۷ مدل جذاب و پرطرفدار میز صندلی ناهار خوری

میز صندلی ناهار خوری : 10 ست جذاب و چشم گیر

میز صندلی ناهار خوری از جمله المان‌های دکوراسیون داخلی است که حضور آن در فضای خانه بسیار مهم می‌باشد. در حقیقت، میز صندلی ناهارخوری مکمل دکوراسیون داخلی بوده و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. چرا که اغلب از لحاظ ابعاد، بزرگ بوده و بیشتر به چشم می‌آید. بنابراین، هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ زیبایی باید در انتخاب آن دقت کرد. از طرفی، این روزها انواع و اقسام ست‌های ناهارخوری در بازار موجود بوده که هر کدام برای فضای مشخصی مناسب می‌باشند. اما سوال اینجاست که کدام مدل میز و صندلی ناهارخوری برای خانه شما مناسب‌تر است؟

در این مطلب قصد داریم ۱۰ ست ناهارخوری محبوب و پرطرفدار را به شما معرفی کرده و شما را در راستای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنیم. تمامی محصولات معرفی شده در زیر در فروشگاه چی‌بچین موجود است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت چی‌بچین از محصولات دیدن کرده و محصول موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین، امکان مشاوره رایگان یا سفارش و ساخت محصول با ارسال تصویر مربوطه نیز وجود دارد. شما می‌توانید عکس ست ناهارخوری موردعلاقه خود را از طریق واتساپ به کارشناسان چی‌بچین ارسال کرده و امکان طراحی و ساخت آن را جویا شوید.

۷ میز صندلی ناهار خوری خاص و پرطرفدار

حقیقتا که انتخاب از میان بی‌شمار مدل ست ناهار خوری موجود در بازار، کاری سخت و چالش‌برانگیز است. احتمالا به هنگام خرید ست ناهارخوری سوالات زیادی در ذهن بالا و پایین می‌شود؛ چه مدلی برای خانه ما مناسب است؟ میز ناهارخوری باید چند نفره باشد؟ و سوالاتی از این قبیل که ما در ادامه می‌خواهیم پاسخ این سوالات را با معرفی ست‌های بی‌نظیر با شما به اشتراک بگذاریم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱) ست ناهارخوری اقاقیا، ساده و برای همیشه

میز صندلی ناهار خوری : ست اقاقیا
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری اقاقیا، اینجا کلیک کنید.

اگر فضای کافی برای قرار دادن یک میز ناهار خوری ۸ نفره در منزل خود را دارید، بی‌شک ست ناهارخوری اقاقیا یکی از گزینه‌های مناسب و عالی برای شماست. میزهای ناهارخوری مستطیل شکل سال‌هاست که میهمان خانه‌های زیبا می‌باشند. همین حضور طولانی میزهای مستطیل شکل نشان می‌دهد که این مدل میز تا سال‌های آینده نیز در صدر لیست میز‌های ناهارخوری محبوب باقی خواهد ماند. پس نگران دمده یا قدیمی شدن این مدل میز نباشید.

این میز ناهارخوری با استفاده از چوب راش گرجستان ساخته شده و استحکام بسیار بالایی دارد. همچنین، روکشی از گردوی آمریکایی بر روی آن کشیده شده تا علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی، نقش ضد خش را برای آن بازی کند.

در کنار این میز ناهارخوری، دو مدل صندلی clark و scoop را داریم که کاملاً متناسب با میز می‌باشند. در کنار هم قرارگیری این المان‌ها میز صندلی ناهار خوری اقاقیا را تشکیل داده است. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، در این ست از دو مدل صندلی مختلف استفاده شده است که جلوه متفاوت و خاصی را به نمایش گذاشته است. این ست یکی از منحصربه‌فردترین محصولات فروشگاه چی‌بچین است که هم‌اکنون امکان خرید آن میسر است.

۲) میز صندلی ناهار خوری بونسای، دوست‌دار طبیعت

میز صندلی ناهار خوری : ست بونسای
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری بونسای، اینجا کلیک کنید.

اگر می‌خواهید یک میز و صندلی ناهارخوری متفاوت و جذاب داشته باشید، ما به شما ست بونسای را پیشنهاد می‌کنیم. این ست چهارنفره نهارخوری شامل یک میز ۴ نفره و چهار صندلی‌ Boomrang است. این المان‌ها در کنار هم توانسته‌اند یک ست ناهارخوری چشم‌گیر و خاص را به نمایش بگذارند. هر یک از المان‌ها به نوبه خود ظاهر متفاوتی دارند. مثلا میز ناهارخور گرد به دلیل ساختارشکنی در طراحی و عدم وجود زاویه هر نگاهی را به خود جذب می‌کند. صندلی‌های این ست نیز طراحی کلاسیکی دارند اما با تکنولوژی‌های پیشرفته سعی بر تازه‌سازی مدل آن‌ها شده است.

نام این ست از میز خیره‌کننده آن گرفته شده است. پایه‌های این میز همانند شاخه درختچه‌ای می‌باشد که به هر سو کشیده شده است. اسکلت این میز نیز از چوب راش می‌باشد که همین تضمینی بر استحکام و دوام میز می‌باشد.

۳) ست ناهارخوری ون، جمع‌وجور و کاربردی

میز صندلی ناهار خوری : ست ون
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری ون، اینجا کلیک کنید.

میز صندلی ناهارخوری دونفره برای خانه‌های نقلی یا خانواده‌های دونفره گزینه بسیار عالی است. ست‌های دونفره جای کمی را اشغال کرده و دست شما برای طراحی و دکوراسیون بهتر باز است. بنابراین، اگر فضای کافی برای گذاشتن یک ست ناهارخوری بزرگ را ندارید، این ست جمع‌وجور نیز می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده سازد. از ویژگی‌های بارز این ست می‌توان به جنس فوق‌العاده المان‌های آن اشاره کرد. میز و صندلی هر دو از چوب راش گرجستان ساخته شده‌اند و هر چه از استحکام این متریال بگوییم، کم گفته‌ایم.

با توجه به رنگ و مدل این ست ناهارخوری، می‌توان گفت که برای خانه‌های کلاسیک و یا سنتی گزینه‌ی بسیار مناسب است. اما خوشبختانه شما می‌توانید این ست را با رنگ مورد نظر خود از فروشگاه چی‌بچین سفارش دهید. پس اگر می‌خواهید از این ست در خانه مدرن خود استفاده کنید، می‌توانید به هنگام سفارش رنگی ملایم‌تر را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

۴) میز و صندلی ناهارخوری سرو، پازلی و متفاوت

میز صندلی ناهار خوری : ست سرو
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری سرو، اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال یک ست ناهارخوری متفاوت اما چشم‌گیر و زیبا هستید، ما به شما میز صندلی ناهار خوری سرو را پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که در تصویر نیز می‌بینید، میز این ست طرح پازلی بوده و گویی یک صفحه پازل در مقابل شما قرار دارد. صفحه این میز با تکه‌هایی از چوب تشکیل شده و جلوه متفاوتی را به نمایش گذاشته است. در کنار این میز، صندلی‌هایی با نام Clark به چشم می‌‌خورد که سبب تناسب‌سازی این ست با تمامی فضاها و سبک‌ها می‌شود. در این ست ناهارخوری، هر دو سبک کلاسیک و مدرن مشهود است. پس با خیال راحت این ست را از فروشگاه چی‌بچین تهیه کرده و خانه خود را با وجود آن زیبا و رویایی سازید.

ناموجود

استودیو پارچوب

میز تحریر مدرن Industrial

۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار تخت خواب Auburn

۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز جلو مبلی شیشه ای Jensen

۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

لاوست Dekalb

۲۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم مشکی Dekalb

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم قهوه ای Dekalb

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنسول سفید Acorn

۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Terrace

۱۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبل Streamline

۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل فضای باز Portside

۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۵) ست ناهارخوری ارغوان، میزبان یک دورهمی خوشمزه

میز صندلی ناهار خوری : ست ارغوان
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری ارغوان، اینجا کلیک کنید.

این روزها، میزهای ناهارخوری گرد از محبوبیت بالایی برخوردارند جرا که معمولاً افراد بیشتری را نسبت به ظرفیت خود می‌توانند دور میز جمع کنند. این نوع میزها هیچ زاویه‌ای وجود نداشته و هر نقطه از آن قابل نشستن و لذت بردن از غذاهای خوشمزه روی آن است. این میز به تنهایی زیبا و خارق‌العاده است؛ اما بی‌شک با افزودن صندلی‌های Boomrang دور آن شاهد یک منظره چشم‌گیر خواهیم بود.

صندلی‌ها و میز همگی از مرغوب‌ترین متریال‌ها ساخته شده و تا سالیان سال می‌توانند در فضای زندگی شما بکار برده شوند. مطمئن باشید که با وجود این میز صندلی ناهار خوری، دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه‌تان دلچسب و به‌یادماندنی‌تر خواهد شد. برای خرید این ست بی‌نظیر می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین اقدام کنید.

۶) ست ناهارخوری نارون، برای خانواده‌های کم‌جمعیت

میز صندلی ناهار خوری : ست نارون
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری نارون، اینجا کلیک کنید.

ست ناهارخوری نارون جزو جذاب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه چی‌بچین است. چنان‌چه خانواده کم‌جمعیتی داشته و علاقه‌مند به داشتن یک میز و صندلی ناهارخوری ۴ نفره هستید، می‌توانید میز صندلی ناهار خوری نارون را از فروشگاه چی‌بچین تهیه کنید. این ست ناهارخوری متشکل از میز ۴ نفره WALNUT و صندلی‌های NANGER است که همگی از چوب راش گرجستان به وجود آمده‌اند.

این ست در نهایت سادگی طراحی و تولید شده و بدون هیچ‌گونه حکاکی و برجستگی اضافی است. بنابراین، این ست در فضاهای کلاسیک و مدرن فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

۷) ست ناهارخوری فندق، گرد و فندقی

میز صندلی ناهار خوری : ست فندق
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید میز صندلی ناهار خوری فندق، اینجا کلیک کنید.

در نهایت میز صندلی ناهار خوری فندق را به شما معرفی می‌کنیم. این ست جزو دوست‌داشتنی‌ترین ست‌هایی که در مجموعه چی‌بچین وجود دارد. چرا که ظاهر گرد و کوچک آن حس صمیمیت بیشتری را در وجود افراد بیدار کرده و فضای دوست‌داشتنی و دلنشین می‌سازد. صندلی‌های CUVI نیز که در دو طرف میز واقع شده، طراحی راحت با متریال‌های فوق‌العاده‌ای دارند. از طرفی، میز و صندلی هر دو ساده و یکدست بوده و همین موضوع نیز بر افزایش صمیمیت و جذابیت فضا افزوده است. این ست برای خانه‌های کوچک گزینه عالی است. همچنین، می‌توان از این ست به عنوان کانتر سیار در وسط آشپزخانه منزل نیز استفاده کرد. شما می‌توانید ست فندق را از فروشگاه چی‌بچین تهیه نمایید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا پرطرفدارترین ست‌های ناهارخوری را به شما معرفی کنیم. امیدواریم میز صندلی ناهار خوری موردعلاقه خود را در میان این ست‌ها یافته باشید. هر یک از این ست‌ها فضای خانه شما را زیباتر و خاص‌تر خواهد کرد. در توضیحات هر یک از این موارد، نکاتی را مطرح کردیم که با توجه به آن‌ها بی‌شک جلوه بصری فوق‌العاده‌ای را در خانه خود ایجاد خواهید کرد. اما باید بگوییم که ست‌های ناهارخوری چی‌بچین تنها در این ۷ مدل خلاصه نمی‌شود. مدل‌های متفاوت و چشم‌گیر دیگری نیز در فروشگاه چی‌بچین موجود است. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت از سایر محصولات دیدن کرده و در نهایت ست موردنظر خود را تهیه کنید.

با تمام این اوصاف، به نظر شما کدام یک از این میز صندلی ناهار خوری برای خانه شما مناسب است؟ کدام ست را ترجیح می‌دهید؟ خوشحال می‌شویم تا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *