همه آنچه که به هنگام خرید مبل گرد راحتی باید بدانید!

مبل گرد راحتی

معمولا مبل راحتی نقطه کانونی هر اتاق نشیمنی می‌باشد و بنابراین ما باید به هنگام انتخاب مدل مناسب توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم. تنوع شکل، متریال، اندازه و رنگ باعث می‎‌شود که طراحی‌ها و سبک‌‎های متفاوتی از مبل در بازار موجود باشد که همین انتخاب از بین آن‎ها را تا حدودی دشوار می‌کند. مبل گرد راحتی یکی از ترندهای محبوب طراحی داخلی است که باید در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید.

مبل گرد راحتی
مبل منحنی

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست Norfolk

۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست راحتی Fritha

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Landau

۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مبلمان منحنی و گرد از قرن نوزدهم در دکوراسیون خانه‌ها حضور داشته و موردعلاقه مردم بوده‌اند. با اینکه بیش از یک قرن از حضور آن‌ها در دکوراسیون خانه‌ها می‌گذرد اما هنوز هم زیبایی و ظرافت خود را حفظ کرده و همچنین جایگاه خاصی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارند. پشتی گرد و خطوط و منحنی‌های نرم آن راحتی مبل را فراهم کرده و شاید دلیل اصلی که مبلمان گرد هنوز محبوب است و منسوخ نشده‌، همین باشد.

مبل منحنی
مبل منحنی

از طرف دیگر واقعیت این است که بسیاری از مردم خطوط نرم را به طراحی‌های زاویه‌دار ترجیح می‌دهند و در نتیجه مبل گرد، راحتی بیشتری را نسبت به مبل مستطیلی شکل برای آن‌ها به ارمغان می‎‌آورد. بنابراین اگر به دنبال فضای دراماتیکی برای اتاق نشیمن‌تان هستید، این شکل از مبلمان ایده‌ی فوق‌العاده‌ای برای شما می‌باشد. این سبک مبلمان با توجه به شکل منحصربفرد خود می‌تواند در فضای اتاق شما برجسته شده و تمامی نگاه‌‎ها را به خود جلب کند. شما می‌توانید از مبل‌های گرد به شکل‌های متفاوتی در اتاق نشیمن‌تان استفاده کنید.

مبل ال منحنی

مبلمان منحنی که به عنوان یکی از ترندهای برتر طراحی داخلی معرفی شده است، می‌تواند یکی از بهترین‌ انتخاب‌های شما برای اعمال تغییرات در دکوراسیون‌تان نیز باشد. این نوع از مبل با نام مبل هلالی شکل یا مبل گفتگو نیز شناخته می‌شود و باید بدانید که این‌ها همه اصطلاحات یکسانی هستند. اگر شما نیز قصد خرید مبل گرد و منحنی شکل را دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید. قرار است در مورد نحوه دکوراسیون منزل با این نوع از مبلمان و اندازه‌گیری آن‌ها بیشتر صحبت کنیم.

به این نکته نیز اشاره کنیم امکان ساخت انواع مبل گرد در مجموعه‌ی چی بچین وجود دارد. بدین منظور کافیست عکس مبل مورد علاقه‌تان را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنید و اطلاعات تکمیلی‌تر را از طریق کارشناسان ما دریافت نمایید. همینطور پیشنهاد می‌کنم که سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید و از جدیدترین مدل‌های مبل راحتی دیدن فرمایید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال جدید Newport

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی لوکا

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نحوه دکوراسیون با مبل گرد راحتی

از بین تمامی معیارهایی که برای انتخاب مبل وجود دارند، رنگ ساده‌ترین آن‎ها است و شما باید به دنبال مبلی باشید که بتوانید آن را با دکوراسیون اتاق نشیمن‌تان مطابقت دهید. متریال مبل نیز به سلیقه‌‎ی خودتان بستگی دارد. اما در مورد اندازه و شکل مبل، شما باید فضای زندگی و معماری خانه‌تان را در نظر بگیرید. مبل گرد راحتی یکی از سبک‌های محبوب و دوست‌داشتنی می‌باشد که شما باید دکوراسیون مناسب با آن را پیدا کنید. با همه‌ی زیبایی که مبلمان منحنی دارند، اما متاسفانه خطوط غیرمتعارف آن‌ها مخصوص در اتاق‌های نشیمن سنتی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. شکل منحنی مانند آن‌ها در اتاق نشیمن شما را مجبور خواهد کرد تا کمی خلاقانه‌تر بیندیشید.

اگر می‌خواهید اتاق نشیمن خود را با مبل منحنی تزئین کنید،  حتما به نکات زیر توجه کنید:

۱) مبل منحنی چیزی فراتر از یک مبل است و شما باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشید. اول اینکه پیشنهاد می‎‌کنیم مبل منحنی خود را کمی دورتر از دیوارها بچینید. قرار دادن آن‌ها در وسط اتاق ایده‌ی بسیار خوبی است و پشتی خمیده‌ی آن کاملا در معرض نمایش عموم قرار می‎‌گیرد.

مبل راحتی منحنی
مبل راحتی منحنی

۲) مطمئنا مبلمان گرد بهترین انتخاب برای اتاق‌های نشیمن با دیوارهای گرد می‌باشد. همانطور که در اتاق زیر می‌بینید مبل گرد با اندازه‎‌‌ی بزرگ خود توانسته فضای نشیمن وسیعی را ایجاد کند. انتخاب رنگ بژ برای مبل، ظاهر جذاب و منحصربفردی را به آن داده و میزهای قهوه‌خوری در وسط اتاق نیز به خوبی توانسته آن را تکمیل نماید.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۳) اگر قرار است فقط از یک مبل منحنی استفاده کنید، بهتر است که آن را روبروی شومینه یا تلویزیون قرار دهید و سپس یک جفت صندلی یا مبل تک را در دو طرف مبل منحنی قرار دهید تا دکورسیون کاملی داشته باشید.

مبلمان گرد
مبلمان گرد

۴) شما می‌توانید با کمک مبل گرد طراحی پلان باز خانه‌تان را پارتیشن بندی کنید و فضاهای مجزایی تعریف نمایید. قرارگیری این مبل گرد در مقابل شومینه، فضای نشیمن دنج و راحتی را برای روزها سرد زمستانی ایجاد کرده است.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۵) اگر فضای اتاق شما این امکان را می‌دهد که از دو مبل منحنی استفاده کنید، می‌توانید آن‌ها را روبروی هم در وسط اتاق قرار دهید. مطمئنا این ایده نیز بسیار منحصربفرد و جذاب خواهد بود.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۶) اتاق نشیمن زیر نشان می‎‌دهد که شما می‌توانید از مبل گرد در اتاق‌های مربعی و مستطیلی شکل استفاده کنید و فضای دنج و راحتی را برای خودتان بسازید.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۷) با اینکه مبلمان گرد فضای نسبتا زیادی را اشغال می‌کند، اما با این حال شما می‌توانید از آن در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. استفاده از مبل گرد در اتاق نشیمن زیر فضایی راحتی را برای گپ و گفتگوی اعضای خانواده فراهم کرده است.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۸) اندازه‌‎های متنوعی از مبلمان گرد موجود است و شما می‌توانید برحسب فضا و دکوراسیون خود آن را از مجموعه چی بچین سفارش دهید. ترکیب مبل گرد و صندلی‌ در اتاق زیر ایده‌‎‍ی دوست‌داشتنی دیگری می‌باشد.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۹) ‌برای فضاهای بزرگ شما می‌توانید از رنگ‏‌های بولد و جسورانه مبلمان گرد استفاده کنید. فقط پیشنهاد می‌کنیم که برای باقی دکوراسیون خود از رنگ‎‌های خنثی و زمینی کمک بگیرید.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۰) مبلمان گرد می‌تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون خانه‎‌های کلاسیک باشد. شما می‌توانید از الگوهای پیچیده برای پارچه مبلی خود استفاده کنید و فضای جذاب و مسحورکننده‌ای را بسازید.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۱) مبلمان گرد این امکان را به شما می‌دهد که انواع رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و اتاق نشیمن‌تان را به فضای سرگرم‌کننده‌ای تبدیل نمایید. اتاق نشیمن زیر می‌تواند نمونه‏‌ی خوبی برای آن باشد.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۲) شما می‌توانید از دو مبل گرد برای اتاق نشیمن‌تان استفاده کنید و فضای متقارنی را بسازید. شکل منحنی مبلمان اتاق نشیمن زیر بسیار دوست‌داشتنی بوده و ترکیب رنگی آن واقعا فوق‌العاده می‌باشد.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۳) برای اتاق‌های نشیمن کوچک انتخاب دو مبل گرد زیاد منطقی نیست. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از ترکیب مبل گرد با مبل‎‌های زاویه‌دار یا صندلی‌هایی با سایز کوچک برای این فضاها استفاده کنید.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۴) اتاق نشیمن زیر ایده‌‎ی بسیار خوبی برای چیدمان مبلمان گرد می‌باشد. پارچه مخملی مبل ظاهر لوکس و اشرافی به مبل داده و آن را برای سبک‌های دکوراسیون کلاسیک و فرانسوی بسیار مناسب نموده است.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۵) چیدمان زیر ایده‌‎ی جذاب دیگری برای اتاق‎‌های نشیمن کوچک می‌باشد. استفاده از دو صندلی در دو طرف شومینه و مبل گرد در گوشه‎‌ی اتاق به خوبی توانسته فضای اتاق را پر کند. رنگ‌های خنثی انتخاب معقولی برای این اتاق نشیمن می‌باشند و باعث شده است که فضای بزرگتر از اندازه‌ی واقعی آن بنظر برسد.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۶) اگر به دنبال مبل گرد مدرن‌تری برای دکوراسیون‌تان هستید، اتاق نشیمن زیر می‌تواند الهام‌بخش فضای شما باشد. قرار دادن صندلی‎‌های تکی در اطراف این میز قهوه‌خوری حس خلاقانه و خوبی را به این فضای نشیمن دایره‌ای داده است.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

۱۷) اگر به دنبال گوشه‌‎ای دنج و راحت برای مطالعه‌‎ی کتاب هستید، مبل گرد می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. سعی کنید از طراحی منحصربفرد و شیکی بدین منظور استفاده کنید.

مبل گرد راحتی
مبل گرد راحتی

و به عنوان نکته‌ی آخر برای دکوراسیون با این نوع مبل حتما شکل منحنی را در بخش‌های دیگر از دکورسیون‌تان تکرار کنید. برای مثال استفاده از میز جلو مبلی چهارگوش ایده‌ی خوبی در کنار مبل منحنی نیست و بدین منظور بهتر است از میزهای بیضی یا گرد استفاده کنید.

چگونه فضای خود را برای قرارگیری مبل منحنی شکل اندازه بگیریم؟

همیشه قبل از خرید به اندازه‌ی استاندارد مبل‌تان توجه کنید و آن را با توجه به فضای موجودتان بسنجید. شاید زمانی که به مبل منحنی شکل نگاه می‌کنید، گمان کنید که کوچکتر از مبل‌های معمولی هستند، اما در واقع عرض آن‌ها به دلیل خمیدگی بزرگتر نیز است. به هنگام اندازه‌گیری فضای خود برای مبل منحنی اندازه‌ها را بر روی کفپوش خانه‌تان علامت‌گذاری کنید و از طریق آن انداز‌ه‌ی مبل را با فضای منزل‌تان بسنجید. در این باره می‌توانید با کارشناسان مجرب چی بچین نیز هم صحبت شوید تا بیشتر شما را راهنمایی کنند. پیشنهاد می‌کنم در مورد شرایط حمل و نقل مبلمان نیز مطالعه کنید تا به هنگام تحویل مبل به مشکل برنخورید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره Catalan

۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Andes

۳۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Dresden

۴۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب سعی کردیم مدل‌های خلاقانه مبلمان گرد را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سایر مدل‌های مدرن و جذاب را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبلمان در اتاق نشیمن‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای دنج و راحتی را به خانه‎‌ی شما آورده و محیط جذابی را بسازند.

ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎‌ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این مدل‌های مبل گرد راحتی را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در اتاق نشیمن‌تان قرار دهید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *