آیا دیوار سیاه رنگ برای خونه‌ی من مناسبه؟ توصیه ما به شما: از دکوراسیون خانه با رنگ مشکی نترسید!

بیشتر مردم از دکوراسیون منزل با رنگ مشکی هراس دارند و این کاملا طبیعی است. برای ما ایرانی‎ها که بیشتر عادت به استفاده از رنگ‎های خنثی در دکوراسیون‌مان داریم، دیوار سیاه رنگ می‌تواند تابوشکنی بزرگی باشد. با اینکه سیاه، رنگ تیره‌ای می‌باشد اما شما می‌توانید با رعایت اصولی طراحی داخلی آن را به دکوراسیونی دنج، راحت، خیره‌کننده و منحصربفرد تبدیل نمایید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نکته قابل توجه در مورد رنگ مشکی این است که به خوبی می‌تواند با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی از سبک باروک گرفته تا مدرن ترکیب شود و فضای دوست‌داشتنی را بسازد. اگر شما نیز مایل هستید تا رنگ مشکی را به عنوان رنگ دیوارهای‌تان انتخاب کنید، بهتر است با نحوه‎ی استفاده از  این رنگ در دکوراسیون‌تان آشنا شوید. ما در ادامه با ارائه‎ی نکاتی مهم در مورد دکوراسیون خانه با دیوارهای سیاه رنگ، به شما کمک می‌کنیم تا فضایی دلنشین را برای خودتان رقم بزنید. سعی کنید از دکوراسیون‎های زیر الهام بگیرید و فضای جذابی را برای خودتان بسازید.

نکاتی که قبل از دکوراسیون با دیوار سیاه رنگ باید بدانید

۱) رنگ مشکی را با رنگ‎های خنثی متعادل سازید.

همانطور که می‌دانید مشکی رنگ تاثیرگذاری در فضا است و شما باید بتوانید با کمک رنگ‎های دیگر آن را متعادل سازید. شما می‌توانید بدین منظور از رنگ‎های خنثی دیگر مثل سفید و عاجی کمک بگیرید و از شدت تاثیر آن بکاهید. این دقیقا چیزی است که در اتاق نشیمن زیر بکار برده شده است. رنگ سفید مبل و رنگ عاجی میز کنسول و سایر رنگ‎های خنثی و روشن اتاق بدین منظور به اتاق اضافه شده‌اند تا بتوانند رنگ دیوارها را متعادل سازند.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

اگر به دنبال مبلمان رنگ روشن برای دکوراسیون با دیوار سیاه رنگ هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما سری به فروشگاه آنلاین چی بچین بزنید. شما می‌توانید هر مدل مبلمان را از چی بچین در طرح و رنگ خاص خود سفارش دهید.

۲) رنگ‎های روشن را به دکورتان اضافه کنید.

رنگ‌های روشن و جسورانه می‌توانند رنگ و روح‎ تازه‌ای به دکور مشکی رنگ شما بدهند. ۳ یا ۴ رنگ جسورانه (بجز رنگهای خنثی) را انتخاب کنید و آن‎ها را به فضای خانه‌تان بیاورید. مثلا رنگهای قرمز تیره، سبز زمردین و خردلی می‌توانند به خوبی با دیوارهای مشکی شما هماهنگ شده و فضای زیبایی را بسازند.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

۳) نقطه کانونی بزرگی را ایجاد کنید.

نقطه کانونی یکی از مهم‌ترین بخش‎های دکوراسیون هر خانه‌ای می‌باشد که می‌تواند فضای شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. نقطه کانونی دکوراسیون در واقع عنصری است که به هنگام ورود به اتاق، نگاه شما را به خود جلب کرده و متوجه آن می‌‏شوید. ایجاد نقطه کانونی بزرگ در برابر دیوارهای مشکی می‎تواند توجهات را به خود جلب کرده و از تاثیر رنگ مشکی فضا بکاهد. شما می‌توانید از میزهای کنسول بزرگ همراه با آینه، پنجره‌های بزرگ با ویوی زیبا یا آثار هنری جذاب بدین منظور استفاده کنید.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

در مورد ورودی خانه نیز می‌توانید از تابلوهای نقاشی بزرگ با پس‎زمینه‏‌ی سفید رنگ کمک بگیرید.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

۳) تابلوهای هنری رنگی را فراموش نکنید.

واقعیت این است که مشکی می‌تواند پس‎زمینه‎ی عالی را برای رنگ‎های روشن فراهم کند. دیوار سیاه رنگ می‌تواند آثار هنری و تابلوهای نقاشی رنگی شما را برجسته کرده و باعث شود که آن‌ها بیشتر به چشم آیند. همینطور شما با این ایده می‌توانید یکنواختی دکورتان را بشکنید و جذابیت بصری خاصی به دیوارهایتان بدهید.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

۴) دیوار سیاه رنگ می‎تواند فضای کوچک شما را جذاب‌تر نماید.

معمولا طراحان داخلی توصیه می‌کنند که از رنگ‎های خنثی سفید و کرمی برای دکوراسیون فضاهای کوچک استفاده کنید زیرا این رنگها با انعکاس نور باعث می‌شوند که اتاق شما بزرگتر بنظر برسد. اما به هر حال دیوارهای سیاه رنگ نیز جذابیت خودشان را دارند و می‌توانند در فضاهای کوچک نیز عالی عمل کنند. حمام زیر نمونه‎ی خوبی برای این ادعا ما می‎باشد. با اینکه فضا کوچک است اما بسیار شیک و شگفت‌انگیز بنظر می‎رسد.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

۵) کاشی‌های مشکی رنگ می‌توانند طراحی‎های معاصری را بسازند.

در فضاهایی مثل آشپزخانه یا حمام شما می‌توانید از کاشی‎های مشکی رنگ برای پوشش دیوارها و کفپوش اتاق استفاده کنید. همینطور شما می‌توانید با این روش انواع بافت‌های جذاب را به دکور اتاق‎تان اضافه کنید.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

۴) تنها یکی از دیوارهای خود را به رنگ مشکی درآورید.

شما می‌توانید فقط یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا اتاق‌ خواب‌تان را به رنگ مشکی درآورید. این دیوار که در طراحی داخلی با نام دیوار تاکید شناخته می‏شود محبوبیت بسیار بالایی دارد. در واقع دیوار تاکیدی دیواری است که طراحی آن از جهت رنگ، بافت یا متریال با سایر دیوارهای اتاق متفاوت است. دیوار سیاه رنگ می‌تواند فضای صمیمی را برای دکوراسیون اتاق نشیمن‎تان ایجاد کند. در مورد اتاق خواب بهتر است که دیوار پشتی تختخواب خود را انتخاب کنید و آن را به رنگ سیاه درآورید.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

۵) از کاغذدیواری‎های سیاه رنگ استفاده کنید.

اگر شما دوست دارید که از رنگ سیاه برای دیوارهای خانه‌تان استفاده کنید، اما از آن می‎ترسید، کاغد دیواری می‌تواند گزینه‎ی مناسبی برای شما باشد. به این ترتیب شما می‌توانید الگوهای موردعلاقه‌تان را به دکوراسیون‌‌تان اضافه کنید و جلوه‎ی بصری جذابی به خانه‌تان بدهید.

دیوار سیاه رنگ
دیوار سیاه رنگ

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، اطلاعات دقیق کسب کنید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند. دکوراسیون منزل با رنگ‌های مشکی می‌تواند جذابیت خاصی را به خانه‎ی شما آورده و جلوه‌ی بصری دوست‌داشتنی به آن دهد. ما در اینجا سعی کردیم شما را با دکوراسیون مشکی رنگ آشنا کنیم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید طیف رنگی موردعلاقه‌تان را انتخاب و دکوراسیونی زیبایی را برای خودتان ایجاد نمایید.

تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال آنتونیو

۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال آریا

۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Dresden

۴۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Dresden

۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اگر به دنبال خرید مبلمان برای دکوراسیون‌ با دیوار سیاه رنگ هستید، می‌توانید آن را در هر طرح و رنگی از فروشگاه آنلاین چی بچین سفارش دهید. همینطور ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این فضاهای مشکی رنگ را می‌پسندید؟ چه رنگ دیگری را برای ترکیب با رنگ مشکی پیشنهاد می‌کنید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *