بهترین مدل‌های مبل‎ برای آپارتمان‌های کوچک

بهترین مبل برای فضای کوچک

اگر فضای تنگ و محدود خانه‌تان شما را مجبور کرده‌ است که از مبلی با اندازهی کوچک در دکوراسیون آن استفاده کنید، بدانید که تنها نیستید. البته دلایل زیادی وجود دارد که مردم مبلهای جمع‌وجور را برای فضای خود انتخاب می‌کنند و محدودیت فضا تنها یک نمونه از این دلایل می‌باشد. مثلا برخی از افراد از مبلهای کوچک در کنار مبل بزرگتر در اتاق نشیمن‌شان استفاده می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به دنبال بهترین مبل برای فضای کوچک هستید، ۱۰ مدل زیر می‌توانند الهامبخش دکوراسیون شما باشند.

مدل‌هایی با طیف رنگی خنثی

اولین مدل مبلی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم دارای طیف رنگی خنثی می‌باشد که به خوبی می‌تواند با دکوراسیون شما مطابقت‌ داده شود. همانطور که مشاهده می‌کنید مبل دارای ظاهر کلاسیکی است ولی برای تمامی دکوراسیونها میتواند بکار برده شود. با اینکه رنگ مبل تیره است اما می‌توانید با کمک کوسنهایی با رنگهای پرجنب‌وجوشT حس تازگی و سرزندگی را به دکورتان بدهید و انرژی فضای خانه‌تان را چندین برابر نمایید. بهتر است بدانید که خاکستری رنگ خنثی است و نمی‌تواند به نقطهی کانونی اتاق نشیمن شما تبدیل شود. شما میتوانید با انتخاب رنگهای زرد، سبز، بنفش و کالباسی، رنگ و روح تازهای به مبلتان دهید و باعث شوید مبل در فضای اتاق بیشتر به چشم آید.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

اگر به دنبال مبل مدرنی برای فضای کوچکتان هستید، ما به شما طراحی زیر را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که مشاهده می‌کنید مبل بسیار راحت بوده و می‌تواند گوشهی دنجی را برای شما بسازد. این مبل میتواند در فضای کوچک شما صرفه‌جویی کند و کمترین فضای ممکن را اشغال نماید. مزیت دیگر مبل رنگ قهوه‌ای آن است که مبل را به گزینهی مناسبی برای خانوادههایی با بچههای کوچک تبدیل کرده است. این رنگ لکه و کثیفی را کمتر نشان داده و راحت‌تر تمیز می‌شود، بسیار کاربردی می‌باشد. با این حال اگر حس میکنید که مبل زیاد زرقوبرق ندارد و فضای کسلکنندهای را میسازد، پیشنهاد میکنیم که از رنگهای نارنجی، قرمز سیر، زرد خردلی برای کوسن مبل استفاده کنید تا بتوانید آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل نمایید.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

پشتی و دستههای کوتاه این مبل از ویژگیهای ظاهر آن است که در همان نگاه اول بیننده را به خود جذب میکند. شما می‌توانید از این مبل کوچک در کنار کاناپهها و برای تکمیل آنها استفاده کنید. رنگ‌ کلاسیک سفید از جمله انتخاب‌های بسیار محبوب برای مبل می‌باشد که از گذشته تا به امروز در دکوراسیون خانه‌ها حضور داشته است. برای خانه‌هایی با دکوراسیون سفید، کرمی یا خاکستری شما می‌توانید از این طراحی استفاده کنید و آن را با دکورتان تطبیق دهید. این رنگ هیچ گاه از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ را برای دکوراسیون‌تان بکار ببرد.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

یکی از بهترین لاوستهای این لیست مربوط به طراحی زیر است که برای دکوراسیونهای مدرن و معاصر فوقالعاده میباشد. این مبل کوچک بدون دسته بوده و پایههای چوبی آن ظاهر گرم و صمیمی به آن داده است. این مبل می‌تواند گوشه‌ی دنجی را برای مطالعهی کتاب در اتاقهای نشیمن بزرگ بسازد و فضای شخصی راحتی را برای شما بعد از یک روز سخت کاری و برای دور شدن از اینهمه شلوغی و تکاپو فراهم نماید. همانطور که مشاهده می‌کنید مبل رنگ خنثی داشته و به خوبی می‌تواند با پالت رنگی دکوراسیون تان ترکیب شود.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

مدل‌هایی با طیف رنگی آبی

شما می‌توانید با کمک مبل رنگهای جدیدی را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید و ما به شما طیفهای رنگی آبی که آرامش‌بخش هستند را پیشنهاد می‌کنیم. این مبل کوچک از جنس پارچه جین میباشد و به راحتی شسته میشود. ظاهر مبل بسیار جذاب و شیک بوده و یکی از گزینههای مناسب برای دکوراسیون اتاقهای نشیمن و پذیرایی میباشد. شما می‌توانید با کمک آن به راحتی فضای نرم و دنجی را برای خودتان و مهمانان‌تان ایجاد کنید.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

سبک میدسنچری از جمله محبوب‌ترین‌ها در دنیای طراحی مبلمان می‌باشد. خطوط ساده و شکل‌های هندسی صاف از ویژگیهای اصلی سبک قرون وسطایی هستند که مبلمان نمادینی را می‌سازند. با اینکه همه چیز ساده است اما کسل‌کننده و تکراری نیست. هیچ چیز اضافی در سبک دکوراسیون میدسنچری مدرن وجود ندارد و به جای تزئینات پر آب و تاب از عناصر بسیار ساده و کاربردی استفاده شده است. چیزی که در طراحی مبل زیر کاملا دیده میشود. ترکیب طراحی جذاب مبل با رنگ آبی آن را به قطعهی بینظیری تبدیل کرده است که می‌تواند هر کسی را شگفت‌زده کند.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

مبل زیر یکی دیگر از طراحی‌های دوستداشتنی میدسنچری است که مطمئنا شما هم آن را دوست‌ خواهید داشت. ظاهر کلاسیک و منحصربفرد در ترکیب با خطوط صاف و مینیمال مبل باعث میشود که بیشتر مردم به سمت آن متمایل شوند.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

بهترین مبل برای فضای کوچک

اگر به دنبال مبلی با طراحی چشمگیر و دراماتیک هستید، مبل کالباسی رنگ زیر عالی است. ظاهر باشکوه و قدرتمند این مبل می‌تواند آن را به راحتی به نقطه کانونی اتاق نشیمن کوچک شما تبدیل کند.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

پایههای برنج و پارچه مخملی به سادگی توانسته طراحی جذابی را به مبل زیر دهد و آن را برای تمامی دکوراسیونهای مدرن، معاصر و کلاسیک مناسب نماید. شما به راحتی می‌توانید این مبل را در اتاق نشیمن کوچکتان قرار دهید و فضا لوکس و جذابی را در اتاق کوچک‌تان بسازید.

بهترین مبل برای فضای کوچک

مبل شزلون زیر یکی دیگر از طراحیهای جذاب برای خانههای کوچک می‌باشد. مبل شزلون در واقع یک مبل راحتی به شکل یک صندلی کشیده می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید پاهای خود را روی آن دراز کرده و استراحت کنید. معمولا فقط یک طرف از آن دسته دارد و پشتی آن کوتاه است.

بهترین مبل برای فضای کوچک
بهترین مبل برای فضای کوچک

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین مدل‌های مبل برای فضاهای کوچک آشنا کنیم و انواع متنوع از آن را به شما نشان دهیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن و کلاسیک را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبل در منزل‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای منحصربفرد و جذابی را در اتاق‌ نشیمن‌تان بسازند.

ما همینطور برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفتهایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این طراحی‌های مبل را می‌پسندید؟ چه ایدهای را برای دکورسیون فضاهای کوچک به ما پیشنهاد میکنید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید. 

13 دیدگاه برای “بهترین مدل‌های مبل‎ برای آپارتمان‌های کوچک

  1. شهریار باغ چی گفته:

    با مطالعه مقاله شما درباره بهترین مدل‌های مبل‎ برای آپارتمان‌های کوچک که هم بصورت مکتوب و هم تصویری بود دانش مرا برای خرید چنین مبل های افزایش چشمگیر داد

  2. سعید فرهادی گفته:

    عالی بود، از بهترین مدل ها برای اپارتمان های نقلی استفاده نمودید به دو صورت متنی و عکس که کار مارو برای انتخاب، راحت تر کرد… سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *