دکوراسیون با مبل صورتی: مبل صورتی با چه رنگی ست میشود؟

دکوراسیون با مبل صورتی

با اینکه اکثریت مردم این تصور را دارند که صورتی رنگی بسیار دخترانه است و ایده‌ی جالبی برای دکوراسیون داخلی خانه‌ها نمی‌باشد، اما من به عنوان یکی از عاشقان رنگ صورتی با این استدلال به شدت مخالف هستم. از قضا صورتی یک طیف رنگی همه‌کاره است که تقریبا در هر سبک دکوراسیون از کلاسیک گرفته تا مدرن قابل استفاده می‌باشد. اگر شما نیز عاشق رنگ‌ صورتی و سایه‌های مختلف آن هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید. ما در اینجا بر روی دکوراسیون با مبل صورتی تمرکز کرده‌ایم.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Landau

۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Haven

۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Andes

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل آریا

۶۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دکوراسیون با مبل صورتی

با اینکه تزئین فضای زندگی با اضافه کردن مبلمان ، اثاثیه و لوازم جانبی می‌تواند همیشه سرگرم‌کننده ‌باشد اما زمانی که صحبت از رنگ جسورانه‌ای همچون صورتی باشد، شاید کمی ترس و خوف در شما ایجاد شود. خوشبختانه دکوراسیون داخلی بر پایه‌ی اصول و عناصر خاص بنا شده است و شما با یادگیری این اصول به راحتی می‌توانید دکوراسیونی هماهنگ و شیک بسازید.

دکوراسیون منزل با مبل صورتی
دکوراسیون منزل با مبل صورتی

دکوراسیون با مبل صورتی نیز از آنجایی که انتخاب جسورانه‌ای برای هر فضایی می‌باشد، می‌تواند با حس ترس و خوف همراه باشد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، متاسفانه این تصور وجود دارد که صورتی رنگ مناسبی برای دکوراسیون داخلی نیست و بیشتر مردم آن را مختص اتاق‌‎های خواب دخترانه و مهدکودک‌ها می‌دانند. این در حالی است رنگ صورتی به شدت تطبیق‌پذیر بوده و در هر اتاقی می‌تواند بکار برده شود. به جرئت می‌توان گفت که تمامی طیف‎‌های رنگی آبی، سبز، قرمز و زرد با این رنگ می‌توانند ترکیب شوند و شما می‌توانید از آن در تمامی بخش‌های دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

دکوراسیون منزل با مبل صورتی
دکوراسیون منزل با مبل صورتی

اگر شما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، پیشنهاد می‌کنم که حتما این مطلب را مطالعه کنید. ما در اینجا نحوه دکوراسیون با مبل صورتی را به طور کامل برای شما توضیح داده‌ایم. همینطور ما قبلا در مطلبی جداگانه جذاب‌ترین مدل‌های مبل صورتی را معرفی کرده‌ایم که امکان سفارش آن‌ها از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم حتما آن را مطالعه کنید.

رنگ دیوار مناسب با مبلمان صورتی

اگر شما رنگ صورتی را برای مبل‌تان انتخاب کرده‌اید، بهتر است با احتیاط عمل کنید زیرا هر گونه سهل‌انگاری می‌تواند منجر به شلوغی، بهم‌‎ریختگی و سرکوب فضا شود. در ادامه در مورد رنگ مناسب‌ دیوار با مبلمان صورتی صحبت کرده‌ایم.

۱) دیوارهای سفید رنگ

دیوارهای سفید رنگ
دیوارهای سفید رنگ

بدون شک رنگ سفید انتخاب عالی برای دکوراسیون با مبل صورتی می‌باشد چرا که رنگی خنثی بوده و به راحتی می‌تواند با هر رنگ دیگری ترکیب شود. اگر نمی‌خواهید ریسک کنید، رنگ سفید را انتخاب نمایید.

اگرچه رنگ سفید انتخاب متداولی است، اما مطمئن باشید که نتیجه بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، دیوار سفید نه تنها فضای آرامش‌بخشی را می‌سازد، بلکه با هر عنصر صورتی رنگ نیز به راحتی ترکیب می‌شود و کمک می‌کند که مبل صورتی رنگ خود بیشتر به چشم آید. رنگ سفید مخصوصا برای فضاهای کوچک یا کم نور مفید است زیرا که از نظر بصری فضا را بزرگتر نشان داده و به روشن‌تر شدن محیط کمک می‌کند.

۲) دیوارهای یاسی رنگ

دیوارهای یاسی رنگ
دیوارهای یاسی رنگ

اگر به دنبال فضای منحصربفردی هستید که کاملا متفاوت‌تر از هر فضای نشیمن معمولی باشد، می‌توانید از رنگ یاسی برای دیوارها در ترکیب با مبل صورتی استفاده کنید. شما می‌توانید از رنگ یاسی برای کل دیوارهای اتاق نشیمن یا فقط برای دیوار پشت مبل استفاده کنید، در هر صورت فضای پر زرق و برقی خواهید داشت.

۳) دیوارهای آبی تیره

دیوارهای آبی تیره
دیوارهای آبی تیره

با اینکه انتخاب رنگ آبی تیره برای دیوارها کمی رویکرد عجیب و غریبی بنظر می‌رسد اما حقیقت این است که دکوراسیون با مبل صورتی و یک دیوار تیره رنگ جلوه‌ی جذابی ایجاد می‌کند. دیوار رنگ آبی تیره شما می‌تواند به راحتی با مبل صورتی ترکیب شود و در عین حال مبل شما را به نقطه کانونی اتاق‌تان تبدیل نماید. در مورد نقطه کانونی در دکوراسیون در مطالب قبلی به صورت مفصل صحبت کرده‌ایم.

البته بهتر است که از رنگ آبی تیره فقط برای دیوار پشتی مبل استفاده کنید و از رنگ‌آمیزی تمامی دیوارها به این رنگ خودداری نمایید.

۴) دیوارهای سبز نعنایی

دیوارهای سبز نعنایی
دیوارهای سبز نعنایی

طیف رنگی سبز نیز یکی دیگر از گزینه‌های شما برای ایجاد فضای داخلی تر و تازه می‌باشد. با این حال بکار بردن سبز و صورتی در کنار هم ایده‌ی خوبی نیست و این دو رنگ نمی‌توانند به خوبی با هم بکار برده شوند. شما باید طیف رنگی مناسبی از سبز را انتخاب کنید که از نظر ما سبز نعنایی می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری باشد.

بر خلاف سایه‌های دیگر، سبز نعنایی بسیار ملایم‌تر بوده و می‌تواند زیبایی رنگ صورتی مبل‌تان را تکمیل نماید. دیوارهای سبز نعنایی می‌توانند حال و هوای تازه‌ای به دکوراسیون‌تان ببخشند و به خوبی با مبل صورتی‌تان ترکیب شوند.

۵) دیوارهای عاجی رنگ

دیوارهای عاجی رنگ
دیوارهای عاجی رنگ

اگر استفاده از رنگ سفید برای دیوارها به نظرتان گزینه‌ی خسته‌کننده‌ای می‌رسد، می‌توانید رنگ عاجی را جایگزین آن کنید. در واقع رنگ عاجی همان مزایای استفاده از رنگ سفید را برای دکوراسیون‌ها داراست، اما در عین حال بسیار شیک‌تر و زنده‌تر بوده و می‌تواند فضای گرم‌تر و صمیمی‌تری بسازد.

۶) دیوارهای خاکستری مایل به نقره‌ای

دیوارهای خاکستری مایل به نقره‌ای
دیوارهای خاکستری مایل به نقره‌ای

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، تقریبا همه تونالیته رنگ‌های خاکستری به خوبی با مبل صورتی می‌توانند بکار برده شود. اما اگر مجبور باشیم یکی از طیف‌های رنگ خاکستری را انتخاب کنیم، پیشنهاد ما خاکستری مایل به نقره‌ای است. این سایه از ترکیب رنگ خاکستری روشن با کمی آبی روشن بدست می‌آید و رنگی بسیار منحصربفرد و زیبایی است.

اگر به دنبال ایجاد فضایی دنج و آرامش‌بخش هستید، این طیف رنگ برای دیوارهای شما بسیار مناسب است و می‌تواند محیط گرم و پرجنب و جوشی را برای شما بسازد.

دکوراسیون کنار مبل صورتی

یکی دیگر از اصولی که به هنگام دکوراسیون با مبل صورتی باید به آن توجه کنید، استفاده از رنگ صورتی به شکل‌های مختلف در قسمت‌های متفاوت از اتاق‌تان می‌باشد. این کار باعث می‌شود که فضای منسجمی بسازید.

دکوراسیون کنار مبل صورتی
دکوراسیون کنار مبل صورتی

واقعیت این است که اکثرا اکسسوری‌ها در دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می‌شوند، اما شما باید بدانید که آن‌ها به راحتی می‌توانند فضای اتاق را بهم گره زده و تمامی عناصر اتاق را با هم ترکیب کنند. یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون با مبل صورتی کوسن‌ها می‌باشند که می‌توانند تاثیر مستقیمی در فضا داشته باشند.

کوسن مناسب مبل صورتی
کوسن مناسب مبل صورتی

از آنجایی که مبل صورتی به شدت تطبیق‌پذیر می‌باشد، به این معنی که با تمامی طیف‌های رنگی می‌تواند ترکیب شود، پس شما برای انتخاب رنگ مناسب کوسن محدودیتی نخواهید داشت. اما به هر حال باید توجه کنید که فضای هماهنگی ساخته شود. رنگ‌های خنثی از جمله سفید ساده‌ترین گزینه برای رنگ کوسن‌ مبل صورتی هستند چرا که ریسک ناهماهنگی در فضا را به صفر می‌رسانند.

کوسن های مبل صورتی
کوسن مناسب مبل صورتی

اما با این حال شما می‌توانید از انواع کوسن طرحدار در رنگ‌های شاد و پرانرژی همچون بنفش و صورتی استفاده کنید و در عین حال فضای هماهنگی داشته باشید. نگاهی به دکوراسیون با مبل صورتی زیر بیندازید. اگر کوسن‌های طرحدار را برای مبل صورتی انتخاب می‎‌کنید، بهتر است که کوسن شما یک یا چند سایه رنگی صورتی نیز داشته باشد.

کوسن های مبل صورتی
کوسن مناسب مبل صورتی

استفاده از لوازم جانبی فلزی همچون نقره، طلا یا نیکل در کنار مبل صورتی می‌تواند ظاهر جذاب‌تری به دکوراسیون‌تان دهد. مثلا میز جلومبلی فلزی، قاب‌های عکس فلزی، گلدان و ظروف فلزی می‌توانند زیبایی دکوراسیون کنار مبل صورتی را چندین برابر نمایند.

استفاده از لوازم جانبی فلزی
استفاده از لوازم جانبی فلزی

نکته‌ی بعدی استفاده از تکسچر و بافت‌ها مختلف در کنار مبلمان صورتی رنگ است که می‌تواند به طرق مختلفی همچون فرش و تابلوهای نقاشی به فضا اضافه شود. اگر فضای اتاق‌تان کوچک است، پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های خنثی برای رنگ پرده‌ها، فرش و حتی صندلی‌های کنار مبل صورتی استفاده کنید. چرا که رنگ‌های خنثی باعث می‌شوند فضا بزرگتر بنظر برسد.

دکوراسیون کنار مبل صورتی
دکوراسیون کنار مبل صورتی

مبلمان مکمل مبل صورتی

در صورتی که مبلمان ست خریداری کرده باشید، مطمئنا سایر مبلمان با رنگ صورتی مبل سه نفره‌تان مطابقت دارد. اما اگر به دنبال مبلمان مکمل مبل صورتی سه نفره‌تان هستید، انتخاب‌های مختلفی می‌توانید داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید مبل سه ‌نفره‌تان را با دو تا مبل تک نفره سفید رنگ ترکیب کنید.

دکوراسیون با مبل صورتی
استفاده از مبل تک نفره سفید رنگ

همینطور استفاده از مبلمان فلزی، شیشه‌ای یا سنگ مرمر نیز در کنار مبل صورتی رنگ فوق‌العاده است. میز جلو مبلی، میز عسلی، میز کنار مبلی یا میز تلویزیون فلزی یا شیشه‌ای انتخاب‌های خوبی بدین منظور هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای تزئین اطراف میز جلو مبلی خود استفاده کنید.

مبل صورتی با چه فرشی ست میشه ؟

فرش به رنگ سفید

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، رنگ سفید ساده‌ترین انتخاب برای ترکیب با مبل صورتی است. مطمئنا فرش سفید رنگ شما جذابیت مبل‌تان را صدها برابر خواهد کرد و با کاهش تاثیر رنگ صورتی در فضا دکوراسیون متعادلی خواهد ساخت.

فرش به رنگ سفید
فرش به رنگ سفید

فرش سیاه و سفید

اگر بنظرتان فرش سفید ساده فضای کسل‌‎کننده‌ای می‌سازد، می‌توانید فرش سیاه و سفید را جایگزین آن نمایید. الگوی سیاه سفید می‌تواند ظاهری جسورانه و غنی به دکوراسیون‌تان ببخشد و در عین حال مبل صورتی شما را به نقطه کانونی اتاق تبدیل نماید. اگر این ترکیب رنگی را انتخاب ‌کنید، باید توجه کنید که الگوی فرش با سبک دکوراسیون شما متناسب باشد.

فرش سیاه و سفید
فرش سیاه و سفید

فرش صورتی و سفید

استفاده از سایه رنگی صورتی مشابه رنگ مبل می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای فرش‌تان باشد. البته ما به شما استفاده از فرش صورتی ساده را پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که ممکن است فضای خسته‌کننده‌ای ایجاد شود. ترکیب صورتی و رنگ‌های خنثی از جمله سفید یکی از ترکیب‌های موردعلاقه برای فرش می‌باشد که می‌تواند فضای دوست‌داشتنی، هماهنگ و بی عیب و نقصی را بسازد.

فرش صورتی و سفید
فرش صورتی و سفید

فرش رنگارنگ

یکی از مشکلاتی که برخی از خانواده‌ها در مورد مبل صورتی رنگ دارند، این است که فضایی خسته‌کننده ایجاد می‌کند. یکی از بهترین راه‌حل‌های ممکن اضافه کردن رنگ به فضا می‌باشد. شما می‌توانید اینکار را از طریق یک فرش هندسی رنگارنگ انجام دهید. رنگ‌های آبی، زرد، کرمی و خاکستری بهترین ترکیب‌های رنگی بدین منظور هستند.

فرش رنگارنگ
فرش رنگارنگ

فرش به رنگ بژ

ترکیب مبلمان صورتی با رنگ‌های گرم خنثی بهترین راه‌حل برای ایجاد فضایی متعادل است. برای همین است که فرش به رنگ بژ در کنار کاناپه صورتی رنگ عالی عمل می‌کند و مکمل یکدیگر هستند. همینطور فرش به رنگ بژ می‌تواند مبل صورتی شما را در فضا برجسته کرده و آن را به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل نماید.

فرش به رنگ بژ
فرش به رنگ بژ

فرش طوسی و سفید

در سال‌های اخیر رنگ طوسی به ویژگی اصلی آپارتمان‌های معاصر تبدیل شده است و اگر شما نیز علاقه‌مند به این رنگ هستید، می‌توانید فرش طوسی و سفید را برای دکوراسیون با مبل صورتی انتخاب کنید.

فرش طوسی و سفید
فرش طوسی و سفید

فرش قهوه‌ای رنگ

اگر فکر می‌کنید که مبل صورتی حس و حال زنانه به فضا بخشیده است و از این قضیه شاکی هستید، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌ها و عناصر زمینی در اطراف مبل صورتی استفاده کنید. شما می‌توانید اینکار را با فرش قهوه‌ای رنگ انجام دهید. رنگ قهوه‌ای فرش می‌تواند تاثیر رنگ صورتی مبل را در فضای شما کاهش دهد و دکوراسیون شما را متعادل‌تر نماید.

فرش قهوه‌ای رنگ
فرش قهوه‌ای رنگ

ما در این مطلب سعی کردیم تمامی اصول دکوراسیون با مبل صورتی را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال تغییرات اساسی در دکوراسیون‌ منزل‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنم که حتما سری به فروشگاه آنلاین چی بچین بزنید. انواع مبلمان در فروشگاه آنلاین موجود هستند که می‌توانند رنگ و روح تازه‌ای به دکورتان دهند. علاوه بر این ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‌‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان برای هر فضایی استفاده کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Nygard

۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Nygard

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Dallas

۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Clement

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

حالا شما برای ما بنویسید؛ چه ایده‌ی دیگری برای دکوراسیون با مبل صورتی به ذهن‌تان می‌رسد؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *