بهترین روش برای خرید مبل خارجی از ایران

خرید مبل خارجی

اگر علاقه‌مند و عاشقِ واقعی لوازم لوکس و برند باشید، حتما برای یک بار هم شده به خرید مبل خارجی فکر کرده‌اید. حقیقتا که مبلمان برندهای لوکسی همچون بنتلی، کاپلی یا ادرا هر کسی را به خود جذاب می‌کند و نمی‌توان به این راحتی‌ها از آن‌ها گذشت. اما با همه‌ی این‌ها و با این نرخ ارز و دلار؛ شاید برای شما نیز خرید مبل خارجی دور از ذهن باشد و بیشتر رویا بنظر برسد. اما نگران نباشید چرا که برای این مشکل نیز ما راه‌حلی را ارائه‌ داد‌ه‌ایم. ادامه‌ی مطلب را با ما باشید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Catalan

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین روش برای خرید مبل خارجی

این روزها مبل بخش مهمی از دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهد و به طبع زیبایی، سبک، شکل و کاربردی بودن آن بسیار مهم می‌باشد. برندهای بزرگ دنیا نیز به اهمیت مبلمان در طراحی داخلی پی برده‌اند و در سال‌های گذشته رقابت تنگاتنگی در طراحی مبلمان منزل داشته‌اند. در این بین برخی از برندهای خلاق‌ با محصولات منحصربفرد خود بیشتر توانسته‌اند توجهات را به خود جلب کنند و نه تنها در کشور خود که به نقاط مختلف دنیا راه یابند.

خرید مبل خارجی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی اندرسون روی آن کلیک کنید.

از بین محبوب‌ترین برندها مبلمان دنیا می‌توان به برند Essential Home، برند Delightful و ادرا اشاره کرد که شهرت جهانی یافته‌اند. برای ما ایرانی‌ها شاید با توجه به نرخ ارز و دلار و وجود تحریم‌ها خرید مبل خارجی گزینه‌ی زیاد متعارفی نیست. هزینه‌ها بسیار بالا است و تحقق این رویا دشوار!

اما با این حال شما هنوز هم می‌توانید طراحی‌های برندهای معروف مبل ایتالیا، ترکیه، فرانسه و دیگر کشورهای مطرح در حوزه طراحی داخلی را به خانه‌هایتان بیاورید. خوشبختانه مجموعه چی بچین امکان ساخت انواع محصولات برندهای معروف مبل دنیا را فراهم کرده است و شما می‌توانید بهترین برندهای لوکس مبلمان را از ما بخواهید.

خرید مبل خارجی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال آریا روی آن کلیک کنید.

بله، شما می‌توانید طرح مبل برند موردنظرتان را از طریق واتس آپ برای کارشناسان ما ارسال کنید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم جهت سفارش سبک مورنظرتان ارائه دهند. همینطور می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ از مشاوره رایگان تیم ما در جهت خرید مبل استفاده کنید. البته هر مجموعه‌ی مبلمانی این خدمات را ارائه نمی‌دهد و باید کار را به کاردان بسپارید. پس به هنگام خرید مبل خارجی در مورد مهارت ساخت و کیفیت بالای مواد مجموعه‌ی موردنظرتان مطمئن شوید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک Eddy

۴۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Eddy

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Urban

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مزایای خرید مبل خارجی از مجموعه چی بچین

واقعیت این است که خرید مبل با چالش‌های زیادی همراه است و شاید حتی پس از خرید متوجه شوید که مبل جدید‌ زیاد باب مایل‌تان نیست! ساخت سفارشی مبلمان گزینه‌ای است که می‌تواند از بروز چنین مشکلی جلوگیری کند. ما در زیر برخی از مزایای سفارش مبل خارجی از مجموعه چی بچین را برای شما آورده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

۱) امکان سفارشی‌سازی مبلمان

خرید مبل خارجی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی جدید Newport روی آن کلیک کنید.

شما به راحتی می‌توانید مدل دلخواه‎تان را از بین طراحی‌های برندهای معروف دنیا انتخاب کنید و سپس ساخت آن را به مجموعه چی بچین سپارید. البته کارشناسان ما در ابتدا امکان ساخت طرح موردنظر را بررسی می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند. در صورت تایید، این امکان برای شما فراهم می‌شود که طرح موردنظر را در هر رنگ و الگوی پارچه مبلی سفارش دهید. به این ترتیب شما می‌توانید مبل موردنظرتان را متناسب با دکوراسیون داخلی‌تان سفارش دهید.

مجموعه چی بچین با ارائه بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ از پارچه‌های ترکیه‌ای و اروپایی، شرایطی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند. کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید و جزئیات کافی در مورد ساخت سفارشی مبلمان را به دست آورید.

همینطور می‌توانید از طریق واتس آپ نیز با ما در ارتباط باشید. توجه کنید که هیچ هزینه‌ای از بابت مشاوره خرید  از شما دریافت نخواهد شد و هزینه‌ی مشاوره رایگان است.

۲) امکان سفارش در اندازه دلخواه

خرید مبل خارجی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال جدید Newport روی آن کلیک کنید.

با خرید مبل خارجی از مجموعه‌ی چی بچین این امکان برای شما فراهم می‌شود که طرح موردنظر خود را در اندازه‌ی کاملا متناسب با دکوراسیون‌تان سفارش دهید. شما به راحتی می‌توانید محل قرارگیری مبل را در منزل‌تان مشخص کنید و سپس متناسب با آن مبل‌تان را سفارش دهید. نکته‌ی بعد که شاید کمتر کسی به هنگام خرید مبل به آن توجه می‌کند، مقایسه اندازه مبل با چهارچوب درب، راهروها یا راه پله است. حتما قبل از خرید مبل در مورد حداقل اندازه‌ راهروها و ورودی برای عبور مبل‌تان فکر کنید.

۳) امکان استفاده از متریال دلخواه

خرید مبل خارجی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی تک نفره لوکا روی آن کلیک کنید.

شما می‌توانید متریال دلخواه خود را به هنگام سفارش مبل از تولیدکننده بخواهید. به این ترتیب همه چیز مطابق با خواسته و سلیقه‌ی شما خواهد بود. توجه کنید هر چه متریال مبل با کیفیت و بهتر باشد، مبل به مدت بیشتری دوام خواهد آورد.

۴) امکان ست کردن با دکوراسیون خانه

خرید مبل خارجی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل ال مدرن پورتر روی آن کلیک کنید.

با سفارش مبل از مجموعه چی بچین امکان ست کردن مبلمان با سایر لوازم منزلتان نیز به سادگی امکانپذیر خواهد بود و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. شما می‌توانید مدل دلخواه مبل‌تان را در هر طرح و رنگی سفارش دهید و دکوراسیون یکپارچه و هماهنگی بسازید.

برای خرید مبل خارجی چیکار کنیم؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، شما می‌توانید بهترین طراحی‌های برندهای لوکس مبلمان را از مجموعه چی بچین سفارش دهید. بدین منظور از طریق واتس آپ یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ از مشاوره رایگان تیم ما در جهت خرید مبل استفاده کنید.

اگر به دنبال محبوب‌ترین برندهای مبلمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب ” با محبوب‌ترین برندهای لوکس مبلمان جهان آشنا شوید.” را مطالعه کنید. همینطور ما در مطلبی جداگانه برندهای معروف مبل ایتالیا را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از آن نیز کمک بگیرید. پس از انتخاب سبک و مدل مورد نظر خود با بخش مشاوره سایت چی‌بچین در ارتباط باشید. همکاران ما در مورد قابلیت ساخت و سفارشی‌سازی مدل مورد نظر شما را راهنمایی خواهند کرد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره London

۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل Haven

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم راحتی Urban

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

علاوه بر این شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های مبلمان روز دنیا را در بخش فروشگاه آنلاین مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما محصولات موجود در فروشگاه آنلاین چی‌بچین را بررسی کنید. با توجه به تنوع سبک‌ها و مدل‌های موجود در این فروشگاه آنلاین به احتمال زیاد موفق خواهید شد که به یک جمع‌بندی دلخواه برسید.

ما در این مطلب بهترین راه‌حل برای خرید مبل خارجی را به شما معرفی کردیم. حالا شما برای بنویسید که مبلمان کدام برند خارجی را بیشتر می‌پسندید؟ توجه کنید که شما می‌توانید تمامی سوالات خود را در بخش دیدگاه از ما بپرسید. اگر نظری یا پیشنهادی به ذهن‌تان می‌رسد، خوشحال می‌شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *