۷ پیشنهاد ویژه چی بچین برای خرید صندلی ناهار خوری

خرید صندلی ناهار خوری

صندلی‌های ناهارخوری به یک عضو ثابت در دکوراسیون داخلی منازل تبدیل شده‌اند. بر خلاف مدل‌های سال‌های دور، امروز ست‌های ناهارخوری علاوه بر کاربرد، از لحاظ مدل و زیبایی شناختی، نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. البته در کنار کاربرد و زیبایی، هزینه خرید نیز به عنوان یک فاکتور مهم دیگر حضور دارد. از همین رو، در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین گزینه‌های خرید صندلی ناهار خوری پرداخته و جزئیات هر یک از این محصولات را برای  شما شرح دهیم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خوشبختانه در حال حاضر انواع مدل‌های متفاوت و منحصربفرد صندلی ناهارخوری در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین موجود است که به راحتی می‌توانید صندلی متناسب با دکوراسیون و سلیقه‌ی خودتان را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما سری به بخش ناهارخوری فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. تمام محصولاتی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در فروشگاه اینترنتی چی بچین موجود است و با بهترین کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته‌اند.

در صورت نیاز به مشاوره برای خرید مبلمان مناسب منزل‌تان نیز می‌توانید به صورت کاملاً رایگان با کارشناسان چی‌بچین در ارتباط بوده و از تجارب چندین ساله ما در این زمینه بهره‌مند شوید. علاوه بر این، در صورت درخواست طراحی یک محصول منحصربه‌فرد و سفارشی، می‌توانید با ارسال تصویر و مشخصات صندلی ناهار خوری مد نظر خود از طریق واتساپ، محصول منحصر به‌ فردتان را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

بهترین گزینه‌های خرید صندلی ناهار خوری

در ادامه قصد داریم تا به معرفی چند نمونه از بهترین گزینه‌های صندلی ناهارخوری موجود در بازار بپردازیم. هر یک از این مدل‌های صندلی ناهارخوری دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که با توجه به آن‌ها، قادر خواهید بود فضای داخلی خانه و آشپزخانه خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید. این محصولات عبارتند از:

۱) صندلی ناهارخوری مدل tilon

خرید صندلی ناهار خوری
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی مدل tilon، اینجا کلیک کنید.

قبل از هر چیزی قصد داریم به سراغ یکی از خاص‌ترین مدل‌های موجود در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین برویم. صندلی مدل tilon از لحاظ طراحی یکی از متفاوت‌ترین مدل‌های صندلی در بازار است که بیشتر از آن که به صندلی‌های ناهارخوری رایج سال‌های اخیر شباهت داشته باشد، ظاهری شبیه به یک مبل راحتی و جذاب دارد. برای ساخت این صندلی ناهارخوری از باکیفیت‌ترین مواد اولیه ممکن از جمله تلفیقی از تلفیق چوب راش گرجستان و چوب چند لایی در کلاف آن استفاده شده است.

کف اسفنجی صندلی ناهارخوری Clark از فوم سرد تزریقی تشکیل شده که راحتی فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اسفنج مورد استفاده در بدنه این محصول نیز اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه با کیفیتی مثال زدنی است. بر روی این اسفنج نیز از پارچه و چرم به عنوان روکش استفاده می‌شود که در رنگ‌های متنوع قابل سفارش می‌باشد. با خرید صندلی ناهارخوری tilon ار چی‌بچین، می‌توانید از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله آن نیز برخوردار شوید.

۲) خرید صندلی ناهارخوری مدل marica

خرید صندلی ناهار خوری : marica
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی ناهارخوری marica، اینجا کلیک کنید.

صندلی ناهارخوری marica یکی دیگر از مدل‌های جذاب و پرطرفدار موجود در این لیست است. در صورتی که به دنبال یک صندلی زیبا، ساده و کاربردی هستید، marica می‌تواند گزینه ایده‌الی برای شما باشد. ظاهر صندلی ناهارخوری marica نیز به صورت کاملاً یکپارچه و پوشیده شده با روکش خاص است. با این حال بر خلاف مدل clark، در این محصول از دسته استفاده نشده و فضای بیشتری را به کاربر خود ارائه می‌دهد. همچنین طراحی ساده این محصول آن را به گزینه‌ی بسیار مناسبی هم برای سبک‌ دکوراسیون مدرن و هم سایر سبک‌های دکوراسیون تبدیل کرده است.

نوع کلاف صندلی ناهارخوری marica از ترکیب چوب راش گرجستان و فلز ایجاد شده است. بخش اسفنج کف این صندلی نیز از فوم سرد تزریقی باکیفیت می‌باشد که بر روی آن از تلفیق پارچه و چرم برای ایجاد روکشی بر روی آن استفاده شده است. ابعاد این صندلی ۴۴ در ۴۷ در ۸۶ سانتی‌متر بوده و در یک شکل استاندارد، قابلیت استفاده در تمام محیط‌ها را خواهد داشت. شما می‌توانید این محصول بی‌نظیر را از فروشگاه چی بچین تهیه کنید.

۳) صندلی ناهارخوری مدل Prze

خرید صندلی ناهار خوری : prze
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی ناهارخوری prze، اینجا کلیک کنید

سومین محصولی که به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید صندلی ناهار خوری آن را معرفی می‌کنیم، شامل صندلی مدل Prze می‌شود. ظاهر این صندلی مناسب افرادی است که قصد دارند خاص‌ترین المان‌های دکوراسیون داخلی را در محیط مورد نظر خود داشته باشند. استفاده از یک شکل منحنی بر روی پایه‌ها و قسمت تکیه‌گاه صندلی، جلوه‌ای بسیار متفاوت به آن بخشیده است. همچنین وجود یک قسمت حفره مانند در محل اتصال تکیه‌گاه به کف، نشان از قدرت خلاقیت بی‌نظیر طراحان این محصول دارد. رنگ‌بندی رویه و پایه‌های صندلی نیز کاملاً با یکدیگر سازگار بوده و طیف زیبایی را ایجاد کرده‌اند.

صندلی ناهارخوری مدل Prze دارای ابعاد ۴۶ در ۵۴ در ۸۲ سانتی‌متری است. همچنین وزن ۷.۵ کیلوگرمی این محصول باعث شده تا جابه‌جایی آن بسیار ساده شود. کلاف صندلی ناهارخوری Prze از تلفیق چوب راش گرجستان با چوب چند لایه یا همان ام دی اف ۳ میلی‌متری ایجاد شده و اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه‌ای نیز برای قسمت کف آن در نظر گرفته شده است. همچنین رویه ۱.۵ متری پارچه و چرم نیز باعث شده تا زیبایی این محصول به بیشترین حد ممکن خود برسد. برای تهیه این صندلی از فروشگاه چی‌بچین اقدام کنید.

۴) صندلی مدل NANGER

خرید صندلی ناهار خوری : NANGER
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی ناهارخوری NANGER، اینجا کلیک کنید

اگر علاقه‌مند به سبک کلاسیک اما با رنگ و بویی متفاوت‌تر هستید، NANGER می‌تواند گزینه ایده‌آل شما برای خرید صندلی ناهار خوری باشد. این مدل صندلی به واسطه ظاهر ساده و مینیمال خود، به خوبی می‌تواند در دل هر دکوراسیونی جا خوش کند. به ویژه اگر دوست دارید تا ست ناهارخوری شما ظاهری آشنا و صمیمی‌تر داشته باشد، این صندلی چوبی جذاب آماده برآورده کردن خواسته شماست.

ابعاد صندلی ناهارخوری NANGER برابر ۴۸ در ۴۵ در ۸۶ سانتی‌متر بوده و وزن آن به ۱۱ کیلوگرم می‌رسد. با این که وزن و ابعاد این صندلی مشکلی برای حمل آن به وجود نمی‌آورد، باید به این نکته توجه کرد که استفاده از المان‌های باکیفیت و متراکم در ساخت این محصول باعث شده تا وزن آن اندکی نسبت به سایر گزینه‌های موجود در این لیست بیشتر باشد. کلاف صندلی ناهار خوری NANGER از جنس چوب راش گرجستان بوده و کف آن را نیز از اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه تشکیل شده است.

همان‌طور که در تصویر نیز مشخص است، در این مدل از اسفنج بدنه و روکش روی چوب استفاده نشده است. با این حال رویه موجود بر روی کف صندلی از جنس پارچه یا چرم باکیفیت می‌باشد.

۵) صندلی مدل gazel

خرید صندلی ناهار خوری : gazel
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی ناهارخوری gazel، اینجا کلیک کنید.

بدون شک صندلی ناهارخوری gazel هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ کیفیت ساخت، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در این دسته‌بندی پیدا کنید. صندلی gazel تلفیق مناسبی از یک صندلی ناهارخوری کلاسیک با حال و هوای مدرن است و به خوبی روند رشد طراحی دکوراسیون داخلی را به نمایش می‌گذارد. وجود یک فرورفتگی در قسمت پشتی صندلی، باعث شده تا این محصول در عین بهره‌مندی از یک ظاهر متفاوت نسبت به سایر محصولات هم‌رده خود، راحتی غیرقابل وصفی را برای کاربر خود ایجاد کند.

ابعاد این صندلی ۴۶ در ۴۳ در ۷۶ سانتی‌متر بوده و در ساخت آن از چوب راش گرجستان استفاده شده است. با این حال وزن بالای ۱۴ کیلوگرمی این صندلی شاید تنها نقطه ضعف آن نسبت به سایر گزینه‌های خرید صندلی ناهار خوری به حساب آید. این محصول نیز همانند مدل قبلی فاقد اسفنج بدنه و روکش چوب بوده و از چرم و پارچه به متراژ ۰.۴ متر برای پوشش کف اسفنجی آن استفاده شده است. همچنین قیمت این محصول نیز در نوع خود بسیار مناسب بوده و با توجه به ویژگی‌های ظاهری و کیفیت بالای ساخت آن، یک سرمایه‌گذاری مطمئن محسوب می‌شود. چنانچه به خرید این صندلی فوق‌العاده را دارید، می‌توانید آن را از فروشگاه چی‌بچین خریداری کنید.

۶) خرید صندلی ناهار خوری مدل cuvi

خرید صندلی ناهار خوری : cuvi
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی ناهارخوری cuvi، اینجا کلیک کنید.

صندلی ناهارخوری cuvi یک مدل عالی و جذاب برای طرفداران اشکال هندسی منحنی شکل است. هر قسمت از این صندلی با ظرافت خاصی یک منحنی جذاب و تماشایی را ایجاد کرده و باعث تبدیل شدن یک المان ساده، به یک اثر هنری منحصربه‌فرد شده است. علاوه بر این، طراحان صندلی cuvi در سایر قسمت‌های این محصول نیز دست از خلاقیت و نوآوری برنداشته‌اند. مثلا اگر نگاهی به طراحی متفاوت قسمت پشتی این صندلی ناهارخوری بکنید، تفاوت آن با یک صندلی ناهارخوری معمولی را خواهید دید.

صندلی ناهارخوری cuvi در ابعاد استاندارد ۴۲ در ۴۲ در ۷۲ سانتی‌متری به بازار عرضه شده و در ساخت آن از چوب راش گرجستان استفاده شده است. استفاده از اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه در قسمت کف این صندلی باعث می‌شود تا حس راحتی بسیاری در هنگام استفاده از آن داشته باشید.

۷) خرید صندلی ناهار خوری مدل Boomerang

خرید صندلی ناهار خوری
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صندلی ناهار خوری مدل Boomerang، اینجا کلیک کنید.

آخرین مدلی که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت، صندلی ناهارخوری مدل Boomerangاست. این محصول به واسطه خطوط و زاویه‌های نرم خود به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید صندلی ناهارخوری فروشگاه چی بچین شناخته می‌شود. بهره‌مندی از یک قسمت تکیه‌گاه با ظاهر متفاوت، پیاده‌سازی اصولی یک محصول با دسته‌های جالب و همچنین قرارگیری کاملاً مناسب قسمت کف اسفنجی بر روی پایه‌ها، همگی در کنار یکدیگر باعث شده‌اند تا Boomerang انتخاب اول بسیاری از طرفداران دکوراسیون‌های متفاوت و خاص شود.

این صندلی با ۶ کیلوگرم وزن، یک صندلی ناهارخوری فوق‌العاده سبک و قابل حمل به شمار می‌رود. با این حال وزن پایین این صندلی به هیچ وجه دلیلی بر کیفیت پایین آن نبوده و استفاده از چوب راش گرجستان در ساخت آن، Boomerang را به یک صندلی بادوام و با کیفیت تبدیل کرده است. قسمت کف این صندلی از اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه بهره‌مند بوده و از پارچه و چرم در متراژ ۰.۴ متر بر روی آن استفاده شده است.

در این مقاله بهترین گزینه‌های خرید صندلی ناهار خوری موجود در بازار را معرفی کردیم. هر یک از این محصولات به دلیل ویژگی‌های خاص ظاهری و کیفیت بالای خود، جزو پرطرفدارترین محصولات چی بچین محصول می‌شود. در صورتی که قصد خرید صندلی ناهارخوری را دارید، می‌توانید بر اساس ویژگی‌های معرفی شده در این مقاله و همچنین معیارهای خود، گزینه‌ای مناسب را برای دکوراسیون زیبایتان انتخاب نمایید. حالا شما برای ما بنویسید کدام مدل را بیشتر پسندیدید؟ خوشحال می‌شویم که نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران این مطلب به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *