طراحی‌های متنوع آباژورهای ایستاده کنار مبلی

آباژور ایستاده کنار مبلی

مطمئنا یکی از عناصر تزئینی جذاب در دکوراسیون هر خانه‌ای مربوط به آباژور ایستاده کنار مبلی است. انتخاب عناصر تزئینی و لوازم جانبی اهمیت زیادی در طراحی داخلی دارند و شما نباید خرید آن‌ها را سرسری بگیرید. آباژورها به سادگی می‌توانند دکوراسیون داخلی شما را تکمیل کرده و روشنایی موردنیاز شما را تامین نمایند. اگر کمی در سایت‌های اینترنتی جستجو کنید، مدل‌ و سبک‌های متنوعی از آباژورها را پیدا می‌کنید که می‌توانند ظاهر متمایزی را به فضای زندگی شما دهند. ما در این مطلب ۷ مدل کاملا متفاوت از شکل سنتی آباژورها را به شما معرفی می‌کنیم که بی‌شک شما را شگفت زده خواهد کرد. ما پیش از این مدل‎های جذاب آباژور با طرح حیوانات را منتشر کرده‎ایم. اگر شما به دنبال آباژوری با شکل عجیب و غریب هستید، حتما آن را مطالعه نمایید.

بهترین مدل‌های آباژور ایستاده کنار مبلی

این آباژور که دارای طراحی مدرن قرون وسطایی است به شما اجازه می‌دهد تا ظرافت و سادگی را به طرز زیبایی با هم ترکیب نمایید. لامپ در بالای پایه‌های آباژور قرار دارد و کاملا قابل مشاهده است. در ساخت این آباژور از آلومینیوم و برنج استفاده شده است.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های آباژور که بیشتر مردم به خرید آن روی می‌آورند، آباژورهای سه پایه می‌باشد. مطمئنا ظاهر شیک و تاثیر بسزایی که طراحی این آباژور با خود به همراه دارد، دلیل محبوبیت آن می‌باشد. کلاهک آباژور از جنس پارچه کتان بوده و به رنگ سفید می‌باشد که همراه با سه پایه‌ی چوبی، شکل شیک و زیبایی ایجاد کرده است. شما می‌توانید از این طرح در اتاق نشیمن یا اتاق مطالعه استفاده نمایید.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

طرح بعدی با پایه‌های متحرک خود، میزان انعطاف‌پذیری بیشتری را به شما می‌دهد. جنس چوب پایه‌ها از کاج می‌باشد و بسیار سبک، قابل حمل است. در قسمت انتهای پایه‌های آباژور، پلاستیک‌هایی تعبیه شده‌اند تا به کفپوش اتاق آسیبی وارد نکنند.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

پایه‌های تلسکوپی این آباژور، عمده تفاوت آن با طراحی قبل می‌باشد. این پایه‌ها با سبکی متفاوت، جذابیت خاصی به آباژور بخشیده است. رنگ مشکی پایه‌ها به خوبی با کلاهک سفید رنگ ترکیب شده و طراحی مدرنی را ایجاد کرده است.

آباژور ایستاده کنار مبلیاگر به دنبال طراحی جالب و متفاوتی از آباژور هستید، این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. پایه‌های چوبی در ترکیب با کلاهک آلومنیومی طراحی قدیمی ولی در عین حال بسیار شیک را به وجود آورده است. این طرح در تمامی دکوراسیون‌های ایرانی می‌تواند برجسته شده و کاملا به چشم آید.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

مدل بعدی آباژور که با الهام از فلاش و سه پایه‌های آتلیه‌های عکاسی طراحی شده است، یکی دیگر از طراحی‌های متفاوت این لیست می‌باشد. شما می‌توانید مطمئن باشید که این آباژور با ظاهر چشمگیر خود در هر دکورسیون و چیدمانی، نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

مدل‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم، طراحی‌های کلاسیک و بسیار متداول هستند. اگر شما به دنبال طرحی غیرمعمول با ساختار عجیب و غریب هستید، این سبک آباژور دقیقا برای شما طراحی شده است.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

روش‌هایی جالب برای استفاده از آباژور ایستاده

امروزه آباژورها بیشتر از اینکه به خاطر کاربردشان مورد استفاده قرار بگیرند، به عنوان عنصر تزئینی در دکوراسیون خانه‌ها اهمیت دارند. هیچ کسی نمی‌تواند نقش موثر آباژورها در زیبایی دکوراسیون را نادیده بگیرد. اما با همه‌ی این اوصاف، اگر شما نتوانید محل مناسبی را برای قرارگیری آباژورتان انتخاب کنید، مطمئنا ظاهر ناخوشایندی را ایجاد خواهید کرد. روش‌های متعددی برای قرارگیری آباژورهای ایستاده وجود دارند که می‌توانند زیبایی اتاق‌تان را چندین برابر کنند. ما در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

شما می‌توانید با قرار دادن دو آباژور مشابه در دو گوشه‌ی اتاق یا دو طرف مبل تقارن جالبی را به دکور اتاق‌تان دهید.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

اگر شما می‌خواهید تا میزان روشنایی را در قسمتی از خانه تشدید کنید، آباژورهای سه پایه با توجه به ساختار و طراحی‌شان بسیار مفیدتر خواهند بود. برای مثال شما در یک اتاق نشیمن متشکل از مبل با چند تا صندلی، به خوبی می‌توانید از چنین آباژوری بهره‌ ببرید.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

گفتیم که آباژورهای ایستاده می‌توانند در روش‌های متعددی در دکوراسیون خانه بکار برده شوند و این به سلیقه‌ی شما و فضای اتاق‌تان بستگی دارد. شما می‌توانید از این وسیله‌ی تزئینی برای جدا کردن محل نشیمن و فضای ناهارخوری‌تان استفاه کنید.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

همینطور شما می‌توانید با کمک یک آباژور ایستاده و صندلی، گوشه‌های دنجی را برای مطالعه کتاب ایجاد نمایید. به این ترتیب، شما به سادگی می‌توانید گوشه‌های خالی اتاق‌تان را پر کرده و دکورتان را تکمیل نمایید.

آباژور ایستاده کنار مبلی
آباژور ایستاده کنار مبلی

و در آخر بهتر است اشاره کنیم که آباژور شما باید به گونه‌ای در فضای اتاق قرار بگیرد که نور آن تعادل محیط اطرافش را بر هم نزد. پس حتما به نحوه‌ی قرارگیری آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. ما سعی کردیم که جدیدترین مدل آبژورهای ایستاده را با راهنمایی‌هایی جهت دکوراسیون صحیح آن‎‌ها به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز در این باره نظری یا پیشنهادی دارید، می‌توانید آن‌ها را با در میان بگذارید.

3 دیدگاه برای “طراحی‌های متنوع آباژورهای ایستاده کنار مبلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *