ایده‌هایی خلاقانه برای دکوراسیون با مبل زرد رنگ

دکوراسیون با مبل زرد

رنگ‌ها همیشه در فضای زندگی ما حضور دارند و تاثیر شگفتی در دکوراسیون و حتی روح و روان ما می‌گذارند. البته این جمله کاملا مبنای علمی دارد و تحقیقات نشان داده است که رنگ‌ها به صورت ناخودآگاه بر روی روحیه و احساسات ما تاثیرگذار هستند و به همین دلیل طراحان داخلی توصیه می‌کنند که قبل از انتخاب پالت رنگی منزل‌تان در مورد نوع احساساتی که می‌خواهید در فضای اتاق‌تان حاکم باشد، حتما فکر کنید. این قضیه در مورد دکوراسیون با مبل زرد رنگ نیز صدق می‌کند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Catalan

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۴۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Andes

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

با وجود اهمیت بالای رنگ‌ها در دکوراسیون منزل ، باز بیشتر مردم، به این موضوع اهمیت نمی‌دهند و غالبا آن را دست کم می‌گیرند. رنگ زرد به همان اندازه که پرانرژی و نشاط‌بخش است، می‌تواند از لحاظ بصری آزاردهنده باشد. پس بهتر است در مورد دکوراسیون با رنگ زرد کمی وسواس به خرج دهید.  اگر شما می‌خواهید که ظاهر خانه‌تان را بدون صرف هزینه‌ی بالا تغییر دهید، ساده‌ترین راه این است که رنگ دیوارها، مبلمان و لوازم دکوری مثل کوسن‌ها، پرده و فرش‌تان را عوض کنید. دکوراسیون با مبل زرد می‌تواند ایده‌ی جالبی برای تغییر دکور اتاق‌های نشیمن با هر سبک دکوراسیونی باشد.

دکوراسیون با مبل زرد
شما می‌توانید انواع مبل راحتی را در هر طیف رنگی زرد از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سفارش دهید.

به لحاظ علمی رنگ اولین چیزی است که شما به هنگام مواجه با هر چیز جدیدی به آن توجه می‌کنید و می‌تواند روی دید شما نسبت به آن تاثیرگذار باشد. واکنش افراد نسبت به رنگ‌های مختلف به طرز فکر شخص بستگی دارد و غیرقابل پیش‌بینی است. بنابراین هیچ رنگی وجود ندارد که برای همه‌ی افراد جذاب یا تنفرآور باشد و در هر شخصی این موضوع می‌تواند متفاوت باشد. زرد، رنگ خورشید بوده و به عنوان نمادی از نیک‌بینی و خوش‌بینی در نظر گرفته می‌شود.

رنگ زرد به خوبی می‌تواند هیجان، شادابی، اعتماد به نفس، خوش‌بینی و خوش‌خلقی را برای ساکنان منزل به ارمغان بیاورد. اگر شما نیز می‌خواهید تا مبلمان یا لوازم دکوری‌تان در فضای اتاق برجسته شده و بیشتر به چشم آید، بهتون پیشنهاد می‌کنم که از رنگ زرد برای آن‌ها استفاده کنید.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد رنگ

فرش یا لوازم جانبی زرد رنگ می‌توانند بسیار چشم‌نواز باشند، اما دیوارهای زرد ایده‌ی خوبی برای طراحی داخلی نمی‌باشند. اگر شما نیز به رنگ زرد علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک مبل یا کاناپه زرد را به اتاق نشیمن‌تان اضافه کنید. مطمئنا مبل زرد به نقطه کانونی اتاق نشیمن شما تبدیل خواهد شد. امکان سفارش انواع مبل زرد در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین وجود دارد.

با کلیک بر روی “بهترین مدل‌ های مبل زرد برای فضاهای نشیمن و پذیرایی” می‌توانید جدیدترین مدل‌های مبل زرد را ببینید و از فروشگاه آنلاین چی بچین آن‌ها را سفارش دهید.

دکوراسیون با مبل زرد و تزئین فضای اطراف آن

انتخاب رنگ مناسب

مبل یکی از بزرگ‌ترین قطعات مبلمان در هر اتاق نشیمنی می‌باشد و به همین خاطر امروزه انواع مدل‌های مبلمان جدید به بازار ارائه شده است. مطمئنا بعد از انتخاب مبل راحتی، نحوه‌ی قرارگیری مبل، دکوراسیون فضای اطراف آن و ست کردن وسایل خانه با آن اهمیت بسیار بالایی دارد.

اگر شما می‌خواهید که ظاهر مدرن و بانشاطی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید، استفاده از مبلمان زرد می‌تواند انتخاب خوبی باشد. گزینه‌های بی‌شماری برای دکوراسیون اطراف مبل زرد وجود دارد. مثلا اگر شما نمی‎‌خواهید که مبل زرد زیاد در فضای اتاق برجسته شده و به چشم آید، می‌توانید از الگوهای خاصی برای رنگ بندی پارچه مبلی آن استفاده کنید.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد

همچنین شما می‌توانید از تونالیته رنگ‌های متنوع زرد مثل بژ، زرد موزی، لیمویی و بسیاری طیف‌های رنگی دیگر آن استفاده کنید. به این ترتیب شما بعد از انتخاب رنگ دلخواه زرد‌تان می‎‌توانید برای بقیه دکوراسیون اتاق از رنگ‌های دیگر کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید بهترین ترکیب رنگی با زرد را کشف کنید، می‌توانید از چرخه رنگ استفاده کنید.

شما در چرخه رنگی برای انتخاب رنگ‌های متناسب  با زرد می‌توانید از رنگ‌های مکمل یا مجاور آن کمک بگیرید. رنگ‎‌های مجاور به رنگ‎‌هایی گفته می‌شود که در چرخه رنگی در کنار رنگ زرد قرار گرفته باشند. رنگ مکمل زرد نیز رنگی است که در چرخه رنگی در مقابل آن قرار گرفته و به نوعی متضاد آن می‌باشد. رنگ‌هایی که در چرخه رنگی مجاور رنگ زرد هستند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای استفاده باشند. در این گروه، می‌توان از سبز، نارنجی، بنفش، آبی و قهوه‌ای، همچنین سیاه و سفید نام برد.

دکوراسیون با مبل زرد

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دونفره لاوست Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست Norfolk

۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست راحتی Fritha

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل مدل ال اندرسون

۷۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

استفاده از اشیای فلزی

استفاده از لوازم جانبی فلزی مثل نقره، نیکل و طلا در کنار مبل زرد می‌تواند ظاهر جذاب‌ و دلربایی را به دکوراسیون‌تان اضافه کند. شما می‌توانید برای قاب‌های عکس و تابلوهای نقاشی، گلدان و ظروف خود از آن‌ها استفاده کنید.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد

اگر دوست دارید که طراحی داخلی‌ اتاق نشیمن‌تان فضای مدرنی باشد، بهتون پیشنهاد می‌کنم که مبل‌تان دارای شکل گردی یا گوشه‌ای مثل مبل مدل ال باشد. مبل‌های گرد علاوه بر اینکه گوشه‌های اتاق نشیمن را به خوبی پوشش می‌دهند، می‌توانند ترکیب منحصربفردی را با رنگ زرد ایجاد کنند و ظاهر خوشایندی را به دکوراسیون اتاق نشیمن‌تان ببخشد.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد

هیچ اشکالی ندارد که شما در کنار رنگ زرد از رنگ‌های روشن دیگر استفاده کنید. اگر شما به دنبال دکوراسیونی رنگارنگ و بانشاطی هستید، می‌توانید از کوسن‌هایی با رنگ‌های متنوع در کنار مبل زردتان استفاده کنید. البته هر رنگی را انتخاب نکنید و از چرخه رنگی کمک گرفته و رنگ‌های متناسب با زرد را پیدا کنید. همینطور سعی کنید حداقل تعداد مبلمان را به فضای اتاق اضافه کنید.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد

بکار بردن رنگ تک رنگ در اطراف مبل زرد

اگر شما نمی‌خواهید که دکوراسیون زیاد به چشم بیاید، بهترین ایده این است که تنها از یک رنگ برای ترکیب با رنگ زرد مبل استفاده کنید. یک پیشنهاد خوب می‌تواند رنگ آبی باشد. رنگ آبی  جزو رنگ‌های سرد و آرامش‌بخش می‌باشد که در ترکیب با رنگ زرد که رنگ گرمی است، می‌تواند فضای متعادلی را ایجاد کند. شما می‌توانید از رنگ آبی برای کوسن‌ها، پرده‌ها و قالیچه‌ها استفاده کنید.

البته بهتون پیشنهاد می‌کنم که تنها از یک طیف آبی استفاده نکنید و انواع تونالیته رنگ‌های آبی را برای دکوراسیون اطراف مبل زرد بکار ببرید. سعی کنید از سایه‌های مختلف آبی و زرد در طراحی داخلی خود استفاده کنید، به طوری که هر یک از لوازم جانبی به طور جداگانه در فضای اتاق‌تان برجسته شوند.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Eddy

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Vincent

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Sidbury

۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی فرانس

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

همینطور به یاد داشته باشید که ترکیب مبل زرد با مبلمان چوبی می‌تواند شاهکار بیافریند. رنگ قهوه‌ای چوب در ترکیب با زرد فضای بسیار گرم، صمیمی و مهمان‌نوازی را ایجاد کرده و از تاثیر رنگ زرد بر فضای اتاق می‌کاهد.

دکوراسیون با مبل زرد
دکوراسیون با مبل زرد

دکوراسیون منزل با مبل زرد و به طور کلی رنگ‌های قوی باید با احتیاط و دقت بالایی بکار برده شوند. این رنگ‌ها تاثیر زیادی در اعصاب و روان شخص می‌گذارند و هر گونه اشتباه می‌تواند سبب بی‌قراری و استرس در افراد شود. به همین خاطر است که دکوراسیون پیرامون مبل‌هایی با رنگ‎‌های قوی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Newport

۴۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Aron

۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب سعی کردیم که هر آنچه که در مورد دکوراسیون با مبل زرد وجود دارد را با شما در میان بگذاریم. امیدواریم که با الهام از عکس‌های این مطلب بتوانید دکوراسیونی زیبا با مبل زرد ایجاد نمایید. همینطور شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین انواع مدل‌های مختلف مبلمان را مشاهده نمایید.  اگر شما نیز نظری یا پیشنهادی در مورد مبل زرد و نحوه استفاده از آن در دکوراسیون خانه دارید، می‌توانید آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *