ایده‎های خلاقانه برای تزئین خانه با لامپ‎های led نواری

لامپ ال ای دی نواری

زمانی که لامپ‏‌های led اولین بار به بازار عرضه شدند، آن‎ها نمی‎توانستند بسیاری از نیازهای طراحی داخلی را پاسخگو باشند. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است و لامپ‎های ال ای دی در کنار انواع دیگرشان محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده‎اند. روش‎های خیلی زیادی برای استفاده از آن‎ها در فضای خانه وجود دارد و شما می‎توانید با توجه به زیبایی یا کاربردشان از آن‎ها در دکوراسیون داخلی منزل‎ تان استفاده کنید. هر اتاق خانه می‏تواند از لامپ ال ای دی نواری به شکل مشابه یا کاملا متفاوت استفاده کند و این‎ها کاملا سلیقه‎ای هستند. ما در ادامه ایده‏‏‎هایی را برای استفاده از این لامپ‌‏ها در دکوراسیون منزل به شما ارائه می‎دهیم.

چراغ‎های اتاق نشیمن

در اتاق نشیمن لامپ‎های ال ای دی بیشتر جنبه تزئینی دارند. این روزها طراحی مبلمان زیادی با لامپ‎های ال ای دی انجام می‎شود که اکثرا به عنوان قطعه تاکیدی در فضای اتاق بکار برده می‎‏شوند. اما با این هر حال شما می‏‌توانید به صورت جداگانه نیز از این لامپ‎ها برای تزئین اتاق نشیمن استفاده کنید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

شما می‏توانید خیلی راحت قفسه یا دیوار کوچکی از منزل‎تان را با کمک لامپ‎های ال ای دی نواری تزئین کرده و آن‎ها را در فضای خانه هایلات کنید. فقط بهتر است که این لامپ‎ها را به پشت قفسه‎ها یا زیر آن‏ها تعبیه کنید تا فضای دراماتیکی ایجاد شود. این ایده همچنین روش خوبی برای برجسته کردن طراحی خانه با شکل‎های جالب است.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

هنگانی که اولین بار لامپ‎های ال ای دی در بازار حاضر شدند، آن‎ها هیچ محبوبیتی نداشتند و دلیل آن به رنگ سفید مایل به آبی لامپ‎ها برمی‎گشت. اما امروزه نور زرد گرمی که آن‎ها با خود به همراه دارند، باعث شده است که جایگاه خاصی در طراحی داخلی پیدا کنند.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

انواع مختلفی از لامپ‏های ال ای دی وجود دارند. به عنوان مثال، لامپ ال ای دی نواری، بسیار متنوع و همه‎کاره است. همچنین این لامپ‎ها بسیار انعطاف‎پذیر بوده و شما می‎توانید آن را در هر اندازه‎ای که می‌خواهید برش دهید. همینطور لامپ‎های ال ای دی نواری خیلی راحت نصب می‎شوند و شما می‌‏توانید آن‏ها در هر نقطه‎ای که می‏خواهید بکار ببرید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

یک ایده‎ی جالب و دوست‎داشتنی می‏‌تواند استفاده از لامپ‏های ال ای دی در زیر کابینت‎ها یا نیمکت‎ها باشد. عموما میزهای کنسول و دیوارها این فرصت را به شما می‌دهند که ‎بتوانید از لامپ‎های ال ای دی در اتاق‎های نشیمن و پذیرایی استفاده کنید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

روشنایی لامپ‎های ال ای دی برای ایجاد فضای صمیمی و راحت در اتاق نشیمن بسیار موثر می‎باشند. می‎توانید چراغ‎های سقف را خاموش کنید و از تابش لامپ ال ای دی نواری در محیط اتاق لذت ببرید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

لامپ ال ای دی نواری برای آشپزخانه

رایح‎ترین استفاده‎ی لامپ ال ای دی در آشپزخانه‎ها در زیر کابینت‎ها می‏‌باشد. این ایده بسیار کاربردی و دوست‎داشتنی بوده و عموما از لامپ‎های ال ای دی نواری بدین منظور استفاده می‏‌شود چرا که شما راحت‎تر می‌‏توانید متناسب با اندازه‎ی کابینت‎ها آن‏ها را برش دهید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

روشنایی ال ای دی زیر کابینت‎ها روش عالی برای برجسته کردن دیوار پشتی کابینت‎ها است. مثلا شما می‎توانید با کمک کاغذ دیواری و همین ال ای دی ها فضای جالب و منحصربفردی را در فضای آشپزخانه‎تان بسازید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

لامپ‎های ال ای دی نواری معمولا در بالای سینک ظرفشویی یا کانتر آشپزخانه نصب می‏شوند و نور مورد نیاز این قسمت را فراهم می‏‌کنند. در مورد این ایده حتما از لامپ‏‌های ال ای دی استفاده کنید زیرا که آن‎ها نسبت به بقیه لامپ‏‎ها در برابر رطوبت بسیار مقام هستند و کارایی بهتری دارند. همینطور لامپ‏های ال ای دی نواری دارای چندین پوشش محافظ هستند که همین آن‌ها را برای فضاهایی مثل آشپزخانه و حمام که میزان رطوبت بالا است، مناسب می‎کند.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

یکی از بهترین کاربردهای لامپ‎های ال ای دی به آشپزخانه‎های جزیره‎ای برمی‏‌گردد. شما می‎توانید از این لامپ‎ها برای زیر کابینت وسط آشپزخانه استفاده کنید و ظاهر چشمگیر و دلنوازی را به کل خانه‎تان بدهید. مطمئنا چنین ایده‎ای ظاهر بسیار منحصربفردی به دکوراسیون شما می‌دهد و اگر از کفپوشی با رنگ و تکسچر جالب استفاده کنید این زیبایی چندین برابر خواهد شد.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

نورپردازی با کمک ال ای دی ایده‎های تزئینی متنوعی را به شما ارائه می‎دهد و شما می‎توانید با تغییر رنگ نیز محیط و ظاهر اتاق و آشپزخانه‎تان را تغییر دهید. به هنگام طراحی خانه با این ایده حتما به هزینه‎هایی که به شما تحمیل می‌‏شوند، فکر کنید و آن‎ها را برآورد نمایید. سعی کنید از لامپ‎های ال ای دی کم مصرف و با طول عمر بالا استفاده کنید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

به طور کلی لامپ‏‌های ال ای دی روش عالی برای ایجاد ظاهری منحصربفرد و زیبا در آشپزخانه است که فضای موردنظرتان را بسیار کارآمد و کاربرپسند می‏‎کند. این ایده ترکیب کاملی از زیبایی و عملکرد بالا می‎باشد.

لامپ‎های ال  ای دی برای اتاق خواب

روشنایی تاکیدی در طراحی داخلی اتاق خواب بسیار متداول و محبوب می‏‌باشد. در بیشتر موارد از آباژورها بدین منظور استفاده می‌‏شوند. اما شما می‏توانید از لامپ‏های ال ای دی نیز استفاده کنید. این ایده علاوه بر اینکه بسیار کاربردی می‏‌باشد، بسیار زیبا و منحصربفرد بوده و تاثیر قابل توجهی روی دکور اتاق خواب شما خواهد داشت.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

استفاده از لامپ‎های ال ای دی می‎تواند نقطه کانونی اتاق شما را تشکیل دهد. شما می‌‏توانید تاج تختخواب، قفسه کتاب یا هر قسمتی از اتاق خواب را با این روش ساده برجسته نمایید.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

همینطور این لامپ‎ها برای کمد دیواری و کمد لباس‏ها بسیار مناسب بوده و می‎توانند روشنایی این فضا را تامین نمایند.

لامپ ال ای دی نواری
لامپ ال ای دی نواری

بی‌نهایت ایده‌ی متنوع برای دکوراسیون خانه با لامپ‎های ای ای دی نواری وجود دارد. فقط لازم است که شما کمی خلاقیت خودتان را بکار بگیرید تا بتوانید طراحی خاص خودتان را داشته باشید. ما در اینجا سعی کردیم، تعدادی از ایده‌هایی که در این مورد به ذهنمان می‌رسد را به شما معرفی کنیم. شما کدامیک از این ایده‌ها را پسندید؟ اگر ایده‌ی جدیدی برای طراحی داخلی خانه با لامپ‎ها به ذهن‌تان می‌رسد، خوشحال می‌شویم که آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *