از کجا مبل بخریم ؟ فروشگاه مبلمان با قیمت مناسب می‌شناسید؟!

از کجا مبل خوب بخریم

اگر این روزها به تغییر دکوراسیون منزلتان فکر می‌کنید و قصد خرید مبل جدید برای دکوراسیون منزلتان را دارید، حتما دغدغه ذهنی زیادی با شماست. به احتمال زیاد اکنون سوالی که بیش‌تر در ذهنتان بالا و پایین می‌شود این است که از کجا مبل خوب بخریم ؟

پیشنهاد می‌کنم در خصوص خرید مبل زیاد هیجان‌زده و عجولانه عمل نکنید، چرا که اگر عجول باشید ممکن است بعدا از خریدتان پشیمان شوید.

تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Clement

۷۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Fritha

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Febe

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی لوکا

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پاسخ به این سوال نیازمند داشتن اطلاعات کاملی از ویژگی‌های انواع مبل است. بنابراین قبل از این‌که به این فکر کنید که از کجا مبل خوب بخریم ؟ تصمیم بگیرید که چه نوع مبلمانی می‌خواهید بخرید.

اگر نوع مبلمانی که قرار است خریداری کنید معلوم شود تازه نوبت به این می‌رسد که به دنبال فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون مناسبی باشید.

جالب اینجاست که امروزه دیگر لزومی ندارد که برای خرید مبلمان، دنبال فروشگاه‌های فیزیکی باشید زیرا امکان خرید آنلاین مبل نیز فراهم شده است. به این ترتیب فرآیند خرید هم برای شما به مراتب آسان‌تر از قبل می‌باشد. اکنون دیگر امکان مقایسه مدل‌های مختلف مبل و قیمت آن‌ها نیز به سادگی وجود دارد و بنابراین تصمیم‌گیری برای شما هم ساده‌تر می‌شود.

ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Vincent

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره مدل Nuri

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

همه ما به خوبی می‌دانیم که مبل یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که می‌تواند دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد. از طرفی نیز چون معمولا هزینه بالایی بابت خرید مبل پرداخت می‌شود، بنابراین افراد حساسیت زیادی در خرید آن به خرج می‌دهند.

گویا هر کس می‌خواهد از این موضوع مطمئن شود که مبلی که می‌خرد در عین شیک بودن بسیار راحت و آرامش‌بخش نیز هست.

خیلی‌ها هم به دنبال مبلی هستند که بتوانند از آن استفاده چند منظوره بکنند. یک مبل چند منظوره می‌تواند به صورت همزمان محل مناسبی برای دراز کشیدن، نشستن، استراحت و حتی خواب شما باشد. این مبل دقیقا وسیله‌ای است که شما زمان زیادی از زندگی خود را بر روی آن صرف می‌کنید و به همین دلیل، انتخاب اصولی آن بسیار مهم است.

پس پاسخ به این سوال که از کجا مبل خوب بخریم را جدی بگیرید و سرسری از آن رد نشوید.

اما بریم و ببینیم از کجا باید مبل خوب بخریم!!!

از کجا مبل خوب بخریم
پاسخ به این سوال که از کجا مبل خوب بخریم بسیار مهم است و به هیچ وجه نباید از آن سرسری رد شد!

از کجا مبل خوب بخریم ؟

پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که این بار دلتان را به دریا بزنید و برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی مبلمان چی‌بچین یکی از بهترین سایت‌هایی است که در آن می‌توانید انواع مبلمان دلخواه خود را جستجو کنید، مطالب آموزشی در خصوص انتخاب مبل و تمیز کردن آن مطالعه نمایید و یا حتی در صورت تمایل مبلمان فعلی خود را تعمیر کنید!

بیش از صدها مبل راحتی در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین وجود دارد که گزینه‌های بی‌نظیری را پیش روی شما قرار می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید مدل انتخابی مبل خود را در هر طرح و رنگ پارچه مبلی که مایل باشید، سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی چی بچین با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند.

همانطور که اشاره کردیم تنوع پارچه مبلی از پارچه‌های ترکیه‌ای و اروپایی در چی بچین بسیار بالا می‌باشد و همین، گزینه‌های زیادی را برای انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی به شما می‌دهد.

به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید پارچه مبلی متناسب با سبک و رنگ دکوراسیون‌تان انتخاب کنید و نگرانی از جهت ناهماهنگی مبلمان‌ با دکوراسیون‌تان نداشته باشید. علاوه بر این مشاوران و طراحان داخلی در فروشگاه ما به شما در زمینه‌ی انتخاب رنگ و جنس پارچه کمک می‌کنند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Vincent

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره مدل Nuri

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دو نفره Rennes

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

علاوه بر این مجموعه‌ی چی‌بچین امکان تعمیر انواع مبل را نیز برای شما فراهم کرده است. بنابراین اگر دلتان برای تغییر دکوراسیون منزلتان لک زده باشد ولی محدودیت‌های مالی امکان خرید مبلمان جدید را به شما ندهد، به راحتی می‌توانید با تعمیر مبلمان فعلی خود با هزینه به مراتب کمتر در سبک زندگیتان تنوع ایجاد کنید. پس هم فال است و هم تماشا!

چه چیزی بهتر از این که یک فروشگاه اینترنتی باشد که هم بتوانید از طریق آن انواع مبل دلخواه خود را سفارش دهید و هم برای تعمیر مبلمان قدیمی خود از آن‌ها کمک بگیرید.

تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک آنتونیو

۶۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Dresden

۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن پورتر

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

البته ماجرا به همین دو مورد محدود نمی‌شود. همانطور که اشاره کردیم با سفارش مبل از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی‌بچین امکان انتخاب پارچه دلخواهتان هم برای شما فراهم است. همچنین می‌توانید پارچه‌ی کوسن‌هایتان را که می‌خواهید با مبلمانتان ست شوند، به راحتی از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی‌بچین سفارش دهید.

پس می‌توان گفت چی‌بچین به تمامی نیازهای شما به صورت یکپارچه پاسخ می‌دهد.

 

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین گزینه مناسبی برای خرید مبل است.
ناموجود

استودیو پارچوب

میز جلو مبلی چوبی Stowe

۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز پادیواری Mid-Century

۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

حالا که به سوال از کجا مبل خوب بخریم شما پاسخ دادیم، نوبت به این می‌رسد که برخی از اشتباهات رایجی که افراد هنگام خرید مبل مرتکب می‌شوند را بررسی کنیم.

فرقی نمی‌کند که از کجا مبل‌تان را می‌خرید، در هر صورت باید به این ۱۰ نکته توجه کنید. مقصود از بررسی برخی از اشتباهات رایج مردم به هنگام خرید مبل، تنها راهی است که بتوانیم به شما کمک کنیم تا با رعایت چند نکته کوچک و ساده بهترین انتخاب را انجام دهید. نیازی هم نیست که ساعت‌ها وقت با ارزش خود را در ترافیک سپری کنید و به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید موارد مورد نیاز خود را برای دکوراسیون منزلتان پیدا کنید. به صورت اینترنتی هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

پس این ۱۰ مورد از رایج‌ترین اشتباهات را مطالعه کنید تا با با آگاهی از این اشتباهات انتخاب صحیحی داشته باشید.

۱۰ اشتباه رایجی که نباید در خرید مبل مرتکب شویم

۱) مبلی نخرید که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد

شاید بزرگترین و رایج‌ترین اشتباه مردم هنگام خرید مبل، انتخاب مبلی با اندازه نامناسب و اشتباه است. بیش‌تر مشتریان و خریداران مبل وقتی ظاهر مبلی را دوست دارند، دیگر در مورد اندازه آن فکر نمی‌کنند. اصلا به این فکر نمی‌کنند که ابعاد مبل با ابعاد اتاق نشیمن یا پذیرایی یا اتاق خواب آن‌ها متناسب است یا نه؟

پیامد این تصمیم احساسی، خرید مبلمانی می‌شود که در میان اسباب و وسایل منزلتان دهن کجی می‌کند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ، همیشه قبل از خرید مبل ابعاد اتاق‌تان را اندازه بگیرید و مبلی انتخاب کنید که متناسب با این ابعاد باشد.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : در خرید مبل به اندازه آن دقت کنید.

مثلا در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین تمامی مبلمان با اندازه‌ی استاندارد آن ذکر شده‌اند، به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید ابعاد مبل را با محل قرارگیری آن بسنجید و پس از آن اقدام به خرید نمایید. البته این امکان وجود دارد که مبلمان انتخابی‌‌تان را در اندازه‌ی دلخواه‌تان نیز سفارش دهد.

یکی دیگر از اشتباهاتی که بیشتر افراد مرتکب می‌شوند، این است که اندازه‌ی مبل را با درب ورودی خانه، راهرو و راه‌پله نمی‌سنجند و بعد از خرید تازه متوجه می‌شوند که  محصول موردنظر با فضای ورودی خانه مطابقت ندارد. برای مطالعه‌ در مورد نحوه انتقال مبلمان به منزل حتما مطلب “شرایط حمل و نقل مبلمان” را مطالعه کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل پاف Nygard

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Auzera

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل سه نفره Norfolk

۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره Catalan

۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان

البته نکته فقط ابعاد منزل یا اتاق نیست. مبلمان تنها بخشی از دکوراسیون منزل است، بنابراین بهتر است اندازه مبلی که می‌خرید با سایر لوازم و سایر مبلمان منزلتان متناسب باشد. بنابراین در انتخاب مبلمان جدید دقت کنید تا مبلی که می‌خرید در کنار سایر لوازم خیلی بزرگ یا خیلی کوچک به نظر نرسد.

۲) به جای ظاهر مبل به راحتی آن توجه کنید

این‌که ظاهر و زیبایی مبل تاثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون منزل دارد، حقیقتی غیر قابل انکار است. اما توجه داشته باشید که به هیچ وجه راحتی مبل را نباید فدای زیبایی آن کنید. زیرا مدتی بعد از تغییر دکوراسیون که از تب و تاب زیباتر شدن اتاق نشیمن‌تان افتادید، دنبال مبلمانی خواهید بود که راحت‌تر باشد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم که قبل از خرید مبل روی آن بنشینید و عمق آن را بسنجید و مطمئن شوید که با قدتان تناسب دارد.

توجه به ارتفاع پشتی، دسته‌ها، نرمی و سایر مواردی که در خصوص راحتی مبل باید مورد توجه قرار گیرند را به دقت بررسی کنید.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : راحتی مبل باید بیش‌تر از شکل ظاهری آن مورد توجه قرار بگیرد
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Milward

۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Landau

۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Norfolk

۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Fritha

۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص راحتی مبل باید مورد توجه قرار گیرد، راحت بودن کمر در بخش پشتی مبل است. چون اگر مبل راحت نباشد، فشار زیادی به ستون مهره وارد می‌شود.

۳) کیفیت مبلی که می‌خرید را مهم‌ترین اصل قرار دهید

اگر از من می‌پرسید بیش‌تر از این‌که درگیر این موضوع باشید که از کجا مبل خوب بخریم بهتره به این فکر کنید که مبل باکیفیت از کجا بخریم؟ همیشه اولین کشمکش ذهنی وقتی ایجاد می‌شود که قرار است بین مبل چرمی و پارچه‌ای یکی را انتخاب کنید. اولین سوال هم این است که کدام یک از آن‌ها کیفیت بهتری دارند؟

البته این انتخاب تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد. اما فاکتورهای دیگری نیز هستند که دست در دست هم می‌دهند و در انتخاب نوع پارچه مبل به شما کمک می‌کنند.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : کیفیت مهمترین اصلی است که در خرید مبل باید به آن توجه شود
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Nygard

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال باکس دار Dresden

۸۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مبل باکیفیت این اطمینان را به شما می‌دهد که حداقل طی چند سال آینده به خرید مبل و جایگزین کردن آن نیاز نخواهید داشت. این کیفیت هم به چارچوب مبل‌ها بستگی دارد و هم به پارچه‌ای که برای مبل انتخاب می‌شود.

به عنوان مثال اگر کودک شما همیشه در اتاق نشیمن بازی می‌کند، خیلی مهم است که مبل‌تان محکم باشد و راحت تمیز شود.

در این موارد توصیه می‌شود که مبل‌های چرمی را انتخاب کنید. مبل‌های پارچه‌ای هر چند در مقایسه قیمتی ارزان‌تر از مبل‌های چرمی دارند و با دکوراسیون‌های ایرانی راحت‌تر ترکیب می‌شوند. اما تمیز کردن آن‌ها به مراتب سخت‌تر از مبل‌ها چرمی است. اگر علاقه‌مندید تا در خصوص نحوه محافظت از مبلمان چرمی اطلاعاتی به دست آورید. قبلا مطلبی در این خصوص در سایت ما منتشر شده است.

۴) خرید مبل با سبک‌های متفاوت را فراموش کنید

بعد از این‌که در این مورد تصمیم گرفتید که از کجا مبل خوب بخریم ؟ ممکن است تنها بر روی کیفیت متمرکز شوید و فراموش کنید که سبک مبلمان خریداری شده شما باید با سایر لوازم منزل و دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد.

بنابراین هنگام خرید مبلمان توجه به این نکته ضروری است که سبک مبلمان جدید شما باید با سایر لوازم منزلتان هماهنگی داشته باشد. به این ترتیب که اگر سبک لوازم منزل شما کلاسیک است مبلمان کلاسیک انتخاب کنید. اما اگر لوازم منزل شما سبکی اسپورت دارد بهتر است مبلمان راحتی و اسپورتی انتخاب کنید.

این مسئله در مورد رنگ هم صادق است. یعنی در خصوص هماهنگی رنگ دکوراسیون و مبلمانتان نیز باید دقیق عمل کنید. زیرا عدم تطابق رنگ‌بندی لوازم منزل نیز می‌تواند ظاهر ناخوشایندی به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : مبلمانی با سبک متفاوت می‌تواند تناسب دکوراسیون منزل شما را به هم بزند
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Nygard

۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Willows

۴۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی فرانس

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تنوع مدل مبلمان این روزها به قدری زیاد است که شما عزیزان به راحتی می‌توانید هر نوع مبلی که مد نظرتان است را تهیه کنید. چندان فرقی هم ندارد که چه رنگ‌بندی یا پارچه‌ای مد نظر دارید، به هر حال اگر قرار باشد مبلمان خود را سفارشی‌سازی کنید همین که سبک مبل را بپسندید کافی است. چون به هر حال امکان انتخاب رنگ و طرح پارچه را خواهید داشت. پس مهم‌ترین مسئله این است که سبک و مدل مبل مورد پسند شما باشد.

سفارشی‌سازی مبلمان در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین امکان‌پذیر است و شما هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

۵) دور مبل‌های ارزان را خط بکشید

در بسیاری از موارد محدودیت بودجه موجب می‌شود که افراد هنگام خرید مبلمان به سمت خرید مبل‌های ارزان قیمت بروند. اما اشکال کار اینجاست که در بسیاری از مواقع مبل‌های ارزان قیمت کیفیت خوبی ندارند.

بنابراین ظرف مدت کوتاهی باید این مبلمان تعویض شوند و مجددا مبلمان جدیدی جایگزین آن‌ها شود. در این صورت هزینه‌ای هم که بابت مبلمان باید صرف شود چند برابر می‌شود.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه سمت مبلمان ارزان قیمت نروید، زیرا که هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. اگر هم به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید مبلمان باکیفیت را در دسترس نداشتید، بهتر است بیشتر از این‌که بر روی خرید مبلمان جدید تمرکز کنید، به فکر تعمیر مبلمان قدیمی خود باشید.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : در خرید مبل ارزان بودن را دلیلی برای انتخاب آن در نظر نگیرید
ناموجود

استودیو پارچوب

پوف Milward

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دونفره لاوست Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست Norfolk

۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست راحتی Fritha

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بسیاری از افراد بر این باورند که مبلمان چرمی در هر حالت گزینه بهتری است. زیرا دوام و کیفیت بیش‌تری دارد. اما مسئله اینجاست که خرید مبلمان چرمی که کیفیت مطلوبی هم داشته باشد، مستلزم صرف هزینه نسبتا زیادی است.

بنابراین اگر بودجه شما پاسخگوی خرید چنین مبلمانی نباشد، این‌که مبلمان چرمی ارزانی بخرید قابل توجیه نیست.

بهترین راه‌حلی که در این زمینه وجود دارد این است که بی‌خیال مبلمان چرمی بی‌کیفیت شوید و به جای آن مبلمان پارچه‌ای باکیفیتی بخرید. این مورد حتی در خصوص تعمیر مبل هم صادق است.

انتخاب پارچه مبلی باکیفیت یک انتخاب هوشمندانه در خرید و تعمیر مبل است. توصیه می‌کنم در این مورد قبل از هر چیز سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی‌بچین بزنید.

۶) استفاده از پارچه‌های رنگ روشن را بیخیال شوید!

این موضوع را قبول دارم که پارچه‌های رنگ روشن برای روکش مبل بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. اما مسئله اینجاست که این پارچه‌ها خیلی زود کثیف می‌شوند. از طرفی هم تمیز کردن پارچه رومبلی کار چندان ساده‌ای نیست.

هر چند در مطالب وبلاگ قبلا در مورد تمیز کردن مبل پارچه ای اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده‌ایم. اما گاهی ممکن است حتی این روش‌ها هم جوابگو نباشد. شاید لکه‌های تیره رنگ برای همیشه بر روی پارچه مبل شما باقی بماند و قطعا این موضوع باب میل شما نخواهد بود.

دلیل اصلی بیش‌تر افرادی که از پارچه‌های رنگ روشن برای مبل استفاده می‌کنند، این است که دوست دارند خانه‌هایشان روشن‌تر دیده شود. این در حالی است که استفاده از ترکیب رنگ تیره و روشن می‌تواند زیبایی منزل شما را چندین برابر کند.

بنابراین برای روشن و دل‌باز بودن منزلتان می‌توانید رنگ کاغذ دیواری و پرده‌های منزلتان را روشن انتخاب کنید. سپس برای رنگ پارچه مبل خود از رنگ سیر یا تیره‌ای که با رنگ‌های روشن منزلتان تناسب دارند استفاده کنید.

از کجا مبل خوب بخریم : مبلمان رنگ روشن گزینه مناسبی برای اتاق نشیمن نیستند
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Nygard

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Dallas

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Haven

۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

البته ناگفته نماند که استفاده از رنگ‌های فانتزی مانند سبز، زرد، آبی و صورتی هم به شرطی که با سایر لوازم منزلتان تناسب رنگ داشته باشد، می‌تواند گزینه مناسبی برای پارچه مبل به حساب آید.

اگر هم که شما ترجیح می‌دهید مبلمان فانتزی و طرح‌دار داشته باشید پارچه‌های گلدار انتخاب مناسبی برای شما هستند. امکان سفارش پارچه‌های مبل گلدار در دو طرح گل درشت و گل ریز در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین وجود دارد.

برای مشاهده انواع مدل مبل می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. امکان سفارشی‌سازی انواع مبل با پارچه دلخواه برای شما در این سایت فراهم شده است.

۷) از کاور مبل استفاده کنید

احتمالا در این بخش سوال شما از این‌که از کجا مبل خوب بخریم به این‌که از کجا کاور مبل خوب بخریم تغییر خواهد کرد. زیرا در این بخش لازم است همه اطلاعات لازم در خصوص انتخاب یک کاور مبل مناسب را جمع‌آوری کنید.

اولین و مهمترین نکته‌ای که در خصوص کاور مبل وجود دارد این است که استفاده از کاور مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مبلمان دلخواهتان را در رنگ‌بندی دلخواه تهیه کنید و سپس با یک کاور مبل آن را بیمه کنید و مطمئن شوید که کثیف یا خراب نخواهد شد.

البته بسیاری از افراد نیز معتقدند که اگر قرار باشد از کاور مبل استفاده کنند دیگر چه لزومی دارد که در انتخاب پارچه دلخواه برای مبلشان انقدر حساسیت به خرج دهند؟ در این خصوص باید به شما بگویم که هم با آن‌ها موافقم و هم مخالف.

موافقم چون استفاده از کاور مبل باعث می‌شود که رنگ‌بندی رویایی که برای مبلمان منزل انتخاب کرده‌ایم زیر کاور پنهان شود و عملا دیگر لذتی از آن رنگ‌های رویایی و هیجان‌انگیز نمی‌بریم. و مخالفم چوب به کمک یک کاور مبل می‌توانیم مبل‌مان را تا روز خاص و مراسم خاصی بپوشانیم و بیمه کنیم تا مبادا خراب شود. به این ترتیب در تمامی عکس‌های خانوادگی و مراسم‌های خاص همیشه می‌توانیم از همان مبلمانی که ترکیب رنگ بی‌نظیرش ما را در همان لحظه‌ی خرید مست و حیران کرده بود، استفاده کنیم.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : برای مشاهده‌ی انواع کاور مبل اینجا کلیک کنید.
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرمی تک نفره لوکا

۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی لوکا

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

البته بماند که خیلی‌ها هم ترجیح می‌دهند رومبلی و کاور مبلی که تهیه می‌کنند از همان پارچه باشد. به این ترتیب هم می‌توانند در مواقع لازم کاورهای مبل را بشویند و تمیز کنند و هم از همان رنگ دلخواهشان نهایت استفاده را بکنند.

البته در این صورت دیگر از تنوع رنگ خبری نیست. فقط به مرور زمان پارچه‌های خود مبل تازه و نو باق می‌مانند و کاور مبل زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد.

تهیه کاورهای متفاوت برای مبل‌ها، این روزها دیگر کار چندان سختی نیست. زیرا امکان تهیه این کاورها از بیش‌تر مبل فروشی‌ها وجود دارد. از طرفی هم بیش‌تر فروشگاه‌های اینترنتی هستند که در کنار فروش آنلاین مبلمان و دکوراسیون منزل، انواع کاور مبل نیز ارائه می‌کنند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید در کمترین زمان ممکن هر نوع کاور مبلی را که دوست دارید برای مبلمانتان تهیه کنید.

۸) استفاده از کوسن‌های متفاوت را فراموش نکنید

کوسن‌ها نقش به سزایی در زیباتر کردن مبلمان و در حالت کلی دکوراسیون منزل شما دارند.

بنابراین بهتر است برای زیبایی هر چه بیش‌تر دکوراسیون منزلتان استفاده از کوسن‌هایی با طرح‌های فانتزی و زیبا را فراموش نکنید. حتی ایده استفاده از کوسن‌های رنگی هم می‌تواند برای خانه‌هایی که سبک اسپورت دارند هیجان‌انگیز باشد.

کوسن‌های فانتزی این روزها با طرح‌های کارتونی، کلاسیک، هنری، نقاشی ایرانی، شعر و ادبیات و … در دسترس هستند. اما این که چه نوع کوسنی برای هر مبل مناسب است هم به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و هم به سبک چیدمان منزل شما وابسته است.

بنابراین قبل از انتخاب کوسن مورد علاقه خود بهتر است در مورد سبک مورد نظرتان اطلاعاتی جمع‌آوری کنید، سپس بهترین نوع از کوسن‌های موجود در بازار را خریداری کنید.

البته به احتمال زیاد وقتی به دنبال پاسخ به پرسش از کجا مبل خوب بخریم می‌گردید، در مورد این‌که چه فروشگاه‌هایی خاص‌ترین مدل از کوسن‌ها را ارائه می‌دهند نیز اطلاعاتی به دست خواهید آورد. بنابراین به هنگام خرید کوسن دیگر زمان زیادی صرف نخواهید کرد.

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : کوسن تزیینی بهترین گزینه برای دکوراسیون بهتر مبلمان منزل
ناموجود

استودیو پارچوب

میز چوبی کنار مبلی Retro

۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبل چوبی Stowe

۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Acorn

۱۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنسول چوبی Nolan

۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کوسن‌های مخملی این روزها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. از این رو موفق شده‌اند به بخش بزرگی از انتخاب افراد مختلف نیز تبدیل شوند. اما مسئله اینجاست که خیلی از افراد هستند که علاقه‌ای به این نوع از کوسن‌ها ندارند. بنابراین به دنبال سبک متفاوتی هستند که با سایر لوازم و اسباب منزلشان هم همخوانی داشته باشد.

در این خصوص باید بدانید که چی‌بچین همراه شماست تا در راه انتخاب انواع کوسن دلخواهتان شما را یاری کند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید علاوه بر مدل، پارچه مورد نظر خود برای کوسن روی مبلتان را نیز خودتان انتخاب کنید تا همه چیز طبق سلیقه شما باشد.

اگر هم دوست دارید کوسنی برای مبلمان اتاق فرزندتان تهیه کنید، با اندکی جستجو در اینترنت می‌توانید مدل‌های فانتزی و شیکی از کوسن‌های اتاق کودک و نوجوان را پیدا کنید. برخی از این کوسن‌ها نه تنها با طرح فانتزی تهیه شده‌اند بلکه حتی مدلشان نیز کاملا فانتزی و کودک پسند است. به این ترتیب که برخی از این کوسن‌ها به شکل گل، گربه، ماشین و … تهیه شده‌اند و می‌توانند زیبایی وصف ناپذیری به دکوراسیون منزل شما ببخشند.

۹) مبلمان قابل تعمیر بخرید

بنده به شخصه وقتی قرار است برای خرید مبلمان اقدام کنم بیش‌تر از این‌که به این فکر کنم که از کجا مبل خوب بخریم ؟ به این فکر می‌کنم که مبلمان قابل تعمیر را از کجا می‌توانیم بخریم؟!

از کجا مبل خوب بخریم
از کجا مبل خوب بخریم : قابل تعمیر بودن مبلمان می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Catalan

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل پاف Nygard

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Fritha

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۴۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

شاید در ابتدا با خواندن این جمله از نظر من متعجب شوید که چرا باید در لحظه خرید مبلمان جدید به فکر تعمیر آن باشیم؟ اما حقیقت این است که هر چند در مرحله اولی که ما برای خرید مبلمان اقدام می‌کنیم بر روی کیفیت تمرکز داریم. اما در مجموع و پس از گذشتن زمان مشخصی احتمالا به تعمیر مبلمان منزلمان نیاز پیدا خواهیم کرد. اینجاست که به فکر می‌افتیم که ای کاش مبلی می‌خریدیم که قابل تعمیر باشد. ولی در این مرحله دیگر کار از کار گذشته است.

این در حالی است که می‌توانیم با کمی دقت در انتخاب مبلمان در این مرحله هم از انتخابمان راضی باشیم. این که این اصل را فراموش نکنیم که هر کالایی با هر کیفیتی هم که باشد، بالاخره در یک مرحله و بعد از گذشت زمان مشخصی به تعمیر نیاز خواهد داشت، بسیار به ما کمک خواهد کرد.

پس واقع بینی در خرید یکی از شرایط اصلی یک خرید موفق است.

۱۰) مبلمانی بخرید که گارانتی یا خدمات پس از فروش داشته باشد

بیش‌تر ما هنگام خرید یک محصول یا کالای جدید آن‌قدر ذوق زده می‌شویم که به کل فراموش می‌کنیم که قرار است مدت‌ها از این لوازم استفاده کنیم. تا جایی که حتی به خدمات پس از فروش یا گارانتی آن هم توجه نمی‌کنیم. در حالی است که این موضوع یکی از مهمترین اصولی است که در هر خریدی باید مد نظر قرار بگیرد. زیرا داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش یک کالا به منزله شناسنامه دار بودن آن و اصیل بودن آن است.

یا به عبارت دیگر برندی که این لوازم را ارائه می‌دهد آن‌قدری به محصول خود اطمینان دارد که حاضر است خدمات پس از فروش آن نیز برای کالای ارائه شده خودش را بر عهده بگیرد.

فروشگاه اینترنتی چی بچین برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد زیرا کیفیت را اصل مهمی برای محصولات خود قرار داد است و به محصولات خود اطمینان دارد.

ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Kaira

۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبل Streamline

۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار سالنی Bone

۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنسول چوبی Industrial

۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

آنچه در این مطلب با شما در میان گذاشتیم اطلاعات و نکاتی بود که برای پاسخ به سوال مبل خوب از کجا بخریم به آن‌ها نیاز خواهید داشت. امیدوارم این اطلاعات بتواند دید دقیقی به شما بدهد تا بدون هیچ گونه دغدغه‌ای مبلمان شیک و بادوامی تهیه کنید و روزهای آرام و زیبایی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

اگر شما نیز نکته یا نظری به ذهن‌تان می‌رسد که فکر می‌کنید می‌تواند در این خصوص مفید باشد می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید. اگر نیز سوالاتی در مورد محصولات فروشگاه مبلمان چی بچین داشته باشید، می‌توانید در بخش نظرات محصولات برای‌ مان بنویسید.

6 دیدگاه برای “از کجا مبل بخریم ؟ فروشگاه مبلمان با قیمت مناسب می‌شناسید؟!

  1. حامد گفته:

    سلام ببخشیدمن میخواستم برااتاق پذیرایی درابعاد۵متردر۶/۸۰ مبل بخرم به نظرشما چه نوع طرح ومدل روانتخاب کنم

  2. رنگ نسوز گفته:

    بسیار خرسندم از آشنایی با سایت وزین و بسیار جامع شما سپاسگزارم از وقتی که برای درج مطالب می گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *