ابعاد استاندارد مبل راحتی و اندازه مناسب برای مبلمان ال شکل چیست؟

ابعاد استاندارد مبل راحتی

برای بسیاری از ما ظاهر و زیبایی مبل راحتی مهم‌ترین فاکتور به هنگام خرید مبل می‌باشد. مدل مبلی که در نگاه اول، توجه ما را به خود جلب می‌کند، می‌تواند ما را به خرید آن متقاعد نماید. اما این موضوع دلیل نمی‌شود که ابعاد استاندارد مبل راحتی را فراموش کنید و اندازه‌ی آن را با فضای زندگی‌تان نسنجید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دو نفره Catalan

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Catalan

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل سه نفره Norfolk

۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۴۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم متوجه می‌شویم که تناسب اندازه‌ی مبل با فضای زندگی‌مان از اهمیت بالاتری برخوردار است. به همین خاطر ابعاد استانداری برای مبل‌های راحتی ارائه شده‌اند تا فرآیند خرید را برای مردم آسان‌تر کنند.

فرض کنید که به فروشگاه مبلمان مراجعه کرده‌اید و مبلمان دلخواه خود را انتخاب و آن را سفارش داده‌اید. اما متاسفانه پس از اینکه مبل را درب منزل تحویل گرفتید، متوجه می‌شوید که مبل انتخابی شما از نظر مقیاس با فضای زندگی‌تان همخوانی ندارد.

اینجاست که اندازه‌گیری دقیق مکان و محل قرارگیری آن اهمیت پیدا می‌کند و عدم توجه به آن می‌تواند مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد نماید. درست است که فاکتورهایی مثل رنگ، سبک و سلیقه نیز در انتخاب مبل بسیار مهم هستند اما هیچ کدام مثل اندازه‌ی نامناسب نمی‌تواند شما را از خریدتان پشیمان کند. اگر اندازه مبلمان شما دقیق باشد، دیگر احتمال اینکه در انتخاب مبل اشتباه کرده باشید، بسیار کمتر می‌شود.

ابعاد استاندارد مبل راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی سه نفره Willows روی آن کلیک کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که بیشتر افراد بعد از خرید مبلمان با آن مواجه می‎‌شوند، عدم تطابق آن با ورودی خانه است. تصور کنید مبلمان خود را انتخاب و خریداری کرده‌اید، اما به هنگام انتقال آن به خانه دچار مشکل می‌شوید. پس حتما …

قبل از سفارش هر نوع مبلمانی در مورد ابعاد درب ورودی، عرض راه‌پله و متراژ راهرو منزل‌تان اطلاع یابید و مطمئن شوید که محصول موردنظر با ورودی خانه مطابقت دارد.

حالا که متوجه اهمیت اندازه‌گیری مبلمان قبل از سفارش شدید، بهتر است به سراغ ابعاد استاندارد مبل‌‌های راحتی برویم!

توجه کنید۱:

اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید، حتما سری به بخش فروشگاه آنلاین چی بچین بزنید. ما در فروشگاه آنلاین چی بچین برای هر محصول ابعاد موردنظر آن (طول، عمق و ارتفاع) را ذکر کرده‌ایم، به این ترتیب شما به کمک این ابعاد به راحتی می‌توانید مبلمان موردنظرتان را با اندازه‌ی فضای موجود خود بسنجید.

توجه کنید۲:

تمامی مدل‌های مبل در این مطلب در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین موجود هستند، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین تمامی محصولات را همراه با قیمت و مشخصات آن‌ها مشاهده کنید.

مقدمه

امروزه مدل‌های متنوعی از مبل‌های راحتی در بازار موجود هستند و همین انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. خوشبختانه بیشتر مبلمان‌هایی که تولید می‌شوند، از استانداردهای اندازه‌گیری خاصی پیروی می‌کنند و شما می‌توانید با اطلاع از این اندازه‌گیری‌های استاندارد، پروسه‌ی خرید مبل‌تان را بسیار ساده‌تر کنید.

برای مثال شما با اطلاع از ابعاد استاندارد مبل راحتی دقیقا خواهید دانست که چه حجمی از اتاق‌ نشیمن‌تان اشغال خواهد شد.

ابعاد استاندارد مبلمان منزل
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی سه نفره Vincent روی آن کلیک کنید.

به این ترتیب شما می‌توانید قبل از اقدام به خرید مبل راحتی از اندازه‌ی قطعه‌ی انتخابی‌تان آگاه شوید و مطمئن باشید که مبل شما با اندازه‌ی فضای داخلی‌تان هماهنگ خواهد بود و مشکلی پس از خرید نخواهید داشت. همینطور این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر در مورد دکوراسیون اتاق‌تان تصمیم بگیرید و بقیه اتاق را متناسب با آن بچینید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Sidbury

۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی لوکا

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

به طور کلی همیشه روال اینگونه است که برای اتاق‌های بزرگ از اندازه‌های بزرگ مبل و برای اتاق‌های کوچک از لاوست‌ها یا اندازه‌های کوچکتر مبل استفاده کنیم. اما خوب این اندازه‌گیری دقیق نیست و همچنان امکان خطا و اشتباه وجود دارد، پس بهتر است که به ارقام و اعداد اتکا کنیم.

ما در ادامه مطلب به بررسی اندازه‌ی استاندارد مبل‌ راحتی برای اتاق‌های نشیمن خواهیم پرداخت. توجه کنید که این اندازه‌گیری‌‌ها تنها یک راهنمای کلی برای شما هستند تا در انتخاب مبل‌ کمکی نمایند. شما باید قبل از خرید مبل حتما در مورد محصول انتخابی‌تان از فرشنده سوال کنید و اطلاعات دقیقی از اندازه‌ی آن بدست آورید و تنها از روی اندازه‌گیری‌هایی که ما در اینجا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم خریدتان را انجام ندهید.

ابعاد استاندارد مبلمان راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی جدید Fritha روی آن کلیک کنید.

پس حتما در این مورد با فروشنده مبل موردنظرتان صحبت کنید و سپس در مورد خرید مبل تصمیم بگیرید. خوشبختانه تمامی مبلمان در فروشگاه اینترنتی چی بچین با ابعاد آن ذکر شده است، تا راحت‌تر بتوانید آن را با ابعاد ورودی خانه و محل قرارگیری آن بسنجید.

همینطور شما می‌توانید در مورد اطلاع از اندازه‌های استاندارد مبل راحتی با کارشناسان ما در چی بچین ارتباط برقرار کنید و در این باره از آن‌ها مشاوره بگیرید.

تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Milward

۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Febe

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Auzera

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Fritha

۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

ابعاد استاندارد مبل راحتی

“بیشتر مبل‌های راحتی اندازه‌ی تقریبا یکسانی دارند.” شاید شما نیز از شنیدن این جمله تعجب کنید و معتقد باشید که اندازه‌ی مبل‌ها کاملا متفاوت‌تر از هم بنظر می‎رسند. اما این جمله کاملا درست است و این تفاوت‌ها بخاطر سبک، رنگ و نوع پارچه مبلی آن‌ها می‌باشند. این موضوع در مورد دیگر مبلمان‌ اتاق نشیمن مثل میز جلو مبلی و کنار مبلی نیز صدق می‌کند و آن‌ها نیز اندازه‌ی استانداردی دارند.

ابعاد استاندارد برای مبل‌های راحتی سه نفره از عرض ۲۱۴ و عمق ۸۹ سانتی‌متر تشکیل شده است.

ابعاد استاندارد مبلمان نشیمن
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی چرمی لوکا روی آن کلیک کنید.

در مورد لاوست‌های دو نفره نیز ابعاد استاندارد دارای عرض ۱۵۳ و عمق ۸۹ هستند. ارتفاع استاندارد برای هر دو نوع مبل( از کف زمین تا بالاترین نقطه پشتی) ۹۳ سانتی‌متر می‌باشد. ابعاد استاندارد صندلی راحتی نیز عموما دارای عرض و عمق ۸۹ سانتی‌متر است.

البته این اندازه‌هایی که ما در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، تا ۵ سانتی‌متر متغیر هستند. یعنی مبل انتخابی شما ممکن است که از هر یک از اندازه‌های بالا، ۵ سانتی‌متر  کمتر یا بیشتر باشد.

ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرمی تک نفره لوکا

۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی هوگو

۴۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

البته همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ممکن است این ابعاد برای مبلی که شما انتخاب کرده‌ باشید، صدق نکند و شما باید در مورد ابعاد آن با فروشنده صحبت کنید و اطلاعات دقیق را بدست آورید.

ابعاد استاندارد مبل راحتی ال

با اینکه مبل راحتی سه نفره در دکوراسیون ایرانی بیشتر دیده می‌شود اما چند سالی است که مدل مبل ال راحتی نیز محبوبیت بسیار بالایی را در بین خانواده‌های ایرانی کسب کرده است. اینکه مبل ال بهتره یا راحتی بیشتر به سبک زندگی و طراحی فضای خانه‌تان بستگی دارد.

ابعاد استاندارد مبل سه نفره
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی سه نفره Clement روی آن کلیک کنید.

نکته:

اگر شما در مورد انتخاب مبل ال یا سه نفره دچار شک و تردید هستید، پیشنهاد می‌کنم که حتما مطلب ” مبل ال بخریم یا راحتی” از وبلاگ چی بچین را مطالعه کنید.

مبل ال برای هر دوی فضاهای بزرگ و کوچک مناسب می‌باشد و شما هیچ محدودیتی ندارید. در مورد فضاهای کوچک مبل مدل ال گوشه‌‌ی اتاق نشیمن را پر کرده و مرکز اتاق را خالی نگه می‌دارد. همین باعث می‌شود که فضای اتاق شما باز و بزرگ بنظر برسد. در فضاهای بزرگ نیز مبل ال می‌تواند به تقسیم‌بندی فضا کمک کند و فضای بزرگ شما را پر نماید.

ابعاد استاندارد مبل ال
برای مشاهده قیمت و ابعاد مبل ال مدل Nygard روی آن کلیک کنید.

در مدل مبل ال، هر قسمت مبل جداست و با قرارگیری این قسمت‌ها در کنار هم، مبل شما تشکیل می‌شود. مبل ال شکل نیز همانند مبل راحتی ابعاد استاندارد مخصوص به خود را دارد و این اندازه‌ها برای سه نفره، پنج نفره و هفت نفره از این مدل مبل متفاوت هستند.

شما با اطلاع از اندازه‌ی هر کدام از مدل‌های مبل ال راحت‌تر می‌توانید مبلمانی متناسب با سایز اتاق خود انتخاب کنید. ما در ادامه‌ی مطلب به بررسی ابعاد استاندارد هر یک از این مدل مبل‌ها می‌پردازیم.

ابعاد استاندارد مبل ال سه نفره

اگر فضای نشیمن شما کوچک است، پس بهتر است که مبل ال سه نفره را برای اتاق‌تان انتخاب کنید. البته این جمله به این معنی نیست که این مدل مبل برای فضاهای بزرگ مناسب نیست. شما می‌توانید از مبل ال سه نفره در اتاق‌های بزرگ و برای ایجاد فضای نشیمن برای گپ و گفتگو کمک بگیرید و فضای بزرگ خود را به چندین بخش تقسیم کنید.

ابعاد استاندارد مبل ال راحتی
برای مشاهده قیمت و ابعاد مبل ال جدید Clement روی آن کلیک کنید.

بهتر است که ذهنیت درستی نسبت به ابعاد و اندازه‌ی استاندارد مبل ال سه نفره داشته باشید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

ابعاد استاندارد مبل ال سه نفره شامل طول ۱۹۸ سانتی‌متر و عمق آن نیز ۹۰ سانتی‌متر است. این مقدار عمق در مورد صندلی شزلون آن ۱۷۲سانتی‌متر می‌باشد.

البته این اندازه‌ها تا ۱۰ سانتی‌متر ممکن است متغیر باشند و شما بهتر است که به هنگام انتخاب مبل ۱۰ سانتی‌متری را بیشتر از این مقدار در نظر بگیرید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم Dekalb

۶۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Clement

۷۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال لوکا

۶۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

با اینکه این ابعاد استاندارد هستند اما شما می‌توانید مبلمان ال شکل با اندازه‌ی دلخواه‌تان را داشته باشید. این امکان در فروشگاه آنلاین چی بچین برای تمامی مبلمان وجود دارد و شما می‌توانید مبلمانی متناسب با اندازه و دکوراسیون خودتان سفارش دهید.

ابعاد استاندارد مبل ال پنج نفره

اگر به دنبال تعداد صندلی بیشتر با اشغال فضای کمتر هستید، مبل مدل ال پنج نفره می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

اکثر مبل‌های ال ۵ نفره دارای طول ۲۱۰ در ۲۱۰ سانتی متر، ۲۴۱ سانتی متر در ۲۴۱ سانتی متر یا ۲۴۸ سانتی متر در ۲۴۸ سانتی متر و عمق ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی متر هستند.

تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال آنتونیو

۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال آریا

۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال باکس دار Dresden

۸۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توجه کنید که شما می‌توانید مبل ال پنج نفره را در اندازه‌ی اختصاصی منزل‌تان نیز سفارش دهید. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید مبل‌تان را با فضای منزل‌تان هماهنگ کنید و از اتلاف فضا جلوگیری کنید. شما می‌توانید جهت مشاهده انواع مدل مبل ال  به فروشگاه آنلاین چی بچین سری بزنید.

ابعاد استاندارد مبل ال ۷ نفره

معمولا این مدل مبل دارای ۷ صندلی با یک صندلی شزلون است که بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب می‌باشد. ابعاد استاندارد مبل راحتی ال به صورت ۲۴۰ × ۳۰۰ × ۱۵۰ سانتی متر است.

توجه کنید که ممکن است که اندازه‌ی مبلمان انتخابی شما متفاوت‌تر از اندازه‌های ذکر شده باشند.

پس همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم قبل از هر تصمیمی در مورد اندازه‎‌ی مبلمان انتخابی خود با فروشنده صحبت کنید و اطلاعات دقیق‌تری را بدست آورید. همینطور اگر سوالی در مورد اندازه‌ی استاندارد مبل یا سفارش آن دارید می‌توانید با کارشناسان ما در چی بچین تماس بگیرید. مطمئنا مشاوره با کارشناسان مجرب این حیطه می‌تواند از بسیاری از دغدغه‌های فکری شما کم کند.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی

ابعاد استاندارد برای میزهای جلو مبلی نیز صدق می‌کنند و این ابعاد شامل عرض ۷۰ سانتی‌متر و طول ۱۱۵ سانتی‌متر برای میزهای مستطیلی است. ابعاد استاندارد میزهای جلو مبلی مربعی شکل نیز دارای طول ۶۰ سانتی‌متر می‌باشد. همینطور طول و عرض میزهای کنار مبلی مستطیلی به ترتیب برابر ۴۰ سانتی‌متر و ۴۰ سانتی‌متر هستند.

ابعاد استاندارد میز کنار مبلی
برای مشاهده قیمت و ابعاد میز کنار مبل چوبی Stowe روی آن کلیک کنید.
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Kaira

۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی مدرن Mitzi

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبل چوبی Stowe

۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Acorn

۱۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

اندازه‌گیری ابعاد اتاق

حالا که شما از ابعاد استاندارد مبل راحتی آگاه شدید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از مراجعه به فروشگاه‌های مبلمان و سفارش مبل جدید، حتما فضای موجود خودتان را برای قرار دادن مبل اندازه گیری کنید. بهتر است برای این کار، ابتدا لوازم جانبی و مبلمان‌ موجود در اتاق نشیمن‌تان را بچینید و سپس فضای در دسترس برای قرارگیری مبل را اندازه‌گیری کنید. به این ترتیب با اطلاع از طول و عرض فضا می‌توانید تناسب مبل انتخابی با اتاق‌تان را بررسی کنید.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی
برای مشاهده قیمت و ابعاد میز پذیرایی جلو مبلی Art Display روی آن کلیک کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که از هر طرف حداقل مسیر عبور و مرور را در کنار مبلمان  راد ر نظر بگیرید تا به راحتی بتوانید در اتاق رفت و آمد نمایید. اگر از میز جلو مبلی استفاده می‌کنید، بین میز و مبل ۳۰ الی ۵۰ سانتی‌متر فاصله دهید. با اطلاع از اندازه‌ی دقیق فضای موجود با خیال راحت می‌توانید مبل خودتان را انتخاب و آن را سفارش دهید.

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی
ابعاد استاندارد مبل راحتی

البته فقط اندازه‌گیری فضای اتاق کافی نیست و شما نباید تنها به آن اتکا کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم متراژ درب وروری، راهرو، پاگرد و پله‌ها یکی از دیگر از مواردی است که بعد سفارش مبل می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

شاید باور نکنید اما یکی از دلایل عمده‌ای که بعد از خرید مبلمان، کالای موردنظر به فروشگاه‌های مبلمان برگردانده می‌شود، همین عدم عبور آن از راهرو درب ورودی خانه است.

برای اینکه مطمئن شوید که درهای ورودی و راهروها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند، شما باید اندازه‌ی درب و راهروی ورودی را بدست آورید و آن را با اندازه‌ی مبلمان موردنظرتان مقایسه کنید. شما باید تمامی درها، راهروها و پله‌هایی که قرار است مبلمان موردنظرتان از آن عبور کند را اندازه بگیرید. عرض، ارتفاع و فاصله‌ی قطری(یعنی از گوشه بالا سمت راست تا گوشه پایین سمت چپ) عددهایی هستند که شما به آن‌ها نیاز دارید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مدل میز کنار مبلی Profile

۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان

به طور کلی طول مبل شما نباید از ارتفاع در ورودی بیشتر باشد. همینطور ارتفاع مبل و قطر آن (از جلوترین نقطه دسته مبل تا عقب‌ترین نقطه پایه عقبی مبل) نباید از عرض راه پله و عرض در ورودی بیشتر باشد چرا که در غیر اینصورت به مشکل خواهید خورد. این اندازه‌گیری به این خاطر است که مطمئن شوید پس از سفارش مبل به راحتی می‌توانید آن را به داخل فضای خانه بیاورید و بچرخانید و در محل مناسب خود قرار دهید. پس قبل از هر گونه اقدامی در مورد چگونگی ورود مبلمان به خانه فکر کنید.

شما می‌توانید در این زمینه با کارشناسان ما در چی بچین صحبت کنید و از آن‌ها مشورت بگیرید. مطمئنا کارشناسان ما با توجه به سابقه‌ی طولانی که در امر سفارش مبلمان دارند، بهتر می‌توانند می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. فقط کافیست که با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس حاصل نمایید.

علاوه بر این پیشنهاد می‌کنم که برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر مطلب “راهنمای خرید مبل” را مطالعه کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

ابعاد استاندارد مبل ال
برای مشاهده قیمت و ابعاد مبل ال مدل هوگو روی آن کلیک کنید.

در مورد مبلمان ال نیز، با اینکه معمولا قطعات آن‌ها به صورت جدا از هم می‌باشد و در نتیجه انتقال آن‌‌ها به خانه کار زیاد دشواری نیست. اما بهتر است جهت اطمینان خاطر این اندازه‌گیری‌ها را بدست آورید تا به هنگام سفارش راحت‌تر بتوانید با فروشنده هماهنگ شوید تا بعدا مبل‌تان بخاطر عدم عبور از درب و راهرو بازگردانده نشود.

هیچ گاه در مورد خرید مبل به تصور ذهنی‌تان اتکا نکنید زیرا که معمولا به دلیل وسعت فضای فروشگاه‌ها، مبل‌ها از اندازه‌ی واقعی خود کوچکتر بنظر می‌رسند. پس حتما اندازه‌گیری فضای خانه و صد البته درب و راهروها را جدی بگیرید تا پس از انتقال مبلمان به خانه تازه متوجه نشوید که مبلمان با متراژ خانه همخوانی ندارد.

ساخت مبلمان سفارشی متناسب با ابعاد منزل شما

با اینکه ابعادی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم استاندارد هستند اما همه‌ی کارگاه‌های ساخت مبلمان از آن‌ها پیروی نمی‌کنند و شما با توجه به دکوراسیون و ابعاد اتاق‌تان ممکن است بخواهید انتخاب‌های متفاوت‌تری داشته باشید.

به طور کلی می‌توان گفت که قوانین سفت و سختی در طراحی داخلی خانه برقرار نیست و شما می‌توانید مبلمان سفارشی با ابعاد دلخواه‌تان را داشته باشید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Urban

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال لوکا

۶۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن پورتر

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مخصوصا در مورد فضاهای کوچک مبلمان سفارشی می‌تواند به شما کمک کند تا از فضای موجود اتاق‌تان بهترین استفاده را داشته باشید. اما متاسفانه یافتن مبل‌های مدرن با اندازه‌ی دلخواه‌تان در فروشگاه‌های مبلمان سخت است و همین، انتخاب مبل را دشوار می‌کند.

ما در چی بچین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم که بتوانند دقیقا متناسب با فضای موجود خود مبل‌شان را سفارش دهند.

شما می‌توانید تمامی مبلمان موجود در فروشگاه آنلاین چی بچین را متناسب با فضای خودتان سفارش دهید و علاوه بر این امکان سفارش هر گونه مبل ژورنالی نیز در مجموعه‌ چی بچین وجود دارد. برای هماهنگی بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ در تماس باشید.

ناموجود

استودیو پارچوب

پوف Milward

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید مدل مبلمان موردنظر خود را در هر سبک و ابعادی که مایل باشید و بدون هیچ زحمتی سفارش دهید. علاوه براین سفارشی سازی مبلمان این امکان را به شما می‌دهد که انسجام داخلی دکوراسیون خود را حفظ کنید و دیگر نیاز نیست که زمان زیادی را در فروشگاه‌های مبلمان برای یافتن مبل دلخواه‌تان صرف کنید. شما در چی بچین با تنوع بالایی از پارچه مبلی روبرو هستید و با هر سلیقه‌ای می‌توانید پارچه‌ی موردنظر خود را بیابید.

تعمیر و تعویض روکش مبل

تعمیر و تعویض روکش مبل یکی دیگر از خدمات مجموعه چی بچین می‌باشد. پس اگر شما فقط به دنبال تغییر در دکوراسیون‌تان هستید، می‌توانید تنها به تعویض پارچه مبلی اکتفا کنید. در صورتی که اسکلت مبلمان شما سالم باشد، با تغییر پارچه‌ی مبل و تعویض و تعمیر متریال داخلی مبلمان به راحتی می‌توانید ظاهر تمیز و جدیدی به مبل‌تان دهید. مطمئنا تعویض پارچه مبلی از نظر اقتصادی نسبت به خرید مبل به صرفه‌تر بوده و بسیار کارآمدتر می‌باشد.

ابعاد استاندارد مبل راحتی
ابعاد استاندارد مبل راحتی

با توجه به اینکه تنوع پارچه مبلی از پارچه‌های ترکیه‌ای و اروپایی در چی بچین بسیار بالا می‌باشد، شما به راحتی می‌توانید طرح و رنگ پارچه‌ مبلی‌تان را انتخاب و مبلمانی متناسب با دکوراسیون‌تان سفارش دهید. چی بچین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل، با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند.

به این ترتیب شما می‌توانید با طراحان داخلی در چی بچین مشورت بگیرید و بهترین مدل مبلمان و پارچه مبلی را متناسب با دکوراسیون‌تان سفارش دهید. چیزی که در کمتر شرکت ارائه‌دهنده خدمات تعمیر مبل دیده می‌شود!

ابعاد استاندارد مبل راحتی
ابعاد استاندارد مبل راحتی

مخصوصا اگر مبلمان شما خاص و منحصربفرد باشد، شما می‌توانید تنها به تعویض پارچه مبلی اکتفا کنید و با هزینه‌ی کمتر مبل جدید تحویل بگیرید. بیشتر خانواده‌های ایرانی این گزینه را برای مبلمان سلطنتی که معمولا دارای اسلکت‌بندی مقاومی هستند، استفاده می‌کنند. شما با این روش تعمیر می‌توانید هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هم اینکه رنگ و روح تازه‌ای به مبلمان و دکوراسیون‌تان دهید.

البته خدمات چی بچین تنها به سفارش مبل و تعویض پارچه مبلی محدود نمی‌شود و شما برای تعمیر مبل نیز روی تعمیرکاران ما نیز حساب باز کنید. رویه‌کوبی، تعویض تشک، فنر و اسفنج و رنگ‌کاری بدنه مبل از دیگر خدمات چی بچین است.

مخصوصا در شرایط زندگی امروزی که تعمیر مبل راحتی هزینه‌ی کمتری نسبت به خرید آن دارد، این گزینه بهترین روش برای نو کردن مبلمان می‌باشد. خوشبختانه امروزه امکان تعمیر مبل راحتی برای بیشتر سبک و مدل‌های مبلمان در چی بچین وجود دارد و شما دیگر مجبور نیستید که مبل جدیدی را بجای آن خریداری کنید.

ابعاد استاندارد مبل راحتی
ابعاد استاندارد مبل راحتی

ما در اینجا سعی کردیم تا تمامی اطلاعات مربوط به ابعاد استاندارد مبل راحتی را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما سوال یا راهنمایی خاصی در مورد ابعاد استاندارد مبل راحتی یا انواع میز دارید می‌توانید با شمار تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس حاصل کنید. کارشناسان ما در هیچ کمکی به شما دریغ نخواهند کرد و با تجربه‌ی بالای خود در حوزه‌ی سفارش مبلمان می‌توانند تمامی سوالات و دغدغه‌های شما را پاسخگو باشند.

به یاد داشته باشید که هزینه‌ی مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان می‌باشد و از این بابت هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. پس با خیال راحت گوشی تلفن خود را بردارید و با ما در ارتباط باشید. تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه‌ی خدمات بهتر به شما از دغدغه و مشکلات شما بکاهیم.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Haven

۶۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل مدل Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم راحتی Urban

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تمامی عکس‌هایی که در این مطلب مشاهده کردید توسط تیم چی بچین قابل ساخت و اجرا هستند و کافیست که تنها با شما ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید. همینطور شما می‌توانید با هماهنگی قبلی به استودیوی چی بچین سر بزنید و از محصولات و سفارشات ما دیدن کنید.

البته عکس‌های بالا تنها بخش کوچکی از طراحی‌هایی است که شما می‌توانید سفارش دهید. ما در چی بچین می‌توانیم تمامی ایده‌های شما را عملی سازیم و مبلمانی متناسب با سلیقه شما بسازیم. پس اگر طراحی خاصی مدنظرتان است، نگران نباشید و کار ساخت آن را به ما بسپارید.

7 دیدگاه برای “ابعاد استاندارد مبل راحتی و اندازه مناسب برای مبلمان ال شکل چیست؟

  1. صندلی بادی گفته:

    مبل های بادی و صندلی های بادی اینتکس هم بسیار زیبا راحت و قیمت ارزان هستند یه سری به این فروشگاه بزنید
    https://chibechin.com/shop/

  2. marya گفته:

    دیدگاه شما در مورد مبل راحتی بود…نه مبلی که براساس ارگونومی بدن طراحی شده…دراین مدل طراحی که شماازش تمجید میکنید ابدا سلامت ستون فقرات و مدت زمان نشستن بران تعریف نشده…این مدلها در بازار مشتری های بدون سابقه اشنایی بااین موارد رو میطلبه که فقط ظاهر محیط واتاق براشون اهمیت داره نه استفاده بلند مدت…محض اطلاع شما

  3. خرید اینترنتی گفته:

    راحتی و نشستن روی مبل بسیار مهم است و باید از ایعاد استانداری برای نشستن برخوردار باشد و کیفیت و جنس آن نیز جزو اولویت هایی است که باید روی آن دقت نظر داشت

  4. mehdi گفته:

    برای مشاهده انواع میز جلو مبلی و عسلی هم این امکان وجود داره به سایت چوویک https://chibechin.com/shop/ مراجعه کنید

  5. اسکیپ روم معمایی گفته:

    توی خرید حتما باید به عرض مبل خیلی توجه کرد چون فضای خونه رو خیلی پر میکنه من به این نکته توجه نکردم و خیلی از فضای خونه رو عرض مبلم پر کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *