شیک‌ترین مبل‌های راحتی برای خانه‌های ایرانی

مدل مبل شیک و کلاسیک

زمانی مبل در بین خانواده‌های ایرانی فقط جنبه تزئینی و تجملاتی داشت. اگر شما به دیزاین خانه‌ ایرانی در ۱۰-۲۰ سال گذشته نگاه کنید، خواهید دید که مبل سلطنتی محبوب‌ترین گزینه‌ی ایرانی‌ها برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی‌شان بوده است. اما امروزه مبل دیگر فقط جنبه تجملاتی ندارد و به وسیله‌ای کاربردی و مصرفی تبدیل شده است. این روزها مبل راحتی از طرف خانواده‌های ایرانی کاملا پذیرفته شده است و به عنوان یکی از ضروریات اتاق نشیمن به شمار می‌آید. مبل راحتی معمولا بزرگ‌ترین مبلمان اتاق نشیمن می‌باشد که فضای زیادی را اشغال می‌کند و شما باید زمان کافی را برای انتخاب مناسب‌ترین نوع آن اختصاص دهید. ما در اینجا به بررسی انواع مدل مبل راحتی شیک که مناسب دکوراسیون ایرانی می‌باشند، خواهیم پرداخت. ادامه مطلب را از دست ندهید.

نکته: اگر شما در مورد انتخاب مبل راحتی یا سلطنتی دچار تردید هستید، بهتون پیشنهاد می‌کنم که حتما مطلب “مبل سلطنتی یا راحتی” را مطالعه نمایید.

۷ مدل مبل راحتی شیک

اولین مدل مبل راحتی که ما می‌خواهیم  در اینجا به شما معرفی کنیم، دارای شکل نامتداول ولی بسیار شیک و جذابی است. همانطور که می‌بینید ظاهر مبل بسیار شیک و دوست‌داشتنی است. شکل جالب و متفاوت مبل می‌تواند آن را به نقطه کانونی اتاق نشیمن‌ شما تبدیل کرده و زیبایی فضای زندگی شما را چندین برابر نماید. این مبل راحتی دارای ساختار فلزی با فوم پلی‌اورتان است و پشتی مبل همراه با تسمه‌های الاستیک، شکل متفاوتی را برای آن رقم زده است. شما می‌توانید این مبل را در رنگ و پارچه‌های مختلف سفارش داده تا طرحی متناسب با دکوراسیون خانه‌تان داشته باشید.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

اگر به دنبال طراحی مینیمال و مدرنی برای اتاق نشیمن‌تان هستید، این مبل راحتی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای دکوراسیون شما باشد. مبلمان به سبک مینیمال بیشتر روی سادگی و دوری از هر گونه جزئیات و تزئینات اضافی تاکید دارد که شما این دو اصل را به خوبی در این طراحی می‌‍بینید. مطمئنا شما در همان نگاه اول به راحتی و نرمی مبل پی خواهید برد و بعد از نشستن روی مبل این حدس شما به یقین تبدیل خواهد شد. فرم فلزی مبل با خطوط صاف و منحنی‌های نرم، کوسن‌های باد کرده را در جای خود محکم نگه داشته و بیشتر روی راحتی مبل تاکید دارد. شما می‌توانید این مدل را در رنگ‌های متنوعی مثل قهوه‌ای روشن، سفید و خاکستری تیره سفارش دهید و مطمئن باشید که این مدل با سبک طراحی شما به خوبی ست خواهد شد.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

دکوراسیون منزل با مبل قرمز می‌تواند انتخاب جسورانه و متفاوتی برای فضای زندگی شما باشد. اگر شما از آن افرادی هستید که همیشه به دنبال رنگ‌های خنثی و زمینی برای مبلمان بوده‌اید، بهتر است این بار کمی متفاوت‌تر عمل کنید و به سمت رنگ‌های قوی مثل قرمز برای طراحی دکوراسیون‌تان بروید. این طراحی مبل با اینکه شکل ساده‌ای دارد اما بسیار راحت و نرم می‌باشد و می‌تواند بهترین مکان برای استراحت شما بعد از یک روز سخت کاری باشد. مزیت عمده‌ی این مبل، دومنظوره بودن آن است که آن را به قطعه‌ای بسیار کاربردی برای دکوراسیون خانه‌های کوچک تبدیل کرده است. شما می‌توانید در طول روز از آن به عنوان مبل و در طول شب به عنوان تختخواب بسیار نرم و راحت استفاده کنید.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

مبل چستر پارچه‌ای از جمله سبک‌های مشهور مبلمان است که قدمت آن به قرن هجدهم میلادی بر می‌گردد. این سبک طراحی در تمام دوران‌ها حضور جدی در دکوراسیون خانه‌ها داشته و همیشه پرطرفدار باقی مانده است. دسته‌های لوله‌ استوانه‌ای و لسمه‌دوزی سطح مبل مخصوصا پشتی و دسته‌های مبل، دو ویژگی اصلی و مهم سبک چستر است که آن را از سایر سبک‌های مبلمان متمایز می‌کند. این طراحی متفاوت و شیک از سبک چستر یکی از زیباترین مبلمان‌هایی است که سخت می‌شود نظیر آن را پیدا کرد. طیف گسترده‌ای از پارچه‌ها و رنگ‌ها برای طراحی این مبل دوست داشتنی وجود دارد و شما می‌توانید مبل خود را با سلیقه و دکوراسیون خودتان سفارش دهید.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

همیشه انتخاب بین مبل چرمی و پارچه‌ای برای دکوراسیون خانه با چالش‌های جدی روبرو بوده است. واقعا نمی‌توانیم با اطمینان یکی را از آن‌ها را به شما پیشنهاد کنیم زیرا هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و این کاملا به سبک زندگی و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. اگر به دنبال مبل چرم برای دکوراسیون‌تان هستید، این مدل مبل با شکل ساده و راحتی بی‌نظیر خود برای تمامی سبک‌های طراحی داخلی مناسب است و شما با اطمینان خاطر می‌توانید آن را برای اتاق نشیمن‌تان انتخاب کنید. استفاده از چرم نرم و پشتی کوتاه، ظاهر بسیار شیک و مدرنی را به مبل داده است.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

یکی از طراحی‌های مینیمال و دوست‌داشتنی دیگر مربوط به مبل زیر است. طراحی ساده مبل به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آن را با انواع رنگ و دکوراسیون ترکیب کنید. این مدل دارای روکش پارچه‌ای است و شما می‌توانید آن را در هر رنگ و طرحی که مایل باشید، سفارش دهید.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

آخرین مدل پیشنهادی ما یک قطعه مبلمان اصیلی است که ظاهر شیک و جذاب آن تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون خانه‌ی شما خواهد داشت. الگوهای جالب پارچه مبلی و شکل ظریف مبل آن را برای اتاق‌های نشیمن سنتی بسیار مناسب کرده است. البته این بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید از آن برای دکوراسیون معاصر و مدرن استفاده کنید. ترکیب این مبل با رنگ‌های پرچنب و جوش می‌تواند ترکیب عالی را برای دکوراسیون مدرن شما بسازد.

مدل مبل راحتی شیک
مدل مبل راحتی شیک

متاسفانه گاهی یافتن مبل مدرن و شیک در فروشگاه‌ها سخت می‌شود و همین مراحل خرید را دشوار می‌کند. اما خبر خوب این است که امروزه بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که بتوانید دقیقا متناسب با سلایق خودتان مبلمان خود را سفارش دهید. استودیو پارچوب از جمله فروشگاه‌های مبلمان است که می‌تواند مبل شما را در هر طرح و رنگی که خودتان مایل باشید، بسازد. ما در اینجا سعی کردیم، بروزترین و شیک‌ترین مدل مبلمان را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز نظر یا پیشنهادی در این باره دارید، خوشحال می‌شویم که آن را با در میان بگذارید.

1 دیدگاه برای “شیک‌ترین مبل‌های راحتی برای خانه‌های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *