جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن بازار ایران

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن

مبلمان نقش مهمی در دکوراسیون داخلی هر فضایی بازی می‌کند و هیچ کس نمی‌تواند منکر اهمیت مبلمان در دکوراسیون شود. معمولا مبلمان بخش اعظمی از پذیرایی و اتاق نشیمن را به خود اختصاص می‌دهد و کارایی و زیبایی فضا به آن وابسته است. خوشبختانه در حال حاضر مدل‌های متنوعی از مبلمان در بازار موجود است که هر کدام می‌توانند جلوه‌ی منحصربفردی به فضای شما ببخشند. اگر شما نیز به دنبال جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دو نفره Catalan

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Catalan

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مدل‌های جدید و مدرن مبلمان آشنا کنیم. قبل از هر چیزی به این نکته اشاره کنیم که تمامی محصولات معرفی شده در این مطلب را می‌توانید در فروشگاه چی‌بچین پیدا کرده و به آسانی آن‌ها را خریداری نمایید. تنها کافیست به بخش فروشگاه وب‌سایت چی‌بچین مراجعه کرده و پس از افزودن محصول موردنظر در لیست خرید خود، آن را به صورت آنلاین و با قیمت‌های استثنایی تهیه کنید. در این بین، اگر مبل یا محصول مورنظرتان را در فروشگاه نیافتید، می‌توانید تصویر و عکس آن را از طریق واتساپ به کارشناسان ما در چی‌بچین ارسال کنید تا پس از مدت زمان کوتاهی عین محصول موجود در تصویر را تحویل بگیرید.

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن

شما می‌توانید گشتی در فروشگاه چی‌بچین زده و با جدیدترین و مدرن‌ترین مبلمان آشنا شوید. اما برای راحتی کار، ما در زیر ۱۰ تا از پرطرفدارترین و جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن را به شما معرفی می‌کنیم.

۱) مبل راحتی جدید Newport

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل Newport
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل Newport، اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال یک مبل نرم، راحت و مدرن برای خانه خود هستید، مبل راحتی جدید Newport یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. در واقع، این مبل به راحتی و نرمی معروف بوده و بدون شک با نشستن یا دراز کشیدن بر روی آن خستگی کل روز از تن‌تان در خواهد آمد. همان‌طور که در تصویر نیز می‌بینید، این مبل کاملاً با استانداردهای سبک مدرن هم‌سو است و به سادگی طراحی شده است. اما این سادگی زیبایی و جذابیت مضاعف آن را به همراه دارد.

این مبل دارای دسته‌های پهن و همرنگ با پشتی و نشیمن‌گاهش است. پایه‌های چوبی مبل نیز صاف و عمودی بر روی زمین قرار می‌گیرند و استحکام بسیار بالایی دارند.

۲) مبل ال مدرن Andes

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل ال Andes
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل ال Andes، اینجا کلیک کنید.

نمی‌توان از جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن صحبت کرد و از مبل ال Andes یادی نکرد. در حالت کلی، مبل‌های مدل ال از مدرن‌ترین مبلمان‌های روز دنیاست که همیشه مرکز توجهات بوده و هستند. چرا که ظاهر متفاوتی نسبت به مبل‌های رایج دارند و اگر شما نیز به دنبال مبل متفاوتی هستید، این سبک مبل حتما برایتان جذاب خواهد بود.

دسته‌های باریک و پایه‌های نازک و ظریف از ویژگی‌های بارز این مبل به شمار می‌رود و طراحی آن بسیار دلنشین و با استفاده از ظرافت کافی و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها صورت گرفته است. این مبل می‌تواند در گوشه دنج خانه شما جا خوش کرده و یک فضای رویایی در منزل شما به وجود آورد.

۳) مبل راحتی سه‌نفره مدل Nuri

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل Nuri
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل Nuri، اینجا کلیک کنید.

از دیگر مدلهای جدید مبلمان مدرن در فروشگاه چی‌بچین می‌توان به مبل راحتی Nuri اشاره کرد. این مبل ظاهری ساده و یکدست دارد و اصول سبک مدرن را به نمایش گذاشته است. اما از طرفی، شباهت‌هایی به مبل‌های کلاسیک نیز دارد. از این رو می‌توان این مبل را تلفیقی از کلاسیک و مدرن دانست. با این حساب شما می‌توانید از این مبل فارغ از سبک غالب محیط، در هر فضایی استفاده کنید.

سرتاسر این مبل با پارچه درجه یک پوشیده شده تا با ارائه یک مبل مدرن، ظاهری آراسته و زیبا نیز داشته باشد. اگر به پشتی این مبل توجه کنید، می‌بینید که دو کوسن بزرگ به پشتی اصلی مبل تکیه داده شده‌اند. وجود این دو کوسن تاثیر بسیاری بر راحتی مبل Nuri گذشته است. شما می‌توانید این مبل را از فروشگاه چی‌بچین تهیه کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Willows

۲۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل سه نفره Norfolk

۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره Catalan

۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Andes

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۴) کاناپه راحتی مدرن Dresden

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل Dresden
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل Dresden، اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن با طراحی خاص و منحصربه‌فرد هستید، ما به شما کاناپه راحتی و شیک Dresden را پیشنهاد می‌کنیم. این مبل طراحی بسیار خلاقانه‌ای داشته و جلوه متفاوتی دارد. در سمت راست این مبل یک بازوی پهن و بزرگ وجود دارد که به خوبی می‌تواند نقش میز عسلی چسبیده را ایفا کند. اما در سمت دیگر این مبل هیچ بازویی طراحی نشده است. این مورد یکی از بزرگ‌ترین تفاوت این مبل با سایر مدل‌های مدرن است. البته این طراحی انعطاف‌پذیری بالایی هم دارد؛ به‌طوری که شما می‌توانید با توجه به محیط موردنظرتان این بازو را به سمت چپ مبل منتقل کنید.

پایه‌های این مبل از دیگر مواردی است که طراحی خارق‌العاده و جدیدی را عرضه کرده است. Dresden دارای ۲ پایه کشیده در دو سمت مبل است که از استیل ساخته شده‌اند. این پایه‌ها جذابیت این مبل را دوچندان کرده‌اند. در حالت کلی، با توجه به طراحی ساده، شیک و جمع‌وجور این مبل، می‌تواند گزینه‌ی عالی برای فضاهای مدرن و کوچک باشد. برای خرید این مبل و جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کنید.

۵) مبل راحتی آریا

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل آریا
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل آریا، اینجا کلیک کنید.

برخی از افراد در پی تهیه یک مبل همه‌جانبه هستند؛ به‌طوری که بتواند خود را با هر فضایی مطابقت دهد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، مبل راحتی آریا دقیقاً همان مبلی است که به دنبالش هستید. چرا که این مبل سبک کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کرده و یک طراحی جذاب و متناسب با هر محیطی را ارائه کرده است. سادگی حرف اول و آخر را در این مبل زده و با همین ویژگی توانسته بسیار شیک و مدرن ظاهر شود. اما اگر کمی بیشتر توجه کنید، متوجه شباهت‌هایی میان این مبل با مبلمان چستر کلاسیک می‌شوید. بازوهای بلند و هم‌سطح با پشتی مبل از ویژگی‌های بارز مبلمان چستر به شمار می‌رود. در نتیجه، این مبل یکی از نمونه‌های جذاب تلفیق مدرنیته و کلاسیک و جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن است.

با این که این مبل طراحی جمع‌وجوری دارد، اما توصیه می‌کنیم از این مبل در فضاهای بزرگ‌تر بهره گیرید. زیرا پایه‌های این مبل خیلی کوتاه است و تقریباً می‌‌توان گفت فضایی میان زیر مبل و سطح زمین وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود تا فضای موردنظرتان کمی کوچک‌تر به نظر رسد. از این رو، بهترین فضا برای قرارگیری این مبل، فضاهای بزرگ و جادار است.

۶) مبل راحتی اندرسون

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل اندرسون
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل اندرسون، اینجا کلیک کنید.

مبل راحتی اندرسون جزو پرطرفدارترین و جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن در فروشگاه چی‌بچین است. این مبل سه‌نفره بسیار راحت و نرم بوده و بخش نشیمن‌گاه آن کاملاً گویای این موضوع هست. همانند هر مبل راحتی و مدرن دیگری، این مبل نیز ساده و شیک است. در دو طرف مبل کوسن‌های بزرگی به عنوان بازوی مبل قرار گرفته‌اند تا راحتی شما و میهمانان عزیزتان را بیش از سایر مدل‌ها تضمین کنند. پایه‌های آن نیز از فلز ساخته شده‌اند و از این لحاظ نیز می‌توان این مبل را جزو مبلمان‌های مستحکم و همیشگی به حساب آورد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Vincent

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Vincent

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۴۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

۷) کاناپه دونفره هوگو

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل هوگو
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل هوگو، اینجا کلیک کنید.

کاناپه دو‌نفره هوگو نیز از دیگر مبلمان‌های مدرن هست که توانست در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری را به خود جلب کند. این مبل ظاهری کاملاً مدرن داشته و از هر لحاظ خاص و منحصربه‌فرد است. چرا که تنها در یک طرف این مبل بازو وجود داشته و سمت دیگر آزاد و بدون بازو است. شما می‌توانید این کاناپه را به تنهایی در دکوراسیون موردنظرتان استفاده کنید؛ یا با یک مبل شزلون متناسب با این مبل ترکیب کرده و یک مبل مدل ال را خلق کنید.

سرتاسر این مبل نیز با پارچه درجه یک پوشانده شده و تشک بزرگ و نرمی بر روی بخش نشیمن‌گاه آن قرار گرفته است تا هر چه بیشتر راحتی و نرمی را برای افراد به ارمغان آورد. ابعاد کوچک و طراحی ساده و جذاب مبل هوگو، آن را گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک و محیط کاری کرده است.

۸) مبل راحتی پورتر

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل پورتر
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل پورتر ، اینجا کلیک کنید.

مبل پورتر نیز از جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن است که شما می‌توانید آن را از فروشگاه چی‌بچین خریداری کنید. این مبل حالتی اسپورت داشته و بسیار شیک و مدرن است. طراحی پورتر به‌گونه‌ای است که گویی شما را به یک استراحت گرم و دلچسب در یک روز سرد زمستانی دعوت می‌کند. بازوهای این مبل پهن و مربعی شکل است و علاوه بر ایجاد حس راحتی بیشتر، می‌تواند در قالب یک میز عسلی کوچک نیز ظاهر شود.

این مبل در ظاهر بدون پایه طراحی شده است تا میزان اسپورت بودن آن را افزایش دهد. از طرفی، در عین زیبایی، بسیار جاگیر و بزرگ است. از این رو، توصیه می‌کنیم تا از این مبل در فضاهای بزرگ استفاده کنید تا تناسب قابل قبولی میان مبل و فضا وجود داشته باشد. برای تهیه این مبل می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین اقدام کنید.

۹) مبل ال مدرن پورتر

جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن : مبل ال پورتر
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبل ال پورتر ، اینجا کلیک کنید.

پورتر علاوه بر کاناپه راحتی، مبل مدل ال خود را نیز عرضه کرده است که در زیبایی دست کمی از کاناپه راحتی ندارد. معمولاً مبل‌های مدل ال در یک سمت خود فاقد بازو هستند. اما این مدل متفاوت‌تر از بقیه ظاهر شده و در هر دو سمت بازوهایی را تعبیه کرده و ایمنی و راحتی بیشتری را نیز برای افراد به ارمغان آورده است. این مبل در نهایت سادگی طراحی شده و بسیار شیک جلوه می‌دهد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست Norfolk

۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست راحتی Fritha

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب سعی کردیم تا جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن و به‌روز را با شما به اشتراک بگذاریم. هر یک از این محصولات ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و برای فضاهای مشخصی مناسب است. بهتر است با توجه فضای موردنظر خود و همچنین سبک و سلیقه، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و دکوراسیون زیبایتان را با مبل مدرن و جدید تکمیل کنید. به نظر شما کدام یک از مبل‌ها برای شما مناسب است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذارید.

1 دیدگاه برای “جدیدترین مدلهای مبلمان مدرن بازار ایران

  1. اسکیپ روم ترسناک تهران گفته:

    مدل ال یکی از مدلاییه که تو اکثر خونها جوابه با کوسن های رنگی هام خیلی جذاب میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *