مدل های جدید مبل راحتی: امسال کدام مدل‌ها ترند هستند؟

مدل های جدید مبل راحتی

این‌روزها هیچ خانه‌ای را نمی‌توان بدون مبل متصور شد. مبلمان بخش اعظمی از دکوراسیون منزل را به خود اختصاص داده و جزو اجزای اساسی آن به شمار می‌رود. از این رو، انواع و مدل‌های مختلفی از مبلمان برای تمامی سلیقه‌ها طراحی می‌شود. از مدل های جدید مبل راحتی گرفته تا سلطنتی و کلاسیک همه در بازار و فروشگاه‌های مربوطه به چشم می‌خورند. اما کدام مدل مبل این روزها محبوب بوده و به عبارتی ترند است؟

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Haven

۶۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم مدل Haven

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل Haven

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل مدل Haven

۷۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

اخیراً دکوراسیون‌ اکثر خانه‌ها به طراحی داخلی مدرن و جدید روی آورده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز از قافله عقب نمانید. با انتخاب یکی از مدل های جدید مبل راحتی می‌توانید دکوراسیونی مدرن برای منزل خود تدارک ببینید. از طرفی، راحتی و آرامش را میهمان منزل زیبای خود کنید. خوشبختانه تمامی مدل‌هایی که در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم در فروشگاه اینترنتی چی بچین موجود هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

علاوه بر این امکان ساخت انواع مدل های جدید مبل راحتی توسط تیم چی بچین نیز وجود دارد و شما می‌توانید نسبت به سفارش و برآورد قیمت مدل موردنظرتان اقدام کنید. علاوه بر این انواع مبل راحتی در فروشگاه آنلاین چی بچین وجود دارد که انتخاب‌های متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

جهت سفارش هر یک از مدل‌های مبل زیر و برآورد قیمت می‌توانید عکس مبل را از طریق واتس‌آپ برای ما ارسال کنید و با کارشناسان ما در چی بچین در ارتباط باشید. توجه کنید که مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

حالا با ما همراه باشید تا ۱۰ مدل مبل راحتی مدرن و جدید را به شما معرفی کنیم.

مدل های جدید مبل راحتی کدام‌اند؟

همان‌طور که از نام مبل راحتی پیداست، این نوع مبل باید بتواند حس راحتی خوشایندی را برای اهالی خانه به ارمغان بیاورد. اما مدل‌های بسیار متنوعی وجود دارند که برای انتخاب درست باید اطلاعات کاملی راجع به آن‌ها داشته باشید. در زیر ۱۰ تا از مدل های جدید مبل راحتی ارائه می‌دهیم:

ست هشت نفره سریر

مدل جدید مبل راحتی
ست هشت نفره سریر

یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین مدل‌های مبل راحتی، ست هشت نفره سریر است. این ست شامل یک عدد کاناپه دسته تخت، کاناپه دسته گرد و دو عدد مبل تک‌نفره سریر است. تصور اکثریت از یک ست مبلمان این است که همه المان‌ها دارای یک شکل و مدل باشند. اما این ست یک قدم فراتر گذاشته و این تصور را به هم ریخته است. چرا که هر المان آن شکل و مدل مختلفی از هم دارد. همین مورد باعث شده تا این ست هشت نفره سریر به خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین مدل مبل راحتی تبدیل شود. بیایید نگاهی به تک تک المان‌های این مبلمان بیندازیم.

کاناپه دسته تخت سریر همان‌طور که از نامش پیداست، دارای دسته‌هایی تخت و مسطح است اما پشتی آن شکلی گرد و دایره‌ای دارد. چیزی که این مدل مبل راحتی را منحصربفرد کرده، لمسه‌کوبی نشیمنگاه آن می‎باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده‌ است. همین موضوع باعث شده تا کاناپه دسته تخت ظاهری مدرن و در عین حال لوکس داشته باشد. این مبل از ترکیب سه ماده چوب، فلز و پارچه یا چرم تشکیل شده و همین موضوع منجر به خلق چنین کاناپه فوق‌العاده و محکمی شده است. پارچه این مدل کاناپه با پارچه مخمل آفرودیت و یا چرم عرضه می‌شود و دارای ظاهری اسپورت و شیک است.

کاناپه دسته گرد سریر شباهت بسیار زیادی به کاناپه دسته تخت دارد. اما با این تفاوت که دسته‌های آن گرد بوده و به همین خاطر شکل و شمایل متفاوت‌تری نسبت به کاناپه دست تخت به خود گرفته است. لمسه‌های کوبی در این کاناپه نیز خودنمایی کرده و باعث ایجاد جلوه بصری خارق‌العاده شده‌اند. پایه‌های فلزی حاکی از استحکام زیاد آن بوده و پارچه مخمل آفرودیت و چرم آن نیز زیباییش را به نمایش گذاشته است. شک نکنید که با این مدل های جدید مبل راحتی محیطی بسیار مدرن، اسپورت و در عین حال لاکچری را به وجود خواهید آورد.

مبل تک‌ سریر هم جزو این ست هشت نفره حساب می‌شود. اما برخلاف دو کاناپه مطرح شده دارای ظاهری ساده‌تر و خاص‌تر است. در حقیقت، مبل تک سریر ترکیبی موزونی از پارچه، فلز و چوب را به نمایش گذاشته است. پایه‌های جلو و نشیمن‌گاه این مبل به‌خوبی با روکش پارچه‌ای پوشیده شده‌اند. اما نکته جالب توجه در این مدل پایه‌های پشت مبل است؛ پایه‌های پشتی از یک تکه فولاد با ظاهری منحصربه‌فرد تشکیل شده است. همین یک المان به تنهایی می‌تواند فضای موردنظر شما را چشم‌گیر و خاص سازد.

رنگ‌بندی این ست هشت نفره در تصویر مشخص شده است. دو رنگ بژ و آجری در کنار یکدیگر هارمونی بسیار زیبایی را خلق کرده و به خوبی باهم ست شده‌اند. با این ترکیب رنگ می‌توانید محیط خنثی و یک‌دست منزل خود را شاداب‌تر و رنگین‌تر سازید. شما همین الان می‌توانید این ست زیبا را از طریق واتس آپ سفارش دهید.

کاناپه سه‌نفره فلورا

مبل راحتی جدید
کاناپه سه‌نفره فلورا

وقتی سخن از مدل های جدید مبل راحتی به میان می‌آید، نمی‌توان کاناپه سه‌نفره فلورا را از قلم انداخت. چرا که این مدل‌های مبل جزو راحت‌ترین و جدیدترین مدل‌های مبل و کاناپه بوده و زیبایی خاص و چشم‌گیری دارد. ترکیب چرم، پارچه، فلز و چوب این کاناپه چشم‌نواز را تشکیل داده‌اند. فریم این کاناپه با چستر طراحی شده و پایه‌های آن از فلز و چوب ساخته شده است. وجود چوب در انتهای پایه باعث شده تا امکان تغییر رنگ پایه وجود داشته باشد.

مدل های جدید مبلمان راحتی
ست هشت نفره فلورا

اگر به دنبال مبلمانی فوق‌العاده اسپورت هستید، این کاناپه سه‌نفره فلورا می‌تواند این خواسته شما را به بهترین نحو ممکن اجابت کند. در کنار این کاناپه سه نفره شما می‌توانید مبل‌های تک فلورا را نیز تهیه کنید تا ست شما تکمیل شود.

مبل تک فلورا

مبل راحتی جدید
مبل تک فلورا

این مبل را می‌توانید به تنهایی خریداری کرده و در کنار شومینه یا میز عسلی کوچک قرار دهید؛ یا با کاناپه سه‌نفره فلورا ترکیب کرده و یک مبلمان شیک و درجه یک برای منزل خود تدارک ببینید. این مبل تک‌نفره جزو مدل های جدید مبل راحتی به شمار رفته و خاصیت ارگونومیک عالی دارد. در زیر این ظاهر ساده و مینیمال، ترکیبات فلز و چوب پنهان شده که استحکام کافی را برای این مدل مبل راحتی به ارمغان می‌آورند.

پایه‌های تمام فلز این مبل درخشش چشم‌گیری داشته و بخش نشیمن‌گاه آن از فوم درجه یک ساخته شده است. پس نگرانی بابت راحتی آن نداشته باشید. رنگ این مبل نیز به گونه‌ای است که با تمامی رنگ‌ها و سبک‌های دیگر به‌خوبی می‌تواند هماهنگ شود. شما همین الان می‌توانید این ست زیبا را از طریق واتس آپ سفارش دهید.

کاناپه سه‌نفره دسته ساده تانگو

مدل های جدید مبلمان راحتی شیک
کاناپه سه‌نفره دسته ساده تانگو

از دیگر مدل های جدید مبل راحتی می‌توان به کاناپه سه‌نفره دسته ساده تانگو اشاره کرد. این مدل مبل بسیار زیبا و در عین حال راحت و کاربردی است. ظاهری ساده اغلب نشان‌گر مدرن بودن یک مبلمان است. این مبل نیز همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهری کاملاً ساده و یک‌دست دارد و پایه‌های فلزی آن تداعی‌کننده سبک مدرن صنعتی است. تمامی بخش‌های این مدل مبل جدید با پارچه لارسن پوشیده شده است. دسته‌های آن نیز دارای لمسه کوبی‌هایی است که باعث افزایش زیبایی و ظرافت آن شده است.

مدل های جدید مبلمان راحتی شیک
کاناپه سه‌نفره دسته ساده تانگو

این مبل دارای دو ویژگی بسیار منحصربه‌فرد است:

اول این‌که به یک اتصالی در وسط مبل مجهز است. به عبارت دیگر، این مبل از دو قسمت جداگانه ساخته شده و از طریق یک اتصالی به یکدیگر وصل شده‌اند. با وجود این اتصالی شما می‌توانید در مواقع نیاز مثل اسباب‌کشی یا حمل آن از نقطه‌ای به نقطه دیگر، این مبل را از وسط جدا کرده و در محل موردنظر دوباره آن‌ها را به هم وصل کنید.

دوم، این مبل سه‌نفره دارای انحنا در چهار گوشه خود است. اگر کمی در حوزه طراحی و تولید مبلمان مطالعه داشته باشید، متوجه هستید که ایجاد انحنا در مبلمان چقدر سخت و نادر است. اما با این وجود، این انحنا در این مبل به خوبی پیاده‌سازی شده است.

کاناپه سه‌نفره دسته چستر تانگو

مدل های جدید مبل راحتی با قیمت
کاناپه سه‌نفره دسته چستر تانگو

چنان‌چه طرفدار مبلمان چستر هستید، کاناپه سه‌نفره دسته چستر تانگو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کاناپه با مورد قبلی ویژگی‌های یکسانی دارد؛ با این تفاوت که جنس آن از چرم است. این روزها کاناپه‌های چستر جزو مدل های جدید مبل راحتی محسوب شده و طرفداران زیادی دارد. چرا که در هر محیط و با هر سبکی می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد. رنگ قهوه‌ای آن با پشتی و کوسن‌های طوسی رنگ از متریال ویسکوز هارمونی جذابی خلق کرده و چه در کنار رنگ‌های سرد و خنثی و چه رنگ‌های گرم می‌تواند خود را به طور چشم‌گیری به نمایش گذارد.

مدل های جدید مبل راحتی با قیمت
کاناپه سه‌نفره دسته چستر تانگو

همانند مورد قبلی، در وسط این کاناپه نیز یک اتصالی تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوان این کاناپه را به دو بخش کوچکتر تقسیم کرد. همچنین، لازم به ذکر است که در طراحی و ساخت این مدل مبل راحتی می‌توان ترکیب‌های متنوعی در پارچه برای فریم، بدنه و تشک‌ها به کار برد. این موضوع باعث می‌شود تا با توجه به سبک دکوراسیون منزل شما طراحی‌ها انجام شده و در واقع مبل برای شما سفارشی‌سازی شود.

مبل تک تانگو

مبل تک جدید
مبل تک تانگو

مبل تک تانگو طراحی بسیار ظریف و عالی دارد. برای وصف دقت و ظرافت طراحی این مدل مبل همین بس که در کنار هر سبک مبلمان دیگر می‌تواند قرار گیرد. این موضوع برای بعضی افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین، شک نکنید که این مبل می‌تواند جلوه ویژه‌ای در سایر مبلمان تانگو بروز دهد. اشکال ریز و یک‌دست روی مبل، آن را به یک گزینه مناسب برای قرارگیری در کنار کاناپه‌های تک‌رنگ یا حداکثر دورنگ تبدیل کرده‌ است.

ست مبلمان
مبل تک تانگو

دسته‌های فلزی با پارچه طرح‌دار انسان را در حال و گذشته غرق کرده و احساسات متناقض اما خوشایندی را تداعی می‌کند. کوسن و پشتی‌ها از متریال درجه یک ویسکوز تهیه شده‌اند که راحتی و دوام این متریال زبان زد خاص و عام است. چنان‌چه به دنبال تهیه مدل های جدید مبل راحتی هستید، در خرید این مبل تک‌نفره تانگو تردید نکنید.

ست هشت‌نفره فراگ

ست مبلمان جدید
ست هشت‌نفره فراگ

ظاهر زیبا و مدرن ست هشت‌نفره فراگ با فریم‌های چوبی قابل مشاهده، این مبلمان را به یکی از مدل های جدید مبل راحتی و پرطرفدار و پرفروش تبدیل کرده است. این ست هشت‌نفره شامل دو عدد کاناپه بزرگ و خیره‌کننده و دو عدد مبل تکی است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پشتی کاناپه‌های این ست جدید و مدرن دارای لمسه‌کوبی‌های ظریف و زیبایی است. همچنین، چهارگوشه هر یک از کاناپه‌ها با انحناهایی مزین شده‌اند. این کاناپه‌ها دارای رنگ‌بندی‌های بسیار جذابی است که زیبایی آن‌ها را چندبرابر می‌کند.

شما می‌توانید به جای دو عدد کاناپه، یک عدد کاناپه و یک عدد مبل شزلون تهیه کنید. این روزها از شزلون‌ها استقبال ویژه‌ای شده و بسیاری از افراد برای داشتن یک مبلمان مدرن و جدید اقدام به خرید شزلون می‌کنند. در واقع، شزلون یک کاناپه بدون پشتی است. در تصویر زیر می‌توانید ست هشت‌نفره فراگ با شزلون را مشاهده کنید:

ست مبلمان جدید
ست هشت‌نفره فراگ

مبل‌های تکی این ست نیز طراحی بسیار ویژه‌ای دارند. یکی از معدود مدل های جدید مبل راحتی است که بدون پایه تولید و عرضه می‌شود. عدم وجود پایه، این مبل تکی را مدرن‌تر و خاص‌تر جلوه می‌دهد.

با مبل‌های راحتی ما، مدرن شوید.

در این مطلب سعی کردیم تا مدل های جدید مبل راحتی را به شما معرفی کنیم. برای داشتن یک منزل راحت و مدرن بهتر است نگاه دقیق‌تری به این مدل مبل‌ها داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت چی‌بچین سر زده و جزئیات دقیق هر یک را مطالعه کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Urban

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Eddy

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Urban

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شما کدام ست هشت را پسندیدید؟ به نظر شما کدام یک از این مدل‌ها برای دکوراسیون‌های امروزی مناسب‌تر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *