بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی را انتخاب کنیم؟

بهترین مبل برای فضاهای کوچک

دکوراسیون فضاهای کوچک از جمله چالش‌برانگیزترین موضوعاتی است که هر کسی را می‌تواند کلافه کند. معمولا به هنگام طراحی فضاهای کوچک با موضوعات زیادی مواجه می‌شویم اما مطمئنا یکی از مهم‌ترین آن‌ها انتخاب بهترین مبل برای فضاهای کوچک است. چرا که مبل شما یکی بزرگترین عناصر دکوراسیون‌تان است و فضای زیادی از اتاق را اشغال می‌کند. حالا سوال اینجاست که چه مبلی برای فضاهای کوچک مناسب‌تر است؟

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل ریچی Ricci

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی پارچه‌ ای Dekalb

۳۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Urban

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین مبل برای فضاهای کوچک

واقعیت این است که هر سهل‌انگار کوچکی در انتخاب مبل برای فضاهای کوچک می‌تواند فاجعه‌ی بزرگی را در پیش داشته باشد. با این‌که فضاهای کوچک تاحدودی دست و بال ما را برای طراحی دلخواه بسته است اما با این حال شما هنوز هم می‌توانید فضایی شیک و دلنشین بسازید. ما در ادامه بهترین مدل‌های مبل برای فضاهای کوچک را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید متناسب با سلیقه و دکوراسیون‌‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به این نکته نیز اشاره کنیم که در فروشگاه چی‌بچین محصولات فوق‌العاده‌ای برای فضاهای کوچک طراحی شده‌اند که هر یک از آن‌ها می‌توانند زیباترین فضاها را برای شما خلق کنند. اگر قصد خرید بهترین مبل برای فضاهای کوچک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه چی‌بچین بزنید. بدون شک مدل موردنظرتان را از میان محصولات متنوع این فروشگاه پیدا خواهید کرد. همینطور این امکان برای شما مهیا شده است که مبل‌ موردنظرتان را متناسب با انداز‌ه‌ی فضای زندگی‌تان سفارش دهید.

چنانچه به دنبال ساخت مبل با مدل سفارشی خود هستید، می‌توانید عکس مدل موردنظرتان را از طریق واتساپ برای کارشناسان چی‌بچین ارسال کرده و امکان ساخت یا عدم ساخت آن را از کارشناسان ما جویا شوید. توجه کنید که برآورد قیمت مبل موردنظر از طریق واتساپ نیز امکان‌پذیر است. به یاد داشته باشید که تمامی این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان صورت می‌گیرد.

۱) مبل مدل ال شکل، گزینه‌ای اول فضاهای کوچک

این اصل را همیشه به خاطر بسپارید: مبل ال شکل در هر اندازه‌ای بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. چرا که با استفاده‌ی بهینه از گوشه‌های اتاق باعث می‌شود، مرکز اتاق نشیمن شما خالی مانده و فضای پرتی در اتاق‌تان به وجود نیاید. به این ترتیب با اشغال فضای کمتر تعداد صندلی بیشتری در اختیار شما و خانواده‌تان قرار بگیرد. توجه کنید که حتی شما می‌توانید مبل ال را در ابعاد کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از اندازه واقعی خود نیز سفارش دهید. بهترین نوع چیدمان مبل ال برای خانه‌های کوچک، قرار دادن آن در گوشه‌های اتاق می‌باشد.

پیشنهاد ویژه چی بچین برای مبل ال شکل مناسب فضاهای کوچک

مبل مدل ال Eddy

بهترین مبل برای فضاهای کوچک : مبل مدل ال Eddy
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل مدل ال Eddy، اینجا کلیک کنید.

مبل‌های مدل ال بهترین مبل برای فضاهای کوچک هستند چرا که از ایجاد فضاهای پرت جلوگیری کرده و کمترین فضا را اشغال می‌کنند. مبل مدل ال Eddy در دو سایز کوچک و بزرگ در فروشگاه چی‌بچین موجود است.

مبل ال مدرن Andes

مدل ال بهترین مبل برای فضاهای کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل ال مدرن Andes، اینجا کلیک کنید.

مبل‌های مدل ال از پرطرفدارترین مبل‌های فروشگاه چی‌بچین هستند و مبل ال Andes یکی از آن‌ها می‌باشد. شما می‌توانید این مبل زیبا و چشم‌گیر را از فروشگاه چی‌بچین تهیه کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم ال شکل Urban

۷۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال کوچک Eddy

۴۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Urban

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲) مبل دو نفره، ست مناسب فضاهای کوچک

اگر در فکر خرید ست مبل برای دکوراسیون‌تان هستید، می‌توانید به جای مبل سه نفره از مبل‌های دو نفره در ترکیب با صندلی‌های تک نفره استفاده کنید. مبل‌های دو نفره از نظر اندازه کوچکتر از کاناپه‌های سه نفره می‌باشند و برای نشستن دو نفر طراحی شده‌اند. با اینکه این مدل از مبل‌ها به عنوان بخشی از ست مبلمان خریداری می‌شوند اما با این حال به صورت مجزا نیز برای آپارتمان‌های کوچک بکار برده می‌شوند و می‌توانند جایگزین مبل سه نفره در فضای شما باشد.

پیشنهاد ویژه چی بچین برای مبل دو نفره مناسب فضاهای کوچک

مبل راحتی چسترفیلد دو نفره Milward

یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به عنوان بهترین مبل برای فضاهای کوچک، مبل دو نفره Milward است که با الهام از سبک چسترفیلد طراحی شده است. در این مبل  دسته‌ها و پشتی، باریک‌تر از شکل سنتی آن بوده و همین آن را گزینه‌ی مناسبی برای فضاهای کوچک تبدیل می‌نماید.

بهترین مبل برای فضاهای کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل راحتی چسترفیلد دو نفره Milward، اینجا کلیک کنید.

مبل دو نفره Catalan

مبل دو نفره Catalan با فرم و طراحی ظریف خود می‌تواند زینت‌بخش فضای کوچک شما باشد. این مبل راحتی در انواع پارچه مبلی قابل سفارش بوده اما طرح مخملی آن محبوب‌تر می‌باشد.

مبل کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل دو نفره Catalan اینجا کلیک کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Vincent

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Nygard

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دو نفره Rennes

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Andes

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۳) لاوست‌ها، گزینه‌ای متفاوت برای دکوراسیون

لاوست‌ها که کوچکتر از مبل‌های دو نفره و بزرگتر از مبل‌های تک نفره هستند، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانند به عنوان بهترین مبل برای فضاهای کوچک مطرح شوند.  لاوست‌ها کاربردهای مختلفی دارند و به شکل‌های متنوعی از جمله برای ایجاد فضای دنج در کنار شومینه یا کتابخانه یا به عنوان بخشی از ست مبلمان در فضاهای کوچک بکار برده می‌شوند. عرض لاوست‌ها معمولا از ۱۲۰ سانتی‌متر تا ۱۸۰ سانتی‌متر متغیر است.

پیشنهاد ویژه چی بچین برای لاوست مناسب فضاهای کوچک

لاوست راحتی Fritha

اگر به دنبال مبلی کوچک اما در عین حال جذاب، منحصربفرد و زیبا هستید، مبل لاوست راحتی Fritha می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های مبل لاوست راحتی Fritha خطوط صاف و منظم در طراحی آن، پایه‌های کوتاه و دسته‌های منحنی مانند آن است که بدون اشغال فضای زیاد، محیط دنجی را برای نشستن در خانه فراهم می‌کند.

مبل برای فضای کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل لاوست راحتی Fritha اینجا کلیک کنید.

لاوست Clement

مبل لاوست Clement با طراحی ساده و بسیار راحت خود می‌تواند انتخاب امنی برای فضای کوچک شما باشد. مبل لاوست Clement در عین راحتی فوق‌العاده‌اش دارای جزئیات خاصی است که در کمتر مبلی می توان آن را یافت. همین جزئیات می‌تواند این مبل را به مرکز توجه اتاق‌ تبدیل کند. دسته‌ها، پایه‌ها و کوسن استوانه‌ای مبل Clement از ویژگی‌های اصلی این مبل می‌باشند که آن را از همتایان خود متمایز کرده است.

مبل فضای کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل لاوست Clement اینجا کلیک کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دونفره لاوست Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست Norfolk

۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل لاوست راحتی Fritha

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۴) مبلی با رنگ روشن؛ بهترین گزینه

رنگ بهترین مبل برای فضاهای کوچک
بهترین مبل برای فضاهای کوچک

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب مبل برای فضاهای کوچک باید در نظر بگیرید، رنگ مبل است. رنگ‌ها از مهم‌ترین معیارها در طراحی دکوراسیون هستند؛ چرا که این پتانسیل را دارند که یک اتاق را کوچک‌تر و دلگیر  یا بزرگ و دل‌باز نشان دهند. بنابراین اگر به دنبال فضای دل‌باز و زیبایی هستید، بهتر است رنگ‌ها و تاثیرات‌ آن‌ها را بهتر بشناسید. از آن‌جایی که مبلمان بیشترین فضای یک اتاق را به خود اختصاص می‌دهد، پس باید توجه زیادی به رنگ مبل‌ نیز داشته باشیم.

بیشتر طراحان داخلی برای فضاهای کوچک، مبلمانی با رنگ روشن را توصیه می‌کنند. چرا که رنگ‌های روشن، نور را منعکس می‌کنند که همین باعث بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن یک اتاق می‌شود. از طرفی می‌دانیم که رنگ‌های روشن منعکس‌کننده گرما و صمیمیت نیز هستند. پس در صورت استفاده از مبلمان رنگ روشن در فضاهای کوچک می‌توانیم شاهد روشنایی و گرمای دلنشین بیشتری در این فضا باشیم.

البته چنان‌چه علاقه‌مند به رنگ‌های تیره بوده و مایل به خریداری مبلمان تیره‌رنگ هستید، باز مانعی بر سر راه شما وجود ندارد. اما در این صورت توجه داشته باشید که رنگ‌های روشن اتاق بر رنگ‌های تیره غالب باشند. به عنوان مثال، رنگ دیوارها و پرده کاملاً روشن باشند تا رنگ تیره مبل را خنثی کرده و تضاد جذاب با رنگ تیره مبل‌ها خلق کنند. با این شرایط نیز می‌توانید یک فضای دوست‌داشتنی و جذابی را ایجاد کنید.

پیشنهاد ویژه چی بچین برای مبل با رنگ روشن

توجه کنید که شما با خرید مبل از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین با تنوع بالایی در انتخاب پارچه مبلی روبرو خواهید بود. چی بچین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع مبل، با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند.

به این ترتیب شما می‌توانید با طراحان داخلی در چی بچین مشورت بگیرید و در نهایت مطابق سلیقه‌ی خودتان طرح و رنگ پارچه مبلی‌تان را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل شود. شما می‌توانید مبل موردنظر خود را با رنگ دلخواه از چی‌بچین سفارش داده و فضای زیبایی را با آن ایجاد کنید. اما ما در زیر دو پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

مبل ال شکل Newport

مبل‌های مدل ال از پرطرفدارترین مبل‌های فروشگاه چی‌بچین هستند. این مبل ال شکل با رنگ روشن خود یکی از طراحی‌‌های منحصربفرد مجموعه چی بچین می‌باشد که در اندازه‌های متنوع قابل ساخت است.

مبل ال برای فضای کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل ال شکل Newport اینجا کلیک کنید.

مبل راحتی فرانس

از دیگر پیشنهادات ما برای داشتن بهترین مبل برای فضاهای کوچک و نقلی شما، مبل فرانس است. این مبل نیز با رنگ روشن خود می‌تواند خانه کوچک شما را روشن و رویایی کند. در صورت تمایل برای خرید این محصول به فروشگاه چی‌بچین سر بزنید.

مبل فضای کوچک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل راحتی فرانس اینجا کلیک کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چهار نفره دیوان

۴۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن Andes

۸۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل مدل Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

۵) مبل‌های پایه‌دار

مبل با پایه های بلند: بهترین مبل برای فضاهای کوچک
بهترین مبل برای فضاهای کوچک

مبل پایه‌دار گزینه‌ی مناسب‌تری برای فضاهای کوچک می‌باشد چرا که توهم بزرگ بودن فضا را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. با اینکه بسیاری از افراد از این موضوع چشم‌پوشی می‌کنند اما بهتر است بدانید که همین نکته‌ی کوچک می‌تواند تاثیر بسزایی در دکوراسیون کوچک شما داشته باشد. در واقع شما با نشان دادن تمامی کف اتاق و زیر مبل، گویی فضای بیشتری از اتاق به نمایش گذاشته‌اید. بنابراین، اشخاص به صورت ناخودآگاه اتاق را بزرگ‌تر از آن‌چه که هست، تصور می‌کنند.

پیشنهاد ویژه چی بچین برای خرید مبل‌ پایه‌دار

در فروشگاه چی‌بچین انواع مبلمان فضای کوچک طراحی شده است و شما می‌توانید طراحی‌های متفاوتی از مبل پایه‌دار را پیدا کنید.

مبل راحتی Haven

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این مبل دارای پایه‌های بلند و مستحکمی است. طبق مطالبی که در بالا ذکر کردیم، وجود فضای اندک در زیر مبل می‌تواند تاثیر مثبت شگرفتی در دکوراسیون منزل نقلی شما داشته باشد. مبل راحتی Haven از بهترین محصولات فروشگاه چی‌بچین بوده و از هر لحاظ برای فضاهای کوچک مناسب است. شما می‌توانید رنگ پارچه و پایه‌ها را طبق سلیقه خود تغییر داده و مبلی متناسب با سلیقه خود تهیه کنید.

 بهترین مبل برای فضاهای کوچک : مبل haven
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل راحتی Haven، اینجا کلیک کنید.

مبل راحتی سه‌نفره Eddy

از دیگر مبل‌هایی که دارای پایه‌های بلند بوده و ارتفاع محسوسی از سطح زمین دارد، مبل Eddy است. این مبل در فضاهای کوچک به خوبی خودنمایی کرده و جلوه زیبایی در اتاق به وجود می‌آورد. شما می‌توانید این مبل را از فروشگاه چی‌بچین در رنگ‌های مختلف سفارش دهید.

 بهترین مبل برای فضاهای کوچک : مبل eddy
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل راحتی Eddy، اینجا کلیک کنید.

۶) طراحی مدرن مبل

بهترین مبل برای فضاهای کوچک : مبل مدرن
بهترین مبل برای فضاهای کوچک

یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که در انتخاب بهترین مبل برای فضاهای کوچک مطرح هست، این است که چه سبک مبلی را انتخاب کنیم. همان‌طور که می‌دانید، مبل‌ها اغلب در سبک‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. اما کدام یک برای فضاهای کوچک مناسب‌تر است؟

طبق بررسی‌های انجام شده در این زمینه و به گفته کارشناسان طراحی داخلی، مبل‌های مدرن بهترین گزینه برای اتاق‌‌های کوچک هستند. چرا که اغلب مبل‌های مدرن در نهایت سادگی طراحی شده و معمولاً ظاهر جمع‌وجوری دارند. دسته‌های نازک و کوچک، پشتی ساده و بدون تاج و پارچه یکدست از ویژگی‌های بارز مبلمان مدرن است. این ویژگی‌ها دقیقاً همان مواردی هستند که یک مبل خوب برای فضاهای کوچک باید داشته باشد. در مقابل، مبل‌های شلوغ با تعداد زیادی دکمه، لمسه‌کوبی و یا منحنی‌های دوختی گزینه نامناسبی برای چنین فضاهایی هستند و باعث می‌شوند که فضا شلوغ‌تر بنظر برسد. شما باید توجه داشته باشید که در فضاهای کوچک میزان شلوغی اتاق را به حداقل برسانید.

علاوه بر این، سعی کنید مبلی را انتخاب کنید که دارای خطوط تمیز، منظم و ساختار یافته باشد. هرگونه خطوط اضافه و یا برجستگی‌های نامنظم می‌تواند ذهن را مشغول کرده و جلوه ناخوشایندی ایجاد کند. حفظ ظاهر و القای احساس نسبتاً منظم باعث می‌شود تا فضا بازتر و بزرگ‌تر بنظر برسد. نگران این موضوع نباشید که با وجود این ویژگی‌ها مبل شما کسل‌کننده به‌نظر خواهد رسید. شما می‌توانید از ترفندهای دیگری مثل افزودن کوسن بر روی مبل یا پهن کردن شال مبل به افزایش جذابیت مبل کمک کنید.

پیشنهادات ویژه چی بچین برای مبل مدرن

مبل‌های مدرن در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. از برجسته‌ترین مدل‌های مبل راحتی می‌توان به مبل‌های دو یا سه‌نفره یا مبل مدل ال اشاره کرد.

مبل مدرن لاگونا

بهترین مبل برای فضاهای کوچک : مبل لاگونا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل مدرن لاگونا، اینجا کلیک کنید.

مبل راحتی لاگونا جزو مدرن‌ترین محصولات موجود در فروشگاه چی‌بچین است. پایه‌های بلند، طراحی ساده و مینیمال، این مبل را به یک گزینه عالی برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است. شما می‌توانید این مبل را از فروشگاه چی‌بچین با قیمت استثنایی به صورت آنلاین تهیه کنید. دیگر طراحی‌های مدرن مبلمان را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین ببینید.

۶) مبلی با پشتی کوتاه

بهترین مبل برای فضاهای کوچک : مبل با پشتی کوتاه
بهترین مبل برای فضاهای کوچک

طراحان داخلی معتقدند مبلی با پشتی کوتاهی انتخاب مناسب‌تری برای فضاهای کوچک است. پشتی بلند مبل همانند مبل بدون پایه عمل کرده و فضای کمی را در اتاق در معرض دید قرار می‌دهد. این موضوع در تناقض با اصل دکوراسیون فضاهای کوچک است. پس بهترین گزینه برای فضاهای کوچک مبل با پشتی کوتاه است.

و به عنوان نکته‌ی آخر: قبل از خرید حتما اندازه‌گیری کنید

بهترین مبل برای فضاهای کوچک : ابعاد متناسب با فضا
بهترین مبل برای فضاهای کوچک

اما به عنوان نکته‌ی آخر به شما توصیه می‌کنیم که با توجه به ابعاد منزل‌تان مبل‌تان را خریداری نمایید. شما باید پیش از مراجعه به فروشگاه و خرید مبل ابعاد مناسب مبل برای فضای موردنظرتان را بدانید. برخی از افراد تنها خواهان یک مبل در فضای کوچک خود هستند. در این صورت می‌توان یک مبل سه‌نفره را به راحتی در آن جا داد. اما اگر مبل‌های دیگری مثل مبل تک‌نفره در اتاق وجود دارد، پس باید مبل جمع‌وجورتری نظیر مبل دو‌نفره را انتخاب کرد. در این صورت فضای زیادی اشغال نشده و امکان جابجایی از میان مبل‌ها نیز میسر است.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Urban

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمام ویژگی‌های بهترین مبل برای فضاهای کوچک را با شما در میان بگذاریم. از رنگ گرفته تا ابعاد مبل همگی در مناسب بودن یک مبل برای فضای موردنظر شما تاثیرگذارند. شما با رعایت کردن این نکات می‌توانید حداکثر استفاده را از خانه نقلی و کوچک خود داشته و دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشید.

حالا شما برای ما بنویسید که بهترین مبل برای فضاهای کوچک باید چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟ شما کدام مدل مبل را برای خانه‌های کوچک مناسب می‌دانید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه برای “بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی را انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *