مبل راحتی ارزان: ۵ مبلی که از خرید آن پشیمان نخواهید شد

مبل راحتی ارزان

بدون شک، یکی از معیارهای اصلی هر فردی در خرید مبل راحتی قیمت و هزینه آن است. قیمت همیشه برای همه افراد با هر وضع مالی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است اما نباید اهمیت این فاکتور به قدری باشد که از معیارهای دیگر غافل شوید. گاهی توجه افراطی به قیمت مبل باعث می‌شود که اصلی‌ترین فاکتور در خرید مبل یعنی کیفیت محصول به طور کامل به دست فراموشی سپرده شده و فرد فقط به دنبال یک مبل راحتی ارزان باشد.

برخی افراد تصور می‌کنند که هزینه خرید و نگهداری محصولات ارزان قیمت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود. اما اگر محصول مورد نظر شما یک وسیله مصرفی برای بلندمدت است، باید بگوییم این تصور کاملاً اشتباه است. به‌عنوان مثال در نگاه اول خرید مبل راحتی ارزان برای خانه ممکن است مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. اما در طولانی‌مدت هزینه نگهداری و تعمیرات این دسته از محصولات بسیار بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که یکبار برای همیشه هزینه کنید و سال‌های طولانی از مبل‌تان استفاده کنید.

خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین انواع مبل راحتی باکیفیت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در هر طرح و رنگ پارچه مبلی سفارش دهید. علاوه بر این امکان ساخت انواع مدل های جدید مبل راحتی توسط تیم چی بچین نیز وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید نسبت به سفارش و برآورد قیمت مدل موردنظرتان اقدام کنید.

جهت سفارش هر یک از مدل‌های مبل زیر و برآورد قیمت می‌توانید عکس مبل را از طریق واتس‌آپ برای ما ارسال کنید و با کارشناسان ما در چی بچین در ارتباط باشید. توجه کنید که مشاوره و برآورد قیمت در چی بچین رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

ناموجود
۳۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی ۵ مبل راحتی ارزان و باکیفیت

با این حال درصورتی‌که قصد صرفه‌جویی در هزینه خرید مبل راحتی را دارید، به‌هیچ‌وجه نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۵ مبل راحتی ارزان و باکیفیت موجود در بازار بپردازیم. این محصولات از لحاظ قیمت در برابر محصولات مشابه خود مقرون‌به‌صرفه تر بوده و دارای ارزش خرید بالایی هستند. پس برای آشنایی با این محصولات، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

۱) کاناپه سه‌نفره فراگ

مبل راحتی ارزان : کاناپه فراگ
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه سه‌نفره فراگ اینجا کلیک کنید.

این روزها مبلمان چستر دوباره طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این سبک مبلمان با ظاهر متفاوت و خاص خود در هر دکوراسیونی نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند. کاناپه سه‌نفره فراگ نیز از دقیقا با الهام از این سبک مبلمان طراحی شده است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون‌ مدرن امروزی شما باشد. اگر شما به دنبال مبل راحتی ارزان اما باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما کاناپه سه‌نفره فراگ است.

این کاناپه از چستر و چوب روس سند بلاس شده ساخته می‌شود و رویه آن با مخمل درجه یک به همراه لوزی دوزی ظریف پوشیده شده و به سبب همین لوزی‌دوزی‌ها ما شاهد یک کاناپه بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد هستیم. پشتی مبل راحتی  فراگ با لمسه‌کاری‌هایی مزین شده تا این مبل را از سادگی بیش از حد نجات دهد. اما در عین حال، به جذابیت آن افزوده است.

رنگ‌بندی دیگری از کاناپه سه‌نفره فراگ را در زیر مشاهده می‌کنید.

مبل راحتی ارزان
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه سه‌نفره برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه سه‌نفره فراگ اینجا کلیک کنید.اینجا کلیک کنید.

چیزی که در این کاناپه بیشتر به چشم می‌آید، رنگ‌بندی منحصربفرد این کاناپه می‌باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. پایه‌های این مبل راحتی با رنگ پلی یورتان گنج ترک آراسته شده تا علاوه بر ایجاد جلوه خاص، تا حدی از آسیب‌دیدگی پایه‌های آن جلوگیری شود. البته اگر این رنگ مطابق میل و سلیقه شما نیست؛ نگران نباشید چرا که این رنگ می‌تواند با سفارش مشتری تغییر یابد. توجه کنید که هر دو ست بالا از مجموعه چی بچین قابل سفارش است.

۲) کاناپه دسته گرد سریر

مبل راحتی ارزان : کاناپه سریر
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته گرد سریر اینجا کلیک کنید.

کاناپه دسته گرد سریر یک مبل راحتی ارزان ، باکیفیت و فوق‌العاده است. این کاناپه چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کیفیت، جزو  بهترین‌های مدل بازار می‌باشد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این کاناپه دارای دسته‌های گرد است که همین باعث شده تا کاناپه ظاهری متفاوت و خاص به خود بگیرد. با اینکه دسته‌ها در کمال سادگی طراحی شده‌اند، اما اگر به بخش نشیمن‌گاه آن دقت کنید، متوجه لمسه‌کوبی‌های ظریفی خواهید شد. سادگی دسته‌ها با لمسه‌کوبی‌های نشیمن‌گاه تضاد خوشایندی را به وجود آورده‌ و ترکیب چشم‌نواز و زیبایی را ساخته است.

مبل راحتی ارزان
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته گرد سریر اینجا کلیک کنید.

کاناپه دسته گرد سریر از ترکیب جذاب چوب روس، فولاد آبکاری شده و پارچه به وجود آمده است. اسکلت این مبل راحتی از فلز آبکاری شده می‌باشد که دوام و استحکام بیشتری به مبل بخشیده است. در عین حال استفاده از چوب ظاهری اصیل‌تر به کاناپه بخشیده شده و بر روی آن پارچه‌ای خوش‌رنگ و باکیفیت کشیده شده است. ترکیب این سه مواد توانسته این کاناپه بی‌نظیر را خلق کند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

در تصویر بالا دو مدل مبل راحتی ارزان را مشاهده می‌کنید که تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند. پس بیایید راجع به مدل کاناپه دسته تخت سریر نیز صحبت می‌کنیم.

۳) کاناپه دسته تخت سریر

کاناپه دسته تخت سریر
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته تخت سریر اینجا کلیک کنید.

تقریباً می‌توان گفت که دو کاناپه دسته تخت سریر و کاناپه دست گرد سریر از لحاظ ساختاری کاملا یکسان هستند. هیچ تفاوتی در مواد ساختاری و جنس مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها وجود ندارد. تنها تفاوت آن‌ها در دسته‌های‌شان است. برخلاف مدل قبلی، این کاناپه دارای دسته‌های تخت است که باعث شده تا متفاوت‌تر از مدل پیشین به‌نظر رسد. این دسته‌های تخت علاوه بر زیبایی بی‌انتهایی که برای کاناپه به ارمغان آورده، یک کاربرد عالی و منحصربه‌فرد نیز دارد. این دسته‌ها می‌توانند به عنوان یک میز عسلی کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرند. شاید در ابتدا این موضوع بی‌اهمیت جلوه دهد، اما با وجود میهمان‌های زیاد، اهمیت وجود این دسته‌ها خود را نشان خواهند داد.

مبل راحتی ارزان
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته تخت سریر اینجا کلیک کنید.

از طرفی، این دسته‌های تخت باعث شده تا این کاناپه حالتی اسپورت‌تر به خود بگیرد. بنابراین، می‌تواند یک گزینه عالی برای فضاهای مدرن و جدید باشد.

۴) کاناپه سه نفره دسته ساده تانگو

مبل راحتی ارزان : کاناپه تانگو
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته ساده تانگو اینجا کلیک کنید.

به جرئت می‌توان گفت که کاناپه‌های تانگو جزو معدود کاناپه‌هایی است که تاکنون نظیر آن را ندیده‌اید. این کاناپه ویژگی‌ها و مشخصه‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد که آن را بسیار شیک و جذاب نموده است. در ابتدا، بهتر است به ویژگی‌های ظاهری این مبل راحتی ارزان بپردازیم. این کاناپه همان‌طور که در تصویر می‌بینید، یک مبل راحتی زیبا و چشم‌گیر است. تمامی بخش‌های این کاناپه (به جز پایه‌ها) از پارچه طرح‌دار ظریفی پوشیده شده است تا حس راحتی بیشتری را به کاربران القا کند. از طرفی، این ویژگی باعث شده تا این مبل، اسپورت و مدرن به نظر برسد و برای فضاهای مختلف مناسب باشد.

مبل راحتی ارزان
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته ساده تانگو اینجا کلیک کنید.

حال برسیم به ویژگی‌های ساختاری! این مبل از چوب روس با استحکام بسیار بالا ساخته شده است. همگی مستحضرید که چوب تا چه میزان می‌تواند به دوام و عمر طولانی یک مبل کمک کند. اما این تنها ویژگی مثبت ساختاری این مبل نیست. ویژگی بارز این مبل در قابلیت تقسیم شدن آن است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید این کاناپه را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و دو مبل تک نفره بسیار خاص را در اختیار داشته باشید. البته این ویژگی مزیت دیگری نیز دارد؛ و آن این است که به هنگام جابجایی، کاناپه را به راحتی از طریق یک اتصالی که در وسط مبل تعبیه شده، به دو قسمت جدا کنید. سپس هر یک از قسمت‌ها را به محل مورد نظر انتقال داده و دوباره با استفاده از اتصالی آن‌ها را به هم بچسبانید. از نظر شما نیز ویژگی فوق‌العاده‌ای است یا نه؟

مبل راحتی ارزان
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته ساده تانگو اینجا کلیک کنید.

ویژگی دیگر این مبل در انحنای خاص این کاناپه است. از آنجایی که اجرای این انحنا‌ها در مبل بسیار دشوار بوده، می‌توان گفت که یک ویژگی نادر و کمیاب در مبل‌های راحتی است. با وجود تمامی این ویژگی‌های فوق‌العاده، قیمت این کاناپه مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، در مقایسه با مبل‌های مشابه خود می‌توان این کاناپه را به عنوان مبل راحتی ارزان معرفی کرد که می‌توانید آن را از فروشگاه چی بچین سفارش داده و خریداری کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Haven

۳۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل Haven

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل چرم راحتی Urban

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۵) کاناپه سه نفره فلورا

مبل راحتی ارزان : کاناپه فلورا
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه سه نفره فلورا اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال یک مبل راحتی اما با ظاهری سنگین و جذاب هستید، بی‌شک مبل راحتی فلورا مناسب شماست. این مبل از ترکیب چوب، فلز، پارچه و چرم ساخته شده است. ترکیب این چهار موارد، این مبل را از نظر ظاهر و کیفیت ساختاری، بی‌نظیر کرده است. این مبل با مدل و ظاهر خاص توانسته تا خود را با بسیاری از محیط‌ها و سبک‌ها وفق دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید مبلی را تهیه کنید که در کنار سایر المان‌ها و سبک‌ها همخوانی داشته باشد، این مبل گزینه فوق‌العاده‌ای است.

مبل راحتی ارزان : کاناپه فلورا
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه سه نفره فلورا اینجا کلیک کنید.

این مبل راحتی ارزان دارای رنگ‌بندی عالی و مناسبی نیز است. کاناپه فلورا از رنگ‌های خنثی به وجود آمده تا به هنگام قرارگیری در کنار سایر المان‌های خانه توی ذوق نزده و با آن‌ها هماهنگ‌تر باشد. البته این رنگ‌بندی به سفارش مشتری می‌تواند تغییر کند. بنابراین، اگر خواهان این مبل خارق‌العاده هستید، می‌توانید از فروشگاه چی‌بچین اقدام به خریداری آن با رنگ‌بندی موردنظر خود کنید.

ست‌های مبل راحتی

مبل راحتی ارزان : ست مبل راحتی
ست مبل راحتی ارزان

در بالا اغلب کاناپه‌های سه‌نفره ارزان، مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت معرفی شد. اما لازم به ذکر است که شما می‌توانید ست هر یک از این مبل‌ها را نیز تهیه کنید تا مبلمانی یک‌دست و هماهنگ در خانه خود داشته باشید. در این صورت شک نکنید که زیبایی خانه شما چندبرابر خواهد شد. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر راجع به ست‌های مبل راحتی و خریداری آن هستید، به فروشگاه چی‌بچین سر بزنید. در این فروشگاه ست‌های مبل راحتی بسیار متنوعی وجود دارند که هر یک می‌توانند جلوه‌های بصری متفاوت اما خیره‌کننده‌ای را برای خانه شما به ارمغان آورند.

سخن آخر

گاهی انتخاب یا خرید یک مبل راحتی کار دشواری به نظر می‌رسد. وجود تنوع‌های بسیار در بازار امروز، انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. به‌خصوص که این روزها قیمت مبل‌ها سرسام آور شده و نمی‌توان از روی قیمت، به کیفیت آن پی برد. اما مسلم است که اگر از فروشگاه معتبر اقدام به خریداری کنید، مطمئناً از کیفیت مناسب و قابل قبول مبل‌ها نیز برخوردار خواهید بود. ما در این مطلب ۵ مبل راحتی ارزان را به شما معرفی کردیم که در کنار قیمت عالی، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. به‌طوری که اگر شما از آن‌ها خسته نشوید، آن‌ها تا مدت‌ها در خدمت شما خواهند بود.

حلا شما برای ما بنویسید که کدام یک از مدل‌های مبل راحتی ارزان بالا را بیشتر پسندید؟  همینطور می‌توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *