۲۰ دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن، طرح‎هایی از با استعدادترین طراحان داخلی دنیا

مدل دکور خانه

بیشتر طراحان داخلی از اتاق نشیمن به عنوان قلب تپنده خانه یاد می‌‏کنند. در واقع این اتاق جایی است که شما از مهمانان‎تان پذیرایی می‎کنید، آن‌ها را سرگرم می‎کنید و زمانی زیادی را با خانوادتان در این اتاق سپری می‎نمایید. با اینکه انواع مدل دکور خانه با طرح و سبک‎های متنوع وجود دارد، اما یک چیز در طراحی اتاق نشیمن همیشه ثابت است: ایجاد فضایی دنج و راحت. این دقیقا فاکتوری است که شما باید در اتاق نشیمن مدرن، روستیک، سنتی، فرانسوی، کلاسیک، باروک و هر سبک دکوراسیونی که دارید، رعایت کنید.

ما در این مطلب قصد داریم که با ارائه‌ی عکس‎هایی از دکوراسیون اتاق‎های نشیمن مدرن به شما در طراحی خانه‎تان کمک کنیم. شما می‎توانید با الهام از این اتاق‎ها دکوراسیون جذاب و سفارشی را برای خودتان و خانوادتان طراحی نمایید.

عکس‎هایی از مدل دکور خانه:

پنجره‎های بزرگ، صندلی‎های راحتی و قفسه‎های کتاب که در بالای پنجره‎ها قرار داده شده‎اند، دکوراسیون بسیار دوست‎داشتنی را برای این اتاق نشیمن رقم زده‎اند.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

تنه‎های درخت چیزی که به عنوان عناصر دکوری در این اتاق نشیمن استفاده شده است، به خوبی توانسته سبک روستیک و مدرن را با هم ترکیب نماید و نتیجه فضایی گرم و صمیمی و صد البته بسیار متعادل را بسازد. همینطور این تنه‎ها، فضای ناهارخوری را از باقی دکوراسیون جدا کرده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

ویو این اتاق نشیمن بزرگ و جادار به لطف تراس و پنجره‏‎های بزرگ آن بسیار خارق‎العاده و شگفت‌انگیز بنظر می‏‌رسد.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

با اینکه تعداد زیاد مبلمان در اتاق نشیمن می‎تواند باعث بهم‎ریختگی شود، اما در این اتاق نشیمن دکور بسیار راحت و دنجی را رقم زده است. مطمئنا پنجره‎های بزرگ و نور طبیعی که از آن وارد اتاق می‎شود، در ایجاد این حس صمیمیت و گرمی بسیار موثر است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

اگر به دنبال فضای سرگرم‎کننده و راحت برای گپ و گفتگو هستید، می‎توانید از مدل دکور این اتاق نشیمن الهام بگیرید. چیدمان مبلمان و نحوه قرارگیری آن‎ها باعث ایجاد تعداد صندلی بیشتر و راحتی به هنگام تماشای تلویزیون شده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

امروزه دیگر اکثر اتاق‎های نشیمن بخشی از یک دکوراسیون پلان باز هستند که شامل ناحیه ناهارخوری نیز می‎باشند.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

یکی از مدرن‏ترین اتاق‎های نشیمن این لیست مربوط به طرح زیر است که مطمئنا شما را شگفت زده می‎کند.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

چند سالی می‏‌شود که طراحی مینیمال منزل به یکی از محبوب‏‎ترین سبک‎های طراحی داخلی در میان مردم تبدیل شده است. اتاق نشیمن زیر یکی از طراحی‎های مینیمال و ساده‎ای است که از کمترین مبلمان و لوازم جانبی در طراحی آن استفاده شده است. اما با این حال فضای بسیار مدرن، شیک و راحتی ایجاد شده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

قرار نیست که همه‎ی اتاق‎های نشیمن همیشه پرنور و پلان باز باشند. برای مثال اتاق نشیمن زیر که مربوط به آپارتمانی در مسکو می‎باشد، کاملا شبیه به یک راهرو تاریک است. اما با این حال سبک دکوراسیون آن کاملا متفاوت بوده و می‎تواند به عنوان اتاق نشیمن مدرنی مطرح شود.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

یکی دیگر از طراحی‎های مدرن ولی کمی عجیب و غریب به اتاق نشیمن زیر تعلق دارد. استفاده از تنها یک صندلی در مرکز اتاق و دیوارهای پوشیده از قفسه،‎ شکل متفاوت و دوست‌داشتنی به دکور خانه داده است. همینطور محل قرارگیری پنجره و شکل آن نیز کاملا کمیاب و جالب می‎باشد.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

دکوراسیون سفید مشکی اتاق نشیمن زیر فضای دنج و راحتی را ایجاد کرده است. مبلمان کاملا شکل ساده‎ای دارد و در مقابل دیوارها قرار گرفته و برای باقی اتاق فضای پلان بازی در نظر گرفته شده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

مهم‎ترین ویزگی‎ اتاق نشیمن زیر استفاده از رنگ‏‎های ملایم و پاستلی است که فضای رمانتیکی را به وجود آورده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

اگر شما از دوست‎داران طبیعت هستید و دوست دارید که اتاق‎تان را با مواد طبیعی تزئین کنید، این اتاق نشیمن مخصوص شماست. دیوارهای سنگی و چوبی، مواد طبیعی، رنگ‎های ارگانیک و پنجره‎های بزرگ فضای خانه را به محیط بیرون گره زده و دکوراسیون آرامش‌بخشی را ایجاد کرده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

در اتاق نشیمن زیر علاوه بر پنجره‎های سراسری، استفاده از پنجره‎های سقفی در این اتاق نشیمن محیط خیره‎کننده و جذابی را ایجاد کرده است که مطمئنا هر کسی را به وجد می‎آورد.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

این خانه شیک که در نیویورک قرار دارد، با اینکه مانند اتاق‎های نشیمن بالا معماری فوق‎العاده‎ای ندارد، اما با همان شکل ساده‎ی خود توانسته فضای مدرن و زیبایی ایجاد نماید و به خوبی آشپزخانه، نشیمن و فضای ناهارخوری را با هم ترکیب نماید.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

فضای باز، پنجره‎های باز و مبلمان کم ویژگی‎های اصلی این اتاق نشیمن هستند که در همان نگاه اول به بیننده القا می‎شود.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

در هر طراحی داخلی باید با استفاده دقیق از جزئیات تعادل را رعایت کرد. در این اتاق نشیمن پنجره‎های سراسری به خوبی گوشه‎های اتاق را روشن کرده و فضا را بزرگتر نشان داده است. همینطور رنگ خاکستری و بافت مبلمان شکل منحصربفردی به اتاق داده و اضافه کردن شومینه به اتاق باعث گرمی و صمیمیت فضا شده است.مدل دکور خانه

مدل دکور خانهمدل مبل، دکور میز و طراحی مینیمال فضا چندین سبک متفاوت را یکجا جمع کرده است و شکل و شمایل عجیب اما دوست‎داشتنی به اتاق داده است.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

اگر به عکس زیر نگاه کنید می‌بینید که چگونه با کمک پنجره‎های بزرگ و تونالیته رنگ‏‌های ساده و خنثی فضای خانه بزرگ نشان داده شده است. با اینکه ویو پنجره زیاد مناسب نیست اما منبع بسیار خوبی برای نور طبیعی می‎باشد.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

یکی از ویژگی‎های اصلی طراحی داخلی مدرن، زیبایی ساده و بدون هیچ پیچیدگی و جزئیات خاص آن می‎باشد که هر کسی را به خود جذب می‎کند. همان چیزی که کاملا در اتاق نشیمن زیر می‌بینید.

مدل دکور خانه
مدل دکور خانه

ما در این مطلب سعی کردیم جذاب و بروزترین اتاق‎های نشیمن از سراسر دنیا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های دکوراسیون در اینترنت سایر مدل‌های مدرن را مشاهده کنید. امیدواریم که این اتاق‎های نشیمن، الهام بخش فضای زندگی شما باشند. همیشه سعی کنید که به احساس درونی خودتان اعتماد کنید و دکوراسیونی که موردپسندتان واقع می‌شود را برای خودتان ایجاد کنید. شما کدام یک از این مدل‎ها را می‌پسندید؟ دوست دارید که از کدام یک از آن‌ها برای طراحی اتاق نشیمن‎تان استفاده کنید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *