ایده‌‌های خلاقانه برای طراحی دفتر کار خانگی

کار کردن در خانه متفاوت‌تر از کار در دفاتر اداری است و به شما امکان راحتی و انعطاف‌پذیری بالاتری را می‌دهد. بسیاری از مردم برای طراحی دفتر کار خانگی خود، اتاق جداگانه‌ای را در نظر می‌گیرند ولی این امر ضروری نیست و شما می‌توانید به سادگی، گوشه‌ها و فضاهای خالی اتاق‌های خانه را به دفتر کاری خود تبدیل کنید. ادامه مطلب را از دست ندهید.

شما به سادگی می‌توانید گوشه‌ها و فضاهای خالی خونه را به دفتر کاری‌تان تبدیل کنید.

دفتر کاری خانگی

ما در این مطلب ایده‌های جالبی را برای طراحی دفاتر کار خانگی به شما معرفی می‌کنیم که احتمالا از دیدن این ایده‌ها و دکوراسیون‌های چند کاربردی شگفت‌زده خواهید شد. پس قبل از طراحی دفتر کاری خود، حتما این ایده‌ها و راهنمایی‌ها را بررسی کرده و آن‌ها را با محل سکونت‌تان مقایسه و بهترین را برای طراحی دفتر کار خانگی‌ خود انتخاب کنید. مطمئن باشید که با انتخاب یکی از این ایده‌ها ترکیبی از زیبایی و عملکرد بالا را برای دکوراسیون‌تان به ارمغان خواهید آورد.

لازم نیست که همیشه اتاق خاصی را به دفتر کارتان اختصاص دهید.

کنار پنجره بهترین گزینه‌ برای طراحی دفتر کار خانگی است.

حتما می‌دانید که نور طبیعی باعث افزایش خلق و خوی و عملکرد بهتر شخص می‌شود. قرار دادن یک میز و صندلی در جلوی پنجره به همراه قفسه‌ای از کتاب می‌تواند به تنهایی دفتر کار شما را تشکیل دهد.

دفتر کار خانگییک میز و صندلی در جلوی پنجره به سادگی می‌تواند دفتر کار شما را تشکیل دهد.

همیشه توجه کنید که میز و صندلی‌ انتخابی‌تان با مبلمان موجود در اتاق هماهنگ باشد تا ظاهر یکپارچه‌ای را به دکوراسیون اتاق‌تان بدهد. همینطور شما می‌توانید با تزئین میزتان با قاب‌های عکس، گیاهان گلدانی و آباژور، شکل و شمایل تازه‌ای را به اتاق‌تان اضافه کنید.

طراحی دفتر کار خانگیسعی کنید تا میز و صندلی‌ انتخابی‌تان با مبلمان موجود در اتاق هماهنگ باشد.

در طراحی دفتر کار خانگی دکور هوشمندانه‌ای را انتخاب کنید

اگر فضای آپارتمان یا خانه‌تان کوچک است، دکور هوشمندانه‌ای را برای دکوراسیون‌تان انتخاب کنید تا فضای موجودتان را زیاد اشغال نکند.

طراحی دفتر کار خانگیاگر فضای آپارتمان یا خانه‌تان کوچک است، دکور هوشمندانه‌ای را برای دکوراسیون‌تان انتخاب کنید.

 شما باید به یاد داشته باشید که فضای شما محدود است و بهترین روش برای دکور خانه‌تان استفاده‌ی هوشمندانه و بهینه از مبلمان، لوازم دکوری، میزها و کابینت‌ها‌ است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی دفتر کار خانگی شما، استفاده از میزهای تاشو است. بدین ترتیب زمانی که به میزتان نیاز نداشته باشید، می‌توانید آن را به طرف دیوار تا کنید.

طراحی دفتر کار خانگیطراحی هوشمندانه‌ی این میز و صندلی، آن را به گزینه‌ی جالبی برای طراحی دفتر کار برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است.

به هنگام انتخاب مبلمان حتما در مورد عملکردهای متفاوتی که هر کدام از آن‌ها می‌توانند با خود به همراه داشته باشند، فکر کنید. به یاد داشته باشید که همیشه میز و صندلی‌های سنتی در محیط‌های کاری باعث بیشترین بازده نمی‌شوند و برعکس شما می‌توانید با ایجاد فضای جذاب‌تر، علاوه بر استفاده بهینه از فضا، عملکرد بالایی نیز داشته باشید. مثلا این کابینت در تصویر زیر که برای ذخیره‌سازی ظروف چینی می‌باشد، می‌تواند به عنوان میز کار شما تلقی شود.

استفاده از کابینت ها به عنوان میز کاریشما حتی می‌توانید از کابینت‌ها برای ایجاد میز کاری‌تان استفاده کنید

نکته: شما می‌توانید از میز تحریر فانتزی که توسط استودیو پارچوب طراحی شده است، برای ایجاد فضای کاریتان استفاده کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های این میز، اشغال کم فضا و کتابخانه‌ی کوچک آن می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید آنلاین آن از استودیو پارچوب اقدام کنید.

انتخاب یک میز و صندلی سفید رنگ مدرن و مینیمال، استراتژی هوشمندانه‌ی دیگری است که به شما کمک می‌کند تا از لحاظ بصری دفتر کاری‌تان بیش از حد به چشم نیاید.

انتخاب میز مناسبخطوط صاف این میز و صندلی احساس راحتی و آرامش خاصی را به آن داده است.

گوشه‌های خانه را فراموش نکنید

گوشه‌ها را نادیده نگیرید. حتی ناخوشایندترین گوشه‌های خانه نیز می‌توانند به عنوان بهترین فضاهای کاری عمل کنند. دفتر کار خانگی شما می‌تواند به راحتی در هر قسمتی از محل زندگی‌تان قرار داده شود و شما هیچ محدودیتی از این بابت ندارید. پس خلاقیت خود را بکار بگیرید و متناسب با معماری خانه‌تان دفتر کار دلخواهتان را طراحی نمایید.

فضای کاریاز گوشه‌های خالی خانه برای ایجاد فضای کاری‌تان استفاده کنید

از گوشه‌ها یا فضاهای قابل توجه مثل زیرپله‌ها، فضای ورودی پلکان و اتاق‌های شیروانی غافل نشوید و با خرید صندلی و میز گوشه‌ای فضای کاری مخفی را برای خودتان ایجاد نمایید.

دفترکار خانگیشما می‌توانید از زیرپله‌ها به عنوان دفتر کار خانگی استفاده کنید

دفتر کار خانگیبا تزئین دیوار زیر پله شکل جالب و خودمانی را  به دفتر کاری‌تان بدهید

دفتر کار خانگیحتی شما می‌توانید کمد لباس خالی را به دفتر کار خانگی‌تان تبدیل کنید

اگر هیچ اتاق خالی یا گوشه‌ی مناسبی برای ایجاد دفتر کار خانگی‌تان وجود ندارد، می‌توانید گوشه‌ای از اتاق نشیمن خود را برای این کار اختصاص دهید. درست است که به طور سنتی همیشه دفترهای کاری از محل سکونت دور بوده‌اند اما این روزها زندگی کاری و اجتماعی در هم آمیخته شده است و تفکیکی بین آن‌ها وجود ندارد.

فضای ذخیره سازی در سقف، ظاهر دفتر کاری جالبی را به این گوشه از اتاق نشیمن داده است.

دفتر کار خانگینکته: اگر به دنبال سبک کلاسیکی از میزهای تحریر برای طراحی دفتر کار خانگی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از میز تحریر کلاسیک ویونا نیز دیدن فرمائید. شما می‌توانید با جفت کردن این میز کلاسیک با صندلی چوبی شکل جالبی را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید. مطمئن باشید که ترکیب این میز با کتابخانه‌ی کلاسیک افرا فضای کاری دوست داشتنی را در دکوراسیون اتاق‌تان ایجاد کرده و شما به چیز دیگری برای تزئین دفتر کاری‌ خود نیاز نخواهید داشت. این دو محصول از طراحی‌های استودیو پارچوب هستند و امکان خرید آنلاین آن‌ها نیز فراهم است. شما می‌توانید با چند کلیک ساده و مراجعه به سایت استودیو پارچوب اقدام به خرید آن‌ها نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *