دکوراسیونی باشکوه با مبل سلطنتی مدل یاقوت

مبل سلطنتی مدل یاقوت

مبلمان سلطنتی یک گزینهی فوقالعاده برای ایجاد دکوراسیونی رویایی و رومانتیک میباشد. امروزه مبلمان سلطنتی برای استفاده در قسمتهای مختلفی از خانه مثل اتاقهای نشیمن، اتاقهای خواب، پذیرایی و به شکلهای تخت و مبل رایج است. مبل سلطنتی مدل یاقوت یکی از محبوبترین گزینههای مبلمان سلطنتی است که طرفداران خاص خود را دارد

مبل سلطنتی مدل یاقوتیمبلمان سلطنتی یک گزینهی فوقالعاده برای ایجاد دکوراسیونی رویایی میباشد.

بیشتر طراحان داخلی و معماران آثار شگفتانگیز خود را با الهام از طبیعت خلق کردهاند که در بیشتر مواقع بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این نوع طراحی از زمانهای بسیار قدیم رایج بوده و شما میتوانید آن را در سازههای دوران روم و یونان باستان مشاهده کنید. صندلیهای قطره، طرح ملخ، نارگیل از نمونههای مشهور مبلمان هستند که همگی از طبیعت الهام گرفته شدهاند. مبل سلطنتی مدل یاقوت نیز دقیقا با الهام از سنگ یاقوت طراحی شده است که در ادامه با این مدل بیشتر آشنا خواهید شد.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیمبل سلطنتی مدل یاقوت سبک جالبی از طراحی مبلمان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مبل سلطنتی مدل یاقوت

سنگ یاقوت از دیرباز در بیشتر جوامع مقدس بوده و اکثرا از آن برای تزئین روی انگشتر استفاده میشد زیرا معتقد بودند که یاقوت از بهشت آمده است. این سنگ بهشتی نماد عشق و امید به آینده است و به شما یادآوری میکند که آرزوهای خود را دنبال کنید، وابستگی را رها کنید و از زندگیتان لذت ببرید.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیسنگ یاقوت از دیرباز در بیشتر جوامع مقدس بوده و اکثرا از آن برای تزئین روی انگشتر استفاده میشد.

بیشتر مردم معتقد بودند که یاقوت باعث رونق کسب و کار آنها شده و به زبان عامیانه شانس میآورد. همینطور همه مردم از ارزش این سنگ گرانبها آگاه بوده و آن را نمادی از تجمل، ثروت و اشرافیت میدانستند. به این ترتیب این ظاهر باشکوه و منحصربفرد یاقوت، توجه طراحان داخلی را به خود جلب کرد و آنان با الهام از رنگهای پر ابهت یاقوت که شامل قرمز تیره، آبی کبود و سبز میباشد، طراحیهای خاصی از مبل سلطنتی را ارائه دادهاند. مبل سلطنتی مدل یاقوت دقیقا مانند سنگ یاقوت، شی زینتی در دکوراسیون خانهها میباشد و به خوبی میتواند همهی نگاه را به خود جذب نماید.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیطراحان داخلی با الهام از سنگ یاقوت، مبلمان باشکوهی را طراحی کردند.

یک ویژگی مهم یاقوت سختی آن است که بعد از الماس سختترین ماده نامیده شده است. به همین دلیل در ساخت مبل سلطنتی مدل یاقوت نیز معمولا از چوبهایی با مقاومت و استحکام بالا مثل چوب راش استفاده میشود.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیمبل سلطنتی مدل یاقوت معمولا در سه رنگ قرمز تیره، آبی کبود و سبز در دسترس است.

همینطور استفاده از منبتکاری در کنار این سه رنگ جلوهی ویژهای به آن میبخشد که مطمئنا حضور آن در هر اتاق نشیمن میتواند باعث شگفتی همگان شود. با این حال پیشنهاد میکنیم که حتما قبل از خرید این مدل مبلمان میزان فضای اتاق پذیراییتان و دکوراسیون آن را مدنظر داشته باشید.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیمبل سلطنتی مدل یاقوت فضای باشکوه و مجللی را برای فضای خانهتان به ارمغان خواهد آورد.

مدل یاقوت با اینکه یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مدلهای مبلمان خانگی میباشد اما شما برای خرید مبلمان سلطنتی انتخابهای دیگری نیز میتوانید داشته باشید. مبل سلطنتی فرانسوی و کلاسیک نمونههای دیگر این مبلمان هستند که شما میتوانید متناسب با سلیقه و دکورتان، هر کدام را که مایل باشید، سفارش دهید. در ادامه مطلب با این دو مدل مبل سلطنتی بیشتر آشنا خواهید شد.

مبل سلطنتی فرانسوی

اینکه فرانسه را مهد هنر و مد روز نامیدهاند کاملا بر حق و عین واقعیت است. آنها هنر را در هر قسمتی از محیط اطرافشان جاری ساختهاند و با آن زندگی میکنند. البته هنر آنها تنها معطوف به موزهها، پارکها و ساختمانهایشان نیست و شما میتوانید ذوق و خلاقیت آنها را در طراحی مبلمان نیز مشاهده کنید.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیمبلمان فرانسوی نمونهی بارزی از ذوق و خلاقیت مردم فرانسه میباشد.

مبلمان فرانسوی یکی از بهترین سبکهای مبلمان در سراسر جهان است که در سالهای اخیر توانسته توجهات زیادی را به خود جلب نماید. سبک فرانسوی علاقهی شدیدی به استفاده از طیف رنگی سفید و رنگهای پاستلی مثل سبز روشن، آبی آسمانی، خاکستری، نقرهای و بژ در طراحی مبلمانهایش دارد تا به کمک آنها بتواند فضای آرامشبخشی را در محیط خانه ایجاد نماید. در مورد رنگهای تند نیز بیشترین تمایل به رنگهای سبز، زرد روشن، قرمز تیره، آبی، صورتی و بنفش کمرنگ میباشد.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیمبلمان فرانسوی یکی از بهترین سبکهای مبلمان در سراسر جهان است.

عموما طراحیهای مبلمان فرانسوی پیچیده، شیک و بسیار متمایز از همتایان خود است. مبلمان سلطنتی فرانسوی نیز یکی از مشهورترین و محبوبترین انواع مبلمان با طراحی آنتیک و منحصربفرد میباشد. عمده ویژگی مبل سلطنتی فرانسوی، بدنه و دستههای ظریف آن است که با کمک هنر منبتکاری، خاتمکاری و تذهیب، ظاهر بدیع و شگفتانگیزی به آن داده است. همینطور در مبلمان سلطنتی فرانسوی، منحنیها و خطوط بسیار نرم و صاف میباشند و بهترین مواد با بالاترین کیفیت برای ساخت آن بکار برده میشود.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیعمده ویژگی مبل سلطنتی فرانسوی بدنه و دستههای ظریف آن است.

البته امروزه فرانسویها ایدههای جالبتری را بکار بردهاند و با ترکیب مبل سلطنتی با سبکهای مبل راحتی و مدل ال توانستهاند زیبایی سلطنتی و راحتی مبل ال را با هم داشته باشند.

مبل سلطنتی مدل یاقوتی

ترکیب مبل سلطنتی و مدل ال میتواند ایدهی جدیدی برای طراحیهای خاص بعدی باشد.

مبل سلطنتی کلاسیک

اصولا در طراحی مبلمان سلطنتی کلاسیک علاوه بر رعایت اصالت مبل، راحتی و تناسب آن با زندگی معمولی امروزی نیز مدنظر قرار گرفته میشود تا مبلمان کاربردی را به دست مشتری برساند. در این مدل مبل منبتکاری بیشتر روی پایه، دسته و بدنهی مبل اعمال میشود و زیبایی این سبک را چندین برابر میکند. عموما در مبلمان کلاسیک از کوسن و پشتیهای نرم برای بالا بردن راحتی مبل استفاده میشود. امروزه مبل کلاسیک در طراحیهای مختلفی ساخته میشود و شما میتوانید مطمئن باشید که با مبل سلطنتی کلاسیک جذابیت و زیبایی ویژهای را به فضای داخلی خانهتان اضافه خواهید کرد.

مبل سلطنتی مدل یاقوتیدر مبلمان سلطنتی کلاسیک، علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن آن نیز مهم است.

مبلمان سفارشی

متاسفانه گاهی یافتن مبلهای مدرن با اندازهی دلخواهتان در فروشگاههای مبلمان سخت میشود و همین، انتخاب مبل را دشوار میکند. اما خبر خوب این است که امروزه بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان هم‌چون پارچوب این امکان را برای شما فراهم نمودهاند که بتوانید دقیقا متناسب با فضای موجود خود، مبلتان را سفارش دهید.

1 دیدگاه برای “دکوراسیونی باشکوه با مبل سلطنتی مدل یاقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *