با مبل بنفش، رنگ سال ۲۰۱۸ را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید

دکوراسیون منزل با مبل بنفش

مثل روال گذشته، امسال نیز کمپانی مشهور و بین‌المللی پنتون رنگ برتر سال ۲۰۱۸ را از چند ماه قبل اعلام کرده است. بنفش! رنگی باشکوه، رمزآلود و فریبنده. اگر شما نیز فردی خوشتیپ، اهل مد و به دنبال تغییر دکوراسیون با توجه به رنگ سال جدید هستید، حتما به دکوراسیون منزل با مبل بنفش نیز فکر کنید. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید دکوراسیون‌تان را با رنگ سال تطبیق دهید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفش
دکوراسیون منزل با مبل بنفش، برای دکوراسیون امسال‌تان رنگ بنفش را انتخاب کنید.

در دنیای مد و دکوراسیون، بنفش رنگی شگفت‌انگیز می‌باشد که به خوبی می‌تواند ظاهر جذاب و فریبنده‌ای را به اتاق‌ نشیمن‌تان اضافه کند. اگر می‌خواهید که اتاق‌تان از لحاظ بصری قوی و خلاقانه بنظر برسد و توجه بیننده را به خود جلب کند، انتخاب مبل بنفش ایده‌ی بی‌نظیری برای این کار می‌باشد. مطمئن باشید که مبل بنفش به نقطه کانونی اتاق‌تان تبدیل خواهد شد. ما در ادامه به به بررسی دقیق‌تر دکوراسیون منزل با مبل بنفش خواهیم پرداخت.

دکوراسیون منزل با مبل بنفش

همه ما می‌دانیم که خاکستری رنگ خنثی است که تقریبا با همه‌ی طیف‌های رنگی به خوبی ترکیب می‌شود. رنگ بنفش نیز به خوبی می‌تواند با رنگ خاکستری ترکیب شده و شما می‌توانید با اطمینان این پالت رنگی را برای اتاق نشیمن خود بکار ببرید. به این ترتیب شما می‌توانید در کنار مبل بنفش خود، برای رنگ دیوارها از خاکستری و تعداد کمی مبلمان چوبی برای ایجاد فضای گرم و راحت‌تر استفاده نمایید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشبه یاد داشته باشید که رنگ بنفش به خوبی می‌تواند با رنگ خاکستری ترکیب شود.

به علاوه سایه‌ی روشن رنگ خاکستری برای دیوار پشتی مبل بنفش به همراه آباژور، می‌تواند حس کلاسیک و مدرنی را با خود برای اتاق‌تان به ارمغان بیاورد.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشکفپوش نامنظم و راه راه این اتاق نشیمن ظاهر جالبی را در کنار مبل بنفش ایجاد کرده است.

واقعا نمی‌توان به یقین گفت که رنگ بنفش دقیقا جزو کدام طیف‌های رنگی گرم یا سرد محسوب می‌شود. این کاملا به سایه رنگی آن بستگی دارد و می‌تواند در هر دو دسته قرار بگیرد. اگر شما می‌خواهید که محیط گرم و صمیمی داشته باشید، می‌توانید یک سری جزئیات کوچک از رنگ‌های قرمز یا نارنجی را برای تاکید بیشتر در اتاق نشیمن‌تان بکار ببرید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفششما می‌توانید در کنار مبل بنفش از رنگ‌های نارنجی یا قرمز نیز استفاده کنید.

شاید بنظرتان بنفش، رنگ مدرنی می‌باشد و به همین خاطر بهتر است که در طراحی داخلی مدرن و سنتی بیشتر به عنوان یک رنگ تاکید بکار برده شود. اما بر عکس این قضیه کاملا صادق است و بنفش این پتانسیل را دارد که ظاهر زیبایی را در دکوراسیون سنتی شما ایجاد نماید و شما نباید از این حیث هیچ نگرانی داشته باشید. دو مبل یا دو کاناپه بنفش می‌تواند عناصر اصلی دکور اتاق نشیمن سنتی شما را تشکیل دهد و همراه با شومینه و لوستری زیبا فضای دوست داشتنی را ایجاد نماید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشدکوراسیون منزل با مبل بنفش : بنفش این پتانسیل را دارد که ظاهر زیبایی را در دکوراسیون سنتی شما ایجاد نماید.

مبل مدل ال با رنگ بنفش تیره، گزینه‌ی منحصربفرد و تکی برای ایجاد فضای دنج و راحت می‌باشد. پارچه مخملی با رنگ بنفش به طرز باورنکردنی ظاهری راحتی را به مبل شما خواهد داد. اگر می‌خواهید که روی رنگ بنفش مبل‌تان تاکید کنید و جلوه‌ی بیشتری به آن دهید، می‌توانید از تابلوهای نقاشی از همین رنگ برای دیوارهای نزدیک به مبل استفاده کنید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشپارچه مخملی با رنگ بنفش به طرز باورنکردنی ظاهری راحتی را به مبل شما خواهد داد.

اگر رنگ‌های روشن مثل بژ را برای دیوارهایتان بکار برده‌اید، بهتر است از طیف‌های رنگی تیره بنفش برای مبل‌تان استفاده کنید. به این ترتیب، مبل تنها عنصر برجسته اتاق‌تان شده و فضای پذیرایی و خوشامدگویی جذابی را برای شما ایجاد خواهد کرد. همینطور در کنار مبل بنفش تیره‌تان بهتر است که از نورپردازی ملایم و وسایل تزئینی خاکستری رنگ بهره ببرید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشاگر رنگ‌های روشن مثل بژ را برای دیوارهایتان بکار برده‌اید، بهتر است از طیف‌های رنگی تیره بنفش برای مبل‌تان استفاده کنید.

اینکه میگوئیم بنفش رنگی سحرآمیز است، کم بیراه نگفته‌ایم. این رنگ به خوبی می‌تواند هم در دکورهای معمولی و هم سلطنتی بکار برده شود و مطمئنا شما از این قابلیت بنفش شگفت‌زده خواهید شد. اگر به دنبال یک دکوراسیون اشرافی هستید، یک مبل بنفش خریداری نمایید. مطمئن باشید که شما با مبل بنفش و شومینه می‌توانید اتاق‌تان را به یک تابلو نقاشی زیبا تبدیل کنید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشبنفش به خوبی می‌تواند در دکورهای معمولی و سلطنتی بکار برده شود.

دکوراسیون منزل با مبل بنفش

مبل بنفش به همراه شومینه، دکوراسیون اشرافی را ایجاد خواهد کرد.

کوسن‌های تزئینی روش فوق‌العاده‌ای برای تغییر ظاهر مبل بنفش‌تان است. به این ترتیب شما علاوه بر ایجاد فضای راحت‌تر، می‌توانید از الگوهای متنوع و رنگ‌های مختلف در کنار مبل استفاده کرده و حتی کنتراست جذابی را با مبل‌ بنفش‌تان ایجاد نمایید.

دکوراسیون منزل با مبل بنفش
دکوراسیون منزل با مبل بنفش

کوسن‌های تزئینی روش فوق‌العاده‌ای برای تغییر ظاهر مبل بنفش‌تان است.

اگر به دنبال ایجاد کنتراستی جالب در محیط نشیمن‌تان هستید، مبل بنفش ساده به همراه دکوراسیون چوبی راه راه، ایده‌ی عالی برای این کار است. در حالت ایده‌آل، بهتر است که بقیه‌ی دکوراسیون اتاق‌تان از رنگ خنثی‌ برخوردار باشد.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشدکوراسیون چوبی راه راه و مبل بنفش کنتراست جذابی را ایجاد خواهند کرد.

یک آباژور ایستاده به رنگ آبی روشن در کنار مبل بنفش می‌تواند اتاق‌تان را عجیب و غریب ولی در عین حال شیک و متفاوت نشان دهد.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشدکوراسیون منزل با مبل بنفش :جزئیات کوچکی از آبی روشن می‌تواند ظاهر جذابی را به مبل‌ بنفش‌تان دهد.

اگر شما می‌خواهید که مبل‌تان کاملا در فضای اتاق برجسته شود، پس بهتر است تنها به رنگ مبل تکیه نکنید. شما می‌توانید برای این کار از شکل‌های منحصربفرد مبل نیز استفاده کنید. این شکل می‌تواند با الگوهای قالیچه یا طراحی هندسی دیوار‌تان هماهنگ باشد تا ظاهر سرگرم‌کننده و بی‌همتایی را به اتاق‌تان بدهد.

دکوراسیون منزل با مبل بنفشرنگ بنفش و شکل منحصربفردی از مبل‌ می‌تواند فضای لوکسی را برای شما ایجاد نماید.

مبلمان سفارشی

متاسفانه گاهی یافتن مبل‌های مدرن با اندازه‌ی دلخواه‌تان در فروشگاه‌های مبلمان سخت می‌شود و همین، انتخاب مبل را دشوار می‌کند. اما خبر خوب این است که امروزه بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که بتوانید دقیقا متناسب با فضای موجود خود، مبل‌تان را سفارش دهید.

استودیو پارچوب در همین راستا، کار را برای شما ساده‌تر کرده و امکان نوینی را برای سفارش مبل دلخواه‌تان فراهم نموده است. در پارچوب شما با انواع سبک و مبلمان آشنا شده و سپس مبل موردنظرتان را در هر طرح و رنگ که مایل باشید می‌توانید سفارش دهید و کار ساخت آن را به پارچوب بسپارید. همینطور شما می‌توانید به سادگی و به صورت آنلاین اقدام به خرید و سفارش مبل نمایید. زمانی که طرحی مورد پسندتان واقع شد و آن را دوست داشتید، می‌توانید آن را با چند کلیک ساده از طریق اینترنت سفارش دهید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر به سایت استودیو پارچوب مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *