوند. سعی کنید از گیاهانی که نگهداری آن‌ها ساده‌تر است، استفاده کنید.

  • پنجره‌هایتان را باز نگه دارید

همه‌ی ما بارها این را تجربه کرده‌ایم که چقدر هوای تازه توانسته است، حالمان را بهتر کند. اگر نمی‌توانید زمان زیادی را از روزتان را در طبیعت سپری کنید، پس بهتر است هر گاهی پنجره‌های خانه‌تان را بگشایید تا هوای تازه در خانه‌تان جریان یابد.

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با آیتم‎هایی که می‌توانند انرژی منفی را به خانه‌تان بیاورند، آشنا کنیم. سعی کنید این موارد را از خانه‌تان خارج و فضای مثبتی را برای خودتان بسازید. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت، اطلاعات بیشتری را در این زمینه پیدا کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم Dekalb

۶۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل سه نفره Norfolk

۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Andes

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اگر به دنبال تغییر اساسی در دکوراسیون خانه‌تان هستید، حتما به فروشگاه آنلاین چی بچین سر بزنید. انواع مبل راحتی در فروشگاه آنلاین موجود هستند که می‌توانند رنگ و روح تازه‌ای به دکورتان دهند. امکان خرید انواع مبلمان در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین فراهم شده است تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. پس به بخش فروشگاه آنلاین چی بچین مراجعه کنید و انواع مدل مبلمان را در آن مشاهده کنید. توجه کنید که این امکان وجود دارد که هر مبلمان را در اندازه‌ دلخواه با فضای خانه‌تان سفارش دهید. همینطور می‌توانید ساخت انواع مبلمان ژورنالی را از مجموعه چی بچین بخواهید.

ناموجود
۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۱۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Kaira

۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان

حالا شما برای ما بنویسید که چه آیتم‌ دیگری را می‌شناسید که انرژی منفی دارد؟ نظر شما در مورد علم فنگ شویی چیست؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

برای مشاهده‌ی عکس‌های بیشتر صفحه اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

7 دیدگاه برای “۹ آیتمی که انرژی منفی به خانه‌ی شما می‌آورند

    • ثریا شیرعلی‌زاده گفته:

      اگه تو منابع مختلف جستجو کنین متوجه میشین که علم فنگ شویی معتقده که کاکتوس بدشانسی میاره، چرا که کاکتوس نماد بقا تو شرایط نامطلوب هست ولی این علم نمیگه که از کاکتوس تو خونه‌تون استفاده نکنید! فقط باید تو محل مناسبی از خانه اون را قرار بدید. مثلا علم فنگ شویی میگه از کاکتوس تو ورودی خونه استفاده نکنین چون که انرژی منفی و بدشانسی را به داخل خونه هدایت می‌کنه..ولی برعکس تو تراس یا پنجره خونه نقش محافظ رو داره..

  1. حمزه گفته:

    سلام ، چرا چرت و پرت میگید کاکتوس کجاش انرژی منفی داره ؟ ما تو خونه مون چند تا گلدون کاکتوس داریم و انرژی مثبت رو تو خونمون بیشتر حس می‌کنیم حتی مهمون هم میاد خونمون میگه خونتون چه انرژی مثبتی داره ، من شنیدم میگن امواج رو میگیره کاکتوس پس انرژی منفی هم نوعی از امواجه دیگه پس اونو هم کم میکنه طبیعتا
    شاید خنده دار باشه ولی ما به دلیل کمبود جا بیشتر کاکتوس هامون تو دستشویی گذاشتیم بعد خودم تو دستشویی انرژی مثبت بیشتری حس میکنم تا تو خونه البته تو خونه هم یک دونه گلدون کاکتوس هست

    • ثریا شیرعلی‌زاده گفته:

      سلام دوست عزیز، ممنون از نظر لطف‌تون ?

      آقای حمزه عزیز؛ علم فنگ شویی معتقده که گیاهان انرژی مثبت رو به خونه میارن، اما کاکتوس یه استثنا هست. از نظر فنگ‌شویی بهترین گیاهان برای دکوراسیون داخلی گیاهانی با برگ‌های گرد و نرم هستن، برعکس گیاهان تیغ دار انرژی منفی رو به فضا پرتاب می‌کنن. به همین خاطر بهتره کاکتوس تو اتاق نشیمن، اتاق خواب یا ورودی خونه قرار داده نشه. اتاق نشیمن و اتاق خواب محل استراحت هست و این گیاه میتونه با انرژی منفی خود واستون مزاحمت ایجاد کنه. ورودی خانه هم جاییکه انرژی جدید و با طراوت وارد خانه شما میشه. آشپزخانه هم جای مناسبی واسه این گیاه نیست، بخاطر همون انرژی منفی اش که میتونه رو طعم غذا تاثیر بد بزاره.

      پس چیکار کنیم؟ بهتره که گیاه کاکتوس رو تو یه جای آفتابی با جریان خوب هوا مثلا لبه پنجره بذارین و اینطوری انرژی منفی خارهای کاکتوس رو به بیرون از خونه هدایت کنین. یا اینکه دوروبر کاکتوس، گیاهانی با برگ‌های گرد و بزرگ قرار بدین، یا اینکه کاکتوس رو تو یه ظرف شیشه‌ای بزرگ بکارین که انرژی منفیش از بین بره. اینا رو علم فنگ شویی میگه نه من! احتمالا شما دوروبر کاکتوس تون کلی گل و گیاه با برگ های گرد و نرم چیدین ☘️☘️

      • مهراد وثوقی گفته:

        انرژی از جنس امواج الکترومغناطیسی هست گیاهان نمیتونن این امواج رو منتشر کنند
        این امواج فقط از مواد رسانا منتشر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *