انواع مدل مبل ال جدید با طراحی‌های متفاوت و منحصربفرد

مدل مبل ال جدید

فرقی نمی‌کند که مبل شما کوچک یا بزرگ باشد، در هر صورت آن مهم‌ترین عنصر اتاق نشیمن‌تان خواهد بود. شما معمولا بیشترین زمان‌تان را بر روی مبل اتاق نشیمن‌تان می‌گذرانید، روی آن استراحت می‌کنید، قهوه‌تان را میل می‌کنید، یک فیلم خوب تماشا می‌کنید، کارهای‌تان را انجام می‌دهید، با مهمانان‌تان خلوت می‌کنید، آخر هفته‌ها روی آن لم ‌می‌دهید و چرت می‌زنید. اگر به دنبال انواع مدل مبل ال جدید با طراحی‌های متفاوت و منحصربفرد هستید، حتما تا انتهای مطلب با ما باشید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Eddy

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال جدید Newport

۷۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم Dekalb

۶۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال Clement

۷۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مدل مبل ال می‌تواند جایگزین بسیار کاربردی برای مبل‎ و کاناپه‌هایی باشد که در اکثر اتاق‌های نشیمن یافت می‌شود. البته بیشتر مردم تصور می‌کنند که مبل ال برای فضاهای بزرگ مناسب نیست و به همین خاطر هیچ وقت سمت آن نمی‌روند. اما باید به شما بگوییم که مبل ال برای هر دو فضای بزرگ و کوچک کاربردی بوده و شما باید به نحوه چیدمان مبل ال در منزل‌تان توجه کنید. البته انواع مدل مبل ال جدید با اندازه‌های کوچک وجود دارد که می‌تواند بهترین انتخاب برای فضاهایی با مقیاس‌‌های کم باشد.

مدل مبل ال جدید
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال Eddy کلیک کنید.

مبل ال به خوبی گوشه‌های خونه را پر کرده و مرکز اتاق را خالی نگه می‌دارد. به این ترتیب بهترین استفاده را از فضای کوچک شما داشته و اتاق شما را بزرگتر نشان می‌دهد. سعی کنید به هنگام انتخاب مبل ال برای اتاق‌های کوچک، مدل‌هایی با دسته‌های ساده و ظریف انتخاب کنید تا فضای زیادی را اشغال نکنند. در ادامه انواع مدل مبل ال جدید را به شما معرفی می‌کنیم که امکان خرید آن‌ها از فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین وجود دارد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Haven

۶۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرم مدل Haven

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال شکل Newport

۸۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی هوگو

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین سایت جدید‌ترین انواع مدل‌های مبل ال را به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها ببینید. همینطور شما می‌توانید هر یک از مدل‌های موردعلاقه‌تان را در هر سایز و رنگ پارچه مبلی سفارش دهید. حالا با هم بریم و انواع مدل مبل ال جدید را ببینیم.

انواع مدل مبل ال جدید

مبل ال کوچک Eddy

این مبل ال کوچک با پایه‌های چوبی جذاب خود یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. پایه‌های آن حس و حال سبک و تازه‎ای به مبل داده است و ظاهر منحصربفردی را برای آن رقم زده است. طراحی ساده و شیک این مبل می‌تواند آن را برای تمامی آپارتمان‌های کوچک با سبک‌های دکوراسیون معاصر، مدرن و مینیمالیستی مناسب نماید. شما می‌توانید این مبل را با صندلی‌های بدون دسته یا عثمانی ترکیب کنید و فضای نشیمن دنج و راحتی را برای خودتان و اعضای خانوادتان بسازید.

مدل مبل ال کوچک
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال Eddy کلیک کنید.

مبل ال لوکا

پایه‌های چوبی، دسته‌های ظریف و کوتاه با پشتی و صندلی‌های دکمه‌دار از ویژگی‌های ظاهری این مدل مبل ال جدید است و جزو طراحی‌های میدسنچری مدرن به شمار می‌آید. طراحی ساده و شیک این مبل می‌تواند آن را برای تمامی آپارتمان‌های کوچک و بزرگ با سبک‌های دکوراسیون معاصر و مدرن و میدسنچری مناسب نماید. شما می‌توانید مبل ال لوکا را با هر رنگ پارچه مبلی سفارش دهید. کوسن‌هایی به رنگ صورتی می‌توانند این مبل ال سبز رنگ را تکمیل نمایند و حس تازگی و سرزندگی به آن دهند.

مدل مبل ال جدید با قیمت
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال لوکا کلیک کنید.

مبل ال Andes

یکی دیگر از طراحی‌های ساده و شیک مبل ال مربوط به طرح زیر است که می‌تواند به نقطه کانونی اتاق نشیمن تبدیل شود. رنگ خنثی مبل فضای آرامش‌بخش و جذابی را می‌سازد که می‌تواند با هر دکوراسیونی هماهنگ شود.

مدل مبل ال جدیدترین
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال Andes کلیک کنید.

مبل ال مدل Haven

اگر به دنبال طراحی راحتی برای دکوراسیون‌تان هستید، مبل ال مدل Haven می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این مبل می‌تواند بهترین استفاده را از فضای موجودتان داشته باشد. شما می‌توانید این مبل را در گوشه‌ای اتاق‌تان قرار دهید و با میز و صندلی‎ آن را تکمیل نمایید. همانطور که مشاهده می‌کنید مبل دارای نشیمنگاه و پشتی بسیار راحتی بوده و ساعت‌ها می‌توانید بر روی آن استراحت کنید.

مدل مبل ال جدید قیمت
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال مدل Haven کلیک کنید.

مبل یو شکل Newport

این مبل ال که از ۵ تکه جداگانه تشکیل شده است، برای  وسط اتاق فوق‌العاده است. ظاهر مبل بسیار مدرن و شیک بوده و می‌تواند فضای جذابی را برای شما به وجود آورد.

مدل مبل ال جدید کوچک
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل یو شکل Newport کلیک کنید.

مبل ال پایه دار Haven

مبل ال پایه دار Haven با ظاهر ظریف و زیبای خود می‌تواند در هر جهتی از اتاق نشیمن‌تان قرار بگیرد و حس دوست‌داشتنی به فضای شما دهد. اگر شما عاشق اتاق‎ نشیمن‌های مدرن و راحت هستید، این طراحی می‌تواند بهترین ایده برای دکوراسیون شما باشد. شما می‌توانید با کمک کوسن‏‌های متناسب با مبل، ظاهر جذاب‌تری به مبل دهید.

مبل ال پایه دار Haven
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال پایه دار Haven کلیک کنید.

مبل ال جدید Newport

اگر به دنبال گوشه‌ی دنج و راحتی برای گفتگو و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستید، مبل زیر می‌تواند برای شما مناسب باشد. این مبل دارای پارچه مبلی بسیار بادوام و ضدلک بوده و می‌تواند سال‌های سال در خانه‌تان استفاده شود. مقیاس مبل فضای بسیار زیادی را اشغال نمی‌کند و برای تمامی اتاق‌های نشیمن فوق‌العاده است.

مدل مبل ال جدید
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال پایه دار Haven کلیک کنید.

مبل ال چرم مدل Haven

اما آخرین مدل مبل ال که ما در این لیست آن را معرفی می‎کنیم، طراحی بسیار شیک و منحصربفرد دارد. مبل چرم از گذشته تا به امروز در دکوراسیون خانه‌ها حضور داشته و ترکیب آن با مبل ال طراحی دوست داشتنی را ساخته است.

مدل مبل ال شیک
برای مشاهده قیمت و مشخصات محصول بر روی مبل ال چرم مدل Haven کلیک کنید.

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با طراحی‏‌های جدید مبل‌های ال آشنا کنیم و مدل‌های متنوع از آن را به شما نشان دهیم. شما می‌توانید با گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین سایر مدل‌های مدرن را مشاهده نمایید. حتما قبل از خرید در مورد سبک دکوراسیون‌تان، کاربرد مبل در منزل‌تان، اندازه‌ی آن، محل قرارگیری آن و هزینه‌ای که قرار است برای آن پرداخت کنید، کاملا فکر کنید. هریک از این قطعات می‌توانند فضای منحصربفرد و جذابی را در اتاق‌ نشیمن‌تان بسازند.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال راحتی Urban

۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل مدل ال اندرسون

۷۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال چرمی لوکا

۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدرن پورتر

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما همینطور برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این طراحی‌های مبل ال را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در اتاق نشیمن‌تان قرار دهید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

3 دیدگاه برای “انواع مدل مبل ال جدید با طراحی‌های متفاوت و منحصربفرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *