میز عسلی جدید: شیک‌ترین و پرطرفدارترین طراحی‌های امسال کدامند؟

میز عسلی جدید و ترند

اگر به دنبال میز عسلی جدید برای دکوراسیون‌تان هستید، ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺩﺭﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﯾﺪ. انواع مدل‌های متفاوت و منحصربفرد میز عسلی در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین موجود است که به راحتی می‌توانید میزی متناسب با دکوراسیون و سلیقه‌ی خودتان را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما سری به بخش میزهای عسلی فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. البته ما در زیر تعدادی از شیک‌ترین میزهای عسلی را به شما معرفی کرده‌ایم.

به جزئت می‌توان گفت که میز عسلی جزو اصلی‌ترین المان‌های دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و مکمل مبلمان منزل می‌باشد. اگر چرخی در فضای مجازی و وبسایت‌ها بزنید، هیچ چیدمان منزلی را نخواهید یافت که در آن میز عسلی بکار برده نشده باشد. حتما در کنار مبل چندین میز عسلی خواهید دید. میزهای عسلی در کنار زیبایی که با خود به دکوراسیون می‌آورند، کاربرد بالایی نیز دارند. مخصوصا برای ما ایرانی‌ها که پذیرایی از مهمانان‌ اهمیت بالایی دارد، حضور میز عسلی ضروری است. معمولاً اقلام پذیرایی جهت دسترسی آسان میهمانان بر روی میز عسلی قرار می‌گیرد.

خوشبختانه شما می‌توانید در فروشگاه چی‌بچین از انواع میز عسلی دیدن کرده و محصول موردنظر خود را به صورت آنلاین از این فروشگاه تهیه کنید. هیچ‌نیازی به مراجعه حضوری نیست. تمامی اطلاعات لازم در بخش توضیحات هر محصول ذکر شده و شما می‌توانید با آگاهی کامل محصول خود را سفارش داده و عیناً آن را تحویل بگیرید. اگر در این راستا، سوال یا ابهامی هم داشتید، می‌‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان چی‌بچین ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.‌ توجه داشته باشید که این مشاوره کاملاً به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

ناموجود
۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز چوبی کنار مبلی Retro

۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Stacking

۱۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Kaira

۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان

چنان‌چه به دنبال طراحی و ساخت محصول خاص و تک نیز هستید، باز هم چی‌بچین در خدمت شماست. شما می‌توانید تصویر محصول موردنظر را از طریق واتساپ به کارشناسان ارسال کرده و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان کا پس از بررسی‌های انجام شده، امکان یا عدم امکان ساخت محصول موردنظر شما را به اطلاع‌تان می‌رسانند.

انواع مدل‌های میز عسلی جدید و ترند سال

در ادامه این مطلب قصد داریم تا جدیدترین میزهای عسلی را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید یک میز عسلی خاص و منحصربه‌فرد هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱) میز عسلی سه‌پارچه WALNUT

میز عسلی جدید : میز سه پارچه WALNUT
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میز عسلی Walnut، اینجا کلیک کنید.

این‌روزها با کوچک‌تر شدن آپارتمان‌ها فضای کافی برای قرارگیری تمامی عناصر مورد نیاز وجود ندارد. از این رو، طراحان همواره به دنبال راهی برای بروز خلاقیت بیشتر و حل این موضوع می‌باشد. میز عسلی سه‌پارچه WALNUT از جمله محصولات خلاقانه‌ای است که بهترین گزینه برای دکوراسیون‌های کوچک می‌باشد. در واقع، این ست میز عسلی شامل سه پارچه است که با هدف اشغال فضای کم، به صورت تو در تو طراحی شده و در نهایت به یک میز عسلی یک‌پارچه تبدیل شده است.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به‌هنگام میهمانی سه میز عسلی را از هم جدا کرده و در کنار مبل‌ها قرار دهید. پس از اتمام میهمانی، سه‌پارچه را دوباره یک‌جا جمع کرده و از شلوغی فضای اتاق جلوگیری نمایید.

میز عسلی WALNUT از چوب راش گرجستان با روکش گردوی آمریکایی ساخته شده و از هر جهت دارای استحکام بسیار بالایی است. رنگ‌بندی این ست میز عسلی نیز به گونه‌ای است که می‌توانید آن را در هر فضایی با هر سبک دکوراسیونی جای داده و به جذابیت محل موردنظر بیفزایید. شما می‌توانید این محصول متفاوت و فوق‌العاده را از فروشگاه چی‌بچین تهیه کنید.

۲) میز عسلی مدل Salver

میز عسلی جدید Salver
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میز عسلی Salver، اینجا کلیک کنید.

میز عسلی Salver جزو جذاب‌ترین و محبوب‌ترین محصولات فروشگاه چی‌بچین است. چرا که طراحی آن متناسب با سبک‌های مختلف دکوراسیونی بوده و حقیقتاً اکثر افراد به دنبال چنین میز عسلی هستند. این ویژگی در میز عسلی خیال افراد را از بابت تغییر دکوراسیون یا المان‌ها در منزل راحت می‌کند. اگر به طراحی این میز عسلی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که سطح رویی آن همانند یک سینی چوبی است که دسته‌هایی از کنار آن به بالا کشیده شده است. این ویژگی، ظاهری متفاوت و خاص به آن بخشیده است.

میز عسلی Salver از MDF ساخته شده و همان‌طور که می‌دانید، MDF جزو مرغوب‌ترین متریال‌ها در صنعت مبلمان به شمار می‌رود. روکش گردوی آمریکایی کشیده شده بر روی این میز عسلی نیز استحکام آن را در برابر خراش و آسیب‌دیدگی افزایش داده است. Salver دارای میز جلومبلی نیز می‌باشد که در صورت تمایل برای  تهیه هر یک از المان‌ها می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین اقدام کنید.

۳) میز عسلی جدید گرد OAK

میز عسلی جدید OAK
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میز عسلی گرد OAK ، اینجا کلیک کنید.

میزهای عسلی گرد در هر دوره‌ای حضور داشته‌اند وهیچ‌وقت از مد نیفتاده‌اند. این موضوع در ابتدا شاید بی‌اهمیت جلوه دهد، اما به یاد داشته باشید که هر روز مدل‌های جدید میز عسلی به بازار عرضه می‌شوند ولی با توجه به شرایط اقتصادی امکان تعویض زود به زود مبلمان منزل وجود ندارد. برای این‌که از  قافله عقب نمانید و همیشه مدروز پیش روید، بهتر است میزهای عسلی گرد را انتخاب کنید. میز عسلی گرد OAK دقیقاً می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد.

این میز عسلی در کمال سادگی طراحی و تولید شده تا امکان ست کردن آن با تمامی فضاها وجود داشته باشد. این میز از MDF طرح چوب ساخته شده و ظاهری آراسته و منحصربه‌فرد دارد. میز عسلی گرد OAK دارای سه پایه است که به صورت زاویه‌دار به صفحه میز وصل شده‌اند. وجود زاویه در پایه آن زیبایی این میز را دوچندان کرده است.

پیشنهادات ویژه چی بچین:

ناموجود
۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Acorn

۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز چوبی کنار مبلی Retro

۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

۴) میز عسلی گرد PUZZLE

میز عسلی جدید گرد PUZZLE
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میز عسلی گرد PUZZLE، اینجا کلیک کنید.

اگر می‌‌خواهید میز گرد عسلی‌تان کمی متفاوت‌تر بوده و در همان نگاه اول توجه افراد را به خود جلب کند، میز عسلی گرد PUZZLE این خواسته شما را برآورده می‌سازد. همان‌طور که از نامش پیداست، این میز همانند یک پازل سه‌تیکه می‌باشد که همین جلوه خاصی به میز بخشیده است. اسکلت اصلی میز از چوب راش تشکیل شده است اما جنس صفحه رویه آن از MDF است. ترکیب این دو متریال باکیفیت‌ترین میز عسلی را تشکیل داده است. در صورت تمایل برای تهیه این میز عسلی شیک و جدید می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین اقدام کنید.

۵) میز عسلی مربع PUZZLE

میز عسلی مربع PUZZLE
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میز عسلی مربع PUZZLE، اینجا کلیک کنید.

چنان‌چه به هر دلیلی تمایلی به خرید میز عسلی گرد PUZZLE ندارید، ما به شما میز عسلی مربع PUZZLE را پیشنهاد می‌کنیم. این میز یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌های میز عسلی در مجموعه چی‌بچین است. همانند مدل قبلی، این میز ظاهر پازلی‌شکل دارد و همین موضوع باعث استقبال زیاد مردم از این مدل جدید شده است. علاوه بر این، این میز می‌تواند خود را با هر محیط و فضایی هماهنگ سازد. پس چه دکوراسیون منزل‌تان کلاسیک و سنتی باشد و چه مدرن و جدید، این میز عسلی مناسب فضای موردنظر شماست.

اساساً میز عسلی  PUZZLE با چوب راش گرجستان تولید شده و دوام و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. برای افزایش استحکام این محصول، روکشی از چوب گردوی آمریکایی بر روی آن کشیده شده است تا آن را از آسیب‌های ظاهری نظر خراشیدگی و سایش حفاظت نماید. با تمام این اوصاف، این میز عسلی یک گزینه عالی برای منزل شما و قرارگیری در کنار مبل‌های زیبایتان است.

۶) میز عسلی thicir

میز عسلی جدید گرد thicir
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به میز عسلی thicir، اینجا کلیک کنید.

آخرین محصولی که قصد داریم به شما معرفی ‌کنیم، میز عسلی جدید و کاملاً متفاوت thicir است. این میز لقب میز عسلی چندجانبه را به خود اختصاص داده است. چرا که در آن واحد می‌تواند کاربردهای مختلف داشته باشد. در وهله اول، این میز به عنوان یک میز عسلی مدرن در خانه شما خواهد درخشید. دوم اینکه، با این‌که این میز با عنوان میز عسلی شناخته می‌شود، اما وجود سه رویه بر روی هر پایه آن، این میز را به یک جلو مبلی جمع‌وجور نیز تبدیل کرده است. سوم اینکه ، این میز می‌تواند در قالب یک میز دکوری حاضر شده و در گوشه‌ای از خانه جا خوش کند. با قرار دادن اقلام تزئینی بر روی آن می‌توان یک گوشه دنج و زیبا در خانه به وجود آورد.

به طور کلی این میز در عین پیچیدگی ظاهری، توانسته سادگی دلنشین خود را نیز حفظ کند. همچنین، رنگ‌بندی جذاب آن برای هر فضایی مناسب است. شما می‌توانید برای سفارش هر یکی از محصولاتی که در بالا اشاره کردیم، با کارشناسان چی بچین تماس بگیرید.

پیشنهادات ویژه چی بچین:

ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار تخت Mitzi

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب به بررسی چند نمونه از بهترین گزینه‌های خرید عسلی جدید برای سلیقه‌های مختلف و دکوراسیون‌های متفاوت پرداختیم. هر یک از مدل‌های بررسی شده در این مطلب می‌توانند مانند یک نگین الماس بر روی انگشتر به دکوراسیون داخلی منزل شما زینت ببخشند. تنها کافی است با یک بررسی دقیق، بهترین گزینه برای خود انتخاب نمایید. مواردی نظیر سبک دکوراسیون داخلی منزل، ابعاد مبلمان، رنگ‌بندی مبلمان و سایر موارد مشابه می‌توانند به عنوان یک معیار در هنگام انتخاب میز عسلی در نظر گرفته شوند. پس از انتخاب، می‌توانید تنها با مراجعه به وب‌سایت چی‌بچین و با چند کلیک صاحب میز  جدید و دلخواه خود شوید.

حالا شما برای ما بنویسید که کدام مدل میز عسلی  را پسندیدید؟ کدام مدل‌های جدید میز عسلی توجه شما را بیشتر به خود جلب می‌کنند؟ برای درک بهتر سلیقه شما مشتریان عزیز، خواهشمندیم تا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذارید.

1 دیدگاه برای “میز عسلی جدید: شیک‌ترین و پرطرفدارترین طراحی‌های امسال کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *