رنگ سال ۲۰۱۹: قرمز مایل به قهوه‌ای با الهام از خاک رس قرمز

رنگ سال 2019

کمپانی شروین ویلیامز که یکی از برترین شرکت‎های رنگ‌سازی دنیا می‌باشد، رنگ خاک رس را به عنوان رنگ سال ٢٠١٩ معرفی کرده است. مدیر بازاریابی کمپانی شروین ویلیامز معتقد است که رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای از کوه‎های جنوب غربی آمریکا الهام گرفته شده است و تجسمی از سادگی، سرزندگی، حیات دوباره و نمادی از سبک بوهمیایی می‌باشد.

رنگ سال ٢٠١٩
رنگ سال ٢٠١٩

رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای گزینه‎ی عالی برای دکوراسیون خانه‌ها می‌باشد و فرصت خوبی را به شما می‌دهد تا به راحتی فضای گرم و صمیمی را برای خودتان بسازد. این رنگ به خوبی می‌تواند به قلب دکوراسیون شما تبدیل شود و تمامی نگاه‌ها را به خود جذب نماید. شما می‎توانید این رنگ را با رنگهای مات مثل آبی، قهوه‌ای مایل به زرد و حتی صورتی و رنگ‎های گوناگون کویری ترکیب کنید. رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای تا به امروز در دکوراسیون خانه به مقدار کم و بیشتر به عنوان رنگ دیوار تاکید بکار برده شده است ولی شما می‌توانید برای سال ۲۰۱۹ خود، این رنگ را برای تمامی دیوارهای خانه یا مبلمان‌تان استفاده کنید. این رنگ بسیار باشکوه و فاخر بوده و گزینه‏‌ی مناسبی برای سطوح چوبی و طبیعی می‌باشد.

چگونه از رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای(رنگ سال ٢٠١٩) در دکوراسیون‌مان استفاده کنیم؟

  • رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای رنگ کلاسیک و غنی می‎باشد و بهترین انتخاب برای رنگ درب خانه می‎باشد. این رنگ پس‎زمینه‎ی گرم و جذابی را برای دکوراسیون و تزئینات درب ورودی خانه‎تان فراهم می‎کند.
  • اگر شما در مورد انتخاب این رنگ برای دیوارهای خانه‎تان تردید دارید، می‎توانید از آن به رنگ سقف استفاده کنید. سقف رنگی می‌تواند تاثیر چشمگیری روی دکوراسیون شما داشته باشد و طراحی شما را منحصربفرد کند.
  • بسیاری از مردم معتقدند که امسال دیوار تاکید دیگر مد نیست. به این شایعات گوش ندهید. دیوار تاکید همیشه طرفداران خود را داشته و هیچ گاه از مد نمی‌افتد. رنگ سال ٢٠١٩ انتخاب بسیار مناسبی برای این دیوار می‎باشد و شما می‎توانید با کمک آن فضای گرم و صمیمی را برای خودتان بسازید.

نکته: دیوار تاکید یکی از موضوعات بسیار جذاب در حوزه‏‌ی طراحی داخلی می‎باشد که این روزها نیز بسیار محبوب شده است. دیوار تاکید، دیواری است که طراحی آن از لحاظ رنگ، بافت یا الگو از سایر دیوارهای اتاق متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید از انواع کاغذ دیواری، سنگ، آجر، چوب، گچ‌بری یا هر ایده‌ای که مدنظرتان است، بدین منظور استفاده کنید. ایجاد دیوار تاکید اصلا سخت نیست و شما می‌توانید با کمک رنگ، الگو یا تکسچر، آن را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید.

  • اتاق ناهارخوری شما تنها فضایی نیست که شما می‎توانید با خیال راحت از رنگهای بولد در آن استفاده کنید. آشپزخانه‏ یکی دیگر از گزینه‏‌هایی است که شما می‎توانید از رنگهای جسورانه مثل رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای در آن استفاده کنید.
رنگ سال ٢٠١٩
رنگ سال ٢٠١٩

رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای با چه رنگهایی ست می‎شود؟

همانطور که می‌بینید این سایه‏‌ی بین قرمز و قهوه‎ای، رنگ دنج و گرمی می‌باشد و حس و حال گرم و صمیمی به دکوراسیون شما می‌دهد. همانطور که گفتیم این رنگ از خاک رس الها‎م گرفته شده و رنگ زمین و طبیعت می‌باشد و به راحتی می‌تواند با رنگهای گرم و متریال‎های طبیعی مثل چوب ترکیب شود. همینطور این رنگ می‌تواند با رنگهای سرد مثل آبی و متریال‎های صنعتی مثل بتن ترکیب شود و کنتراست جالبی ایجاد نماید. بدون شک این رنگ یکی از بهترین ‎رنگهای دکوراسیون و طراحی داخلی می‌باشد و می‎تواند همزمان فضای مدرن و گرمی را بسازد. این رنگ باعث می‏‌شود که شما به طبیعت و سفر فکر کنید و از آن لذت ببرید. من در ادامه سه ترکیب رنگی جذاب با این رنگ را که خودم بسایر دوست‌شان می‌دارم را به شما معرفی می‌کنم که مطمئنا توجه شما را هم به خود جلب می‌کنند.

قرمز مایل به قهوه‌ای و صورتی کثیف

یکی از ترکیب‏های رنگی بسیار ترند و محبوب همین ترکیب دو رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای و صورتی کثیف است که می‌تواند فضای مدرن، ظریف و شیک را بسازد. شما می‎توانید با سایه‎های رنگی مختلف از این دو رنگ بازی کنید و ترکیب رنگی ایده‎آلی را بسازید. شما می‌توانید در کنار این دو رنگ از تونالیته‎ رنگهای سفید و بژ استفاده کنید تا پالت رنگی شما روشن‎تر شود.

رنگ سال ٢٠١٩
رنگ سال ٢٠١٩

قرمز مایل به قهوه‌ای و خاکستری

نتیجه‎ی ترکیب دو رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای و خاکستری فضای معاصر و ظریفی می‌باشد و اگر شما به دنبال دکوراسیون معاصری برای خانه‎تان هستید، ما این ترکیب رنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای به خوبی می‌تواند با رنگ خاکستری تیره مطابقت داده شود اما از نظر من ترکیب این رنگ با خاکستری روشن تاثیر جالب‎تری دارد و ظاهر شیک و مدروزی را می‎سازد.

رنگ سال ٢٠١٩
رنگ سال ٢٠١٩

قرمز مایل به قهوه‌ای و آبی

یکی از بهترین ترکیب‎های رنگی مربوط به رنگ‎های متضاد می‎باشد. یک ترکیب شاید کمی سخت، اما بسیار شیک، مربوط به دو رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای و آبی است که فضای بسیار زیبا و مدرنی را می‎سازد.

رنگ سال ٢٠١٩
رنگ سال ٢٠١٩

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، اطلاعات دقیق کسب کنید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند. دکوراسیون قرمز مایل به قهوه‌ای که به عنوان رنگ سال ٢٠١٩ نامیده‌ شده است، می‌تواند جذابیت خاصی را به خانه‎ی شما داده و جلوه‌ی بصری دوست‌داشتنی به آن دهد. ما در اینجا سعی کردیم شما را با بهترین ترکیب‎های رنگی قرمز مایل به قهوه‌ای آشنا کنیم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید پالت رنگی موردعلاقه‌تان را انتخاب و دکوراسیونی زیبایی را برای خودتان ایجاد نمایید.

همینطور ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این دکوراسیون‎ها را می‌پسندید؟ چه رنگ دیگری را برای ترکیب با رنگ سال ٢٠١٩ به ما پیشنهاد می‌کنید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.