مبل استیل ایتالیایی، انتخابی لاکچری برای دکوراسیون ایرانی

مبل استیل ایتالیایی

مبلمان سلطنتی و استیل از آشناترین و محبوب‌ترین سبک‌های مبلمان در بین خانواده‌های ایرانی است که قدمت استفاده از آن به دوره‌ی قاجار برمی‌گردد. در واقع اولین مبلمان لاکچری با مسافرت شاهان قاجار به فرنگ توانست به دربار قاجار و پهلوی راه پیدا کند و بعدها کم کم در دکوراسیون خانه‌های ایرانی نیز استفاده شد. بیشتر ما ایرانی‌ها علاقه‌ی خاصی به این نوع مبلمان آنتیک داریم و حتی امروزه نیز در اکثر پذیرایی‌های ایرانی شما شاهد حضور مبلمان استیل یا سلطنتی هستید. همین محبوبیت بالای مبلمان سلطنتی باعث شده است که هر روز طراحی‌های متنوعی از این سبک به بازار ارائه شود. مبل استیل ایتالیایی از جمله پرطرفدارترین مبلمان سلطنتی است که  بخاطر زیبایی و استایل خاص خود به یکی از گزینه‌های اصلی مردم به هنگام خرید مبل تبدیل شده است.

بسیاری از مردم در مواجه با کلمه استیل گمان می‌کنند که در بدنه‌ی این مبلمان از استیل استفاده شده است و دلیلی نامگذاری آن همین است. نه اینطور نیست. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم مبل استیل یکی از انواع مبلمان سلطنتی است و ویژگی‌های خاص خود را دارد.

بدون شک ایتالیا در حوزه طراحی از طراحی داخلی گرفته تا طراحی شهری، مد و معماری همیشه پیشرو و موفق بوده است. صنعت مبلمان ایتالیا یکی از بهترین‌ها در این حوزه می‌باشد که طراحی‌های خلاقانه و نوآورانه‌شان باعث شهرت آن‌ها در دنیا شده است. بسیاری از مردم معتقدند که ایتالیا در صنعت مبلمان بی‌همتا است چرا که همیشه طراحی‌های نابی را به بازار ارائه می‌دهد. مبل استیل ایتالیایی به عنوان نقطه مرکزی در هر دکوراسیونی می‌باشد و می‌تواند زیبایی خود را در هر محیطی به نمایش بگذارد. ما در ادامه شما را با ۱۰ طراحی زیبای مبل استیل ایتالیایی آشنا خواهیم کرد.

مبل آنتیک ایتالیایی

این مجموعه مبلمان استیل ایتالیایی با ظاهر اشرافی و خیره‌کننده‌ی خود می‌تواند ظاهر لوکسی را به اتاق نشیمن شما دهد. انتخاب رنگ و حتی خطوط روی مبل و صندلی‌ها با ظرافت خاصی انجام شده است و نتیجه مبلمانی بی‌نظیر می‌باشد که مطمئنا شما نیز آن را دوست خواهید داشت.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبل ایتالیایی ونوس

اگر شما به دنبال مبلمان استیل راحتی برای دکوراسیون‌تان هستید، این مدل مبل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این مدل مبل برخلاف مدل‌های دیگر مبلمان استیل، از منبت‌کاری و ریزه‌کاری کمتری استفاده شده و بیشتر روی راحتی مبلمان تاکید شده است. همینطور رنگ مبل بسیار منحصربفرد و جالب می‌باشد که در ترکیب با فرش ایرانی می‌تواند جلوه‌ی ویژه‌ای به دکوراسیون‌تان دهد.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبلمان کلاسیک ایتالیایی

ظرافت و زیبایی مبلمان کلاسیک همیشه زبانزد عام و خاص بوده است و در همان نگاه اول بیننده را مسحور می‌کند. از رنگ و نقش و نگار پارچه مبلی تا اسکلت‌بندی آن با ظرافت خاصی انجام می‌شود و هنری بی‌بدیل را می‌سازد. این ویژگی دقیقا در این مدل مبل استیل ایتالیایی نیز رعایت شده است و شما با انتخاب این مبل، مطمئنا می‌توانید ظاهر دلنشینی را به اتاق پذیرایی‌تان بدهید. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که پالت رنگی سفید و طلایی و رنگ روشن پارچه مبلی در کنار هم ظاهر بی‌نظیری را ایجاد کرده‌اند که ظرافت و زیبایی مبل را چندین برابر کرده است.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبلمان کلاسیک اروپایی

با اینکه رنگ سبز در مبلمان ایتالیایی خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در مورد این مدل مبلمان، رنگ سبز به خوبی توانسته آن را کامل کند.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبل استیل ایتالیایی

سایه‌ی تیره از رنگ‌های خنثی مخصوصا رنگ قهوه‌ای به خوبی می‌تواند اصالت را به فصای زندگی شما اضافه کند. همانطور که در این مدل مبلمان استیل ایتالیایی مشاهده می‌کنید، رنگ تیره قهوه‌ای با منبت‌کاری زیبا به خوبی توانسته ظاهر باشکوهی را برای مبل رقم بزند و آن را از بقیه مدل‌های مبلمان استیل متمایز نماید.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبل سبک اروپایی

اگر شما به دنبال مبل استیل مدرن‌تری برای فضای پذیرایی‌تان هستید، این سبک ظریف می‌تواند برای شما جالب توجه باشد. در بیشتر مدل‌های مبلمان استیل شما شاهد منبت‌ کاری‌های خیلی زیر و ظریفی روی چوب هستید. اما در این مورد اینطور نیست و با اینکه مبل جزئیات زیادی ندارد اما ظاهر بسیار جذاب و دوست‌داشتنی را برای مبل رقم زده است. میز جلو مبلی با طراحی شطرنجی سیاه و سفید به خوبی توانسته با مبل هماهنگ شود و فضای دنج و راحتی را بسازد.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبل ایتالیایی لوکس

بیشتر مردم مبلمان استیل و سلطنتی را بخاطر ظاهر رویایی و رمانتیکی‌شان دوست دارند و معتقدند که مبل استیل باید شکل باشکوه و منحصربفردی داشته باشد. اگر شما نیز اینگونه فکر می‌کنید پس بهتر است این مدل مبل استیل ایتالیایی را انتخاب کنید. این مبل ایتالیایی مثل شی زینتی در دکوراسیون شما خواهد درخشید و نگاه‌ها را به خود جذب خواهد کرد.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبل ایتالیایی برای اتاق نشیمن فرانسوی

معمولا دکوراسیون خانه‎های فرانسوی همیشه پیرامون رنگ سفید است و سفید به عنوان مشخصه اصلی سبک دکوراسیون فرانسوی معرفی شده است. اگر دکوراسیون شما بیشتر شبیه خانه‌های فرانسوی است، باید به سمت رنگ سفید برای مبلمان‌تان بروید. این دو مدل مبل ایتالیایی با ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای توانسته ظاهر شیک و مدرنی را بسازد که برای سبک‌ دکوراسیون فرانسوی بسیار مناسب می‌باشد.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

دکوراسیون سیاه و سفید ایتالیایی

سیاه و سفید از جمله ترکیب رنگ‌های متداول در دکوراسیون داخلی می‌باشد که ظاهر پیچیده و جذابی را به دکورتان می‌دهد. ترکیب این دو رنگ با طلایی می‌تواند بهترین ایده برای طراحی مبلمان استیل ایتالیایی باشد. دکوراسیون خیره کننده و دراماتیک این مدل مبلمان همه را شگفت‌زده کرده و نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مبل معاصر ایتالیایی

و آخرین مدل مبلمان استیل ایتالیایی ما برای فضای معاصر بسیار مناسب می‌باشد. همانطور که از ظاهر مبل مشخص است، راحتی آن تضمین شده است و شما می‌توانید از آن در اتاق نشیمن‌تان استفاده کنید.

مبل استیل ایتالیایی
مبل استیل ایتالیایی

مطمئنا تلاش برای ایجاد اتاق نشیمن ایتالیایی هزینه‌ی بسیار بالاتری را نسبت به دکوراسیون معاصر می‌طلبد اما به هر حال نتیجه‌ی آن بسیار زیباتر و ارزشمندتر خواهد بود. همینطور این سبک مبلمان هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه زرق و برق خود را در دکوراسیون خانه حفظ می‌کند. مبل استیل ایتالیایی با ظاهر شیک و اشرافی خود برای هر اتاق پذیرایی مناسب می‌باشد. به شرط آنکه شما در انتخاب سبک دکوراسیون و لوازم جانبی خود دقت کنید و فضای منسجم و هماهنگی را بسازید. سبک کلاسیک بهترین دکوراسیون برای مبل استیل ایتالیایی است که می‌تواند زیبایی مبلمان شما را چندین برابر کند. ما در اینجا سعی کردیم همه آنچه که در مورد مبل استیل کلاسیک وجود دارد را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما نیز نظر یا پیشنهادی در این باره دارید، می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *