بهترین مدل‌های مبل و صندلی‌ دفتر کاری

مبل راحتی دفتر کار

معمولا در دفاتر کاری و اداری پیدا کردن نقطه‌ای که و ساکت و آرام باشد و حریم خصوصی شما در آن حفظ شود، تقریبا غیرممکن است. امروزه مبل‌هایی با همین ویژگی‌ها طراحی شده‌اند که می‌توانند فضای دنج و راحتی را برای شما در محیط کاری‌تان فراهم نمایند. ما در این مطلب مدل‌های متنوعی از مبل راحتی دفتر کار را بررسی می‌کنیم که می‌توانند الهام‌بخش دکوراسیون شما باشند. شما می‌توانید از این سبک‌های مبلمان در اتاق‌های انتظار، پذیرش، کنفراس و تمامی فضاهای کاری‌تان استفاده بکنید.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

قبل از معرفی مدل‎های مبل و صندلی‌‌های دفتری بهتر است کمی در مورد دکوراسیون دفاتر کاری صحبت کنیم. شما باید بدانید که دکوراسیون دفتر کاری روی موفقیت کسب‌وکار شما بسیار تاثیرگذار بوده و می‌تواند به جذب مشتری کمک شایانی بکند. نور طبیعی، گیاهان سبز، پالت رنگی و مبلمان مناسب از مهم‎ترین فاکتورهایی هستند که شما باید به هنگام طراحی داخلی فضای کاری خود آن‎ها را در نظر بگیرید.

امروزه انواع طراحی‌های آگونامیک برای محیط‌های کاری در بازار موجود است که می‌تواند در این راه به شما کمک کند. به طور کلی طراحان داخلی معتقدند که فضای کاری و مبلمان شما باید قابلیت تغییر داشته باشد تا کارکنان شما بتوانند با سلیقه‌ی خود محیط دوربرشان را بچینند. این احساس مالکیت می‌تواند باعث افزایش خلاقیت و بازده کاری اعضای تیم‌تان شده و آن‌ها به کارشان علاقه‌کند نماید.

سعی کنید اطلاعات کافی را در مورد طراحی داخلی اداری کسب کنید تا بتوانید با اطمینان کافی دکوراسیون‌تان را بچینید. همینطور شما می‌توانید از طراحی‎های داخلی استارتاپ‌های بزرگی همچون فیس‌بوک، گوگل و اینستاگرام الهام بگیرید و دکورتان را تزئین نمایید. ما قبلا در مطلبی جداگانه نگاهی به طراحی داخلی بزرگترین استارتاپ‎های دنیا انداخته‌ایم و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را مطالعه نمایید.

Chill-Out High

این مبلمان مدولار با پشتی بلند خود می‌تواند در شکل‌های متنوعی و بر اساس طراحی داخلی فضا ترکیب شود. این مجموعه توسط آقای گوردون گویومیر طراح ایتالیایی در سال ۲۰۱۶ برای فضاهای کاری طراحی شده است و شامل ماژول‌های مختلفی است. شما می‌توانید این مجموعه را به راحتی با میزهایی در شکل و اندازه‎های متنوع، عثمانی و میزعسلی ترکیب کنید. شما می‌توانید با کمک این مبلمان ظاهر پیچیده و جذابی را به دکوراسیون دفتر کاری ‎تان اضافه کنید و حس خوشایندی را به کارکنان‌تان منتقل نمایید.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

EarChair

این صندلی با پشتی بلند و ظاهر جذاب خود برای فضاهای کاری طراحی شده است. شکل غیرمعمول و اندازه‎ی بزرگ این صندلی می‎تواند ظاهر جالبی به دکوراسیون دفتر کاری شما دهد. البته شما می‎توانید این صندلی را در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ و در رنگ و طرح‎های متنوع سفارش دهید تا بتوانید آن را با دکوراسیون‌تان مطابقت دهید. مجموعه‎ی دو یا چهارتایی از این صندلی‎ها می‌تواند محیط صمیمی را برای گپ‌ و گفتگوهای شما فراهم نماید.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

Basket

Basket یک مجموعه مبلمان مدولار شامل مبل و میز عثمانی می‌باشد که بخاطر دسته و پشتی‌های بلندش از سایر سبک‎های مبلمان متمایز گشته است. این دسته‎های بلند می‌توانند فضای خصوصی را برای هر فرد تعریف کند. این مدل مبل برای طراحی داخلی اداری پلان باز، لابی و اتاق‌های انتظار بسیار مناسب می‌باشد. شما می‌توانید این مجموعه را در رنگ‎های پرچنب‌وجوش سفارش دهید و فضای چشم‌نوازی را در دکوراسیون‌تان ایجاد کنید.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

Knightsbridge

مبل Knightsbridge با شکل منحنی خود برای گوشه‎های دفاتر کاری بسیار مناسب می‎باشد. این مبل از سه ماژول جدا از هم ساخته شده است اما شما می‌توانید قطعات بیشتری از آن را سفارش دهید. این مجموعه برای فضاهای کاری، سالن‎های اداری یا حتی دکوراسیون خانه نیز می‌تواند بکار برده شود. با اینکه این مدل مبل برخلاف مبل‎ و صندلی‎های قبلی حریم خصوصی را برای شما تعریف نمی‌کند، اما می‌تواند فضای صمیمی و راحتی را برای شما بسازد.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

Screen Solutions

اگر به دنبال طراحی جالب و بسیار کاربردی مبلمان برای دفتر کاری‎ شما هستید، ما این مجموعه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اطاقک‌ها می‎توانند به عنوان ایستگاه‎های کاری خصوصی یا برای جلسات دوستانه بکار برده شوند. ارتفاع این مبل‎ها قابل تنظیم بوده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‎ی خود آن‌ها را تغییر دهید. روش‌های زیادی برای چیدمان متفاوت این مجموعه مبلمان وجود دارد که می‌توانند برای فضای کاری شما بسیار مفید باشند.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

مبل راحتی دفتر کار: Norton Wing Sofa

مبل نورتون که توسط جیمز هریسون طراحی شده است، می‌تواند به نقطه کانونی اتاق شما تبدیل شود. این مبل ترکیب بی‌نقصی از طراحی سنتی و مدرن می‌باشد و می‎تواند برای تمامی سبک‎های دکوراسیون داخلی بکار برده شود. مطمئنا این مدل مبل هیچ گاه از مد نمی‌افتد و می‌تواند برای هر فضایی از جمله دفتر کاری، کتابخانه، اتاق نشیمن و لابی هتل‎ها مورد استفاده قرار بگیرد. همینطور این مبل برای اتاق ‌های مدیران بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند فضای صمیمی را برای جلسات‌ با کارمندان‌تان فراهم نماید.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

Beatnik

اگر شما به دنبال صندلی با طراحی منحصربفرد هستید،  این مدل صندلی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. Beatnik تنها یک صندلی نیست و می‌تواند به ایستگاه موسیقی تبدیل شود. شما می‌توانید با کمک بلوتوث، گوشی هوشمند خود را به آن متصل کرده و موسیقی موردعلاقه‌تان را پخش کنید. این قطعه بسیار جالب، طراحی خاص خود را دارد و به راحتی می‌تواند به نقطه کانونی اتاق شما تبدیل شود. شکل هندسی خاص و رنگ‌های جذاب بکار برده شده در این صندلی، دکور متمایز و مدرنی را برای دفترتان به ارمغان آورده و ظاهر جذابی را به دکوراسیون داخلی‌ دفترتان اضافه خواهد کرد. این مدل مبل یکی از بهترین ایده‌های این لیست برای طراحی دفاتر کاری‌تان است.

مبل راحتی دفتر کار
مبل راحتی دفتر کار

ما در این مطلب سعی کردیم مدل‌های خلاقانه مبلمان اداری را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن و جذاب را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبلمان در دفترتان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای دنج و راحتی را به خانه‎ی شما آورده و محیط جذابی را بسازند.

ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این مدل‌های مبلمان‌ را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در دفتر کاری‌تان قرار دهید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *