جدیدترین رنگ مبل ها کدامند؟ یک خبر خوب هم برایتان داریم!

جدیدترین رنگ مبل

بهترین و در عین حال بدترین چیز در مورد مبل این است که مقدار زیادی از فضای بصری اتاق نشیمن را اشغال می‌کند. در نتیجه هر طرح، رنگ و متریالی که برای آن انتخاب می‌کنید، بخش بزرگی از حس و حال دکوراسیون شما را رقم خواهد زد. مخصوصا رنگ مبل که بر فضای کلی اتاق بسیار تاثیرگذار است و به همین خاطر انتخاب رنگ مناسب برای آن چالش بزرگی محسوب می‌شود.  انتخاب جدیدترین رنگ مبل قضیه‌ی ساده‌ای نیست چرا که باید جنبه‌های مختلفی را در نظر بگیرید. رنگ مبل شما باید این پتانسیل را داشته باشد که با سبک کلی دکوراسیون‌تان ادغام شود و با فضای کلی خانه‌تان مطابقت داشته باشد.

همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که بسیاری از ما ساده‌ترین، ملایم‌ترین و بی‌خطرترین رنگ را برای مبل‌مان انتخاب کنیم تا زیاد در دکورمان به چشم نیاید. اما باید بگوییم که شما مجبور نیستید که همیشه از رنگ‌های کلیشه‌ای به عنوان رنگ مبل‌تان استفاده کنید. برعکس ما در چی بچین معتقدیم که شما باید رنگ مبلمانی را انتخاب کنید که احساس خوبی نسبت به فضای زندگی‌تان به شما دهد. اما با این حال شما نباید اصول اولیه طراحی داخلی خانه را نادیده بگیرید چرا که هر اشتباه کوچکی در طراحی منزل می‌تواند فضای ناهماهنگی را برای شما رقم زده و شما را از فضای اصولی و زیبا دور کند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل ریچی Ricci

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Urban

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ما در زیر جدیدترین رنگ مبل را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانند ظاهر متفاوت‌تری نسبت به یک دکوراسیون معمولی برای شما رقم بزنند. اگر امکان خرید مبل جدید برای شما وجود ندارد، پیشنهاد ما این است که روکش مبل‌تان را تعویض کنید. این روشی ساده و ارزان است که به کمک آن می‌توانید روح و رنگ تازه‌ای به دکوراسیون‌تان ببخشید. همچنین راه‌حل ایده‌آل برای نونوار کردن مبل‌های دست دوم می‌باشد. اگر قبل از تعویض روکش خود به دنبال الهام گرفتن برای رنگ پارچه مبلی‌تان  هستید، پیشنهاد می‌کنم که از فروشگاه آنلاین چی بچین دیدن کنید.

جدیدترین رنگ مبل راحتی
برای مشاهده حدیدترین مدل‌های مبل به فروشگاه آنلاین چی بچین مراجعه کنید.

امکان خرید انواع مبل در هر طرح و رنگ پارچه مبلی در فروشگاه آنلاین چی بچین برای شما فراهم شده است. در این فروشگاه انواع جدیدترین مدل‌های مبل‌ راحتی را خواهید دید که در هر طرح و رنگ پارچه مبلی قابل سفارش هستند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و برآورد هزینه با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۷۴۸۲ تماس بگیرید یا از طریق واتس آپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. علاوه بر این امکان تعویض روکش پارچه مبل شما در چی بچین نیز وجود دارد.

اما خبر خوب:

چی بچین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل، با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند. شما می‌توانید هر مدل مبلی را با هر طیف رنگی از چی بچین سفارش دهید.

به یاد داشته باشید که هزینه‌ی مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان می‌باشد و از این بابت هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. پس با خیال راحت گوشی تلفن خود را بردارید و با ما در ارتباط باشید. تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه‌ی خدمات بهتر از دغدغه و مشکلات شما بکاهیم.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جدیدترین رنگ مبل ها کدامند؟

ماهانه هزاران نفر مثل خود شما به گوگل مراجعه می‌کنند و عبارت بهترین رنگ مبل را جستجو می‌نمایند. طبق تجزیه و تحلیل حجم جستجوی جهانی گوگل از ژانویه ۲۰۲۱ تا آگوست ۲۰۲۱ که توسط سایت Homedit انجام شده، لیستی از محبوب‌ترین رنگ‌های مبل تهیه شده است. احتمالا برای شما نیز جالب باشد که بدانید مردم بیشتر چه رنگ‌هایی از مبل را جستجو می‌کنند. طبق نتایج این تحلیل “رنگ طوسی” بیشتر جستجو را در بین مردم داشته است. البته هیچ جای تعجبی نیست چرا که رنگ طوسی با هر ترکیب رنگی به خوبی می‌تواند خود را مطابقت دهد و انتخاب خوبی به عنوان رنگ مبل است. رنگ صورتی در رده‌ی بعدی قرار دارد. در زیر رنگ‌های محبوب مبل را که بر اساس حجم جستجوی ماهانه رتبه‌بندی شده‌اند، می‌توانید ببینید:

نام رنگ

تعداد جستجو

طوسی

۶۷,۹۷۱

صورتی

۳۷۰۰۰

آبی

۳۱,۵۸۶

سفید

۳۰۴۰۰

سبز

۲۹,۲۴۳

مشکی

۲۴,۰۲۹

بژ

۱۸۹۷۱

قرمز

۱۳,۵۵۷

زرد

۱۳۵۴۳

اگر شما ایده‌ای برای انتخاب رنگ مبل‌تان ندارید، پیشنهاد می‌کنم که ادامه‌ی مطلب را مطالعه کنید. ما در زیر ایده‌هایی را به عنوان جدیدترین رنگ مبل به شما پیشنهاد داده‌ایم.

آبی روشن و سبز-آبی

آبی روشن در کنار سبز-آبی یکی از ترکیب‌های رنگی جذاب برای دکوراسیون منزل است. شما به راحتی و بدون دردسر می‌توانید این دو رنگ را به عنوان رنگ مبلمان‌تان بکار برید و فضای چشم‌نوازی بسازید. نمونه‌ای از این ترکیب رنگی را می‌توانید در دکوراسیون زیر ببینید. همانطور که مشاهده می‌کنید از رنگ آبی ملایمی به عنوان رنگ مبل تک نفره استفاده شده است. از آنجایی که رنگ آبی تونالیته رنگی ملایمی دارد، به خوبی با دیگر وسایل خونه مثل میز جلو مبلی شیشه‌ای یا پرده ترکیب شده است.

جدیدترین رنگ مبل
آبی روشن و سبز-آبی

سفید و قهوه‌ای تیره

ترکیب رنگ‌های سفید و قهوه‌ای تیره یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما به عنوان جدیدترین رنگ مبلمان می‌باشد. در حالی که هر دو رنگ کلیشه‌ای هستند و سال‌های سال است که حضور جدی در دکوراسیون دارند، اما در ترکیب با هم شکل و ظاهر جدیدتری می‌گیرند. عکس دکوراسیون زیر اثباتی بر این ادعای ماست.

جدیدترین رنگ مبل راحتی
سفید و قهوه‌ای تیره
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی فرانس

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره لوکا

۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن پورتر

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آبی تیره و خاکستری

آبی تیره و خاکستری را می‌تواند ترکیب جدیدی دانست که می‌تواند به هر فضای داخلی عمق ببخشد. نگاهی به دکوراسیون زیر بیندازید تا شما نیز محو زیبایی این ترکیب رنگی شود. همانطور که مشاهده می‌کنید در این فضا از رنگ‌های روشن برای کفپوش و دیوارها استفاده شده است تا رنگ تیره مبل‌ها بر فضا غالب نشود. برای جذابیت بصری بیشتر فضا نیز از رنگ‌ قرمز در نقاط مختلف اتاق از جمله کوسن‌ها استفاده شده است.

جدیدترین رنگ مبل راحتی
آبی تیره و خاکستری

آبی و زرد خردلی

هر دو رنگ آبی و زرد خردلی جزو جدیدترین رنگ مبل ها محسوب می‌شوند اما آیا تا به حال به ترکیب آن‌ها با هم فکر کرده‌اید؟ بدون شک ترکیب این دو رنگ با هم انتخاب جسورانه‌ای است اما در عین حال مطمئن باشید که ظرافت دکوراسیون شما حفظ خواهد شد. نمونه‌ای از دکوراسیون مبلمان آبی و زرد خردلی را می‌توانید در زیر ببینید. در این دکوراسیون برای انسجام بیشتر فضا از کوسن‌های به رنگ زرد خردلی بر روی مبل ال شکل استفاده شده است.

جدیدترین رنگ مبل
آبی و زرد
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Andes

۳۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Andes

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک آنتونیو

۶۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل آنتونیو

۹۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبز و خاکستری زغالی

قبل از هر چیزی بیایید نگاهی به دکوراسیون زیر بیندازیم. احتمالا شما نیز مثل من از رقص رنگ‌ها در این اتاق شگفت‌زده شده‌اید. صندلی سبز رنگ با کاناپه خاکستری زغالی فضای داخلی با طراوت را ساخته است. در طرف دیگر برای اینکه رنگ تیره مبل و صندلی بر فضا غالب نشود، از رنگ سفید برای دیوارها و دیگر اثاثیه استفاده شده است.

جدیدترین رنگ مبلمان راحتی
سبز و خاکستری زغالی

آبی و لیمویی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، رنگ آبی مخصوصا تونالیته رنگی تیره آن مثل آبی نفتی به عنوان یکی از جدیدترین رنگ مبل ها مطرح است. در طرف دیگر رنگ لیمویی نیز انتخاب متفاوت‌تری به عنوان رنگ مبل است. ترکیب این دو رنگ برای چیدمان مبلمان در خانه پیشنهاد می‌شود. مثلا در دکوراسیون زیر ترکیب رنگ‌های آبی و لیمویی با الگوهای جذاب، توجه هر کسی را می‌تواند برای مدت طولانی به خود جلب کند.

جدیدترین رنگ مبلمان راحتی
آبی و لیمویی

آبی و رنگ قهوه‌ای موکا

رنگ قهوه‌ای موکا یکی دیگر از جدیدترین رنگ مبل ها می‌باشد که می‌تواند ظرافت و زیبایی را خود به ارمغان آورد. مثلا در دکوراسیون زیر رنگ قهوه‌ای موکا به عنوان رنگ کاناپه بکار برده شده و حال و هوای ظریفی در این اتاق نشیمن ایجاد کرده است. در طرف دیگر دو صندلی به رنگ آبی نیز به اتاق نشیمن اضافه شده است تا فضا خیلی تک رنگ به نظر نرسد.

جدیدترین رنگ مبل راحتی
آبی و رنگ قهوه‌ای موکا

ما در این مطلب سعی کردیم جدیدترین رنگ مبل ها را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سایر رنگ‌های مدرن و جذاب را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید مبل راحتی در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبلمان در اتاق نشیمن‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای دنج و راحتی را به خانه‎‌ی شما آورده و محیط جذابی را بسازند.

ناموجود
۳۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چهار نفره دیوان

۴۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان

ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎‌ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما چه رنگ دیگری را پیشنهاد می‌کنید؟ کدام یکی از این جدیدترین رنگ مبل ها را پسندیدید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه برای “جدیدترین رنگ مبل ها کدامند؟ یک خبر خوب هم برایتان داریم!

  1. فروش فوری سیم کارت گفته:

    مبلای طرح دار بهتره همه اش طرح دار باشه یا فقط یکی از مبلا مثلا مبل ۳ نفره ساده و یه نفره ها طرحدار ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *