معرفی انواع مبل چستر مناسب برای آپارتمان‌های مدرن

انواع مبل چستر

مبل چسترفیلد مثل بوت ساق بلند زنانه برای دنیای مبلمان است، آن ریشه بریتانیایی دارد، معروف‌‎ترین آن‌ از چرم قهوه‌ای سوخته است، از قرن‌ها قبل وجود داشته‌ است و هنوز هم از نظر سبک و عملکرد بسیار منحصربفرد می‌باشد. در چند دهه گذشته انواع مبل چستر دوباره طراحی شده‌اند تا انتخاب‌های متنوعی را برای دکوراسیون‌های مدرن امروزی به کاربران بدهند. ما در این مطلب از وبلاگ چی بچین انواع مبل چستر را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه موردعلاقه‌تان را به راحتی پیدا کنید.

ناموجود
۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Vincent

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل چسترفیلد به سادگی قابل تشخیص است. معمولا پشتی و دسته‌های هم ارتفاع آن به عقب پیچانده‌ می‌شود و با دکمه‌هایی سطح آن‌ها پوشش داده می‌شود. تقریبا ۳۰۰ سالی از حضور مبل چسترفیلد در دکوراسیون خانه‌ها می‌گذرد اما همچنان در بین سبک‌های مختلف مبلمان پیش‌تاز است. مبل چسترفیلد بیشتر عمر خود را در داخل کلاب‌های جنتلمن‌های انگلیسی و خانه‌های اشرافی گذارنده است و در چند دهه گذشته به دکوراسیون ایرانی نیز راه یافته است.

مبل چسترفیلد چیست؟

مبل چسترفیلد یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین طراحی‌های مبلمان است. این مبل با دسته‌ها و پشتی هم ارتفاع به عقب پیچانده شده، سطح رویی لمسه کوبی شده و پایه‌های کوتاه خود مشهور است. مبل چستر بیشتر با روکش چرمی خود محبوب بوده اما شکل مدرن‌تر آن بیشتر با پارچه‌های مخمل و کتان تزئین می‌شوند. همینطور در طراحی مدرن‌تر مبل چسترفیلد پایه‌ها بلند و پشتی و دسته‌ها باریک‌تر از شکل سنتی می‌باشند.

انواع مبل چستر
مبل چسترفیلد کلاسیک

گزینه‌های امروزی‌تر مبل چستر در طیف گسترده‎ای از رنگ‌ها به بازار عرضه می‌شوند و این امکان را به شما می‌دهند که آن‌ها را متناسب با دکوراسیون‌تان انتخاب کنید. تمامی انواع مبل چستر ظاهری کاملا متمایز و غنی دارند که به راحتی می‌توانند فضای مجللی را برای شما بسازند.

چرا باید مبل چسترفیلد را انتخاب کنیم؟

  • اول اینکه مبل چسترفیلد در تمامی دوران‌ها حضور داشته است و هیچ گاه از مد نیافتاده است. پس با خیال راحت می‌توانید آن را برای دکوراسیون‌تان انتخاب کنید و مطمئن باشید که همیشه مد روز است.
  • مبل چسترفیلد با خود اصالت و فرهنگ را به دکوراسیون‌تان به ارمغان می‌آورد و شما بدون اینکه خودتان نیز بفهمید، تغییرات چشمگیری در دکوراسیون‌تان احساس خواهید کرد.
  • امروزه مبل چستر در انواع چرم و پارچه مبلی به بازار عرضه می‌شود و گزینه‌های متنوعی پیش روی شما قرار دارد. شما به راحتی می‌توانید آن را متناسب با سبک دکوراسیون‌تان سفارشی‌سازی نمایید.
  • طراحی مبل چستر به گونه‌ای است که با هر سبک دکوراسیونی به راحتی می‌تواند ترکیب شود و فضای هماهنگی بسازد.
  • مطمئنا هیچ مبلی نمی‌تواند در فضای مدرن شما با مبل کلاسیک چسترفیلد رقابت کند.

دلیل بعدی را شما می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اما در ادامه می‌خواهیم در مورد انواع مبل چستر با شما صحبت کنیم.

انواع مبل چستر

با اینکه مبل چسترفیلد در دهه‌های گذشته بارها بازسازی شده اما همچنان ویژگی‌های اصلی خود را حفظ کرده است. در حال حاضر شما می‌توانید انواع مبل چستر را در رنگ‌، اندازه، شکل و پارچه‌ مبلی‌های مختلف سفارش دهید. خوشبختانه امکان ساخت انواع مبل چستر توسط تیم چی بچین نیز وجود دارد و شما می‌توانید نسبت به سفارش و برآورد قیمت آن‌ها اقدام کنید. علاوه بر این انواع مبل راحتی در فروشگاه آنلاین چی بچین وجود دارد که انتخاب‌های متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

جهت سفارش هر یک از مدل‌های مبل چستر و برآورد قیمت می‌توانید عکس مبل را از طریق واتس‌آپ برای ما ارسال کنید و با کارشناسان ما در چی بچین در ارتباط باشید. توجه کنید که مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

۱) مبل چستر کلاسیک

مبل چستر کلاسیک قدیمی‌ترین طراحی مبل چسترفیلد است که به اصالت و قدمت چندصدساله‌ی خود می‌نازد. گفته می‌شود که این سبک مبلمان برای نجیب‌زادگان بریتانیایی طراحی شده بود تا بدون هیچ نگرانی از چروک شدن لباس‌هایشان بتوانند روی آن بنشینند. در این سبک طراحی دسته‌ها و پشتی مبل پهن و هم ارتفاع می‌باشد که آن را از همتایان خود متمایز می‌کند. علاوه بر این پشتی و دسته‌ها دارای طرح لمسه‌کوبی شده هستند. پایه‌های مبل در این مدل چستر کاملا نامرئی، گاها کوتاه و گاها بلند می‌باشند.

انواع مبل چستر
مبل چستر کلاسیک

در حال حاضر این مدل مبل چستر در هر دو جنس روکش چرم و پارچه‌ای محبوب است. اگر به دنبال حس و حال کلاسیک برای دکوراسیون‌تان هستید، جنس روکش چرمی مخصوصا رنگ قهوه‌ای آن‌ گزینه‌ی بهتری است. اما برای فضاهای مدرن انواع مبل چستر پارچه‌ای مخصوصا مخمل مناسب‌تر می‌باشد.

۲) Queen Anne sofa

اما یکی از برجسته‌ترین انواع مبل چستر به Queen Anne sofa تعلق دارد که می‌تواند ظاهر قابل توجهی به دکوراسیون شما ببخشد. این مدل مبل چستر دارای پشتی بلندتری نسبت به مبل چستر کلاسیک است و همین آن را متمایز کرده است. علاوه بر این، پایه‌های مبل نیز بلندتر می‌باشند و این می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای فضاهای کوچک باشند.

انواع مبل چستر
Queen Anne sofa

۳) مبل چستر با دسته‌های خمیده

اما یکی دیگر از انواع مبل چستر به مبل چستر با دسته‌های خمیده برمی‌گردد که کمی متفاوت‌تر از مبل چستر کلاسیک است. اگر دوست دارید که کمی ظرافت و لطافت به مبل چستر ببخشید، می‌توانید این سبک طراحی از انواع مبل چستر انتخاب کنید. در این سبک طراحی نیز همانطور که خودتان در عکس‌ زیر مشاهده می‌کنید، دسته‌ها خمیدگی بیشتری دارند و به سمت بیرون کشیده‌ شده‌اند. ویژگی‌های اصلی مبل چستر در این طراحی نیز محفوظ مانده است و می‌بینیم که دسته‌ها و پشتی مبل پهن و هم ارتفاع و دارای طرح لمسه‌کوبی هستند. پایه‌ها نیز همانند مدل مبل چستر کلاسیک گاها نامرئی، گاها کوتاه و گاها بلند می‌باشند.

انواع مبل چستر
مبل چستر با دسته‌های خمیده

۴) مبل چستر مدرن

در طراحی کلاسیک مبل چستر دیدیم که دسته‌ها و پایه‌ها بسیار پهن‌ بودند و شاید این برای آپارتمان کوچک امروزی زیاد خوشایند نباشد. به همین خاطر طراحان مبلمان نگرش خود را کمی تغییر داده‌اند و در طراحی‌های خود به سمت دسته‌ها و پشتی باریک‌تر رفته‌اند. عکس‌هایی از این مدل طراحی را در زیر می‌بینید.

انواع مبل چستر
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی چسترفیلد Milward روی آن کلیک کنید.

با همه‌ی این‌ها هنوز هم مبل چستر مدرن شکوه و زیبایی خود را حفظ کرده است و با کمی ظرافت همان زیبایی را برای دکوراسیون به ارمغان آورده است. توجه کنید که مبل چستر مدرن در فروشگاه آنلاین چی بچین موجود است و شما می‌توانید قیمت و سایر مشخصات مبل را در بخش مربوطه مطالعه کنید.

انواع مبل چستر
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی چسترفیلد Milward روی آن کلیک کنید.

مدل بعدی از انواع مبل چستر به طراحی زیر مربوط است که نسبت به مبل چستر کلاسیک دچار تغییرات گسترده‌تری شده است. دسته‌ها و پشتی مبل به کل تغییر یافته است و شکل مدرن‌تری به خود گرفته است. البته هنوز هم این مدل مبل نسبت به دیگر سبک‌های مبلمان متفاوت‌تر و جذاب‌تر می‌باشد و می‌تواند نگاه هر کسی را در دکوراسیون به خود جلب کند. توجه کنید که این مبل چستر مدرن نیز در فروشگاه آنلاین چی بچین موجود است و شما می‌توانید قیمت و سایر مشخصات مبل را در بخش مربوطه مطالعه کنید.

انواع مبل چستر
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی Vincent روی آن کلیک کنید.
انواع مبل چستر
برای مشاهده قیمت و ابعاد استاندارد مبل راحتی Vincent روی آن کلیک کنید.

۵) مبل چستر با پشتی قوس‌دار

اما یکی دیگر از انواع مبل چستر که به بازار عرضه می‌شود، مبل چستر با پشتی قوس‌دار است. همانطور که نام آن مشخص است، پشتی مبل دارای قوس بوده اما دیگر ویژگی‌های مبل چستر کلاسیک در آن حفظ شده است.

انواع مبل چستر
مبل چستر با پشتی قوس‌دار

۶) مبل ال چستر

اما از آنجایی که مبل ال در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی داشته است، همین طراحان داخلی را به ترکیب مبل چستر و ال سوق داده است. مبل مدل ال تعداد صندلی بیشتری را نسبت به مبل راحتی برای شما فراهم می‌کند و فضای کمتری اشغال می‌کند، به همین خاطر می‌تواند گزینه مناسبی برای هر دوی آپارتمان‌های کوچک و بزرگ امروزی باشد.

انواع مبل چستر
مبل ال چستر

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل Haven

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم راحتی Urban

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

انواع روکش مبل برای انواع مبل چستر

با اینکه تا بحال چرم محبوب‌ترین گزینه برای مبل چسترفیلد بوده است اما شما می‌توانید انتخاب‌های مختلفی نیز داشته باشید. شما می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را برای روکش مبل چسترفیلد خود انتخاب کنید. ما قبلا در مطلبی جداگانه مزایا و معایب انواع پارچه مبلی را به صورت مفصل بررسی کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنم مطلب ” انواع پارچه مبلی” را مطالعه کنید.

۱) چرم طبیعی

همانطور که در بالا نیز گفتیم چرم محبوب‌ترین گزینه برای مبل چسترفیلد است. چرم اصل کیفیت بسیار بالایی دارد اما به همان میزان گران‌تر نیز می‌باشد. مبل چرمی همیشه مد روز بوده و با خیال راحت می‌توانید آن را انتخاب کنید.

۲) چرم مصنوعی

چرم مصنوعی همان ظاهر و دوام چرم اصل را داراست اما با قیمت ارزان‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرد. چرم مصنوعی با متریال ترکیبی ساخته می‌شود و ظاهر لوکس و مجللی به انواع مبل چستر می‌دهد.

۳) پارچه پشمی

پارچه پشمی یکی دیگر از گزینه‌های شما برای روکش مبل چسترفیلد است که انتخاب‌های متنوعی را از جهت طرح و رنگ پارچه مبلی به شما می‌دهد. در حقیقت شما می‌تواند مبل چستر را در هر رنگ، بافت و الگو سفارش دهید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید متناسب با فضای داخلی خود مبل چستر پشمی مناسب خود را بیابید.

در مورد ماندگاری پارچه پشمی هیچ جای شبهه‌ای وجود ندارد چرا که به دلیل ساختار پیچ خورده الیاف آن در برابر هر آسیبی مقاوم است. علاوه براین نگهداری از پارچه پشمی آسان است زیرا گرد و غبار فقط می‌تواند روی سطح بیرونی مبل بنشیند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی سطح مبل را جارو بکشید و با یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید. همینطور پارچه پشمی خاصیت ضد آلرژی داشته و برای افرادی که حساسیت دارند ایده‌آل است.

۴) مخمل

مخمل یک جایگزین شیک برای چرم است و به راحتی می‌تواند ظاهر مجلل اما با راحتی بیشتر را برای دکوراسیون‌تان به ارمغان آورد. این پارچه مبلی بیش از ۴۰۰۰ سال است که تولید می‌شود و هنوز هم به مانند گذشته محبوبیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید ساعت‌های طولانی روی مبل چسترفیلد خود نشسته و استراحت کنید، مخمل انتخاب عالی بدین منظور است.

تقریبا در هر طیف رنگی که بخواهید، این پارچه مبلی موجود است و کاملا می‌تواند با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود. علاوه بر این مخمل در برابر نورخورشید یا خراش و آسیب‌های دیگر بسیار مقاوم بوده و همین آن را برای خانواده‌ها ایده‌آل می‌کند. با مراقبت و نگهداری منظم، مبل چسترفیلد مخملی شما می‌تواند سال‌های سال به همان شکل اولیه در دکوراسیون‌تان حضور داشته باشد.

۵) کتان

اما پارچه کتان که این روزها از جمله پرطرفدارترین انتخابات مردم برای سفارش مبلمان است، یکی دیگر از گزینه‌های شما برای انواع مبل چستر است. پارچه کتان مزایای زیادی دارد و به طرز شگفت‌انگیزی بسیار مقاوم می‌باشد. همین دوام بالای آن باعث می‌شود که برای مبل‌های چسترفیلد نیز ایده‌آل باشد.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مردم مبل کتان را انتخاب می‌کنند، این است که به راحتی تمیز می‌شود. همینطور در برابر لکه‌ها بسیار مقاوم بوده و به راحتی می‌توان آن را با شوینده یا بخارشوی تمیز کرد. مزیت مهم دیگر این پارچه مبلی این است که به شدت راحت است. در حقیقت این روکش‌های پارچه‌ای راحت‌تر از چرم هستند و نرمی و قیمت به صرفه‌تری را نسبت به چرم می‌دهند.

انواع مبل چستر
انواع مبل چستر پارچه ای

ما در این مطلب سعی کردیم نکات مفیدی را در مورد انواع مبل چستر به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مختلف عکس‌های بیشتری از مدل‌های مختلف مبل چسترفیلد را ببینید. سعی کنید از استعداد و نبوغ خود استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون منحصربفردی را برای خودتان بسازید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دونفره لاوست Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست Norfolk

۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Nygard

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اگر به دنبال تغییرات اساسی در دکوراسیون‌ منزل‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنم که حتما سری به فروشگاه آنلاین چی بچین بزنید. علاوه بر این ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‌‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان برای هر فضایی استفاده کنید.

حالا شما برای ما بنویسید؛ کدوم مدل از انواع مبل چستر برای‌تان جذاب‌تر است؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *