مدل‎های جذاب و دوست‎داشتنی میزهای کامپیوتر

میز کامپیوتر جدید

با اینکه امروزه طراحی‏‌های پیشرفته‌ای برای میزهای کامپیوتر ارائه شده است اما واقعیت این است که میز کامپیوتر جدید و مدرن شما نیاز به طراحی آنچنانی با تزئینات خاص ندارد. در حقیقت در بیشتر موارد طرح‎های ساده بسیار مناسب هستند. اما در همین طرح‌های ساده نیز تنوع بسیار بالایی وجود دارد که می‎توانند بسیار قابل توجه باشند. ما در ادامه مطلب ضمن معرفی مدل‎های جدید و جالب از میزهای کامپیوتر، نکاتی را نیز برای انتخاب میز‎های کامپیوتر به شما معرفی می‎کنیم، تا خرید درست و مطمئنی داشته باشید.

چه نکاتی را باید در هنگام انتخاب میز کامپیوتر جدید رعایت کنیم؟

اگر قرار است که شما از بیش از یک کامپیوتر استفاده کنید، بنابراین شما نیز به میز بزرگی با فضای کافی در دکوراسیون دفتر کار خود دارید تا بتوانید همه‎ی آن‎ها را در آن جای دهید. برای چنین حالتی شما نیاز به میزی منحنی مانند دارید که گردی آن به سمت داخل باشد. چنین طراحی مطمئنا برای این منظور فوق‎العاده است و می‎تواند راحتی بیشتر شخص را فراهم نماید.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

از طرف دیگر، اگر یک لپ‎تاپ تنها چیزی است که شما نیاز دارید و از آن روی میز استفاده می‎کنید، لازم نیست که فضا و هزینه‎ی خود را با میزهای بزرگ هدر دهید. یک میز کوچک مثل عکس زیر می‎تواند گزینه‎‏ی مناسبی برای شما باشد. حتی این میز فضای ذخیره‎سازی و تعدادی قفسه دارد که می‎توانید از آن‏ها متناسب با نیاز و کاربردی که برای‎تان دارند، استفاده کنید.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

میزهای دیواری از جمله بهترین مدل‎های میز کامپیوتر می‏‌باشند که برای دکوراسیون آپارتمان‏‎های کوچک بسیار مناسب و کاربردی هستند. در واقع ویژگی منحصربفرد آن‎ها کم جا بودنشان است که مزیت اصلی آن‎ها به شمار می‏‎آید. یکی از کاربردهای این مدل میزها در اتاق خواب و کنار تختخواب می‏‎باشد.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

مدل پایینی یکی دیگر از میزهای کامپیوتر کوچک است که همانطور که می‎بینید واقعا همه کاره می‎باشد. البته در این مورد دکور اتاق کمی سرگرم‏‎کننده‎تر بوده و از حالت سادگی خارج شده است. صندلی عثمانی ایده‎ی بسیار جالبی است که این میز کار را تکمیل نموده است.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

علاوه بر اینکه شما می‎توانید کل اتاق را با میز کامپیوتری اشغال کنید، می‎توانید از گوشه‎ی اتاق‎ نشیمن یا حتی راهروها نیز برای این منظور استفاده نمایید. امروزه طراحی‎های مدرن بسیار کاربردی و همه‎کاره بوده و برای اکثر فضاهای مختلف بسیار مناسب می‎باشند.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

اگر چه این میز به تنهایی ظاهر ظریف و شیک خود را دارد اما حضور صندلی به همراه آباژور نقش مهمی در دکور آن بازی می‎کند. این ترکیب به خصوص در اتاق خواب می‏‎تواند دکوراسیون دوست‎داشتنی و صمیمی را بسازد.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

این روزها بعضی میزهای کامپیوتری مدرن دارای لوازم تزئینی، محفظه‎های ذخیره‎سازی و ویژگی‏‎های دیگری هستند که نسبت به همتایان خود بسیار متفاوت می‎باشند. میز کامپیوتر زیر نمونه‎ی بارزی از آن‎ها می‏‎باشد.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

اگر شما به دنبال ظاهر کلاسیک برای میز کامپیوتر خود هستید، می‏توانید از مدل زیر استفاده کنید. امروزه بیشتر طراحی‎های میزهای مدرن به سمت کلاسیک می‎روند و شبیه سبک زیر هستند. همانطور که می‎بینید پایه‎های شیک و مخروطی این میز، شکل و شمایل خاصی به آن داده و کشوهای آن، فضای مناسبی را برای دخیره‎سازی آن ارائه داده است و می‎تواند در هر اتاق مدرنی بکار برده شود.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

به هنگام انتخاب میز کامپیوتر، سبک‎های متنوع زیادی وجود دارند. شما باید سبک اتاق و نوع محیطی که می‎خواهید ایجاد کنید را در نظر بگیرید.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

از انواع میزهایی که در میان مردم بسیار محبوب هستند، میزهای چوبی برای همه‎ی فضاهای مدرن و معاصر بکار برده می‎شوند. این جنس میز، حس و حال گرم و صمیمی را به دکور شما اضافه کرده و اغلب فضای جالب و مینیمالی می‎سازد. شما می‎توانید با استفاده از صندلی‎های آکریلیک دکور ساده‎ای بسازید. دقیقا مانند چیزی که در عکس زیر مشاهده می‏‌کنید.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

اگر شما دوست دارید که میز کامپیوتر خود را را در فضای اتاق برجسته کنید تا بیشتر به چشم آید، می‏توانید از میز و صندلی‌های بلندی بدین منظور استفاده کنید.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

اندازه‎ و شکل مبل کاملا به خواست و سلیقه‎ی خودتان بستگی دارد و شما باید متناسب با نیازتان نمونه‏‎ی کاربردی آن را خریداری نمایید. به عنوان مثال میزهای L شکل بخاطر طراحی خاصشان بسیار کاربردی بوده و گزینه‎‏ی مناسبی به عنوان یک میز کامپیوتر می‌‏باشند. همینطور اگر قرار است که شما به صورت مشترک از میز کامپیوتری خود استفاده کنید، این سبک طراحی می‎تواند بهتون کمک کند.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

یک میز ساده می‎تواند ظاهر بسیار خوبی در محیط معاصر و مدرن شما داشته باشد. همینطور که در عکس زیر می‎بینید طراحی ساده و ترکیب جالب سطح روی میز با فرم فلزی، ظاهر دوست‎داشتنی را به میز داده است.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

اگر به دنبال میز مدرن و شگفت‎انگیزی هستید، بهتون پیشنهاد می‎کنم به طرح پایینی نگاهی بیندازید. فضای ذخیره‎سازی لپ‎تاپ و اسناد که در سطح میز تعبیه شده است، راحتی و کاربرد بالایی میز را نشان می‌دهد. شکل و شمایل میز نیز در نوبه‎ی خود بسیار منحصربفرد و زیبا می‏باشد.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

علاوه بر مواردی که در بالا به شما معرفی کردیم، می‎توانید برای میز کامپیوتر خود به سمت طرح‎های مجسمه‎ای و دکوری بروید. اگر نگاهی به طرح زیر بیندازید، خواهید دید که یک طرف میز به وسیله‎ی یک پایه پشتیبانی می‏‌شود در حالی که در طرف دیگر پایه‎ی میز به عنوان فضای ذخیره‎سازی می‎باشد. میز، طرح جالب و منحصربفردی دارد و می‏‌تواند کاملا در اتاق شما به چشم آید.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

میزهای کوچک و شیک زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند ظاهر مدرنی به دکوراسیون شما بدهند. طرح پایینی نمونه‎ی بارزی از این مدل‎ها می‎‏باشد. میز دارای قاب براق و ظریفی می‎باشد و سطح آن با چوپ پوشش داده شده است.

میز کامپیوتر جدید
میز کامپیوتر جدید

ما در این مطلب سعی کردیم مدل‌های خلاقانه و جدید میزهای کامپیوتری را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن و به روز را مشاهده کنید. اما متاسفانه بیشتر این قطعات مبلمان به آسانی در بازار یافت نمی‌شوند. امروزه بیشتر فروشگاه‌های مبلمان مثل استودیو پارچوب این امکان را به شما می‌دهند که قطعات دلخواه‌ خودتان را سفارش دهید و کار ساختش را به آن‌ها بسپارید. شما می‎توانید با مراجعه به سایت پارچوب، اطلاعات کامل در مورد نحوه‎ی سفارش مبلمان را بدست آورید. شما کدام یک از این میزها را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در اتاق‌تان قرار دهید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *