بهترین مدل‌های میز ناهار خوری کم جا و مناسب برای فضاهای کوچک

میز ناهار خوری کم جا شیک

میز ناهارخوری از جمله ملزومات هر خانه‌ای است اما برخی از خانواده‌ها با توجه به فضای کمی که در دسترس دارند، این المان پرکاربرد را از دکوراسیون منزل خود حذف می‌کنند. این در حالیست که با خرید یک میز ناهار خوری کم جا به آسانی می‌توان این مشکل را حل کرد. با انتخاب درست میز ناهارخوری فضای کمی از دکوراسیون شما اشغال شده و در عین حال می‌توانید چیدمان کاملی داشته باشید.

خوشبختانه در حال حاضر مدل‌های متفاوتی از میزهای ناهارخوری کم جا طراحی و به بازار عرضه شده‌اند که به راحتی می‌توانید متناسب‌ترین گزینه را نسبت به دکوراسیون‌تان انتخاب کنید. ما در این مطلب انواع میز نهارخوری کم جا را به شما معرفی کرده‌ایم تا روند تصمیم‌گیری شما را آسان‌تر نماییم. پس اگر قصد خرید میز ناهارخوری کوچک و کم جا را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی میزهای ناهارخوری معرفی شده در این مطلب از فروشگاه چی‌بچین قابل خریداری است. تنها کافیست به بخش فروشگاه آنلاین سایت مراجعه کرده و با پیدا کردن محصول موردنظرتان اقدام به خرید آن نمایید. در نظر داشته باشید که همه محصولات چی‌بچین بالاترین کیفیت را داشته و نسبت به سایر فروشگاه‌های هم‌رده خود مقرون به‌صرفه هستند. همچنین، امکان سفارش محصول از طریق ارسال تصویر نیز در چی‌بچین وجود دارد. برای این کار کافیست عکس محصول موردنظرتان را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش‌تان را ثبت نمایید.

معرفی جدیدترین مدل‌های میز ناهار خوری کم جا

در حالت کلی، می‌توان میزهای ناهارخوری کم جا را به سه دسته ۲نفره، ۴نفره و ۶نفره تقسیم کرد. در زیر قصد داریم مدل‌های مختلف میز ناهارخوری را در هر سه دسته به شما معرفی کنیم.

  • میز ناهار خوری کم جا دونفره

میزهای دونفره اولین گزینه برای فضاهای کوچک است و انتخاب ایده‌آلی برای زوج‌ها یا خانواده‌های دونفره می‌باشد. خوشبختانه میزهای دو نفره در اشکال مختلفی طراحی شده‌اند و در بازار موجود هستند. در زیر شما با سه مدل محبوب و پرطرفدار از میز ناهارخوری دونفره آشنا می‌شوید.

میز نهارخوری دونفره مربع OAK

میز ناهارخوری مربعی 4نفره
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۲نفره مربع OAK، اینجا کلیک کنید.

میزهای به شکل مربع سال‌هاست که به عنوان میز ناهارخوری طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. میز نهارخوری OAK یکی از میزهای مربعی دونفره است که ظاهر بسیار ساده و شیکی دارد. صفحه این میز از MDF (تخته فیبر فوق‌العاده) ساخته شده و پایه‌های آن نیز از جنس چوب راش گرجستان می‌باشد. جنس صفحه و پایه‌های این میز بهترین کیفیت ممکن را دارند و استحکام کافی و قابل قبولی را برای میز به ارمغان می‌آورند. البته بر روی سطح میز روکش گردویی خوش‌رنگی نیز کشیده شده تا آن را از آسیب‌های احتمالی در امان نگه دارد.

از آن‌جایی که هزینه خرید یا ساخت کانتر سر به فلک کشیده، می‌توان میز ناهار خوری کم جا را جایگزین کانتر کرد. یکی از مزیت‌های خوب میز دونفره OAK همین است و شما می‌توانید از آن به عنوان یک کانتر سیار در آشپزخانه نقلی‌تان از آن استفاده کنید. برای تهیه این میز کوچک و دوست‌داشتنی به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کنید.

میز ناهارخوری دونفره گرد OAK

میز ناهار خوری OAK
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۲نفره گرد OAK، اینجا کلیک کنید

اگر می‌خواهید کمی متفاوت‌تر باشید، میز نهار خوری گرد OAK را انتخاب کنید. این میز ناهار خوری یک المان کوچک اما کاربردی و دوست‌داشتنی است که با دو صندلی متناسب خود می‌تواند یک ست بی‌نظیر را برای دکوراسیون شما به ارمغان آورد. همانند مدل قبلی، این میز هم از دو متریال MDF و چوب راش گرجستان طراحی و تولید شده است. سبک طراحی این میز به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید آن را در هر فضا و محیطی مورد استفاده قرار دهید. همچنین رنگ این محصول، اورجینال خود شرکت (پلی یورتان گنج ترک) است که به راحتی می‌تواند خود را با سایر المان‌ها و رنگ‌های مختلف ست کند. پس با خیال راحت به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کرده و این میز فوق‌العاده را خریداری کنید.

برای مشاهده سایر میزهای ناهارخوری کم جا می‌توانید به بخش فروشگاه آنلاین چی بچین مراجعه کنید.

  • میز ناهار خوری کم جا چهارنفره

امروزه اکثر خانواده‌ها چهارنفری هستند. بنابراین، وجود یک میز چهارنفره می‌تواند کافی و در عین حال بسیار مفید باشد. البته میزهای چهارنفره برای یک دورهمی کوچک دوستانه نیز گزینه بسیار عالی هستند. چند مدل جذاب میز ناهارخوری چهار نفره کم جا را در زیر به شما معرفی کرده‌ایم.

میز ناهارخوری چهارنفره مربع WALNUT

میز ناهارخوری مربعی 4نفره
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۴نفره مربع Walnut، اینجا کلیک کنید

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، میزهای مربعی شکل جزو پرطرفدارترین مدل‌های میز ناهارخوری هستند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به میزهای مربعی شکل هستید، می‌توانید با انتخاب میز نهار خوری WALNUT فضای موردنظرتان را جذاب‌تر کنید. این میز در نهایت سادگی طراحی شده است. بنابراین، جزو گزینه‌های بسیار مناسب برای فضاهای مدرن محسوب می‌شود. اما با توجه رنگ قهوه‌ای و جنس چوب راش گرجستان آن می‌توان این میز را به عنوان میز کلاسیک نیز معرفی کرد. در نتیجه، میز ناهارخوری ۴نفره WALNUT با هر فضا و سبکی مطابقت دارد. شما می‌توانید این میز کوچک و جمع‌جور را با صندلی‌های ناهارخوری ست کرده و در آشپزخانه یا محل موردنظرتان قرار دهید.

میز ناهارخوری ۴نفره PUZZLE

میز ناهارخوری گرد پازلی4نفره
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۴نفره گرد PUZZLE، اینجا کلیک کنید.

میزهای نهارخوری گرد به خودی خود جلوه متفاوت و جذابی را ارائه می‌دهند. حالا اگر سطح این میز حالت پازلی هم داشته باشد، زیبایی آن به مراتب بیشتر خواهد شد. میز ناهار خوری کم جا PUZZLE که برای چهار نفر طراحی شده است، یکی از متفاوت‌ترین میزهای فروشگاه چی‌بچین است. به خاطر همین تفاوت چشم‌گیر نیز در صدر توجهات مخاطبان و مشتریان بوده و هست. سطح این میز شکل پازلی داشته و انگار از ۴ قطعه پازل تشکیل شده است. این صفحه پازلی از MDF ساخته شده و بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد.

ترکیب رنگ و طرح میز پازلی ۴نفره این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا آن را در هر سبک دکوراسیونی مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه این میز خارق‌العاده می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

میز ناهار خوری کم جا شیشه‌ای گرد

میز ناهار خوری کم جا
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۴نفره شیشه ای Jensen، اینجا کلیک کنید

شفافیت شیشه و ظاهر طبیعی گرم و صمیمی چوب در ترکیب با همدیگر می‌توانند یک میز چشم‌گیر و استثنایی را خلق کنند. میز نهار خوری Jensen یک مثال بارز از این نوع طراحی است. این میز با سطح شیشه‌ای و پایه‌های چوبی خود می‌تواند بهترین گزینه برای اکثریت فضاها از جمله خانه‌هایی با سبک دکوراسیون انتقالی باشد. سطح شیشه‌ای و پایه‌های این میز شکل و شمایل متفاوت‌تری به میز بخشیده و طراحی منحصربفردی برای آن رقم زده است. اسکلت این میز از چوب راش ساخته شده و دوام بسیار بالایی دارد.

اندازه‌ی جمع و جور این میز آن را برای هر نوع فضایی مناسب کرده است و حتی شما می‌توانید آن را به عنوان میز ناهار خوری دونفره نیز به کار گیرید. پس در واقع با خرید این میز با یک تیر دو نشان زده و هم میز دونفره و هم میز چهار نفره خواهید داشت.

برای مشاهده سایر میزهای ناهارخوری کم جا می‌توانید به بخش فروشگاه آنلاین چی بچین مراجعه کنید.

  • میز نهارخوری کم جا شش‌نفره

اگر خانواده پرجمعیتی دارید، میزهای ناهارخوری ۶نفره بهترین گزینه برای شما هستند. در این بخش به معرفی ۳ میز ناهارخوری کم جا ۶نفره می‌پردازیم.

میز ناهارخوری ۶ نفره OAK 

میز ناهار خوری کم جا
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۶نفره OAK، اینجا کلیک کنید.

میز ناهارخوری OAK به خاطر طراحی ساده و شیک خود، به عنوان یکی از شیک‌ترین میزهای فروشگاه چی بچین شناخته می‌شود. این سادگی میز باعث شده تا بتوان از آن در سبک‌های مدرن و کلاسیک استفاده کرد. این میز مستطیل شکل از لحاظ بصری دارای جذابیت بسیاری بوده و از لحاظ کیفیت نیز مثال‌زدنی است. پایه‌های این میز زاویه جزئی داشته و توانسته آن را از سادگی آزاردهنده دور کند. اسکلت میز نیز از چوب راش بوده اما صفحه‌ رویی آن از MDF ساخته شده است. بر روی سطح رویی میز نیز، روکشی از گردوی آمریکایی کشیده شده تا علاوه بر افزودن زیبایی بیشتر، آن را از خط و خش دور نگهدارد. این میز در کنار هر مدل صندلی می‌تواند قرار بگیرد و یک منظره خیره کننده را در منزل شما به وجود آورد.

میز ناهار خوری ۶نفره PUZZLE

میز ناهارخوری PUZZLE شش‌نفره
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۶نفره PUZZLE، اینجا کلیک کنید

همانند مدل ۴نفره PUZZLE، مدل ۶نفره آن نیز به خوبی توانسته توجه مشتریان را به خود جلب کند. میز ۶نفره PUZZLE، با صفحه ۱۵تکه‌ای و پایه‌های زاویه‌دارش یک میز جلوه‌دار را به نمایش گذاشته است. بهتر است این میز در فضاهای خلوت‌تر و مینیمال‌تر به کار برده شود تا بتواند به خوبی خود را به نمایش بگذارد.‌ این صفحه با روکش گردوی آمریکایی خود پوشیده شده که همین آن را در برابر سایش، تغییر رنگ و سایر آسیب‌های احتمالی در امان نگه‌دارد. برای خرید این میز دوست‌داشتنی به فروشگاه چی‌بچین سر بزنید.

میز ناهار خوری شیشه‌ای Jensen

میز ناهار خوری کم جا
برای خرید میز ناهارخوری کم جا ۶نفره شیشه ای Jensen، اینجا کلیک کنید

ترکیب شیشه و چوب همیشه یک محصول بی‌نظیر و استثنایی را ارائه کرده است. میز ناهارخوری شیشه‌ای Jensen نیز یکی از همین محصولات زیبا و چشم‌گیر است. اگر به تصویر بالا نیز توجه کنید، این میز توانسته در محیط اطراف خود درخشیده و فضای جذابی را به وجود آورد. میز Jensen می‌تواند در هر دو فضاهای مدرن و کلاسیک به کار برده شده و یک دورهمی خانوادگی گرمی را برای شما فراهم نماید.‌ اما باید توجه داشته باشید که احتمال آسیب دیدگی شیشه بیشتر از سایر متریال‌هاست. بنابراین، اگر فرزند کوچکی در خانه دارید، توصیه می‌کنیم از مدل‌های دیگر فروشگاه چی‌بچین دیدن کرده و خریداری نمایید. در غیر این صورت، این میز می‌تواند یک گزینه خاص و ایده‌آل برای شما باشد.

برای مشاهده سایر میزهای ناهارخوری کم جا می‌توانید به بخش فروشگاه آنلاین چی بچین مراجعه کنید.

سفارشی سازی میز ناهار خوری کم جا

در این مطلب سعی کردیم تا انواع میز ناهار خوری کم جا را به شما معرفی کنیم. هر یک از این محصولات دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مخصوص به خود هستند. اگر شما مدل موردنظرتان را در میان این مدل‌ها پیدا نکنید، در این صورت، پیشنهاد می‌کنیم تا با ارسال تصویر میز ناهارخوری موردپسندتان درخواست سفارش طراحی و تولید آن را در فروشگاه چی‌بچین ثبت کنید. در این صورت، شما می‌توانید با توجه به ابعاد منزل و تعداد اعضای خانواده و همچنین سبک دکوراسیونی منزل‌تان ایده‌آل‌ترین میز ناهارخوری را برای خود سفارش دهید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما در چی‌بچین و ثبت سفارش خود از طریق واتساپ اقدام کنید.

ناموجود
۲۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

با تمامی این اوصاف، به نظر شما کدام یک از این مدل‌ها جذاب‌تر و مناسب منزل شماست؟ آیا مدل‌ بهتری برای میز ناهار خوری کم جا را می شناسید؟ خوشحال می‌شویم تا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذارید.

2 دیدگاه برای “بهترین مدل‌های میز ناهار خوری کم جا و مناسب برای فضاهای کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *