دکوراسیون با مبل گلبهی: مبل گلبهی رنگ خود را با چه رنگهایی ست کنیم؟

مبل گلبهی رنگ

انتخاب مبل گلبهی رنگ برای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی می‌تواند فضای گرم و خوشامدگویی را برای مهمانان و عزیزان‌تان بسازد. حتما شما نیز موافق هستید که سایه رنگی گلبهی ظاهر چشم‌نوازی را به هر دکوراسیونی می‌دهد و می‌تواند هر کسی را به وجد آورد. خوشبختانه رنگ گلبهی بسیار تطبیق‌پذیر بوده و شما به راحتی می‌توانید از رنگ‎های متنوع برای دکوراسیون با این رنگ استفاده کنید. اگر شما دوست دارید که مبل گلبهی خود را در فضای اتاق‌تان برجسته کنید، باید دکوراسیون با این رنگ را بلد باشید.

مبل گلبهی رنگ
مبل گلبهی رنگ

در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی رنگ گلبهی رنگ همه‌کاره و تطبیق‌پذیری بوده و می‌تواند از روش‌های متنوعی به فضای زندگی شما اضافه شود و حس و حال باطراوت و بانشاطی را به محیط دوروبر شما دهد. رنگ گلبهی از ترکیب رنگهای قرمز، زرد و کمی قهوه‌ای به وجود آمده است و دارای طیف‎های رنگی روشن و تیره می‌باشد. شما می‌توانید این رنگ را در طبیعت درون میوه انجیر بیابید. نکته‎ی جالب این است که مبل گلبهی شما می‌تواند برای هر دو دکوراسیون کلاسیک و مدرن بکار رود و ظاهر جذابی به هر دو محیط دهد. ما در ادامه بیشتر شما را با دکوراسیون اطراف مبل گلبهی آشنا می‌کنیم. سعی کنید از استعداد و نبوغ خودتان استفاده کنید و دکوراسیون منحصربفردی را برای خودتان و خانواده‌تان بسازید.

مبل گلبهی رنگ
مبل گلبهی رنگ

رنگهای خنثی

زمانی که شما یک سایه‎ی رنگی برجسته مثل گلبهی را برای مبل‌تان انتخاب می‌کنید، بهتر است که برای رنگ دیوارهای اطراف آن از تونالیته رنگهای خنثی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید رنگهای خنثی با تمامی رنگها به خوبی ترکیب شده و به هیچ عنوان با رنگ مبل شما رقابت نمی‌کنند. به این ترتیب مبل شما به راحتی می‌تواند به نقطه کانونی اتاق‌تان تبدیل شود و تمامی توجهات را به خود جلب نماید.

مبل گلبهی رنگ
مبل گلبهی رنگ

سفید انتخاب بسیاری سنتی و رایجی برای دیوارها می‌باشد ولی گاهی اوقات می‌تواند دکوراسیون سردی را برای شما بسازد. برای ایجاد دکوراسیونی ملایم‌تر می‎توانید از رنگ‎های کرمی، بژ یا عاجی استفاده کنید. رنگ خاکستری روشن نیز می‌تواند ظاهر مدرنی را به دکوراسیون شما دهد و به خوبی مبل گلبهی شما را تکمیل نماید.

رنگهای تکرنگ

اگر شما از علاقمندان به دکور مدرن و ساده هستید، بهتر است که مبل گلبهی خود را با دیوارهایی از همان خانواده‎ی رنگی ترکیب کنید و دکوراسیون تکرنگ خودتان را داشته باشید. یعنی شما باید برای رنگ دیوارهایتان از سایه‎ی رنگی نارنجی مشابه با رنگ مبل‎تان استفاده کنید. شما می‌توانید با انتخاب سایه‎های رنگی مات مثل رنگ‌های زردآلویی و گل همیشه بهار ظاهر ملایم‎تری را به دکوراسیون‌تان بدهید.

مبل گلبهی رنگ
مبل گلبهی رنگ

برای ایجاد ظاهری زیبا می‌توانید از سایه‎های رنگی غنی و تیره مثل قرمز مایل به قهوه‌ای یا رنگ زنگاری استفاده کنید. اگر می‌خواهید دکوراسیون بولد و جسورانه‎ای داشته باشید، می‌توانید رنگ‎های نارنجی روشن یا نارنجی متمایل به قرمز را انتخاب کنید. این پالت رنگی گزینه‎ی بسیار جالبی برای فصل پاییز می‌باشد و می‌تواند حس پاییزی را برای خانه‌تان به ارمغان آورد.

تونالیته رنگهای زمینی

از آنجا که نارنجی رنگ گرمی می‌باشد، به خوبی می‌تواند با رنگهای زمینی ترکیب شود و به اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما حس دنج و راحتی بدهد. اگر اتاق شما کوچک است، بهتر است برای دیوارهای خود از سایه‎های رنگی روشن همچون رنگهای ماسه‌ای، شتری یا قهوه‌ای مایل به زرد استفاده کنید. در مورد فضاهای بزرگ شما می‌توانید رنگهای عمیق‌تر را تجربه کنید تا احساس صمیمیت‌ بیشتری را به خانه‌تان بدهید.

مبل گلبهی رنگ
مبل گلبهی رنگ

علاوه بر این رنگ طلایی تیره به خوبی می‌تواند با مبل گلبهی شما ترکیب شود و فضای گرم و کلاسیکی را بسازد. همینطور شما می‌توانید از رنگهای تیره قهوه‎ای خرمایی نیز برای دکوراسیون اطراف مبل گلبهی رنگ خود استفاده کنید و باعث شوید که مبل شما روشن‌تر بنظر برسد و بیشتر جلب توجه نماید.

ایجاد کنتراست با مبل گلبهی رنگ

اگر شما واقعا می‎خواهید که بیشترین تمرکز در اتاق روی مبل گلهبی شما باشد، باید برای دیوارهای خود را از رنگهای متضاد با رنگ گلبهی استفاده کنید. در این مورد شما باید به چرخه رنگی مراجعه کنید و رنگهای مقابل رنگ گلبهی را در چرخه پیدا کنید. رنگهای مقابل هم در چرخه رنگی با نام رنگهای مکمل شناخته می‎شومد و می‌توانند طرح رنگی جذابی را بسازند. آبی در چرخه رنگی مقابل رنگ نارنجی قرار دارد و گزینه‎ی بسیار ایده‎آلی برای اطراف مبل گلبهی رنگ می‌باشد. شما می‌توانید از سایه‎های روشن رنگ آبی استفاده کنید و ظاهر ملایم‎تری را به دکوراسیون‌ اتاق‌تان بدهید. آبی سلطنتی و فیروزه‎ای دیگر رنگهایی هستند که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رنگها می‌توانند فضای باشکوه و اشرافی را بسازند و ظاهر منحصربفردی به دکوراسیون‌تان بدهند.

مبل گلبهی رنگ
مبل گلبهی رنگ

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، اطلاعات دقیق کسب کنید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند. دکوراسیون منزل با رنگ‌ گلبهی می‌تواند جذابیت خاصی را به خانه‎ی شما آورده و جلوه‌ی بصری دوست‌داشتنی به آن دهد. ما در اینجا سعی کردیم شما را با دکوراسیون اطراف مبل گلبهی رنگ آشنا کنیم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید پالت رنگی موردعلاقه‌تان را انتخاب و دکوراسیونی زیبایی را برای خودتان ایجاد نمایید.

همینطور ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این ترکیب‎های رنگی را می‌پسندید؟ چه رنگ دیگری را برای ترکیب با مبل گلبهی رنگ به ما پیشنهاد می‌کنید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *