با مبل تکی، رنگ و روح تازه‌ای به خانه‌تان ببخشید

خرید مبل تک نفره راحتی

امروزه مبل‌های تکی با توجه به تاثیری که در زیبایی دکوراسیون خانه‌ها دارند، بشدت مورد علاقه‌ی مردم قرار گرفته‌اند. مبل تک در دکوراسیون خانه کاربردهای مختلفی دارد. این مبل علاوه بر اینکه فضای اضافی را برای نشستن در اتاق فراهم می‌کند، می‎تواند رنگ و بافت جدیدی را به دکورتان اضافه کند. عموما به هنگام خرید مبل تک نفره راحتی طرح و رنگ متفاوتی از آن در مقایسه با  مبلمان و دکوراسیون منزل انتخاب می‎شود تا روح و جان تازه‌ای را به اتاق‌تان ببخشد. ما در این مطلب به بررسی نقش مبل‌ تکی در دکوراسیون خانه‌ها خواهیم پرداخت. ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید مبل تک نفره راحتی
خرید مبل تک نفره راحتی

نقش مبل تکی در دکوراسیون خانه‌ها

در طراحی داخلی، مفهومی به نام مبلمان تاکید وجود دارد که در دنیای مد توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. به طور کلی مبلمان تاکید، قطعه مبلمانی است که در فضای اتاق برجسته شده و بیشتر از بقیه مبلمان‌ به چشم می‌آید. ارزش این قطعه در دکوراسیون اتاق‌ها بسیار مهم‌تر از عملکرد و کاربرد آن‌ها می‌باشد. در واقع آن‌ها بیشتر بخاطر ارزش ترئینی بالایی که با خود به همراه دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند و ممکن است شما از لحاظ عملی، هیچ نیازی به این مبلمان نداشته باشید. مبلمان تاکید علاوه بر اینکه نگاه‌‌ها را به خود جذب کرده و فضای چشم‌نوازی ایجاد می‌کند، مکمل دکوراسیون شما نیز می‌باشد.

خرید مبل تک نفره راحتی
خرید مبل تک نفره راحتی

اگر شما نیز به دنبال اضافه کردن یه قطعه مبلمان با این مشخصات به فضای داخلی‌تان هستید، باید بدانید که راه‌های زیادی برای عملی کردن آن وجود دارد. خرید مبل تک نفره راحتی می‌تواند ایده‌ی خوبی برای شما باشد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، مبل‌های تک نفره نه تنها فضای اضافی را برای نشستن مهمانان فراهم می‌کنند، بلکه آن‌ها گزینه‌ی عالی برای اضافه کردن سبک، شکل و رنگی جدید به دکوراسیون اتاق‌ها می‌باشند.

خرید مبل تک نفره راحتی
خرید مبل تک نفره راحتی

لازم نیست که مبل تک نفره موردنظر شما از همان سبک مبلمان خانه‌تان باشد، بلکه یک سبک متفاوت‌تر نسبت به بقیه مبلمان می‌تواند تضاد جالبی را ایجاد نماید. مطمئنا ترکیب دو سبک متفاوت در دکور خانه، نتایج شگفت‌انگیزی را با خود به همراه خواهد داشت. اگر سبک دکوراسیون و مبلمان شما سنتی است، می‌توانید با مبل تک نفره مدرن، کنتراستی را بین آن‌ها ایجاد نمایید. حالت برعکس این قضیه نیز می‌تواند بسیار جالب باشد.

خرید مبل تک نفره راحتی
خرید مبل تک نفره راحتی

۱۰ روش استفاده از مبل تکی در فضای خانه

اتاق خواب

اتاق خواب بهترین مکان برای استراحت بعد از یک روز سخت کاری می‌باشد و یک یا دو تا مبل تک نفره به خوبی می‌تواند فضای آرام و خودمانی را برای استراحت شما ایجاد نماید.

گوشه‌های خانه

گوشه‌های خالی، زشت و ناخوشایند بنظر می‌رسند، شما می‌توانید با خرید مبل تک نفره راحتی ، میز و آباژور گوشه‌ی دنجی را برای خودتان بسازید.

ورودی خانه

اگر فضای ورودی‌تان اجازه می‌دهد، با کمک یک مبل تک نفره، فضایی را برای نشستن مهمانان به هنگام پوشیدن و درآوردن کفش‌هایشان ایجاد کنید. مطمئنا این ایده‌ی جالب، به خوبی حس خوشامدگویی را به مهمان‌نتان القا خواهد کرد.

در کنار پیانو

با کمک مبل تک نفره با اندازه‌ی کوچک، فضای شخصی و جدیدی را در کنار پیانوتان بسازید.

فضای کاری

میز تحریر و مبل تک نفره، یک دفتر کاری عالی را برای شما تشکیل می‌دهد.

در کنار میز ناهار خوری

در موارد خاص، بسته به اندازه، مقیاس و ارتفاع صندلی، مبل تک نفره شما می‌تواند به خوبی با میز ناهارخوری‌‌تان ترکیب شود. مطمئنا این ایده، ظاهر منحصربفردی را برای اتاق‌تان به ارمغان خواهد آورد.

فضای گپ و گفتگو

با کمک دو تا مبل تک نفره و صندلی‌های عثمانی می‌توانید قسمتی از پذیرایی یا نشیمن خود را به فضای صمیمی برای گپ و گفتگوهای خانوادگی تبدیل کنید.

اضافه کردن رنگ

اگر دکور اتاق‎تان بی روح است، می‌توانید با کمک مبل تک نفره و با استفاده از الگو و رنگ‎های خیره‌کننده بکار رفته در آن، به فضای اتاق‌تان شور و هیجان خاصی را اضافه کنید.

اتاق بچه‌ها

با کمک مبل تک نفره گوشه‌ی آرامی را برای نشستن و مطالعه‌ی کودکان‌تان فراهم نمایید.

تغییر دکوراسیون

اگر به دنبال ایجاد کمی تغییر در دکوراسیون اتاق‌تان هستید، مبل تک نفره می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

خرید مبل تک نفره راحتی

گاهی اوقات یافتن سبک و مدل خاص مبل از فروشگاه‌های مبلمان سخت می‌شود و شما باید زمان زیادی را صرف اینکار بکنید. این درحالی است که امروزه بسیاری از فروشگاه‌های مبلمان این امکان را به شما داده‌اند که بتوانید متناسب با سلیقه‌ و نیاز خودتان، طرح مورد نظرتان را سفارش دهید. اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، متوجه خواهید شد که فروشگاه‌های آنلاین زیادی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که هدف‌شان خرید آسان و لذت‌بخش است. اما با همه‌ی این اوصاف، خرید اینترنتی مبل نیز دغدغه‌های خاص خود را دارد و اگر شما آگاهی کاملی از آن نداشته باشید، ممکن است در دام کلاهبرداری‌های اینترنتی بیفتید. ما قبلا همه‌ی آنچه که باید قبل از خرید اینترنتی مبلمان بدانید، را منتشر کرده‌ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مبل تکی را دارید، بهتون پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *