همه‌ی آنچه که باید قبل از خرید اینترنتی مبلمان بدانید

خرید اینترنتی مبل

این روزها بیشتر از همیشه شاهد پیشرفت تکنولوژی و تاثیرات آن در زندگی‌مان هستیم. اینکه روزی بتوانیم با چند کلیک ساده اجناس موردنیازمان را درب خانه تحویل بگیریم، زمانی فقط یک رویا بود. ولی امروزه اینترنت بستری را فراهم کرده است که شما به سادگی می‌توانید کالای موردنظرتان را سفارش داده و آن را بدون هیچ زحمت اضافی درب خانه‌تان تحویل بگیرید. با اینکه عصر تکنولوژی زندگی را آسان‌تر کرده است اما خوب، هنوز امنیت صدرصدی به هنگام خرید اینترنتی را فراهم ننموده است. خرید اینترنتی مبل یکی از دستاوردهای تکنولوژی خوب است که کار را برای شما راحت کرده است.

به طور کلی خرید اینترنتی می‌تواند دلهره‌آور باشد. در این میان سفارش آنلاین مبل می‌تواند چالش بزرگی با خود به همراه داشته باشد چرا که شما نمی‌توانید مثل خرید معمولی روی آن بنشینید و راحتی آن را بررسی نمایید. اغلب، جستجوی اینترنتی انواع مبلمان می‌تواند شما را ناامید کرده و حتی ممکن است منجر به خرید اشتباه شده  و شما را پشیمان کند. قبل از اینکه شروع به جستجو در سایت‌های مختلف نمایید، بهتر است ابتدا نیاز خود را به خوبی شناسایی کنید. با اینکه خرید اینترنتی مبل ممکن است بسیار خطرناک و با ریسک بالایی بنظر برسد، اما شما می‌توانید با رعایت یک سری نکات از خرید اینترنتی مبل تان ببرید. ما در ادامه همه‌ی آنچه لازم است تا شما قبل از خرید آنلاین مبل بدانید را در اینجا آورده‌ایم. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مبل را دارید، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

انتخاب وب سایت مبلمان

خرید اینترنتی مبل
خرید اینترنتی مبل

دنیای اینترنت دقیقا مثل یک بازار آزاد عمل می‎کند و همه فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد نیستند. خرید اینترنتی مبل از وب‌سایت‌های مشهور و امن برای محافظت از اطلاعات مالی شما ضروری است. انتخاب وبسایت مناسب مبلمان، خطرات و مشکلات شما را پس از تکمیل فرآیند خرید کاهش می‌دهد. زمانی را صرف تحقیق در مورد وبسایت و مبلمان موردنظرتان نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱) صفحه “درباره ما” سایت را مطالعه نمایید.

بهتر است که تحقیق خود را با مطالعه‌ی صفحه‌ی “درباره‌ی ما” سایت شروع کنید. بهترین فروشگاه‌های اینترنتی معمولا اطلاعات کاملی از خودشان را ارائه می‌دهند که این اطلاعات عموما شامل تاریخچه، مدیران و صاحبان، اطلاعات خدمات به مشتری و گارانتی محصولات می‌باشد. همینطور صفحه درباره ما شامل شماره تلفن و آدرس است که پل ارتباطی بین شما و برند موردنظرتان خواهد بود. شرکت‌های معتبر همیشه راه‌هایی برای برقراری ارتباط با آن‌ها فراهم می‌کنند.

هزینه‌های فروشگاه‌های اینترنتی مبلمان معمولا نسبت به فروشگاه‌های معمولی در سطح شهر کمتر است. همین باعث می‌شود که این وب‌سایت‌ها قیمت‌های پایین‌تری برای مبلمان ارائه دهند. اگر شما نیز قصد دارید که مبلمان خود را از یکی از این وبسایت‌ها خریداری نمایید، حتما قبل از خرید از اعتبار و صحت فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل نمایید. زیرا این روزها دنیای اینترنت، بستر خوبی را برای فعالیت کلاهبرداران فراهم نموده است.

۲) نظرات کاربران سایت را بخوانید.

عموما وبسایت‌ها به کاربران خود این امکان را می‌دهند که نظرات خود را در مورد فروشگاه موردنظر و محصولات‌شان روی وبسایت ارسال کنند. اگر تعداد نظرات منفی در مورد سایت مورد نظر زیاد باشد، احتمالا فروشگاه موردنظرتان با مشکلاتی مواجه است و باید بیشتر در خریدتان دقت نمایید.

۳) شرایط بازگشت و تعویض مبل را بررسی کنید.

وبسایت‌ها باید سیاست‌های واضحی برای بازگرداندن محصولاتشان داشته باشند. ممکن است که وبسایت موردنظرتان اصلا به شما اجازه بازگشت محصول را ندهد و یا اینکه شرایط پیچیده‌ای داشته باشند. سعی کنید وبسایت‌هایی را جستجو کنید که شرایط راحت‌تری برای بازگشت مبلمان‌شان ارائه می‌دهند.  فروشگاه‌های آنلاین باید زمانی برای بازگردادن محصول تعیین کنند. بیشتر فروشگاه‌ها حداقل ۳۰ روز به مشتریان خود فرصت می‌دهند که در صورت بروز مشکل یا عدم رضایت مبلمان خریداری شده را بازگردانند. البته برخی فروشگاه‌ها تا ۴۵ الی ۶۰ روز نیز به مشتریان خود فرصت می‌دهند. علاوه بر این، هزینه‌های حمل و نقل برای بازگرداندن مبلمان را نیز بررسی نمایید. بعضی فروشگاه‎های آنلاین معمولا هزینه‌های حمل و نقل رایگانی برای بازگرداندن محصولات‌شان ارائه می‌دهند.

خرید اینترنتی مبل
خرید اینترنتی مبل

۴) هزینه‌های حمل و نقل

اکثر فروشگاه‌های آنلاین هزینه‌های حمل و نقل محصولات خود را در قسمت “سوالات متداول” یا صفحه “درباره ما” لیست می‌کنند. قبل از خرید مبلمان حتما سیاست‌های حمل و نقل را به طور کامل از وبسایت مطالعه نمایید. برخی از فروشگاه‌ها برای حمل و نقل از شرکت‌های دیگری کمک می‌گیرند که همین می‌تواند هزینه‌ی اضافی را به شما تحمیل نماید. گاها دیده شده است که برخی فروشگاه‌های آنلاین با افزایش هزینه‌های حمل و نقل، قیمت پایین مبلمان خود را جبران می‌کنند. هیچ مبلمانی را بدون بررسی هزینه‌های حمل و نقل خریداری ننمایید.

نکته مهم: حمل و نقل رایگان همیشه به معنی رایگان نیست. گاهی اوقات فروشگاه‌های آنلاین مبلمان، هزینه‌ی حمل و نقل را به قیمت مبل اضافه می‌کنند و سپس ادعا می‌کنند که هزینه‌های آن‌ها رایگان است. بهتر است که در چنین مواردی، قیمت‌ها را در سایت‌های مختلف بررسی نمایید.

۵) به دنبال فروشگاهی باشید که با سلیقه‌ی شما متناسب باشد.

برخی از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان انواع محصولات با طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را ارائه می‌دهند. با این حال، اکثر فروشگاه‌ها فقط سبک‎‌های خاصی از مبلمان را پوشش می‌دهند. به عنوان مثال برخی از فروشگاه‌ها فقط مبلمان مدرن را تولید و عرضه می‌کنند. شما در این فروشگاه‌ها می‌توانید فقط عناصر دکوری مینیمال و انواع مبلمان شیک را پیدا کنید. اگر به دنبال سبک سنتی یا کلاسیک هستید، بهتر است فروشگاه‌هایی با سبک‌های سنتی را جستجو کنید.

ابتدا سبک موردعلاقه‌تان را شناسایی کنید و سپس با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، مبلمان موردنظرتان را در مرورگر جستجو نمایید. این به شما کمک می‌کند که مبلمان موردنیازتان را سریع‌تر پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید از کلمات کلاسیک، سبک فرانسوی، مدرن یا شیک در کنار کلمه‌ی کلیدی موردنظرتان استفاده کنید تا سریع‌تر بتوانید وبسایت و سبک مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

۶) از فروشگاه‌هایی که انتخاب‌های خوبی ارائه می‌دهند، خرید کنید.

فروشگاه‌هایی انتخاب کنید که طیف وسیعی از انواع مبلمان را ارائه می‌دهند تا راحت‌تر بتوانید آنچه را که نیاز دارید، پیدا کنید. هر چند که بیشتر فروشگاه‌های مبلمان روی حوزه‌ی خاصی تمرکز می‌کنند. بیشتر فروشگاه‌های آنلاین زمانی که شما چندین قطعه مبلمان را یکجا خریداری کنید، برای هزینه‌های حمل و نقل به شما تخفیف می‌دهند. علاوه بر این، اگر شما قصد خرید چندین قطعه مبلمان در طرح و طیف رنگی یکسانی را دارید، شما باید آن‌ها را از یک وبسایت خریداری نمایید تا مطمئن شوید که آن‌ها کاملا با هم مطابقت خواهند داشت. در غیر اینصورت ممکن است که با خرید‌های نامناسب دکوراسیون ناهماهنگی را برای خودتان بسازید.

خرید اینترنتی مبل۷) از فروشگاه‌های فیزیکی نیز دیدن نمایید.

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مبلمان دارای فروشگاهی فیزیکی در داخل شهر هستند که امکان خرید حضوری نیز در آنجا وجود دارد. گاهی این سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند که به صورت حضوری نیز از مبلمان موردنظرتان دیدن نمایید. اینکه شما بتوانید از نزدیک نیز مبلمان موردنظرتان را ببینید، می‌تواند شما را از سردرگمی نجات داده و این اطمینان خاطر را به شما بدهد که خریدتان کاملا مناسب است.

۸) خرید از وبسایت‌های امن

فقط از وبسایت‌های امن مبلمان خرید کنید تا خطر سرقت اطلاعات‌تان را کاهش دهید. هنگامی که شما فرآیند خرید و پرداخت پول را آغاز می‌کنید، باید به جزئیاتی که نشان می‌دهند سایت امن است، توجه کنید. URL صفحه را بررسی کنید. اگر شما از سایت امنی برای خرید مبلمان اقدام کنید، URL تغییر می‌کند و به جای http با https شروع می‌شود که این نشان می‌دهد سایت موردنظرتان امن است. همیشه پیش از پرداخت، آدرس اینترنتی بالای صفحه را بررسی نمایید. این آدرس باید آدرس اینترنتی بانک باشد.

یک شاخص دیگر برای اطمینان از امنیت وبسایت موردنظرتان، نمایش نماد قفل در هنگام ورود به سایت، در کنار آدرس سایت در مرورگر می‌باشد. شما با دوبار کلیک روی این علامت، اطلاعات گواهی صادرشده را مشاهده کرده و مطمئن می‌شوید که این وبسایت امن است و قصد کلاهبرداری ندارد. همینطور شما می‌توانید با مرجعه به سایت http: //www. enamad.ir، سایت‌های با مجوز رسمی این مرکز را مشاهده کنید.

علاوه بر این، وبسایت‌های امن به طور معمول برخی اطلاعات و جزئیات مربوط به سیاست‌های امنیتی خود را در قسمت پرسش و پاسخ سایت قرار می‌دهند. به هنگام پاسخ به ایمیل‌های تبلیغاتی هوشیار باشید و قبل از کلیک روی هر لینکی که ازاین سایت‌ها برای شما ارسال می‌شود، اطمینان حاصل کنید که ایمیل معتبر و امن است.

انتخاب مبلمان

خرید اینترنتی مبل
خرید اینترنتی مبل

تصمیم‌گیری در مورد خرید اینترنتی مبل و انتخاب وبسایت مناسب، اولین مرحله خرید مبلمان است. بعد اینکه شما فروشگاه اینترنتی مطمئنی را پیدا کردید، شروع به بررسی وبسایت موردنظر کرده و مبلمان موردنظرتان را انتخاب کنید. این مرحله بسیار سرگرم‌کننده ولی در عین حال استرس‌زا نیز می‌باشد. اگر چه خرید مبلمان جدید هیجان‌انگیز است، اما چنین خریدی می‌تواند ریسک بالایی نیز داشته باشد. با کاهش استرس‌تان، سعی کنید که بهترین مبلمان را انتخاب ‌کنید.

۹) به عکس‌های مبلمان نگاه کنید.

اکثر فروشگاه‌های اینترنتی مبلمان، عکس‌های متعددی از قطعات مبلمان خود را پست می‌کنند و شما باید به دقت به هر کدام از آن‌ها نگاه کنید. به طور معمول، فروشگاه‌ها حداقل یک عکس از مبلمان موردنظر را در یک اتاق دکوراسیون شده می‌گذارند تا شما راحت‌تر بتوانید آن را طراحی دکوراسیون ایرانی‌تان تصور کنید. همینطور عکس‌هایی از سمت راست و چپ مبلمان، باعث می‌شود مبلمان موردنظرتان جذاب‌تر بنظر برسند. به این ترتیب با کمک عکس‌های مناسب می‌توانید مبلمان موردنظر را در خانه‌تان تصور کنید تا ببینید دکوراسیون‌تان چگونه بنظر خواهد رسید.

۱۰) توضیحات و مشخصات فنی مبلمان را مطالعه نمایید.

حتما قبل از خرید مبلمان موردنظر، توضیحات محصول را به طور کامل مطالعه نمایید. توجه کنید که فروشگاه‌های اینترنتی معتبر معمولا اطلاعات کاملی از محصولات خود مثل مواد سازنده و نحوه نگهداری آن را ارائه می‌دهند و شما باید از قبل این اطلاعات را به خاطر بسپارید. همینطور فروشگاه‌های آنلاین معمولا جملات و توضیحات خود را با دقت انتخاب می‌کنند. مثلا چوب کامپوزیت از مواد مصنوعی بدست می‌آید و مبلمان ساخته شده از این مواد معمولا از کیفیت پایین‌تری نسبت به مبلمان ساخته شده از چوب سالید دارند و شما باید به چنین جزئیاتی دقت کنید.

نکته: علاوه بر خواندن توضیحات مختصر، روی هر لینک یا تب موجود در صفحه کلیک کنید تا مشخصات بیشتری را از محصول بدست آورید. اطلاعات مربوط به طول عمر، مواد سازنده و نحوه تمیز کردن و نگهداری مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار هستند، سعی کنید قبل از خرید، آن‌ها را بدست آورده و از آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

۱۱) اندازه مبلمان موردعلاقه‎تان را بررسی کنید.

به دقت اندازه‌ی مبلمان را بررسی نمایید. تصاویر می‌توانند شما را فریب دهند پس فقط به تصور ذهنی‌تان اتکا نکنید. اتاق را اندازه‌گیری کنید و سپس با توجه به طول و عرض مبلمان، دقیقا تناسب آن با اتاق را بررسی کنید. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که درهای ورودی و راهروها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند. قبل از سفارش مبلمان، باید بفهمید که اندازه آن با خانه‌ی شما متناسب است. برای اینکار بهتر است، اندازه‎ی درب و راهروی را بدست آورید و آن را با اندازه مبلمان مقایسه کنید.

پس حتما در مورد چگونگی ورودی مبلمان به اتاق فکر کنید و در صورت لزوم می‌توانید با فروشگاه موردنظرتان تماس بگیرید و از آن‌ها مشورت بگیرید. ممکن است مبلی با اندازه‌ی خیلی بزرگ سفارش دهید و در زمان تحویل تازه متوجه شوید که امکان عبور آن از راه‌پله‌ها وجود ندارد. این نکته خیلی می‌تواند مهم باشد.

نکته: اگر وبسایت موردنظرتان، اندازه‌ی دقیق مبلمان را ارائه نداده است، می‌توانید با شماره تلفن آن‌ها تماس بگیرید و از نمایندگان آن‌ها بخواهید تا اندازه‌ی واقعی مبلمان موردنظرتان را به شما بگویند.

۱۲) به رنگ مبلمان دقت کنید.

در حالی که بیشتر سایت‌ها سعی می‌کنند عکس‌های دقیقی را از مبلمان بگیرند و در سایت قرار ردهند اما به هر حال ارسال عکس‌ها می‌تواند باعث شود رنگ‌ مبلمان کمی تغییر کند. مخصوصا رنگ‌های تیره مبلمان معمولا روشن‌تر از رنگ واقعی خود بنظر می‎رسند. عموما رنگ‌ها در کامپیوترهای مختلف متفاوت دیده می‌شوند، شما می‌توانید با مشاهده رنگ مبلمان موردنظر در کامپیوترهای مختلف، آن‌ها را با هم مقایسه کنید. همچنین ترکیب رنگی معمولا در بخش اطلاعات محصول موردنظر نوشته می‌شود و شما از این طریق نیز می‌توانید رنگ دقیق را بفهمید. همینطور سعی کنید بخش نظرات را مطالعه نمایید. چرا که ممکن است کاربران نظراتی را در این باره اعلام کرده باشند که بتواند به شما کمک کند.

قیمت‌گذاری

خرید اینترنتی مبل
خرید اینترنتی مبل

بعد از اینکه شما قطعه موردنظرتان را انتخاب کردید، حالا دیگر باید به قیمت آن توجه کنید. واقعیت این است که فروشگاه‌های اینترنتی هزینه‌هایی اضافی مثل پرداخت اجاره یا استخدام کارمند فروش و بسیاری از هزینه‌های دیگر را ندارند. همین باعث می‌شود که مبلمان آن‌ها نسبت به فروشگاه‌های معمولی ارزان‌تر باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های مختلف و یافتن قیمت‌های پایین، در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید.

۱۳) قیمت‌ها را مقایسه کنید.

قبل از سفارش مبلمان، بهتر است محصولی که می‌خواهید را در فروشگاه‌های آنلاین دیگر جستجو کنید و قیمت‌ مبلمان موردنظرتان را با چند فروشگاه اینترنتی دیگر مقایسه کنید. به قیمت مبلمان، هزینه‌ی حمل و نقل، هر گونه هزینه‌ی مالیات و هزینه‌ای که در قبال بازگشت مبلمان صورت می‌گیرد، دقت کنید. این کار را برای همه‌ی لوازمی که قصد خرید آن‌ها را دارید، انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین جنس ممکن را خریداری می‌کنید.

۱۴) فصل حراج را فراموش نکنید.

بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی نزدیک تعطیلات یا به مناسب‌های خاص برای محصولات‌شان تخفیف می‌دهند. سعی کنید از زمان دقیق فصل حراج وبسایت موردنظرتان اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید خرید ارزانی را تجربه کنید.

نکته: جمعه سیاه یا بلک فرایدی یکی از بی‌سابقه‌ترین حراج‌هایی سال است که بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی، تخفیف‌های ویژه‌ای در آن روز دارند.

۱۵) از کد تخفیف‌ها استفاده کنید.

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از کدهای تخفیف برای جذب افراد برای افزایش بازدید از سایت خود استفاده می‌کنند. بهتر است از این کدها به نفع خودتان استفاده کنید تا تخفیف‌های خوبی را به هنگام خرید دریافت نمایید. شما می‌توانید این کار را با مراجعه به سایت‌های مبلمان و ثبت نام در آنجا شروع کنید. اکثر فروشگاه‌ها کدهای خود را برای کسانی که در سایت‌ها ثبت نام بکنند، می‌فرستند. به این ترتیب شما همیشه کدهای تخفیف را به صورت دوره‌ای دریافت می‌کنید و به راحتی از تخفیف و فصل حراج سایت‌ها باخبر شده و به آن‌هادسترسی خواهید داشت.

البته بعضی سایت‌ها نیز وجود دارند که این کدهای تخفیف را از فروشگاه‌های مختلف جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به کاربران خود ارسال می‌کنند. سعی کنید در چنین وبسایت‌هایی ثبت نام بکنید تا به موقع بتوانید از تخفیف‌ها استفاده کنید.

۱۶) مالیات را در نظر بگیرید.

اگر فرشگاه آنلاین موردنظر شما، دارای فروشگاه فیزیکی در داخل شهر نیز باشد، ممکن است شما مجبور باشید که مالیات خود را در هنگام خرید اینترنتی مبل بپردازید. مالیات‌های دولتی به هنگام خرید از فروشگاه‌های فیزیکی بین ۵ الی ۱۰ درصد هستند و این مقدار به هنگام خرید مبلمان گران قیمت واقعا می‌تواند قابل توجه باشد.

نکته: اکثر سایت‌های آنلاین، سیاست‌های مالیاتی خود را در صفحه “درباره ما” یا در “سبد خرید” ذکر می‌کنند. حتما قبل از تکمیل خرید، این موضوع را بررسی نمایید.

گزینه‌های حمل و نقل مبلمان

خرید اینترنتی مبل
خرید اینترنتی مبل

بعد از اینکه شما مبلمان موردنظرتان را پیدا کردید، باید روش حمل و نقل آن را انتخاب کنید. حمل و نقل مبلمان گران است و قطعات بزرگ مبلمان، اغلب نیاز به تحویل ویژه دارند. بنابراین بیشتر مغازه‌ها گزینه‌های متنوعی را برای حمل و نقل محصول ارائه می‌دهند.

بسیاری از فروشگاه‌ها سه سطح مختلف را برای حمل و نقل آیتم‌های بزرگ مثل مبلمان ارائه می‌دهند. هر سطح با ارائه‌ی خدمات بهتر، هزینه‌ی بالاتری نیز دریافت می‌کند. در ادامه با این سه روش بیشتر آشنا می‌شوید. البته برخی فروشگاه‌ها وجود دارند که حمل و نقل مبلمان را رایگان در نظر می‌گیرند. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از این موضوع به عنوان ابزار تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. با این حال همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، حمل و نقل رایگان ممکن است واقعا رایگان نباشد و فروشگاه‌های اینترنتی هزینه‌ی آن را به قیمت مبلمان و یا مالیات اضافه کنند. هیچ وقت مقایسه قیمت‌ها را فراموش نکنید حتی اگر حمل و نقل سایت موردنظرتان رایگان باشد.

۱۷) تحویل درب منزل

تحویل درب منزل به معنی این است که تحویلگر، مبلمان سفارشی شما را درب منزل یا نهایتا طبقه اول آپارتمان‌ به شما تحویل می‌دهد. در حالی که این معمولا ارزان‎ترین گزینه حمل و نقل است، ولی خوب شما مجبور هستید که قطعه مبلمان را خودتان به داخل منزل حمل کنید و یا اینکه از کسی بخواهید که به شما کمک کند و تحویلگرد هیچ مسئولیتی در این باره ندارد.

۱۸) تحویل داخل منزل

در تحویل داخل منزل معمولا هزینه بیشتر از تحویل درب منزل است ولی خوب، در این مورد تحویلگر، مبلمان را به داخل خانه حمل می‌کند و شما مشکلی نخواهید داشت. به این ترتیب اگر شما در آپارتمان و در طبقات بالایی زندگی کنید، هیچ موردی ندارد و تحویلگر مبلمان مسئولیت آوردن کالا به خانه و حتی اتاق‌ یا آشپزخانه‌تان را بر عهده دارد. این گزینه‌ برای افرادی که نمی‌توانند اشیای سنگین را بلند کنند، مناسب است. توجه کنید که در این گزینه شما نمی‌توانید از تحویلگر انتظار داشته باشید که مبلمان شما را باز کرده و یا اینکه بخواهد آن را بررسی و در محل قرارگیری‌اش تنظیم کند.

۱۹) تحویل کامل

در این نوع حمل و نقل، تحویلگر موظف است که مبلمان موردنظر را به داخل خانه حمل کرده و آن را باز و بررسی نماید. سپس مبلمان موردنظر را در محل مناسب آن قرار داده و نسبت به دکوراسیون شما تنظیم ‌کند. این نوع تحویل گزینه‌ی خوبی است اما مطمئنا گران‎تر است و شما باید هزینه‌ی بالایی را پرداخت نمایید.

خرید اینترنتی مبل
خرید اینترنتی مبل

نکات پایانی برای خرید اینترنتی مبل

در حالی که خرید اینترنتی مبل می‌تواند در زمان و هزینه‌ی بالای شما صرفه جویی کند، اما شما باید کاملا مراقب کلاهبرداری اینترنتی باشید تا تجربه تلخی از خرید آنلاین‌تان نداشته باشید. حتما مطمئن شوید که از سایت معتبری خرید می‌کنید. پایین‌ترین قیمت‌ها را پیدا کنید و روش حمل و نقلی انتخاب کنید که کار شما را راحت‌تر نماید تا بعدا پشیمان نشوید.

به یاد داشته باشید که عکس‌ها و مشخصات فنی مبلمان را به دقت ارزیابی کنید. تصاویر می‌توانند ارزشی هزاران برابر کلمات داشته باشند، به همین خاطر اکثر فروشگاه‌های اینترنتی عکاسان حرفه‌ای را برای این منظور استخدام می‌کنند. ولی با این حال برای انتخاب مبل جدید خود، فقط روی تصاویر تکیه نکنید. نقد و بررسی‌های سایت را مطالعه کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. شما چطور؟ آیا تا به حال به صورت اینترنتی مبلمان خریداری کرده‌اید؟ اگر در این باره تجربه یا نظری دارید، می‌توانید آن‌ها را با میان بگذارید.