مبلمان طرح لمسه، سبکی برای تمام دوران‌ها

مبلمان طرح لمسه

مبلمان طرح لمسه یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سبکهای مبلمان میباشد که قدمت آن به اواخر دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی برمیگردد. این سبک مبلمان اولین بار در انگلیس و در زمان سلطنت ملکه‌ی ویکتوریا استفاده شد و ۱۰۰ سال بعد ارل چسترفیلد مبل مشهور چسترفیلد را طراحی و با نام خود به بازار عرضه کرد. با اینکه بیش از دو قرن از طراحی مبلمان لمسه‌کوبی می‌گذرد اما این سبک همچنان محبوب بوده و انتخاب اصلی بیشتر خانواده‌ها می‌باشد.

مبلمان طرح لمسه
نمونه‌ای از مبلمان طرح لمسه

مبلمان طرح لمسه چیست؟

مبلمان طرح لمسه با کشیده‌ شدن پارچه‌ی مبلی به طرف داخل به وجود آمده و معمولا سر آن‌ها بوسیله‌ی دکمه یا گره محکم می‌شود. مدل مبل دکمه‌ای تنها یکی از طراحی این سبک مبلمان می‌باشد و استفاده از الگوهای لوزی، مدل بیسکوئیت و blind نیز در طراحی آنها بسیار رایج است. این گره‌ها می‌توانند در فاصله‌ی خیلی نزدیک بهم یا دورتر از هم قرار بگیرند و الگوی هندسی منظم و یکسانی را بسازند. معمولا دکمه‌ها در این سبک با پارچه مبلی مطابقت داشته یا اینکه از همان پارچه مبلی برای پوشش رویی آن استفاده میشود اما با این حال می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های متضاد نیز سفارش دهید.

مبلمان طرح لمسه چیست؟
نمونه‌ای از مبلمان طرح لمسه

از طرح لمسه به چه شکلی در دکوراسیون می‌توانیم استفاده کنیم؟

مبلمان طرح لمسه ظاهر کاملا پیچیده، ظریف، دوست‌داشتنی و جذابی دارد و می‌تواند به نقطه کانونی دکوراسیون شما تبدیل شود. نقطه‌ی مهم در مورد مبلمان لمسه این است که کاملا تطبیق‌پذیر بوده و در تمامی سبک‎های دکوراسیون می‌تواند بکار برده شود. ظاهر لوکس طرح لمسه به خوبی می‌تواند دکوراسیون شما را تزئین کرده و ظاهر جذابی به آن دهد. شما می‌توانید از طرح لمسه در تمامی قسمت‌های خانه از تاج بالای تخت گرفته تا مبل‌تان استفاده کنید و مطمئن باشید که نتیجه برای شما خوشایند خواهد بود. ما در ادامه نگاهی به مبلمان طرح لمسه می‌اندازیم. شما می‌توانید از دکوراسیون این اتاقها الهام گرفته و فضای منحصربفردی را برای خودتان بسازید.

انواع مبلمان لمسه
مبل عثمانی طرح لمسه

میز و صندلی طرح لمسه

اگر به دنبال طراحی دفتر کار خانگی تان هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از میز و صندلی طرح لمسه برای دکوراسیون آن استفاده کنید. همانطور که در دفتر کار خانگی زیر مشاهده می‌کنید میز و صندلی آبی با طرح لمسهی خود توانسته ظاهر ظریف، جذاب، دلپذیر و قدرتمندی به اتاق دهد.

میز و صندلی طرح لمسه
استفاده از مبلمان طرح لمسه برای طراحی دفتر کار خانگی

مبل راحتی لمسه‌کوبی شده

بهترین ایده برای استفاده از طرح لمسه، انتخاب مبل راحتی لمسه‌کوبی شده است. این سبک مبلمان ظاهر زرق‌وبرقداری را برای مبل به ارمغان آورده و می‌تواند برای دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده شود. خوشبختانه در فروشگاه آنلاین چی بچین انواع طراحی متفاوت مبل لمسه‌کوبی شده وجود دارد که به راحتی می‌توانید طراحی متناسب‌ با سلیقه‌تان را انتخاب کنید. چند نمونه از مدل‌های مبلمان طرح لمسه که از فروشگاه آنلاین چی بچین قابل خرید است، مشاهده می‌کنید.

مبلمان طرح لمسه
ست هشت نفره سریر: به صورت هشت نفره یا تکی قابل سفارش است: مشاهده مشخصات و قیمت
مبل راحتی لمسه‌کوبی شده
ست مبل فراگ با شزلون: به صورت هشت نفره یا تکی قابل سفارش است: مشاهده مشخصات و قیمت
مبلمان طرح لمسه
ست هشت نفره فراگ: به صورت هشت نفره یا تکی قابل سفارش است: مشاهده مشخصات و قیمت
مبلمان طرح لمسه
ست هشت نفره فلورا: به صورت هشت نفره یا تکی قابل سفارش است: مشاهده مشخصات و قیمت

تاج بالا تخت طرح لمسه

معمولا اتاق خواب فضایی برای استراحت و خواب شما می‌باشد. معمولا طراحان داخلی توصیه می‌کنند که از رنگ‌های خنثی یا الگوهای ساده برای دکوراسیون فضای خواب خود استفاده کنید تا باعث بیخوابی یا ناآرامی‌تان نشود. شما می‌توانید از دیوار پشتی تخت برای اضافه کردن رنگ و روح به اتاق خواب استفاده کنید و آن را از یکنواختی درآورید. تاج تخت طرح لمسه با رنگ سفید خود می‌تواند الگوی جذابی را به اتاق خواب‌تان اضافه کند و ظاهر شیک، پیچیده و ظریفی به دکوراسیون شما دهد. تخت خواب مدل Grid که عکس آن را در زیر مشاهده می‌کنید یکی از طراحی‌های جذاب فروشگاه آنلاین چی بچین می‌باشد که می‌توانید آن را به راحتی سفارش دهید.

تاج بالا تخت طرح لمسه
مشاهده قیمت و مشخصات تختخواب طرح Grid 
تاج بالا تخت طرح لمسه
مشاهده قیمت و مشخصات تختخواب طرح Grid

میز جلو مبلی عثمانی

میز عثمانی با طرح لمسه‌کوبی شده می‌تواند در عین کاربرد بالا، به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن نیز عمل کند. امکان سفارش انواع میز جلو مبلی عثمانی در فروشگاه آنلاین چی بچین وجود دارد. شما می‌توانید طرح میز جلو مبلی عثمانی موردعلاقه‌تان را برای ما ارسال کنید و اطلاعات تکمیلی‌تر در مورد ساخت طرح مورنظرتان را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مبلمان طرح لمسه
مبلمان طرح لمسه

دیوار تاکید طرح لمسه

این روزها دیوار تاکید به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های طراحی داخلی در سراسر جهان تبدیل شده است. در واقع دیوار تاکید، دیواری است که طراحی آن از لحاظ رنگ، بافت یا الگو از سایر دیوارهای اتاق متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید از انواع کاغذ دیواری، سنگ، آجر، چوب، گچ‌بری یا هر ایده‌ای که مدنظرتان است، بدین منظور استفاده کنید. ایجاد دیوار تاکید اصلا سخت نیست و شما می‌توانید با کمک رنگ، الگو یا تکسچر، آن را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید. شما می‌توانید از سبک لمسه‌کوبی برای طراحی دیوار تاکید خود استفاده کنید. این می‌تواند ایده‌ی عالی برای اتاق‌های خواب، ناهارخوری و دیوار انتهایی راهروهای طولانی باشد. به این ترتیب می‌توانید فضای چشمگیر و خوشایندی را برای خودتان و خانواده‌تان بسازید.

مبلمان طرح لمسه
دیوار تاکید طرح لمسه

مدل لمسه‌کوبی میز و صندلیهای صبحانه خوری

گوشهای از فضای خانه‌تان را با کمک نیمکتهای طرح لمسه‌کوبی تزئین کنید و فضای صبحانه‌خوری جذاب و شیک را برای خودتان بسازید. ایده‌ای مثل زیر می‌تواند فوق‌العاده باشد.

مبلمان طرح لمسه
مدل لمسه‌کوبی میز و صندلی‌های صبحانه خوری

مبل شزلون لمسه‌کوبی

مبل شزلون در واقع یک مبل راحتی به شکل یک صندلی کشیده می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید پاهای خود را روی آن دراز کرده و استراحت کنید. معمولا فقط یک طرف از آن دسته دارد و پشتی آن کوتاه است. امکان سفارش انواع شزلون در فروشگاه آنلاین چی بچین وجود دارد. شما می‌توانید طرح مبل شزلون موردعلاقه‌تان را برای ما ارسال کنید و اطلاعات تکمیلی‌تر در مورد ساخت طرح مورنظرتان را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مبلمان طرح لمسه
مبلمان طرح لمسه

صندلی طرح لمسه

یک صندلی طرح لمسه ضمن ایجاد فضای اضافی می‌تواند جذابیت و لطافت را به دکوراسیون شما اضافه کند. این قطعه کوچک مبلمان می‌تواند نگاه‌ها را به خود جذب و همه را شگفت‌زده کند. چند نمونه از مدل‌های مبلمان طرح لمسه که از فروشگاه آنلاین چی بچین قابل خرید است، مشاهده می‌کنید.

مبلمان طرح لمسه
مبل راحتی تک نفره Aron: مشاهده قیمت و مشخصات محصول
صندلی طرح لمسه
مبل راحتی تک نفره Auzera: مشاهده قیمت و مشخصات محصول
مبل راحتی تک نفره طرح لمسه
مبل راحتی تک نفره Landau: مشاهده قیمت و مشخصات محصول
مبل راحتی تک نفره طرح لمسه
مبل راحتی تک نفره Milward: مشاهده قیمت و مشخصات محصول

لاوست طرح لمسه

لاوست یکی دیگر از گزینه‌هایی است که شما می‌توانید به جای مبل لمسه‌کوبی از آن استفاده کنید و حس گرمی، دلپذیری و زیبایی به فضای خانه‌تان بدهید. امکان سفارش انواع لاوست در فروشگاه آنلاین چی بچین وجود دارد. شما می‌توانید طرح مبل لاوست موردعلاقه‌تان را برای ما ارسال کنید و اطلاعات تکمیلی‌تر در مورد ساخت طرح مورنظرتان را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مبلمان طرح لمسه
مبلمان طرح لمسه

ما در این مطلب سعی کردیم مدل‌های لوکس و جدید مبلمان طرح لمسه را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبلمان در منزل‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای منحصربفرد و جذابی را در اتاق‌ نشیمن‌تان بسازند.

ناموجود

استودیو پارچوب

تخت خواب مدل Grid

۲۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Vincent

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Vincent

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ما همینطور برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این مبلمان طرح لمسه را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در اتاق نشیمن‌تان قرار دهید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *