با ۱۰ سبک متفاوت و جالب از میزهای عسلی آشنا شوید

مدل میز عسلی جدید

میزهای عسلی از جمله لوازم چندمنظوره و همه‌کاره دکوراسیون است که می‌تواند بیشتر نیازهای شما را برآورده سازد. این میزها به خوبی می‌توانند دکور داخلی شما را تکمیل کرده و در هر جایی که شما مایل باشید، بکار برده شوند. شما می‌توانید از این میزها برای کنار تخت، کنار مبل و همینطور به عنوان میز جلو مبلی نیز استفاده کنید. امروزه میزهای عسلی در طراحی‌های متنوعی در بازار موجود هستند و همین انتخاب‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در این مطلب ۱۰ مدل میز عسلی جدید را به شما معرفی می‌کنیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

۱۰ مدل میز عسلی جدید

طرح سنگریزه

این میز عسلی که با الهام از سنگریزه‌های انباشته شده در دریاچه‌ها طراحی شده است، در نوع خود بسیار جذاب و بدیع می‌باشد. ترکیب چوب و فلز، هامورنی جالبی را بین این دو ماده‌ی طبیعی ایجاد کرده است. این میز عسلی برای هر دکوراسیون ایرانی مناسب می‌باشد و شما می‌توانید مطمئن باشید که همین قطعه کوچک دوست داشتنی، زیبایی دکوراسیون‌تان را چندین برابر خواهد کرد.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح BGB

طرح BGB، در واقع یک میز عسلی دوست‌داشتنی از جنس برنز و با ارتفاع ۳۵۰mm و عمق ۴۹۷mm می‌باشد. اگر به دنبال کمی تغییر در دکوراسیون چوبی اتاق نشیمن‌تان هستید، این طرح میز عسلی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح لیلی

اگر کمی در دنیای اینترنت جستجو کنید، متوجه خواهید شد که طرح‌های زیادی از میز عسلی موجود هستند که بسیار کاربردی و بدردبخور نیز می‌باشند. طرح لیلی با شکل منحصربفرد و بدنه‌ی استیل خود دقیقا مثال خوبی از همین میزهای عسلی است. این میز می‌تواند در اندازه و ارتفاع‌های مختلفی ساخته شود.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح مید سنچری

این میز عسلی که با الهام از سبک میدسنچری طراحی شده است، در بیش از ۵ رنگ موجود می‌باشد. ترکیب چوب و فلز به همراه خطوط صاف، زیبایی خاصی به این میز عسلی داده است. کشوی تعبیه شده در طرح میدسنچری این امکان را به شما می‌دهد که لوازم ضروری و کوچک خود را در آن ذخیره نمایید.شما می‌توانید با مرجعه به سایت استودیو پارچوب به صورت آنلاین تمامی مشخصات محصول را مطالعه و اقدام به خرید نمایید.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح دکستر

بدون شک دکستر یک قطعه مبلمان چند منظوره و همه کاره با طراحی بسیار ساده و جالب می‌باشد. این میز می‌تواند به عنوان میز عسلی، صندلی یا حتی مجسمه‌ی سیمی بکار برده شود. همینطور شما می‌توانید با تعدادی میز عسلی دکستر، فضای گپ و گفتگوی جالبی را در حیاط‌تان ایجاد نمایید.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح سه پایه

در مورد قطعات مبلمان کوچک مثل میز عسلی یا میزهای کنار مبلی معمولا جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار هستند و توجه زیادی به آنها می‌شود. سطح گرد و ظریف و پایه‌هایی با سر فلزی، طراحی شکیل و هارمونی را برای این میز عسلی ایجاد کرده است که واقعا نمی‌توان زیبایی آن را نادیده گرفت.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح splay

میز splay که شامل چندین طراحی متفاوت و چندمنظوره است، یکی دیگر از مدل‌های میز عسلی می‌باشد که شما می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. شکل منحصربفرد، مواد شیک و مدرن بکار رفته در این میز عسلی مثل سنگ مرمر و فلز، آن را به یکی از طراحی‌های پرطرفدار تبدیل کرده است.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح ساعت شنی

همانطور که کاملا مشخص است در طراحی این میز عسلی از ساعت شنی الهام گرفته شده است. بدنه‌ی طلایی و براق از جمله‌ ویژگی‌های مشخض این میز عسلی می‌باشد. این میز از برنج و در دو طرح طلایی و مشکی براق ساخته می‌شود. سطح میز گرد بوده و دارای الگویی شبیه حلقه‌ی رشد درختان می‌باشد.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح مرمر

این میز عسلی با طراحی ساده و شکیل خود بیشتر بر زیبایی خالص سنگ مرمر تکیه دارد. شما می‌توانید طرح مرمر را در اندازه‌های مختلف سفارش دهید.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

طرح قرون وسطایی

با اینکه طراحی این میز عسلی ساده بوده ولی در عین حال بسیار جذاب نیز می‌باشد. معمولا این میز از چوب بسیار باکیفیت ساخته می‌شود و به خوبی می‌تواند در انواع مختلفی از دکوراسیون‌ها، بکار برده شود.

مدل میز عسلی جدید
مدل میز عسلی جدید

شما نباید به هنگام خرید میز عسلی تنها به طراحی و مدل آن توجه کنید. حتما قبل از خرید به اندازه، جنس و شکل میز فکر کنید و در مورد آن‌ها تصمیم بگیرید.اگر رفت و آمد در اتاق موردنظرتان زیاد است، پس بهتر است میزی انتخاب کنید که لبه‌های تیزی نداشته باشد تا آسیبی به کسی وارد نشود. این مدل‌ها تنها بخشی از طراحی‌های میز عسلی هستند. شما می‌توانید با کمی جستجو در اینترنت، مدل‌های دیگری از آن‌ها را پیدا کنید. همینطور این روزها برخی از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان این امکان را فراهم نموده‌اند که بتوانید طرح‎های موردنظرتان را سفارش دهید تا دقیقا آن را برای شما بسازند. اگر شما نیز در ای باره نظر یا پیشنهادی دارید، می‌توانید آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *