با لوکس‌ترین مبلمان‌های طلایی رنگ آشنا شوید

مبلمان طلایی رنگ

طلایی از محبوب‌ترین رنگهای دکوراسیون داخلی منزل میباشد که ظرافت و زبیایی خاصی را با خود به همراه دارد. بسیاری از طراحان داخلی عاشق این رنگ هستند و همیشه تلاش می‌کنند تا به نوعی این رنگ را وارد دکوراسیون داخلی نمایند. همین محبوبیت این رنگ باعث شده است که امروزه طراحان انواع مدل‌های مبلمان طلایی رنگ را طراحی و به بازار ارائه دهند. مبلمان طلایی رنگ طرفداران بسیاری دارد چرا که به راحتی می‌تواند فضای شیک و لوکسی را ایجاد کند.

با اینکه طلایی می‌تواند فضای اشرافی و نفیسی را برای هر دکوراسیونی به ارمغان آورد اما با این حال استفاده بیش از حد از آن می‌تواند منجر به فضای جلف و ناآرامی شود. این قضیه در مورد اتاق‌های نشیمن از اهمیت ویژه‎تری برخوردار است. از آنجا که اتاق نشیمن در دکوراسیون هر خانه‌ای کاربردهای مختلفی دارد، در نتیجه دکوراسیون آن نیز می‌تواند با چالش‌های جدی روبرو باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید از اتاق نشیمن برای پذیرایی مهمانان استفاده کنید. همینطور معمولا اتاق نشیمن برای کاربردهای شخصی مثل استراحت، تماشای تلویزیون، مطالعه کتاب، گپ و گفتگوهای خانوادگی نیز بکار برده می‌شود. بیشتر طراحان داخلی معتقدند که رنگ طلایی باید در اتاق‌هایی با نور طبیعی کم استفاده شود. زیرا رنگ طلایی در نور زیاد فضا، چشم شما را اذیت خواهد کرد. همینطور میزان استفاده از رنگ طلایی در فضای زندگی شما مهم است و اگر شما این تناسب را رعایت نکنید، مطمئنا فضای بسیار آزار دهنده‌ای ایجاد خواهید کرد.

 برای طراحی دکوراسیونی لوکس و مجلل شما باید در انتخاب مبلمان خود دقت زیادی بکنید. اگر به دنبال مبلمان لوکس برای طراحی داخلی خود هستید، بهتون پیشنهاد می‎کنیم که به سمت مبلمان مشکی طلایی بروید. دو رنگ طلایی و مشکی یکی از بی‌نظیرترین و لوکسترین ترکیب‌های رنگی دنیا می‌باشند که باعث ایجاد طراحی‎های مدرنی می‎شوند. ما در اینجا تعدادی مبلمان که با ترکیب این دو رنگ طراحی شده‌اند را به شما معرفی می‎کنیم. مطمئنا این طراحی‌ها توجه شما را به خود جلب کرده و شما شگفت‌زده خواهد کرد.

مبلمان طلایی رنگ

میز کنسول

استفاده از دو رنگ مشکی و طلایی در طراحی میز کنسول می‌تواند مدل‌های جذاب و دوست‌داشتنی را در پی داشته باشد. میز کنسول زیر یک قطعه بسیار متفاوت و جالبی است که به لطف طراحی منحصربفرد و زیبای خود به راحتی می‌تواند در فضای اتاق شما برجسته شده و کاملا به چشم آید. این میز با ظاهر بی‌نظیر خود از سایر مبلمان اتاق متمایز شده و حتی قابلیت این را دارد که به نقطه کانونی اتاق تبدیل شود. میز کنسول زیر با طراحی لوکس و جزئیات مشکی و طلایی خود می‌تواند دکوراسیون خیره‌کننده و چشم‌نوازی را ایجاد نماید.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

یکی دیگر از طراحی‌های میز کنسول مربوط به تصویر زیر است که با ترکیبی از رنگهای طلایی و مشکی ساخته شده است. طراحی آن واقعا جذاب و منحصربفرد می‌باشد و می‌تواند دکوراسیون سحرآمیز و بی‌نظیری را در اتاق شما به وجود آورد.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

بوفه

بوفه و کمد از جمله ضروری‌ترین مبلمان اتاق پذیرایی ایرانی است که معمولا طرح و رنگ‌های مختلفی از آن‎‌ها به بازار عرضه می‎شود. استفاده از رنگ طلایی در طراحی بوفه و کمد بسیار متداول بوده و تکنیک بسیار خوبی برای استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون منزل است. بوفه طلایی رنگ زیر بیشتر از اینکه یک قطعه مبلمان باشد، شبیه یک تابلو هنری است و به تنهایی می‌تواند جذابیت دکوراسیون‌تان را چندین برابر نماید. ترکیب دو رنگ کلاسیک طلایی و مشکی ظاهر ظریف و لوکسی به آن داده است که هر کسی را به خود جذب می‌کند.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

میز ناهارخوری

دکوراسیون طلایی مشکی یکی از تم‎هایی است که برای طراحی داخلی اتاق ناهارخوری بسیار مناسب می‌باشد. مبلمان مشکی رنگ با جزئیاتی به رنگ طلایی به خوبی می‌تواند حس دراماتیک و معاصری را به دکوراسیون شما داده و فضای راحت و صمیمی و صدالبته شیک و لوکسی را رقم بزند. میز ناهارخوری اتاق زیر با طراحی جذاب خود دکوراسیون اتاق را تکمیل کرده و طراحی داخلی منحصربفردی را به وجود آورده است.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

اگر به دنبال میز ناهاخوری کوچک‎تری هستید، طراحی میز زیر می‌تواند برای شما مناسب باشد. این طراحی واقعا زیبا بوده و می‎تواند در تمامی دکوراسیونهای آپارتمانی کوچک ایرانی بکار برده شود.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی یکی از مهم‎ترین قطعات مبلمان می‎باشد که معمولا در مرکز اتاق قرار می‎گیرد و می‌تواند مرکز توجه افراد باشد. یک میز جلو مبلی با ترکیبی از دو رنگ مشکی و طلایی بهترین انتخاب برای اتاق‎های نشیمن مدرن می‌باشد. آینه کاری، بکار بردن جزئیاتی از فلز برنج  و تضاد دو رنگ سیاه و طلایی در میز جلو مبلی زیر، زیبایی خاصی را به آن داده است و طراحی با وقار و مدرنی را خلق کرده است.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

یکی دیگر از طراحی‌های میز جلو مبلی مربوط به تصویر زیر است که با اینکه شکل ساده‌ای دارد اما ظاهر مدرن و منحصربفردی به خود گرفته است. نوار طلایی رنگی که دور لبه‎های میز کشیده شده است همراه با پایه‎های باریک و طلایی، طراحی بی‌نظیر و تکی را رقم زده است.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

وسایل تزئینی

یکی از بهترین استفاده‌های رنگ طلایی برای وسایل تزئینی و جانبی می‎باشد که می‎توانند رنگ و روح تازه‌ای به دکوراسیون شما دهند. آینه‎ها و ساعت‌های فانتزی و دکوراتیو می‌توانند رنگ طلایی را به منزل یا محل کار شما اضافه کنند. آینه طلایی رنگ زیر با رنگ تیره میز کنسول تضاد خاصی را ایجاد کرده و دکور جذاب و زیبایی را ایجاد کرده است.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

وسایل روشنایی

یکی از مهم‎ترین بخش‎های هر دکوراسیونی به نورپردازی آن مربوط است که نقش مهمی در طراحی هر خانه‎ای دارد. لوسترها از محبوب‌ترین وسایلی هستند که می‎توانند زیبایی اتاق شما را چندین برابر نمایند. شما می‌توانید با کمک لوسترهایی با طراحی‌های طلایی رنگ دکور شیک، مدرن و زیبایی را ایجاد کنید.

مبلمان طلایی رنگ
مبلمان طلایی رنگ

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این روزها مبلمان طلایی رنگ به یکی از گزینههای اصلی مردم برای خرید مبلمان تبدیل شده‌ است. همین محبوبیت بالای آن باعث شده است که طراحیهای متنوع با ترکیب رنگهای مختلفی از آنها به بازار ارائه شوند. همینطور این روزها برخی از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان این امکان را فراهم نموده‌اند که بتوانید طرحهای موردنظرتان را به صورت آنلاین مشاهده و بررسی نمایید. اگر شما به دنبال طراحیهای دوستداشتنی مبلمان هستید، بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به استودیو پارچوب سر بزنید. ما در اینجا سعی کردیم که تعدادی از مبلمان‌های طلایی رنگ دوست‌داشتنی را به شما معرفی کنیم. شما کدام مدل را پسندید؟ خوشحال می‌شویم که نظراتتون را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *