جدیدترین مدل‌های کاور مبل راحتی و سلطنتی برای سال ۱۴۰۱

انواع کاور مبل

تا همین چند سال پیش، مبلمان در خانه‌های ایرانی بیشتر به عنوان کالایی لوکس برای نشستن‌های موقت در مهمانی‌ها استفاده می‌شد. به همین علت، امکان کثیف شدن و لک شدن مبلمان بسیار کم بود. اما امروزه مبلمان به یکی از کاربردی‌ترین وسایل خانه تبدیل شده و همین بیشتر خانواده‌ها را به استفاده از انواع کاور مبل ترغیب کرده است.

ما در این نوشته قصد داریم شما را با انواع کاور مبل آشنا نماییم. از انواع روکش مبل راحتی گرفته تا روکش مبل سلطنتی ! نکته‌ی جالب‌تر اینکه امکان سفارش تمامی مدل‌‌های روکش مبل راحتی که در مطلب در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد، در مجموعه‌ی چی بچین وجود دارد. علاوه بر این امکان خرید اینترنتی انواع مبلمان نیز در فرشگاه آنلاین چی بچین فراهم شده است.

انواع کاور مبل راحتی و سلطنتی کدامند؟

امروزه مبل تنها برای پذیرایی از مهمانان بکار برده نمی‎‌شود و نقش اساسی را در دکوراسیون خانه بازی می‌کند. این کالا کارکردهای مختلفی پیدا کرده و نشستن روی آن به یکی از چندین کارکرد آن تبدیل شده است. اکنون مبل به عنوان محلی برای خوابیدن، لم دادن، غذا خوردن، کتاب خواندن، فیلم دیدن و هر فعالیت روزانه دیگری استفاده می‌شود. به همین دلیل مبل‌ها علاوه‌ بر گرد و خاک و دوده در معرض کثیف شدن با نوشینی و مواد غذایی و موارد این چنینی قرار دارند. برای جلوگیری از این وضعیت پیشنهاد ما به شما استفاده از روکش مبل مناسب با دکوراسیون‌‌تان است.

کاور مبل راحتی

در بیشتر موارد کاور مبل می‌تواند به کمک خانواده‌ها بیاید و با حفاظت از مبلمان، طول عمر آن‌ها را افزایش دهد. خوشبختانه تنوع بسیاری بالایی برای روکش مبل وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی مناسب‌ترین طرح و رنگ را متناسب با دکوراسیون‌تان انتخاب کنید. ما در ادامه انواع کاور مبل را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام را با جزئیات توضیح می‌دهیم تا بتوانیم به شما در انتخاب مناسب آن‌ها کمک کنیم.

خوشبختانه همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، تمامی مدل‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم، امکان دوخت آن‌ها در مجموعه‌ی چی بچین وجود دارد. برای سفارش و خرید کاور مبل می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ در تماس باشید. حالا بریم و انواع روکش مبل را با هم ببینیم.

با اینکه تنوع بالایی برای روکش مبل در بازار موجود است، اما به طور کلی می‌توان انواع روکش مبل را از نظر جنس به دو دسته تقسیم کرد:

  • کاور مبل ژلاتینی
  • کاور مبل پارچه‌ای

در زیر به توضیحات بیشتر هر کدام‌ این این‌ کاورها پرداخته‌ایم و عکس‌هایی به عنوان نمونه‌کار معرفی کرده‎ایم.

۱) کاور ژلاتینی مبل

کاور ژلاتینی مبل استیل
برای سفارش انواع کاور ژلاتینی مبل سلطنتی و صندلی‌های ناهارخوری می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ در تماس باشید.

کاورهای ژلاتینی یکی از محبوب‌ترین انواع روکش مبل برای پوشش سطح مبلمان می‌باشند. این نوع کاور که در عکس بالا نیز نمونه‌ای از آن را مشاهده می‌کنید، بیشتر برای مبلمان سلطنتی و صندلی‌های ناهارخوری رایج هستند و تمامی سطح مبلمان را می‌پوشانند. جنس کاورهای ژلاتینی از پلیمر pvc بوده و بسیار نرم، شفاف، ارتجاعی، ضد خش و غیرسمی هستند.

این نوع کاورها در برابر اشتعال مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند، حتی گفته می‌شود که از این نوع پلاستیک در لباس‌های کودکان هم استفاده می‌شود، بنابراین هیچ خطری برای سلامتی کودکان یا حیوان خانگی در صورت جویدن روکش مبل وجود ندارد. به این ترتیب استفاده از کاور ژلاتینی از پارچه مبل شما در برابر خراب شدن و کثیف شدن محافظت می‌کند.

کاور ژلاتینی مبل کلاسیک
برای سفارش انواع کاور ژلاتینی مبل کلاسیک می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ در تماس باشید.

برای دوخت این نوع کاور شما باید پس از اندازه‌گیری مبلمان، رول‌های ژلاتین را بر اساس الگوی مبلمانتان برش داده و دور تا دور آن را نواردوزی کنید. البته امکان دوخت کاور ژلاتینی مبل در مجموعه‌‌ی چی بچین نیز وجود دارد. برای اطلاع از قیمت کاور مبل ژلاتینی بهتر است که با کارشناسان ما در مجموعه‎‌ی چی بچین به شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ در تماس باشید.

مزایا و معایب کاور مبل ژلاتینی

  • از مزیت‌های روکش مبل ژلاتینی می‌توان به شفافیت سطح آن اشاره کرد که طرح و نقش مبلمان‌تان را نمی‌پوشاند و به این ترتیب شما دیگر نگرانی از جهت تطابق طرح و رنگ کاور مبل با دکوراسیون‌ خانه‌تان نخواهید داشت.
  • همینطور روکش ژلاتینی آلودگی و گرد و خاک و مایعات را از خود عبور نمی‌دهد و در صورت کثیف شدن، به راحتی با یک دستمال نمدار پاک می‌شود.
کاور ژله ای مبل
برای اطلاع از جزئیات بیشتر مثل قیمت کاور مبل ژلاتینی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • در کنار مزایای زیادی که کاور ژلاتینی دارد، مطمئنا یک سری معایب نیز برای آن وجود دارد که بیشتر خانواده‌ها را از خرید آن پشیمان می‌کند. واقعیت این است که کاورهای ژلاتینی عرق‌گیر نیستند و در بیشتر موارد به هنگام نشستن و برخاستن با صدا همراه می‌باشند.

اگر هر روز از مبل‌تان استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم بی‌خیال کاورهای ژلاتینی شوید. این نوع کاورها بیشتر برای مبل‌های سلطنتی و استیل که استفاده‌ی زیادی در خانه‌ها ندارند، مناسب هستند.

نمونه‌های بیشتر کاور مبل ژله‌ای چی بچین

کاور ژلاتینی
کاور مبل ژلاتینی
کاور ژلاتینی
کاور مبل ژلاتینی
کاور ژلاتینی
روکش مبل ژلاتینی
کاور ژلاتینی
کاور مبل ژلاتینی

۲) کاور مبل پارچه ای

کاور پارچه ای
امکان سفارش انواع کاور مبل پارچه ای در مجموعه‌ی چی بچین وجود دارد.

کاورهای پارچه‌ ای یکی دیگر از انواع روکش مبل بوده و یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای پوشش سطح مبلمان هستند. همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع کاورها از جنس پارچه هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که شما باید به هنگام انتخاب کاور پارچه‌ای مبل به آن توجه کنید، جنس پارچه است.

با اینکه شما هیچ محدودیتی از جهت انتخاب نوع پارچه برای کاور مبل ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم که به سمت پارچه‌های بادوام و باکیفیت بروید تا بعد از چند بار شستشو رنگ و روی خود را از دست ندهد.

اگر شما نمی‌دانید که از چه جنس پارچه‌ای برای کاور مبل‌تان استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از متخصصان ما در چی بچین کمک بگیرید. مطئمئنا کارشناسان ما بخاطر تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود و با شناخت خوبی که از انواع روکش مبل و انواع پارچه‌ها دارند، بهترین ایده‌ها را به شما خواهند داد. شما می‌توانید جهت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید. مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان می‌باشد و از این بابت هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

کاور تیکه ای
برای جزئیات بیشتر در مورد سفارش انواع کاور مبل می‌توانید با کارشناسان ما به شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

مزایای استفاده از کاور مبل پارچه‌ ای

روکش پارچه‌ ای مزایای زیادی دارد که آن را به یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع روکش مبل تبدیل کرده است.

  • کاورهای پارچه‌ای در مقابل حرارت، تغییر شکل نمی‌دهند و قابل شست و شو با ماشین لباس شویی هستند.
  • علاوه بر این شما با تنوع بالایی از پارچه به هنگام دوخت رومبلی روبرو خواهید بود و به راحتی می‌توانید طرحی متناسب با دکوراسیون‌تان را انتخاب کنید.

با اینکه تنوع بالای طرح و رنگ پارچه‌ کاور مبل می‌تواند به شما انتخاب‌های زیادی بدهد، اما اینکه بتوانید این تنوع را یکجا ببینید و از بین آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین طرح را برای مبلمان و دکوراسیون‌تان انتخاب کنید، شاید کمی سخت و دشوار باشد.

چی بچین با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ از پارچه‌های ترکیه‌ای و اروپایی، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی کاور مبل انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند.

روکش مبل راحتی
تنوع پارچه در چی بچین

حتما در هنگام انتخاب پارچه برای کاور مبل به رنگ‌بندی و الگوی آن توجه کنید تا بتوانید فضای متعادل و هماهنگی را در اتاق‌تان بسازید. رنگ و الگوهای پارچه تاثیر زیادی در حال و هوای اتاق خواهند داشت و هر گونه سهل‌انگاری می‌تواند فضای ناخوشایندی را برای شما بسازد. در این مورد نیز کارشناسان ما چی بچین می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید پارچه‌ای متناسب با دکوراسیون‌تان انتخاب کنید.

حالا که با انواع کاور مبل سلطنتی و راحتی آشنا شدید، بریم و انواع مدل‌های کاور مبل پارچه‌ ای را آشنا شویم.

انواع کاور مبل پارچه‌ ای

هنگامی که موضوع کاور مبل پارچه‌ ای مطرح می‌شود، اغلب ذهن افراد به کاوری با پارچه‌های ساده و کم ارزش ملحفه‌ای و محیطی سرد و بی روح معطوف می‌شود. این در حالی است که شما می‌توانید از انواع طرح و رنگ برای سرویس‌های مبلمان خود استفاده کنید و فضای هماهنگی را متناسب با دکوراسیون‌تان بسازید.

۱) کاورهای پیراهنی

کاورهای پیراهنی دقیقا مثل کاورهای ژلاتینی بوده و طرح خاصی ندارند ولی به خوبی کل سطح مبلمان را می‌پوشانند. شما می‌توانید از انواع پارچه برای کاور پیراهنی خود استفاده کنید.

کاورهای پیراهنی
کاورهای پیراهنی

اگر به دنبال فضای مینیمال و ساد‌ه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به سمت رنگ‌های خنثی مثل سفید و خاکستری بروید. این رنگ‌ها به خوبی می‌توانند با هر فضایی ترکیب شوند و دکوراسیون دلنشینی را ایجاد کنند. مخصوصا اگر فضای خانه‌تان کوچک است، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ سفید و در کل رنگ‌های روشن را برای روکش مبل‌تان انتخاب کنید تا محیط‌ خانه‌تان بزرگ‌تر بنظر برسد.

کاورهای پیراهنی برای هر دو مبلمان راحتی و سلطنتی مناسب بوده و با پوشش کل سطح مبلمان از هر گونه آسیب احتمالی محافظت می‌کند.

کاورهای پیراهنیشما می‌توانید برای سفارش کاور پیراهنی در هر طرح و رنگ پارچه مبلی با کارشناسان چی بچین تماس بگیرید.

۲) کاور مبل تکه ای

کاور مبل تکه ای یکی از انواع کاور مبل پارچه‌ ای است که کاربرد بسیار زیادی نیز دارد. لزومی ندارد که کاور تمام قسمت‌های مبل را بپوشاند. شما می‌توانید مدل کاوری را انتخاب کنید که فقط قسمت‌هایی که بیشتر امکان لکه‌دار شدن آن‌ها وجود دارد را پوشش دهد.

کاور مبل تکه ای
برای سفارش کاور مبل تیکه ای می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

کاورهای تیکه‌ای یکی از جدیدترین طراحی‌های رومبلی هستند که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. معمولا این تیکه‌ها بیشتر برای پوشش پشتی، نشیمنگاه و دسته‌های مبل بکار برده شده و باقی قسمت‌های مبل دیده می‌شوند. این تیکه‌ها با استفاده از چسب، زیپ یا بند در قسمت پشت مبل بهم وصل شده و اینگونه نیست که از جای خود بلغزند.

کاور تیکه ای
برای سفارش کاور مبل تیکه ای می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

کاورهای تکه ای بیشتر برای مبل راحتی و صندلی‌های ناهارخوری کاربرد دارند. مخصوصا در مورد مدل مبل‌هایی که دوست ندارید زیبایی و ظرافت آن کاملا زیر کاور مبل پنهان شود، می‌توانید از این نوع مدل کاور مبل استفاده کنید.

کاور تیکه ای
برای سفارش کاور مبل تیکه ای می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

معمولا بیشتر طراحان داخلی پیشنهاد می‌کنند که از پارچه‌هایی که با رنگ غالب مبل‌تان هماهنگ است، برای کاور مبل استفاده کنید. اما با این حال این موضوع سلیقه‌ای است و شما می‌توانید از انواع رنگ و طرح پارچه استفاده کنید.

روکش مبل تیکه ای
برای سفارش کاور مبل تیکه ای می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای این نوع کاورهای مبل پوش از پارچه‌هایی با بافت محکم و سنگین استفاده کنید. پارچه‌هایی که از نظر وزن سنگین‌تر هستند، دیگر روی مبل نمی‌لغزند. از دیگر ویژگی‌های پارچه‌ی مناسب برای کاور تیکه ای می‌توان به ثبات رنگ بالای آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید و شستشو، چروک‌پذیری ناچیز آن بر اثر نشست و برخاست و مداوم و نرمی و لطافت آن اشاره کرد که بهتر است به هنگام سفارش کاور مبل به آن‌ها توجه کنید.

روکش مبل تیکه ای
برای سفارش روکش مبل تیکه ای می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

کاورهای مبل تیکه ای که در این بخش مشاهده کردید، نمونه‌کارهایی از مجموعه‌ی چی بچین می‌باشند. شما نیز می‌تواند تنها با یک تماس کاور مبل تیکه‌ ای خود را از مجموعه‌ی چی بچین سفارش دهید. تنوع بالایی از پارچه‌ که در فروشگاه ما موجود است، دست‌ شما را برای انتخاب طرح و رنگ و جنس موردنظر پارچه روکش مبل باز گذاشته و خیلی راحت می‌توانید پارچه‌ای متناسب با سلیقه‌تان را پیدا کنید. چیزی که در کمتر شرکت ارائه‌ دهنده‌ی خدمات مبلمان دیده می‌شود!

نمونه‌های بیشتر روکش مبل تکه‌ای

روکش مبل تکه ای
کاور مبل تکه ای
روکش مبل تکه ای
روکش مبل تکه ای
روکش مبل تکه ای
کاور مبل تکه ای
روکش مبل تکه ای
روکش مبل تکه ای
روکش مبل تکه ای
کاور مبل تکه ای

۳) کاور مبل دامن‌دار

مطمئنا یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بین انواع کاور مبل کاورهای مبل دامن دار هستند که از قدیم‌الایام در خانه‌ها حضور داشته‌اند. این مدل کاور مبل از اولین طراحی‌های رومبلی هستند که در همه دوره‌ها محبوب بوده‌اند و حتی امروزه نیز در بیشتر خانه‌ها نقش پررنگی دارند. می‌توان به جرئت گفت که این نوع مدل رومبلی هیچ زمان از مد نمی‌افتند و اگر شما نیز عاشق این مدل هستید، بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن را انتخاب کنید.

روکش مبل دامن‌دار

مهم‌ترین مزیت روکش‌های دامن دار این است که به خوبی تمامی سطح مبل را می‌پوشاند و از مبل شما در برابر کثیف شدن و لک شدن محافظت می‌کنند. شما در مورد انتخاب نوع و طرح این نوع مدل کاور مبل هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید از انواع پارچه‌های باکیفیت برای این مدل کاور مبل استفاده کنید.

در صورتی خراب شدن روکش مبل راحتی چیکار کنیم؟

با اینکه در بیشتر موارد کاور مبل می‌تواند ظاهر نو و جدیدی به مبل‌تان دهد، اما در صورت پوسیدگی و خراب شدن پارچه مبلی دیگر نمی‌توانید آن را با کاور مبل بپوشانید. در چنین مواردی تعمیر مبل راحتی می‌تواند به کمک شما بیاید و با هزینه‌ی کمتر مبل نو و جدیدی را به شما هدیه دهد. واقعیت این است که تعمیر مبل راحتی نسبت به خرید مبل، هزینه‌ی کمتری را به شما تحمیل می‌کند و همین می‌تواند شما را قانع کند که تعمیر مبل را به خرید آن ترجیح دهید.

قیمت تعمیر مبل
برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد قیمت تعمیر مبل و نحوه سفارش آن با شماره ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبل چوبی Stowe

۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار مبلی Acorn

۱۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

پس شما با تعویض روکش مبل به راحتی می‌توانید ظاهر نو و تمیزی به مبل‌تان دهید و از هزینه‌های اضافی خرید مبل جلوگیری نمایید. اما یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد به هنگام تعویض روکش مبل با آن روبرو می‌شوند، این است که نمی‌توانند پارچه مبلی مناسب و دلخواه‌شان را پیدا کنند.

چی بچین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل این معضل را برای شما حل کرده است. شما در چی بچین با بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی روبرو خواهید بود و به راحتی می‌توانید طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و آن را را با دکوراسیون‌شان مطابقت دهید.

تعمیر انواع مبل
برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد قیمت تعمیر مبل و نحوه سفارش آن با شماره ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

ناموجود

استودیو پارچوب

پوف Milward

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی لوکا

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

علاوه بر این حضور طراحان داخلی در چی بچین این امکان را به شما می‌دهد تا از آن‎ها مشورت بگیرید و بهترین طرح و رنگ پارچه مبلی را متناسب با دکوراسیون‌تان انتخاب کنید. پس اگر شما هم به فکر تعویض روکش مبل‌تان هستید، حتما با کارشناسان ما در چی بچین (با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸) تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

هزینه‌ی مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان می‌باشد و از این بابت هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

روند سفارش تعویض روکش مبل در “چی بچین” چگونه است؟

اگر شما نیز تصمیم به تعویض روکش مبل‌تان گرفته‌اید، بهتر است بدانید که روند سفارش تعویض روکش مبل از چی بچین بسیار ساده بوده و شما با چند مرحله‌ی ساده مبل جدیدی را تحویل خواهید گرفت. چی بچین تجربه‌ی بالایی در خدمات تعمیر مبل دارد و همیشه در تلاش است با هزینه‌های کمتر بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

۱) ارسال عکس

مطمئنا قیمت تعمیر مبل تاثیر بسزایی در تصمیم‌گیری شما برای تعویض روکش مبل دارد. به همین دلیل برآورد قیمت تعویض روکش مبل توسط کارشناسان ما در چی بچین در همان مرحله‌ی اول صورت می‌گیرد و شما با توجه به آن به راحتی می‌توانید در مورد تعویض یا خرید مبل جدید تصمیم بگیرید.

برای برآورد قیمت کافیست که شما عکس مبلمان‌تان را از طریق واتس‌آپ یا تلگرام به شماره‌ ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ ارسال کنید. کارشناسان ما به سرعت مبلمان شما را بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام می‌کنند.

۲) برآورد قیمت

پس از ارسال عکس کارشناسان ما به سرعت هزینه‌های مربوط به تعمیرات و متراژ پارچه را برآورد کرده و نتیجه را به شما اعلام می‌کنند. توجه کنید که مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان می‌باشد و از این بابت هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که هزینه‌ی برآوردی فقط مربوط به تعمیر مبل می‌باشد و هزینه‎های ایاب و ذهاب بعدا به آن اضافه خواهد شد.

مطمئنا برآورد قیمت توسط تعمیرهای کارهای مختلف متفاوت خواهد بود و حرفه‌ای بودن تعمیرکار تاثیر مستقیمی روی این اختلاف قیمت دارد. سعی کنید نمونه‎کارهای شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات تعمیر مبل را با هم مقایسه کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

۳) انتخاب پارچه مبلی

پس اینکه قیمت برآورد به شما اعلام شد، شما باید در مورد تعویض روکش مبل‌تان تصمیم بگیرید. اگر شما با قیمت تعیین شده مشکلی نداشته باشید، از شما خواسته می‌شود تا برای انتخاب پارچه مبلی به فروشگاه ما تشریف آورید و طرح و رنگ پارچه مبلی مورنظرتان را انتخاب کنید.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، تنوع پارچه مبلی از از پارچه‌های ترکیه‌ای و اروپایی در چی بچین بسیار بالا می‌باشد و همین، گزینه‌های زیادی را برای انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی به شما می‌دهد.

به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید پارچه مبلی متناسب با سبک و رنگ دکوراسیون‌تان انتخاب کنید و نگرانی از جهت ناهماهنگی مبلمان‌ با دکوراسیون‌تان نداشته باشید. علاوه بر این مشاوران و طراحان داخلی در فروشگاه ما به شما در زمینه‌ی انتخاب رنگ و جنس پارچه کمک می‌کنند.

۴) تنظیم قرارداد

در مرحله‌ی چهارم قراردادی بین ما و شما بسته شده و تمامی جزئیات در آن ذکر می‌شود. در مورد قرارداد و مواردی که در آن ذکر شده است، قبل از تنظیم قرارداد به شما توضیح داده خواهد شد.

۵) انتقال مبلمان به کارگاه

بعد از توافقات صورت گرفته مبلمان موردنظر در تاریخ ذکر شده به کارگاه انتقال داده می‌شود تا کار تعمیر آن شروع شود.

۶) تعمیر و ارسال

پس از بازسازی مبل برای ارسال و چیدمان با شما هماهنگی انجام خواهد گرفت.

تعمیر مبل
برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد قیمت تعمیر مبل و نحوه سفارش آن با شماره ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل پاف Nygard

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرمی تک نفره لوکا

۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی لوکا

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما در چی بچین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم خدماتی در خور شما ارائه داده و رضایت شما را جلب کنیم. شما می‌توانید تمامی سوالات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. همینطور شماره تماسی که در بالا در اختیار شما قرار گرفته است، همیشه پاسخگوی سوالات شما است.

در این مقاله شما با انواع کاور مبل آشنا شده و مدل‌های مختلفی نیز برای هر کدام مشاهده کردید. اگر شما نیز تجربه استفاده از این کاورهای مبل را دارید لطفا آن‌ها را با دیگر کاربران نیز به اشتراک بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

45 دیدگاه برای “جدیدترین مدل‌های کاور مبل راحتی و سلطنتی برای سال ۱۴۰۱

  1. معصومه گفته:

    سلام مبل های خونه من ترکیبی از راحتی و سلطنتی هست یعنی یکم تاج دارن برای این مدل چه نوع کاوری مناسبه؟آیا اگر عکس مبل رو براتون ارسال کنم میتونید کاور مناسب بهم بدید؟

    • کاوکس گفته:

      سلام شما میتونید با مشاوران شرکت ما صحبت کنید
      راه ارتباطی با بخش طراحی داخلی شرکت کالوکس
      ایدی تلگرام Kalux_support

  2. سمانه گفته:

    سلام خسته نباشین برا مبل سلطنتی میشه از اون روکش های مبل راحتی (طرح فانتزی که چند تکه هست ) استفاده کرد

  3. روزبه گفته:

    سلام
    خیلی مطالب مفید بود.
    سوالی که دارم اینکه پارچه کاور مبل نظیر اون پارچه قهوه ای که یه بچه روی اون نشسته و نوع پارچه اش ضد آب و ضد لک است از کجا میتونم تهیه کنم؟

  4. میرعماد گفته:

    مبل من چرم هست شما چه مدل کاوری برای آن پیشنهاد میکنید که سر نخورد و محکم به مبل بچسبد و در عین حال زیبایی چرم مبل هم نمایان باشد با تشکر

  5. صدیقه ترکی گفته:

    سلام آیا شما برای کاور ال سفارش میگیرین اگر جواب مثبته چگونه من مبل راحتی ال مدل اطلس دارم و یه ست هشت نفره صندلی ناهارخوری آیا سفارش میگیرین

  6. نوین کاور گفته:

    سلام خوبید عالی بود منم کارو تولید کاور مبل هس ژله ای وزینی وپارچه ای اندامی وپلیسه ای
    پورسانت ۱تومنی به هرکی بتونه با تالار قرارداد کاور برامون ببنده ۰۹۹۰۰۴۳۴۰۸۴
    @moosleg کانالم هس

  7. حبیبه منصوری گفته:

    سلام از مطالب مفیدتون ممنونم فقط اگر لطف کنید و بفرماییدکه پارچه ای که هم ضدحساسیت باشه و هم جنس محکم و خوب باشه و طرح و رنگهای متنوع داشته باشه رو ازکجا میشه تهیه کرد و یک شماره تلفن برای مشاوره و پرسش و پاسخ هم بدهید ممنون میشم.

  8. فروشگاه اينترنتی گفته:

    سایت خوب و بسیار ارزنده و نکات کاربردی و نتیجه بخشی بیان شده است که تاثیر فوق العاده ای را حفظ و نگه داری مبل را به خوبی ارائه نموده است

  9. مهدی گفته:

    سلام وقت بخیر برای تهیه کاور مبل ۷ نفره راحتی با پارچه ضد آب و ضد لک چکار باید کرد؟

    • ثریا شیرعلی‌زاده گفته:

      سلام و عرض ادب، لطفا با مشاوران ما به شماره ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند.

  10. نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک گفته:

    سلام
    چه کاور مبل جالبی بود!!
    در کنار دکوراسیون و چیدمان مبل رنگ آمیزی و نقاشی دیوار می تونه تاثیر بسزایی در به نما اومدن منزل داشته باشه.

  11. قیمت اسکیپ روم گفته:

    ممنون از راهنماییتون من کاور مبل پارچه ای رو ترجیح میدم خیلی بهتر از ژله ایاس شستشوشم راحت ترهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *