۱۰ مدل مبل راحتی ال شیک و مدرن؛ مناسب برای تمامی سبک‌های دکوراسیون

مبل راحتی ال شیک

مطمئنا یکی از لذت‌بخش‌ترین روزمرگی‌های همه‌ی ما دراز کشیدن روی کاناپه یا تخت پس از یک روز کاری پرمشغله و سخت است. حضور یک مبل دنج و راحت می‌تواند تمام استرس‌های روزانه را از شما دور کرده و خستگی را از تن‌تان به‌در کند. در این بین، هیچ مبلی نمی‌تواند این وظیفه را به‌خوبی مبل راحتی ال شیک انجام دهد. چرا که این مدل مبلمان دارای یک بخش عمودی و مشابه به یک تخت یک‌نفره است که شما را به یک استراحت دلچسب و تماشای برنامه تلویزیونی یا فیلم موردعلاقه‌تان دعوت می‌کند.

اما مبل‌های مدل ال نیز همانند هر مدل مبلمان دیگری دارای انواع و مدل‌های مختلفی است که هر یک ویژگی‌ها و مزیت‌های متفاوت و فوق‌العاده‌ای خود را دارند. برای راحتی کار، ما در این مطلب قصد داریم تا مدل‌های منحصربفردی از مبل راحتی ال شیک و درجه یک را به شما معرفی کنیم تا با کسب اطلاعات بیشتر بهترین انتخاب را داشته باشید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل مدل Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم ال شکل Urban

۷۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال بزرگ Andes

۹۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان

توجه داشته باشید که تمامی مدل‌های معرفی شده در این مطلب در فروشگاه چی‌بچین موجود بوده و قابل خریداری است. در صورتی که هر یک از آنها موردپسندتان واقع شد، به وبسایت چی‌بچین مراجعه کرده و از بخش فروشگاه آن اقدام به خرید نمایید. در این بین، اگر به دنبال ساخت و طراحی یک مبلمان سفارشی هستید، تصویر مبل موردنظرتان را برای کارشناسان ما در چی‌بچین ارسال کنید تا در صورت امکان ساخت آن، در اسرع وقت مبل موردنظرتان را عیناً مطابق شکل تحویل بگیرید.

انواع مدل‌های مبل راحتی ال شیک

در زیر ۱۰ مدل مبل راحتی مدل ال که از شیک‌ترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه چی‌بچین هستند را به شما معرفی می‌کنیم. اگر تمایل به خرید مبل راحتی ال شیک و جذاب دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مبل ال مدرن Andes

مبل راحتی ال شیک : مبل Andes
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال Andes، اینجا کلیک کنید.

اولین محصولی که قصد معرفی آن را داریم، یکی از رایج‌ترین مبل‌های مدل ال شکل است که طرفداران زیادی دارد. مبل ال مدرن Andes با طراحی ساده و شیک خود توانسته در چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کند. این مبل در ابعاد استاندارد ساخته شده تا قادر به جای‌گیری در هر فضایی باشد. در سرتاسر پشتی این مبل ال شکل کوسن‌های بزرگی جا گرفته‌اند تا نرمی و راحتی هرچه بیشتر را برای افراد به ارمغان آورند.

در انتهای هر دو طرف مبل دسته‌هایی باریک و ظریف نیز تعبیه شده و آن را شبیه به مبل‌های معمولی ساخته است. در بخش نشیمن‌گاه این مبل هم از تشک‌های همرنگ مبل و ضخیمی استفاده شده و مکان فوق‌العاده‌ای را برای یک استراحت نیم‌روزی یا دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده است. شما می‌توانید این مبل را در مرکز اتاق پذیرایی و یا گوشه‌ای از اتاق قرار دهید تا در فضای موجود شما بدرخشد.

مبل ال راحتی Haven

مبل راحتی ال شیک : مبل haven
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال haven، اینجا کلیک کنید.

مبل ال Haven از دیگر مدل‌های مبل راحتی ال شیک است که با طراحی منحصربه‌فرد خود همواره در صدر لیست بهترین مبل‌های ال شکل قرار می‌گیرد. این مبل طراحی جمع‌وجوری داشته و بهترین گزینه برای فضاهای کوچک است. بخش سمت راست مبل گویی یک تخت تک‌نفره با تشک یک‌دست و بدون رودوزی‌های اضافی که لذت تجربه یک استراحت عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

جنس اسکلت اصلی و پایه‌های این مبل از چوب راش مستحکم ساخته شده و عمر طولانی مبل بدون هیچ آسیب و خراشیدگی را تضمین می‌کند. توجه داشته باشید که رنگ پایه‌ها به دلخواه شما قابل تغییر است. خود مبل نیز با پارچه بسیار خوش‌رنگی پوشیده شده و پتانسیل ست شدن با هر فضا و مکانی را دارد. برای تهیه مبل ال راحتی Haven به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کنید.‌

مبل ال چرم مدل Haven

مبل راحتی ال شیک : مبل haven چرم
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال haven چرم، اینجا کلیک کنید.

مدل Haven دارای یک مدل مبل راحتی ال شیک دیگری است که طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به مدل قبلی دارد. برخلاف مدل قبلی که با پارچه پوشیده شده بود، این مدل مبل ال از چرم ساخته شده است. بنابراین، یک گزینه عالی برای تمامی سبک‌ها و همچنین فضاهای کاری است. با این‌که مبل ال از سبک مدرن تبعیت می‌کند، اما روکش چرمی‌اش نشانه‌هایی از سبک کلاسیک را نیز در آن نمایان کرده است. از طرفی، این مبل بدون پایه طراحی شده و با سطح زمین مماس است. پس بهتر است این مبل در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. اگر به تصویر نیز توجه کنید، تمامی بخش‌های این مبل با کوسن‌ها و تشک‌های بسیار نرمی مجهز شده که خبر از راحتی زیاد آن می‌دهد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک Eddy

۴۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Urban

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یو شکل Newport

۹۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Newport

۸۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مبل ال کوچک Eddy

مبل راحتی ال شیک : مبل Eddy
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال Eddy، اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال تهیه یک مبل راحتی ال شیک و کوچک برای فضای نقلی خود هستید، بی‌شک مبل ال کوچک Eddy بهترین انتخاب برای شماست. این مبل دو‌نفره فضای خیلی کمی را اشغال کرده و طراحی مینیمال و مدرنی دارد. این مبل می‌تواند در نقاط مختلف منزل جا خوش کرده و بهترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورد. پایه‌ها و اسکلت اصلی آن از چوب درخت روسی ساخته شده است و به این ترتیب مبل شما عمر طولانی داشته و سالیان سال در خدمت شما خواهد بود. راحتی این مبل با کوسن‌های آن دوچندان شده است ولی شما می‌توانید کوسن‌های رنگی موردعلاقه خود را نیز برای جذابیت بیشتر به مبل‌تان اضافه کنید.

مبل ال شکل Newport

مبل راحتی ال شیک : مبل Newport
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال Newport، اینجا کلیک کنید.

ساختار مبل ال Newport به‌گونه‌ای است که انگار دو مبل دو‌نفره به صورت ال شکل به هم چسبیده شده‌اند. تقریباً می‌توان گفت این مبل ابعاد مناسبی داشته و می‌تواند در هر فضایی به خوبی خودنمایی کند.‌ از طرف دیگر رنگ روشن مبل در ترکیب با رنگ روشن پایه‌هایش، آن را برای فضاهای کوچک مناسب می‌کند. البته شما می‌توانید هر یک از مدل‌های مبلمان را در هر رنگ پارچه مبلی سفارش دهید.

پایه‌های مبل Newport ارتفاع خوبی از سطح زمین دارد که این موضوع نیز در خرید یک مبل راحتی ال شیک برای فضاهای کوچک بسیار حائز اهمیت است. مبل ال Newport دارای دسته‌های پهن و پشتی نرم و راحتی است. پشتی این مبل با کوسن‌های زیادی پوشیده شده تا حس راحتی بیشتری را به افراد القا کند.

مبل ال مدل هارمونی

مبل راحتی ال شیک : مبل هارمونی
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال هارمونی، اینجا کلیک کنید.

اگر به تصویر مبل ال مدل هارمونی توجه کنید، به احتمال زیاد در نگاه اول پایه‌های آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. چرا که مدل پایه‌های این مبل تفاوت چشم‌گیری با سایر مدل‌ها داشته و از جذابیت بیشتری برخوردار است. این پایه‌ها از چوب راش ساخته شده و استحکام فوق‌العاده‌ای دارد. اما با این حال زیاده‌روی نکرده و سادگی طراحی خود را حفظ کرده است تا در نهایت خود را به عنوان یک مبل مدرن و جدید معرفی کند. تشک‌های گرم و نرم این مبل نیز با پشتی‌های راحتش پذیرای شما و میهمانان عزیزتان است. شما می‌توانید برای خرید این مبل منحصربه‌فرد از وب‌سایت چی‌بچین اقدام کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال جدید Newport

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Urban

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم Dekalb

۶۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Clement

۷۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل ال باکس دار Dresden

مبل راحتی ال شیک : مبل باکس دار Dresden
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال Dresden، اینجا کلیک کنید.

مبل ال Dresden طراحی کاملاً متفاوت و منحصر‌به فردی دارد. با تعبیه یک باکس؛ مبل به دو بخش تقسیم شده و جلوه بسیار خاص و زیبایی به مبل بخشیده است. وجود این باکس یک مزیت ویژه دارد و آن این‌ است که می‌تواند به عنوان یک میز عسلی چسبیده به مبل مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر تفاوت‌های این مبل با سایر مدل‌ها، دسته‌ها یا به عبارت دیگر بازوهایش است. در یک طرف مبل هیچ دسته‌ای به چشم نمی‌خورد.

از طرفی، در سمت مقابل، یک دسته پهن وجود دارد که آن هم می‌تواند در نقش یک میز کنار مبلی ظاهر شود. همچنین، این دسته پهن احساس امنیت بیشتری را به هنگام استراحت در وجود افراد ایجاد می‌کند. البته شما می‌توانید المان‌های مختلف نظیر عناصر زیبایی یا کتاب‌های موردعلاقه‌تان را برای جلوه‌دار کردن این باکس بر روی آن قرار دهید. در کل می‌توان این مبل را یک مبل همه‌جانبه دانست که در کنار طراحی زیبا و چشم‌گیرش، مزایای زیادی نیز به همراه دارد.

مبل ال لوکا

مبل راحتی ال شیک : مبل لوکا
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال لوکا، اینجا کلیک کنید.

تقریبا تمامی مدل‌های مبل ال که در بالا آن‌ها را معرفی کردیم، ساده و یکدست بودند. اما حالا می‌خواهیم شما را با مبل ال لوکا آشنا کنیم که کمی طراحی متفاوت‌تری داشته و جلوه خاصی را ارائه داده است. طراحی این مبل تلفیقی از دو سبک مید سنچری و مدرن است و یک گزینه عالی برای هر فضا و دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

در بخش نشیمن‌گاه این مبل راحتی ال شیک لمسه‌کوبی‌هایی به چشم می‌خورد که در تضاد با پشتی صاف و ساده آن است. این تضاد باعث افزایش جذابیت این مبل راحتی شده است. حتی کوسن‌های آن نیز شکل و شمایل متفاوتی داشته و مثل یک متکای کوچک در دو طرف مبل می‌باشند. همانند بسیاری از مبلمان مدرن، این مبل نیز دسته‌های باریک و ظریفی دارد. پایه‌های آن نیز از چوب راش و با ارتفاع مناسب از سطح زمین ساخته شده است. شما برای خرید این مبل می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین اقدام کنید.

مبل ال مدرن پورتر

مبل راحتی ال شیک : مبل پورتر
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال پورتر، اینجا کلیک کنید.

اگر فضای بزرگی در اختیار دارید و همچنین می‌‌خواهید با یک مبل راحتی ال شیک آن را دکوراسیون کنید، توصیه ما به شما مبل ال مدرن پورتر است. چرا که این مبل بدون پایه بوده و فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. این مورد در فضاهای بزرگ یک مزیت محسوب می‌شود زیرا فضا خیلی خالی به نظر نمی‌رسد. مبل ال پورتر در هر دو طرف خود دسته‌های پهنی دارد و تشک‌های مرتفع و نرم آن بسیار راحت و دنج است. این مبل با پارچه درجه یک ساخته شده و در رنگ‌های مختلف قابل ساخت و سفارش است. برای تهیه این مبل مدرن و در عین حال مجلل سری به فروشگاه چی‌بچین بزنید.

مبل ال مدل هوگو

مبل راحتی ال شیک : مبل هوگو
برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات مبل ال هوگو، اینجا کلیک کنید.

آخرین مبل راحتی ال شیک و زیبایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، مبل ال مدل هوگو است. این مبل ظاهر منحصر‌به‌فرد و جذابی داشته و با دکوراسیون آپارتمان‌های امروزی نیز هماهنگ و همسو‌ست. این مبل با ظاهر مینیمال و رنگ ملایم خود و همچنین کوچک و جمع‌جور بودنش نشان‌دهنده سبک مدرن و مینیمال است. اما با یک تفاوت و آن این‌که ارتفاع دسته‌های مبل کمی بیشتر از حد استاندارد مبلمان مدرن است. اما این مورد از زیبایی و جذابیت آن کم نکرده است. پایه‌های آن نیز طبق سبک مینیمال، از فلز نقره‌ای رنگ ساخته شده و حاکی از استحکام فوق‌العاده آن دارد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن Andes

۸۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Haven

۶۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال پایه دار Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم مدل Haven

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ۱۰ مدل از بهترین‌های مبل راحتی ال شیک و مدرن آشنا کنیم. هر یک از این مدل‌ها جلوه خاص و منحصر‌به‌فردی به فضای موردنظرتان خواهند بخشید و بی‌شک شاهد زیبایی آن نقطه خواهید بود. پس بدون درنگ به فروشگاه چی‌بچین مراجعه کرده و مدل موردپسندتان را سفارش دهید. اما اگر مدل موردنظرتان را در میان این مدل‌ها ندیدید، جای هیچ نگرانی نیست. تصویر محصول را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

حالا شما بگویید! کدام یک از این ۱۰ مدل مورد پسند شما واقع شد؟ آیا دیگر مدل‌های مبل راحتی ال شیک موجود در فروشگاه اینترنتی چی بچین را دیده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *