مبل قهوه ای سوخته، انتخابی هوشمندانه برای تمامی دکوراسیون‌های داخلی

مبل از جمله بزرگ‌ترین قطعات مبلمان اتاق نشیمن می‌باشد که تاثیر زیادی روی حال و هوای فضای اتاق می‌گذارد. گاها به هنگام خرید مبل پیش می‌‎آید که رنگ مبل ایده‎‌آل شما نباشد و زیاد موردپسندتان واقع نشود اما فاکتورهای مثل راحتی، شما را برای خریدش متقاعد نماید. مبل قهوه ای سوخته تقریبا از رنگ‌هایی است که زیاد مورد علاقه مردم نمی‌باشد اما مزیت‌های بسیار زیادی دارد که هر کسی را به انتخاب آن ترغیب می‌کند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل یک نفره راحتی Andes

۲۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم Dekalb

۶۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی لوکا

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی لوکا

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل قهوه‌ای در مقابل گردوخاک بسیار مقاوم بوده، لکه و کثیفی را کمتر نشان داده و راحت‎‌تر تمیز می‎‌شود و به همین خاطر انتخاب رایجی و هوشمندانه‌ای برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن می‌باشد. همینطور مبل قهوه‌ای بخاطر رنگ تیره‌ی آن می‌تواند فضای شما را کسل‌کننده و غمگین نماید. اما خوب، شما می‌توانید از روش‌های متنوعی برای کاهش تاثیر مبل قهوه‌ای در اتاق نشیمن استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید مبل قهوه‌ای رنگ برای دکوراسیون‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. انواع مدل‌های جدید مبل راحتی در این فروشگاه موجود بوده که می‌توانید آن‌ها را در هر طیف رنگی سفارش دهید.

مبل قهوه ای سوخته
انواع مبل راحتی را می‌توانید در از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سفارش دهید.

ما در ادامه به بررسی دکوراسیون خانه با مبل قهوه ای سوخته می‌پردازیم تا بتوانیم مسیر طراحی دکوراسیون شما با این مبل را هموارتر نماییم.

دکوراسیون خانه با مبل قهوه ای سوخته

رنگ دیوارها

اتاق نشیمن از جمله مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای می‌باشد و حتی می‌توان از آن به عنوان قلب خانه نیز یاد کرد. معمولا اعضای خانواده بیشترین زمان خود را در اتاق نشیمن سپری می‌کنند و دورهمی‌ها و مهمانی‌ها در این اتاق اتفاق می‌افتد. اینکه شما بتوانید اتاق نشیمن خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید، واقعا کار آسانی نیست. فاکتورهای زیادی در طراحی داخلی دخیل هستند که شما باید به آن‌ها توجه کنید و مطمئنا رنگ‌ها در بالای این لیست قرار دارند.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

قبل از اینکه در مورد رنگ دیوارهای اتاق نشیمن‌تان تصمیم بگیرید، شما باید نگاهی به دوروبرتان بیندازید و فکر کنید که چه رنگی به خوبی می‌تواند با مبلمان شما ترکیب شود. از آنجا که مبل و کاناپه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قطعه مبلمان اتاق نشیمن می‌باشند، پس بهتر است که روی آن تمرکز کنید. مبل قهوه‌ ای سوخته دارای تونالیته رنگی تیره‌ای می‌باشد و هر گونه سهل‌انگاری و اشتباه در این زمینه می‌تواند فضای نشیمن شما را تاریک و دلگیر نماید و دکور ناخوشایندی را رقم بزند.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

ناموجود

استودیو پارچوب

قفسه فلزی دکوری Profile

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

قفسه دکوری فلزی Profile

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

میز کنسول چوبی Industrial

۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

طراحان داخلی معتقدند که مبل قهوه‌ای سوخته با دیوارهایی به رنگ‌‎های خنثی مثل سفید مایل به شیری و بژ جلوه‌ی زیباتری می‌یابد و شما می‌توانید با خیال راحت برای دیوارهای اتاق نشیمن خود از این رنگ‌ها استفاده کنید. رنگ سفید خالص ممکن است که با دکوراسیون مبل قهوه‌ای هماهنگ نباشد و پیشنهاد می‌کنیم از این طیف رنگی استفاده نکنید. رنگ‌های زرد کمرنگ یا زرد لیمویی نیز انتخاب‌های خوب دیگری هستند که شما در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها برای رنگ دیوارهای‌تان بکار ببرید.

مبل قهوه ای سوخته

ما در ادامه به بررسی ترکیب‌های رنگی جالب با قهوه‌ای می‌پردازیم تا شما با الهام از آن‌ها بتوانید دکورتان را بچینید.

ترکیب رنگ قهوه‌ای و سفید

یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی قهوه‌ای در کنار رنگ سفید اتفاق می‌افتد. تضاد دو رنگ قهوه‌ای و سفید، زیبایی و جذابیت خاصی به اتاق شما داده و فضای متعادلی را می‌سازد. شما می‌توانید برای دکوراسیون مبل قهوه ای سوخته از کوسن‌ها و دیوارهای سفید استفاده کنید و مطمئن باشید که دکورتان بی‌نظیر خواهد بود.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

ترکیب رنگ قهوه‌ای و زرد

اگر به دنبال فضای گرم و صمیمی برای اتاق نشیمن‌تان هستید، می‌توانید از رنگ‌های گرمی مثل زرد بدین منظور استفاده کنید. کوسن و دیوارهایی به رنگ زرد انرژی را در فضای اتاق شما جاری ساخته و دکور متفاوتی ایجاد می‌کنند.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

ترکیب رنگ قهوه‌ای و فیروزه‌ای

https://chibechin.com/%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%a7%db%8c/فیروزه‌ای از جمله رنگ‌های سرد می‌باشد که با تمامی طیف‌های رنگی می‌تواند ترکیب شود. ترکیب قهوه‌ای گرم و فیروزه‌ای سرد می‌تواند تعادلی را در فضای اتاق شما بسازد. ترکیب این دو رنگ برای هر دو فضای سنتی و مدرن مناسب است و می‌تواند دکوراسیون شما را جذاب نماید.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

ترکیب رنگ قهوه‌ای و سبز

ترکیب رنگ‌های زمینی با هم می‌توانند به ایجاد فضای آرامش‌بخش، دنج و راحت کمک زیادی بکند. برای دکوراسیون اتاق‌تان از رنگ سبز استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

علاوه بر این‌ها شما می‌‎توانید از رنگ‎‌های صورتی، ارغوانی، آبی و حتی قرمز نیز در کنار مبل قهوه‌ای خود استفاده کنید.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

لوازم تزئینی

شما می‌توانید با اضافه کردن جزئیاتی به رنگ روشن از میزان تیرگی مبل قهوه‌ای خود بکاهید. مثلا در اتاق نشیمن زیر صندل و کوسن‌های زرد رنگ دقیقا با چنین هدفی بکار برده شده است و توانسته‌اند اتاق نشیمن شاد و بشاشی را بسازند. همانطور که مشاهده می‌کنید ترکیب رنگ‌های خنثی با تونالیته رنگ‎‌های روشن زیبایی اتاق را چندین برابر نموده است. همینطور قاب‌های نقاشی و عکس جزئیات کوچکی هستند که برای دیوارها بکار برده شده‌اند و فضای سرگرم‌کننده و متمایزی را رقم زده‌اند.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Landau

۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Lanston

۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Auzera

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Aron

۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

همینطور ترکیب رنگ‌های قهوه‌‌ای سوخته، خاکستری و قرمز، پالت رنگی شیک و جذابی برای اتاق نشیمن می‌باشد. اگر به اتاق نشیمن زیر نگاه کنید، مشاهده می‌کنید که مبل قهوه‌ای با چه ظرافت خاصی با رنگ خاکستری دیوارها و جزئیات قرمز رنگ بکار برده شده و فضای دلنشین و مدرنی را رقم زده است. این ترکیب رنگی می‌تواند برای هر اتاق نشیمن معاصری بکار برده شود و هر بیننده‌ای را شگفت‌زده کند.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

همینطور ترکیب مبل قهوه‌ای سوخته با مبلمان چوبی می‌تواند اتاق شما را بسیار گرم و صمیمی نشان دهد و حس پذیرایی و خوشامدگویی را به آنان منتقل نماید.

مبل قهوه ای سوخته
مبل قهوه ای سوخته

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎‌ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎‌گذارند، مطالعه نمایید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎‌هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎‌شوند. ما اینجا سعی کردیم تا نکات بدردبخوری در مورد دکوراسیون منزل با مبل قهوه‌ ای سوخته را با شما در میان بگذاریم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید دکوراسیونی زیبا برای خودتان ایجاد نمایید.

اگر به دنبال خرید مبل راحتی برای دکوراسیون‌تان هستید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. این امکان برای شما وجود دارد که هر یک از مدل‌های مبل راحتی را متناسب با فضای خانه‌تان سفارش دهید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال جدید Newport

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی جدید Newport

۴۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره مدل Nuri

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی چرمی لوکا

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‌‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما چه پیشنهادی برای دکوراسیون با مبل قهوه ای سوخته دارید؟ کدام یکی از این اتاق‎‌های نشیمن بیشتر موردپسندتان واقع شد؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎‌شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *