۸ ایده‌ی الهام‌بخش برای دکوراسیون منزل عروس

دکوراسیون آپارتمان کوچک ایرانی

روزهای اول زندگی مشترک زوج‌های جوان، همیشه با شور و اشتیاق فراوانی همراه است. به طوری شما می‌توانید این اشتیاق و تازگی را در چیدمان و دکوراسیون منزل عروس به خوبی مشاهده کنید. ما در این مطلب ایده‌هایی را برای دکوراسیون منزل تازه‌ عروس و دامادها ارائه می‌دهیم تا زوج‌های جوان با الهام از آن‌ها بتوانند طراحی جذابی را برای خانه‌شان ایجاد کنند. ادامه مطلب را از دست ندهید.

ناموجود
۳۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چهار نفره دیوان

۴۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان

بیشتر مواقع زمانیکه شروع به چیدمان و دکوراسیون خانه می‌کنیم، تازه متوجه می‌شویم که اینکار چقدر می‌تواند سخت و مشکل ساز باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در چنین مواقعی ابتدا در مورد اصول و قوانین طراحی داخلی و دکوراسیون مطالعه‌ای داشته باشید تا در هنگام ترکیب الگوها، رنگ‌ها و عناصر مختلف اتاق سردرگم نشوید. سپس به دنبال سبک دکوراسیونی باشید که بتوانید با الهام از آن دکورتان را بچینید. ما قبلا در مطلبی جداگانه به طور مفصل در مورد چیدمان منزل عروس ایرانی (جهت مطالعه کلیک کنید) صحبت کرده‌ایم و نحوه شروع چیدمان خانه‌ی تازه را توضیح داده‌ایم. پس از آن می‌توانید از این مطلب برای ایده‌پردازی برای دکوراسیون‌تان استفاده کنید.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد دکوراسیون منزل عروس صحبت کنیم، به این نکته نیز اشاره کنیم که در فروشگاه اینترنتی چی بچین امکان خرید انواع مبلمان وجود دارد. شما می‌توانید هر مدل مبلمان را در هر طرح و رنگی از چی بچین سفارش دهید. چنان‌چه مدل موردنظر خود را در میان مبلمان فروشگاه نیافتید، کافیست تصویر مبلمان دلخواه‌تان را برای کارشناسان ما از طریق واتساپ ارسال کنید تا کارشناسان ما امکان ساخت آن را بررسی کنند.

ناموجود

استودیو پارچوب

تخت خواب مدل Ophelia

۳۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Haven

۶۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

نیمکت مبلی Andes

۱۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ایده‌هایی برای دکوراسیون منزل عروس

دیوار آجری در اتاق نشیمن

همه‌ی ما دیوارهای آجری را دوست داریم. چرا که آن‌ها یادآور معماری سنتی و خانه‌های قدیمی هستند. دیوار آجری در دکوراسیون منزل، ایده‌ی جالبی است که می‌تواند اصالت و فرهنگ ایرانی را با خود به خانه‌ شما بیاورد. این دیوار که کاملا در تضاد با دیوارهای خانه‌های معاصر است، جذابیت خاصی را به فضای زندگی شما اضافه می‌کند. بافت و ظاهر کلی آن‌ها درست مثل چوب احساس گرمی و صمیمت خاصی را برای اتاق به ارمغان می‌آورند. دیوار آجری روش فوق‌العاده برای ایجاد دیوار تاکید بدون استفاده از هیچ رنگی می‌باشد.

دیوار آجری در اتاق نشیمن
ایده‌ی ۱: دیوار آجری در اتاق نشیمن

شما می‌توانید این دیوار آجری را به نقطه کانونی اتاق نشیمن‌تان تبدیل کنید. مثلا با قرار دادن تلویزیون در آن، این دیوار آجری در معرض دید قرار گرفته و همیشه نگاه‌ها به آن سمت است. به همین دلیل می‌تواند پس‌زمینه‌ی عالی برای تلویزیون و ایجاد کنتراست در فضای اتاق باشد.

دکوراسیون منزل عروس
ایده‌ی ۱: دیوار آجری در اتاق نشیمن

شومینه

وسایل گرمایشی از قدیم‌الایام در خانه‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. کرسی و بخاری‌های هیزمی همیشه فضای گرمی را برای دورهمی‌های خانوادگی‌ در شب‌های سرد زمستانی ایجاد می‌کردند و باعث می‌شدند که شما بتوانید طعم واقعی گرم شدن را در کنار خانواده بچشید. امروزه دیگر از این وسایل با اصالت و دوست‌داشتنی خبری نیست. شومینه می‌تواند بهترین جایگزین برای کرسی در اتاق نشیمن‌های معاصر باشد و ایده‌ی عالی برای دکوراسیون منزل عروس است.

شومینه در دکوراسیون منزل تازه عروس
دکوراسیون منزل عروس

همه بدون استثنا حضور شومینه در خانه‌هایشان را دوست دارند. شومینه‎های مدرن امروزی بسیار متفاوت‌تر از شومینه‌های سنتی هستند. آن‎ها دیگر از مکانیسم و سیستم مشابهی سنتی برخوردار نیستند و در دو نوع گازی و برقی بیشتر بکار برده می‌شوند. طراحی‌های بسیار متفاوتی از شومینه‌ها موجود است که آن را برای تمامی خانه‌های معاصر مناسب کرده است.

اتاق نشیمن سیاه و سفید

ترکیب رنگی سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی و تضاد بین آن‌ها بسیار زیبا و جالب است. این کنتراست در بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی مثل دکور اسکاندیناوی و معاصر زیاد دیده می‌شود. با این حال شما باید در مورد نحوه‌ی استفاده از این دو رنگ کاملا آگاهانه عمل کنید تا ترکیب شما منجر به فضای ناخوشایندی نشود. به هنگام انتخاب طراحی داخلی سیاه و سفید، اغلب رنگ سومی نیز تعریف می‌شود. این رنگ به عنوان رنگ تاکید در پالت رنگی دکوراسیون شما بکار برده می‌شود و برای ایجاد نقاط کانونی و کنتراست بسیار فوق‌العاده عمل می‌کند. مثلا در اتاق نشیمن زیر، سایه‌ی ملایمی از زرد به عنوان رنگ تاکید انتخاب شده است.

اتاق نشیمن سیاه و سفید
دکوراسیون منزل عروس
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال پایه دار Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم مدل Haven

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

طراحی مینیمال

اگر به دنبال اتاق نشیمن مدرن و ساده‎ای هستید، بهتر است به سمت سبک مینیمال برای دکوراسیون‌‌تان بروید. مبلمان مینیمال دارای خطوط صاف بدون هیچ جزئیات یا تزئینات اضافی می‌باشد. در این سبک طراحی، تمرکز اصلی روی عملکرد مبلمان است و به این ترتیب مبلمان شما با کمترین اشغال جا، باید بتواند فضای روشن و باز را ایجاد نماید. پالت رنگی در این سبک دکوراسیون بر اساس رنگ‌های گرم و ملایم مثل قهوه‌ای و بژ است. علاوه بر این نور در طراحی مینیمال از اهمیت بالایی برخورد است و به همین خاطر بیشتر خانه‌های مدرن مینیمال دارای پنجره‌‌های بزرگی هستند که اجازه می‌دهند مقدار زیادی نور طبیعی در اتاق جریان داشته باشد.

طراحی مینیمال
دکوراسیون منزل عروس

ما قبلا در مورد طراحی مینیمال و ویژگی‌های آن صحبت‌ کرده‌ایم و شما می‌توانید جزئیات بیشتر را در آن مطلب بیابید.

اتاق نشیمن خاکستری رنگ

انتخاب پالت رنگی یکی از اولین مراحل دکوراسیون خانه‌ها می‌باشد. این روزها رنگ خاکستری در طراحی داخلی بسیار محبوب شده است و گزینه‌ی شیک و مدرنی به شمار می‌آید. طیف‌های رنگی بسیاری از خاکستری موجود است و شما می‌توانید در هنگام تزئین دکوراسیون‌تان انتخا‌ب‌های متعددی داشته باشید. خاکستری این قابلیت را دارد که با تمامی طیف‌های رنگی به خوبی ترکیب شده و اتاق نشیمن شیک و رسمی را ایجاد کند. فقط به یاد داشته باشید که این رنگ خنثی است و شما باید در کنار این پالت رنگی برای جذابیت بیشتر، چندین نقطه کانونی در اتاق ایجاد کنید.

اتاق نشیمن خاکستری رنگ
دکوراسیون منزل عروس
ناموجود

استودیو پارچوب

قفسه دکوری فلزی Profile

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز تلویزیون فلزی Profile

۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنار تخت Mitzi

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

کتابخانه چوبی جدید Acorn

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

اتاق نشیمن کلاسیک

اتاق‌ نشیمن‌های کلاسیک معمولا با تونالیته‌ رنگ‌های خنثی مثل کرمی، بژ و قهوه‌ای مشخص می‌شوند. همچنین دکوراسیون آن شکل کاملا متقارنی دارد. مبلمان کلاسیک دارای شکل و فرم زیبا با منحنی‌های بسیار ظریفی بوده و تمامی دکور آن متعادل و هماهنگ می‌باشد. توجه به جزئیات و تزئینات یکی دیگر از ویژگی‌های اتاق نشیمن‌های کلاسیک است که آن را از سایر سبک‌های طراحی متمایز می‌کند.

اتاق نشیمن کلاسیک
دکوراسیون منزل عروس

اتاق نشیمن اسکاندیناوی

طراحی داخلی اسکاندیناوی سنتی معمولا به عنوان دکور مینیمالیستی و عمدتا سفید شناخته می‌شود. اگر چه رنگ سفید عنصر مهمی برای این سبک به شمار می‌آید و به صورت گسترده برای همه‌ی اتاق‌ها استفاده می‌شود، اما تضاد قوی نیز در این طراحی داخلی رایج است. این سبک بسیار ساده و بی‌تکلف بوده و از جزئیات زیاد در آن خودداری می‌شود.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی
دکوراسیون منزل عروس

ما در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی را جهت دکوراسیون منزل عروس را به شما معرفی کنیم. اگر هنوز مبلمان منزل‌تان را تکمیل نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. انواع مبل راحتی و سرویس خواب در فروشگاه موجود است که شما به راحتی می‌توانید مدل مدنظرتان را در بین آن‌ها بیابید.

ناموجود

استودیو پارچوب

میز جلو مبلی مدرن Dean

۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

حالا شما برای ما بنویسید که چه نکته‌ی دیگری برای چیدمان منزل عروس ایرانی به ذهن‌تان می‌رسد. اگر نظری یا پیشنهادی به ذهن‌تان می‌رسد، خوشحال می‌شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

2 دیدگاه برای “۸ ایده‌ی الهام‌بخش برای دکوراسیون منزل عروس

  1. اتاق فرار برج میلاد گفته:

    شومینه یکی از قسمتاییه که خونه رو خیلی دلنشین میکنه مخصوصا اگه دکوراسیون خونه کلاسیک با یه شومینه خیلی باحال باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *