جدیدترین مدل میزهای لپ تاپ برای دفاتر اداری و خانگی

مدلهای جدید میز لپ تاپ

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، دنیای اطلاعات است. این روزها دیگر تمامی کارهای اداری و شخصی ما با کامپیوتر و لپ تاپ در ارتباط است و حتی برای ساده‎ترین امور روزمره‎ی خود نیز به آن‎ها نیاز داریم. میزهای لپ تاپ چند سالی است که بسیار محبوب شده‌اند و طراحی‌های متنوعی از آن‎ها وارد بازار شده است. استفاده از طراحی‎های خلاقانه مبلمان می‌تواند در فضای شما صرفه‌جویی کرده و به راحتی با هر فضای کاری تطبیق داده شود. ما در این مطلب مدلهای جدید میز لپ تاپ را به شما معرفی می‌کنیم که در نوع خود بسیار جذاب هستند.

بیشتر میزهای کامپیوتر اداری و دفتری معمولا بسیار بزرگ و جاگیر هستند و فضایی زیادی را اشغال می‌کنند. از طرف دیگر هزینه‎های اجاره و نگهداری دفاتر کار بزرگ نیز گران می‌باشد و گاها شما در شهرهای بزرگ نمی‌توانید حتی چنین فضایی را پیدا کنید. همین، بیشتر طراحان داخلی را به فکر جایگزینی برای مبلمان متداول اداری انداخته تا ضمن صرفه‎جویی در فضا، بتواند ظاهر تروتازه‌تری را به دکوراسیون شما دهد. طرح‌های زیر می‌توانند به شما در انتخاب میز لپ تاپ کمک کنند.

مدلهای جدید میز لپ تاپ

Deskbox

همانطور که از نام این میز لپ تاپ مشخص است، شما با جعبه‎ای روبرو خواهید بود که روی دیوار فیکس شده و به عنوان میز کار بکار برده می‏شود. به این ترتیب در مواقعی که به آن نیازی ندارید، می‌توانید آن را ببندید و آن را به جعبه‎ای جمع‌وجور تبدیل نمایید. این طراحی خلاقانه برای تمامی ادارات و دفاتر کار خانگی مناسب بوده و حس و حال جالبی را به فضا می‌دهد.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

میز Deskbox می‌تواند در رنگ‎های مختلفی سفارش داده شود و به این ترتیب شما می‌توانید آن را با دکوراسیون داخلی دفتر کاری‌تان مطابقت دهید. همانطور که مشاهده می‌کنید سیستم کشویی این میز به شما اجازه می‎دهد که فقط در صورت نیاز آن را باز و در غیر این صورت آن را ببندید و به این ترتیب در فضای شما صرفه‌جویی می‎کند. این میز دارای چندین سوراخ می‌باشد که شما می‌توانید سیم و کابل لپ‌تاپ را از آن‎ها عبور دهید.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

Cascade

اگر به دنبال طراحی ساده و مینیمالیستی برای دفتر کارتان هستید، میز Cascade می‌تواند برای شما مناسب باشد. این میز لپ تاپ کوچک روی دیوار نصب می‌شود و به خوبی می‌تواند با فضای شما مطابقت داده شود. میز Cascade به راحتی می‌تواند در تمامی سبک‎های مدرن و سنتی بکار برده و با آن‌ها هماهنگ شود.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

میز Cascade کمترین فضای اتاق را اشغال می‌کند و می‌تواند بهترین استفاده را از فضای شما داشته باشد. شما می‌توانید این میز لپ تاپ را در هر دیوار و با هر ارتفاعی نصب کنید. میز به یک پانل چوبی وصل بوده و همچنین دارای یک چراغ می‌باشد که می‌تواند فضای کاری جالبی را برای شما بسازد.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

Elegant Gallo

میز گالو با ظاهر شیک خود به عنوان یک میز لپ تاپ طراحی شده است اما با این حال همه‎کاره بوده و می‌تواند به عنوان میز کنار مبلی، میز کنار تخت و ویترینی برای نمایش مجلات و کتاب‎هایتان نیز بکار رود. این میز دارای طراحی ساده‌ای بوده و از چوب درختان گردو و افرا ساخته می‏‌شود. آن دارای قاب چوبی صاف با شکل نامتقارن می‌باشد. ظاهر مدرن میز آن را برای فضاهای اداری و دفتری مناسب می‌کند.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

میز بسیار سبک بوده و قابل حمل می‌باشد. شما می‎توانید از آن در اتاق نشیمن، اتاق خواب و هر جایی که نیاز دارید، استفاده کنید. همینطور میز دارای قفسه‌ی کوچکی می‌باشد و می‌توانید کتاب یا مجلات خود را در آن نگهداری کنید.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

Le Scriban

میز Le Scriban با طراحی ساده، کاربردی و مبتکرانه‎ی خود می‎تواند کمترین فضای ممکن را اشغال کند و برای انواع دکوراسیون‌ها بکار برده شود. اندازه و طراحی خاص این میز آن را بیشتر برای فضاهای کوچک قابل استفاده کرده است. شما می‎توانید برای دفاتر کار خانگی کوچک خود از این میز لپ تاپ هوشمند استفاده کنید. با اینکه میز ابعاد کوچکی دارد اما با این حال فضاهای ذخیره‎سازی جالبی را ارائه داده است که بسیار خلاقانه می‌باشد.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

Le Scriban می‌تواند به عنوان میز لپ‎تاپ، میز کاری، میز کنسول یا ویترینی برای نمایش گل و گیاه و قاب‎های عکس‌تان نیز بکار رود. طراحی ساده و همه کاره‎ی این میز می‌تواند آن را با هر نوع دکوری ادغام کند و فضای هماهنگی بسازد. شما می‌توانید از فضاهای ذخیره‌سازی میز برای نمایش عکس‎ها، ذخیره‎ی اسناد یا مواردی از این قبیل استفاده کنید.

Bentwood

اگر به دنبال میز لپ تاپ برای کار در خانه هستید، Bentwood می‌تواند گزینه‌ی بسیار عالی برای شما باشد. این میز فضای جالبی را برای نگهداری کاغذها، مجلات، یادداشت‎ها یا هر چیز دیگر فراهم می‌کند. میز Bentwood از چوب درخت بلوط ساخته می‎شود و قابل حمل است. این میز با نام bed desk نیز شناخته می‏شود و شما می‌توانید به راحتی در تخت‌تان دراز کشیده و از آن استفاده کنید.

مدلهای جدید میز لپ تاپ
مدلهای جدید میز لپ تاپ

ما در این مطلب سعی کردیم مدلهای جدید میز لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن و جذاب را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید در مورد سبک دکوراسیون‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این میزهای لپ تاپ می‌توانند فضای مفید و کاربردی را به خانهی شما آورده و محیط جذابی را بسازند.

ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفتهایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این مدل‌های میز لپ تاپ را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در فضای کاری‌تان استفاده کنید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *