عکس‌هایی از اتاق نشیمن معروف‌ترین سلبریتی‌های دنیا

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

زندگی شخصی سلبریتی‌ها همیشه برای طرفداران آن‌ها بسیار جذاب بوده است. ستاره‌ها همیشه مورد توجه طرفداران‌شان قرار دارند و تمامی جنبه‌های زندگی خصوصی آن‌ها از روش لباس پوشیدن‌شان گرفته تا آرایش، طرز برخورد، دکوراسیون خانه، مد و حتی شوخی‌های‌شان همیشه زیر نظر دوربین عکاسان و خبرنگاران قرار دارد. به طور کلی سلبریتی‌ها همیشه الگویی برای عموم مردم بوده‌اند و بیشتر افراد دوست دارند که دقیقا مثل سلبریتی‌های محبوب‌شان زندگی کنند. امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های هوشمند، زندگی ستارگان و چهره‌های معروف راحت‌تر از همیشه در دید طرفداران آن‌ها قرار دارد. ما در این مطلب به بررسی اتاق نشیمن سلبریتی های معروف می‎پردازیم و با گشت و گذار در خانه‌های چهره‎های پردرآمد و مشهور شما را بیشتر با دکوراسیون جذاب و دوست‌داشتنی آن‌ها آشنا می‎کنیم.

اتاق نشیمن یکی از جالب‌ترین قسمت‌های خانه است که معمولا برای استراحت، تفریح و سرگرمی بکار برده می‎شود. اتاق نشیمن افراد مشهور دقیقا این دو هدف را دنبال می‌کند تا فضای خلاقانه‌ای را برای مهمان‌شان بسازند. اگر شما نیز دوست دارید که دکوراسیونی شبیه خانه‌های ستاره‎های سینما و هنر داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

کلویی کارداشیان

کارداشیان از جمله‌ خانواده‌های مشهور دنیا است که با بازی در پابه‌پای خانواده کارداشیان بیشتر از همیشه نگاه‌ها را به خود جلب کردند. کلویی خواهر کوچکتر کیم کارداشیان که از جمله مشهورترین مدلینگ‌ها و بازیگران آمریکایی است و طرفداران زیادی دارد. عکس زیر مربوط به اتاق نشیمن کلویی کارداشیان است که تلفیقی از سبک‌های مراکشی، ترکی و خاورمیانه می‌باشد. دکوراسیون سفید مشکی کلویی ظاهر خیره‎کننده و دراماتیکی به اتاق نشیمن او داده است و کلویی به خوبی توانسته تعادل را در اتاق ایجاد کند.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو از بازیگران و تهیه‌کننده‌های مطرح آمریکایی می‌باشد که با نقش آفرینی در فیلم تایتانیک شهرت بسیاری در دنیا پیدا کرد. چیزی که در اتاق نشیمن لئوناردو کاملا به چشم می‎آید، استفاده از تونالیته رنگ سفید در آن می‎باشد که فضای سردی را رقم زده است. تقریبا فضای زندگی لئوناردو شکل معاصر و ساده‌ای دارد و فقط از لوازم ضروری در دکوراسیون آن استفاده شده است.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز به عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان جهان شناخته شده است و شهرت و محبوبیت چشمگیری در تمام جهان دارد. این خواننده، هنرپیشه، رقاص، تهیه‎کننده موسیقی و طراح مد توانسته زیبایی را به اتاق نشیمن خود نیز منتقل کند. همانطور که می‌بینید اتاق نشیمن جنیفر با تزئینات بسیار زیبا، سقف بلند و ویوی روبه باغ، دکوراسیون بسیار جذابی را رقم زده است.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

آنجلینا جولی

مطمئنا آنجلینا جولی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های هنری جهان است و حتی به قطعیت می‌توان گفت که او بیشتر از همه‌ی بازیگران، مورد علاقه مردم و رسانه‌ها قرار دارد. اگر نگاهی به اتاق نشیمن آنجلینا بیندازید، می‌بینید که فضا با دکور دراماتیک و طیف‌های رنگی تند ترئین شده است. دکوراسیون فضای نشیمن آنجلینا کاملا شکل متفاوتی نسبت به فضای معاصر امروزی دارد و اصالت و فرهنگ در آن موج می‌زند.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

متیو پری

متیو پری یا همان چندلر بینگ، شخصیت دوست‌داشتنی فیلم فرندز یکی دیگر از سلبریتی‌های این لیست می‌باشد. بی‌شک هنر متیو، این بازیگر و کمدین آمریکایی-کانادایی تک و منحصربفرد است و اگر شما از طرفداران فیلم فرندز باشید، مطمئن شما نیز آن را تایید می‎کنید.  طراحی پلان باز فضای خانه متیو ظاهر شیک، مدرن و بسیار جالبی را برای اتاق نشیمن او رقم زده است که در نوع خود بسیار متفاوت می‌باشد.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

نکته: دکور فیلم فرندز از جمله محبوب‎ترین و شناخته‌ترین دکوراسیون‌های تاریخ سینما می‌باشد. ما قبلا مطلبی را در مورد سبک فرندز منتشر کرده‌ایم. اگر شما نیز دوست دارید که سبک آپارتمان مونیکا را در خانه‌تان ایجاد کنید، بهتون پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را مطالعه نمایید.

سلنا گومز

سلنا گومز یکی از محبوب‎ترین چهره‎های جوان هالیوود و ستاره پاپ است که مطمئنا نام او را زیاد در شبکه‎های اجتماعی دیده‌اید. او کاملا در صنعت موسیقی، سینما و تلویزیون و همینطور دنیای مد و پوشاک شناخته شده است. اگر نگاهی به دکوراسیون اتاق نشیمن سلنا گومز بیندازید، سادگی، طراحی مینیمال و فضای پلان باز آن، شما را شگفت زده می‌کند.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

دریک

دریک از جمله رپر و بازیگران مشهور کانادایی است که در اولین آلبوم خود توانست محبوبیت زیادی را پیدا کند. برعکس بسیاری از اتاق‌های نشیمن این لیست، دریک اتاق نشیمن بسیار ساده و معمولی دارد اما در عین حال دنج و بسیار راحت می‌باشد. اگر شما نیز از طرفداران این خواننده رپ هستید، خیلی راحت می‌توانید اتاق نشیمن خود را شبیه فضای دریک بسازید و از آن لذت ببرید.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون نیز دقیقا مثل متیو پری با بازی در فیلم فرندز توانست به شهرت جهانی برسد و حتی در سال ۲۰۱۶ به عنوان زیباترین زن جهان نیز نامیده شود. دکوراسیون جنیفر آنیستون کاملا ظاهر باشکوه و اصیلی دارد. تمامی رنگ‌ها و بافت‎های اتاق نشیمن در ترکیب با هم توانسته‌اند شخصیت خاص و رمانتیکی به اتاق دهند.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

جانی دپ

یکی دیگر از چهره‌های جذاب‌ بازیگران مرد سینمای آمریکا به جانی دپ تعلق دارد که در اولین حضور خود در پرده‌های سینما توانست بیشتر توجهات را به خود جلب کند. اتاق نشیمن جانی دلپ با ظاهر تاریخی و با کلکسیون ادبی خود فضای دنج و راحتی بنظر می‌رسد و همانند بازی خودش سبک طراحی داخلی خاصی دارد.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

ریچل بیلسون

و آخرین اتاق نشیمن این لیست به ریچل بیلسون، بازیگر مطرح هالیوود تعلق دارد. همانطور که می‌بینید اتاق نشیمن ریچل با تزئینات خاص خود فضای دنج و راحتی را ایجاد کرده است. با اینکه در این پالت رنگی دکوراسیون از تعداد زیادی طیف رنگی استفاده شده است، اما اتاق دارای انسجام و نظم خاصی است که همه را به خود جذب می‌کند.

اتاق نشیمن سلبریتی های معروف
اتاق نشیمن سلبریتی های معروف

ما در اینجا سعی کردیم که دکوراسیون تعدادی از مشهورترین شخصیت‌های دنیای سینما و هنر را به شما معرفی کنیم. شما کدام یک از این اتاق‌های نشیمن را دوست داشتید؟ دوست دارید در مورد دکوراسیون کدام یک از ستاره‌ها برای شما بنویسیم؟ خوشحال می‎شویم که هر گونه نظر یا پیشنهادتان را در این باره با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *