۷ پیشنهاد شگفت‌انگیز و استثنائی برای خرید مبل راحتی لوکس

خرید مبل راحتی لوکس

این روزها طراحی متنوعی از مبلمان به بازار عرضه شده است که همین انتخاب‌های زیادی را پیش روی افراد قرار می‌دهد. البته خرید مبل به همین سادگی‌ها نیست و مواردی زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را به هنگام انتخاب مبل در نظر بگیرید. بدترین زمان برای فهمیدن اینکه مبل جدید‌ زیاد باب مایل‌تان نیست، بعد از تحویل آن می‌باشد. اگر دغدغه‌ی این روزهای شما خرید مبل راحتی لوکس برای دکوراسیون‌تان است، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل ریچی Ricci

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی Urban

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

برای بسیاری از افراد، خانه محلی است که بیشتر زمان شخص در آن سپری می‌شود. از طرفی نیز به خوبی می‌دانیم که هر فضا و دکوراسیونی می‌تواند بر روی روحیات فرد تاثیر بگذارد. در نتیجه، می‌توان به یک ارتباط بسیار قوی میان فضای خانه و روحیات افراد ساکن آن رسید. هر المان مخصوصا مبل می‌تواند نقش مهمی در طراحی داخلی داشته باشد و باید در انتخاب آن دقت کنید. خرید یک مبل راحتی لوکس می‌تواند فضای داخلی منزل شما را به کلی متحول سازد و دکوراسیون‌تان را زیر و رو کند.

خوشبختانه در فروشگاه مبلمان چی‌بچین امکان خرید مبل راحتی لوکس در انواع مدل‌ها و طراحی‌ها وجود دارد. هر یک از محصولات این فروشگاه در هر طرح و رنگی قابل سفارش هستند. اگر قصد سفارش مدل‌های مبل راحتی جدید و منحصربه‌فرد برای منزل خود را دارید،پیشنهاد می‌کنم حتما سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. همینطور شما می‌توانید با ارسال تصویر محصول موردنظر خود از طریق واتساپ با کارشناسان چی‌بچین در ارتباط بوده و نسبت به سفارش یا برآورد قیمت اقدام کنید. لازم به ذکر است که مشاوره و برآورد قیمت کاملاً رایگان بوده و شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ما در ادامه چند محصول شگفت‌انگیز فروشگاه مبل چی بچین را به شما معرفی می‌کنیم که مطمئنا برای شما نیز جذاب خواهند بود. ادامه مطلب را مطالعه کنید.

۷ محصول شگفت‌انگیز برای خرید مبل راحتی لوکس

مبل‌‌های راحتی بزرگترین سرمایه‌گذاری برای دکوراسیون خانه هستند و هر سهل انگاری کوچکی می‌تواند شما را از خریدتان منصرف نماید. ما در این مطلب ۷ مبل راحتی لوکس و شگفت‌انگیز را معرفی می‌کنیم که بدون شک با هر فضا و سبکی می‌توانند مطابقت داشته باشند. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این محصولات فوق‌العاده آشنا کنیم.

۱) مبل شزلون فراگ

خرید مبل راحتی لوکس : شزلون فراگ
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل شزلون فراگ اینجا کلیک کنید.

از جدیدترین و لوکس‌ترین مبل‌های راحتی می‌توان به مبل شزلون فراگ اشاره کرد. شزلون یکی از متفاوت‌ترین مبل‌های راحتی فروشگاه‌ چی بچین بوده و مطمئنا فضای بسیار متفاوتی را در خانه‌ی شما به وجود خواهد آورد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با قرار دادن این مبل راحتی در کنار یک ست راحتی می‌توان خانه‌ای لوکسی را برای خودتان بسازید.

مبل شزلون از چوب روس درجه یک ساخته شده و بخش کفی آن با فوم ۳۵ کیلویی پر شده است. همین دو مورد می‌توانند راحت و نرمی مبل را برای شما تضمین کند. از طرف دیگر سطح رویی مبل با پارچه مخمل آفرودیت و جری پوشش داده شده که همین زیبایی بی‌انتهایی به آن بخشیده است. علاوه بر این، لمسه‌کاری‌های  ظریف بر روی دو طرف این مبل، جذابیت آن را چندبرابر نموده است. خوشبختانه امکان سفارش مبل شزلون از فروشگاه اینترنتی چی بچین وجود دارد. علاوه بر این امکان سفارش این ست در انواع رنگ‌بندی‌های متنوع و زیبا نیز وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم بدین منظور با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دو نفره Catalan

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل دونفره لاوست Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Clement

۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲) کاناپه دسته چستر تانگو

خرید مبل راحتی لوکس : مبل دسته چستر تانگو
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته چستر تانگو اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال یک مبل راحت اما در عین حال لوکس هستید، کاناپه دسته چستر تانگو دقیقاً مناسب شماست. کاناپه تانگو از متفاوت‌ترین مبلمان موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. چرا که دارای ویژگی‌های ظاهری و ساختاری متفاوت و خارق‌العاده‌ای است. اولین چیزی که در نگاه اول به این مبل لوکس به چشم می‌خورد، ترکیب دو جنس پارچه و چرم در کنار یکدیگر است که توانسته‌ است جلوه‌ی ویژه‌ای از مبل تانگو را به نمایش بگذارد. چنین خلاقیتی در کمتر مبلی دیده می‌شود. این ویژگی یک مزیت بزرگ دیگری نیز به همراه دارد؛ و آن هماهنگی راحت‌تر این مبل با فضاهای مختلف است. معمولاً در فضاهای کلاسیک از مبلمان چرم و در فضاهای مدرن از مبل‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود. این مبل هر دو سبک را تلفیق کرده و یک مبل لوکس همه کاره را ارائه داده است.

ویژگی جذاب دیگری که در این مبل خودنمایی می‌کند، انحنا در وسط مبل است که حقیقتا به وجود آوردن آن در مبل کار بسیار سختی است. اما طراحان ما توانسته‌اند این امر را به‌خوبی و بسیار تمیز به انجام رسانند. این انحنای جذاب باعث شده تا این مبل از خطوط صاف و همیشگی در مبل‌ها دوری کرده و به عبارتی، جلوه متفاوت‌تری به خود بگیرد. همه‌ی این‌ها باعث شده است که ما کاناپه دسته چستر تانگو برای خرید مبل راحتی لوکس به شما پیشنهاد کنیم.

خرید مبل راحتی لوکس : کاناپه دسته چستر تانگو
برای مشاهده قیمت و مشخصات کاناپه دسته چستر تانگو اینجا کلیک کنید.

نکته دیگری که راجع به مبل دسته چستر تانگو قابل توجه می‌باشد، امکان تقسیم کردن آن به دو بخش مجزا از هم است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید این کاناپه را از طریق اتصالی که در وسط آن تعبیه شده، به دو قسمت جداگانه تقسیم کنید. این ویژگی مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برای شما به همراه خواهد داشت. با این کار شما می‌توانید دو مبل تک‌نفره بسیار خاصی در اختیار داشته باشید.

علاوه بر این، این ویژگی امکان جابجایی آسان را نیز برای شما فراهم می‌سازد. با این وجود، شما می‌توانید به هنگام جابجایی کاناپه، آن را از وسط به دو قسمت جدا کرده و با کاهش وزن آن به راحتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقالش دهید. خوشبختانه شما می‌توانید این کاناپه همه‌کاره و بی‌نظیر را از فروشگاه چی‌‌بچین تهیه کنید و حتی آن را مطابق با دکوراسیون‌تان سفارشی‌سازی نمایید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Nygard

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Dallas

۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Sidbury

۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Clement

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۳) مبل راحتی مدرن سه نفره لاگونا

خرید مبل راحتی لوکس : کاناپه لاگونا
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی مدرن سه نفره لاگونا اینجا کلیک کنید.

مبل راحتی لاگونا از آن دسته مبل‌هایی است که در عین سادگی، پیچیدگی و جذابیت‌های خاص خود را دارد. یعنی دقیقاً همان روندی که سبک مدرن در پیش گرفته است. در سبک مدرن، تمامی المان‌های طراحی داخلی در ساده‌ترین شکل ممکن طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. اما این سادگی مانع از زیبایی آن‌ها نمی‌شود؛ بلکه با همین سادگی خاص‌ترین و متفاوت‌ترین مبلمان به وجود می‌آید. مبل لاگونا یکی از همین مبل‌های مدرن، ساده و ویژه است.

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، این مبل از استانداردهای همیشگی در طراحی مبل فاصله گرفته و استایل خاص خود را به نمایش گذاشته است. انحنای جالبی که در پشتی این مبل وجود دارد، بارزترین ویژگی ظاهری آن محسوب می‌شود. هیچ‌گونه حکاکی یا لمسه‌کاری در این مبل به چشم نمی‌خورد؛ بلکه تنها با ایجاد قوس در پشتی آن، جذابیت مضاعفی به آن بخشیده شده است.

خرید مبل راحتی لوکس : مبل راحتی لاگونا
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی مدرن سه نفره لاگونا اینجا کلیک کنید.

پایه‌های این مبل در ساده‌ترین شکل ممکن جاگذاری شده اما طراحان با ایجاد زاویه‌ای محسوس در پایه‌ها و استفاده از چوب مستحکم توانسته‌اند ارزش و زیبایی این مبل را دوچندان کنند. شما می‌توانید این مبل را سفارشی‌سازی کرده و با اعمال تغییرات موردنظرتان اقدام به خرید مبل راحتی لوکس و موردپسند خود کنید. برای این امر بهتر است که با کارشناسان چی‌بچین تماس گرفته و تغییرات خود را ابلاغ کنید تا در کمترین زمان ممکن صاحب یک مبل بی‌نظیر و منحصربه‌فرد شوید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی مدل ریچی Ricci

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل تک نفره مدل دیوان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۴) مبل چهارنفره دیوان

خرید مبل راحتی لوکس : کاناپه دیوان
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل چهارنفره دیوان اینجا کلیک کنید

مبل دیوان یکی از لوکس مبل‌های نئوکلاسیک موجود در فروشگاه چی‌بچین است. آیا با سبک نئوکلاسیک آشنایی دارید؟ اگر بخواهیم تعریف کوتاه و مختصری از نئوکلاسیک ارائه دهیم باید بگوییم که نئوکلاسیک یعنی تلفیق کلاسیک و مدرنتیه. اگر مبلی را مشاهده کنید که استایل کلاسیکی دارد اما با جدیدترین و مدرن‌ترین امکانات و متدها ساخته شده، آن مبل نئوکلاسیک نامیده می‌شود. مبل چهارنفره دیوان یکی از همین مبل‌های خاص و منحصربه‌فرد است.

همان‌طور که می‌دانید، در سبک کلاسیک تقارن و خطوط صاف و تیز از اهمیت بالایی برخوردارند. در مقابل، سادگی یک اصل اساسی در سبک مدرن است. اگر به تصویر این مبل نیز توجه کنید، هر دوی این اصل‌ها در این مبل به چشم می‌خورند. این مبل با خطوطی صاف و متقارن و در کمال سادگی طراحی و پیاده‌سازی شده تا توجه علاقه‌مندان به سبک نئوکلاسیک را به خود جلب کند.

خرید مبل راحتی لوکس : مبل لوکس دیوان
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل چهارنفره دیوان اینجا کلیک کنید

با تلفیق این دو سبک ما شاهد محصولی هستیم که می‌تواند خود را با هر محیط و فضایی وفق دهد. پس اگر در انتخاب میان مبلمان مدرن یا کلاسیک تردید دارید، ما به شما مبل دیوان را توصیه می‌کنیم. با خرید مبل راحتی لوکس دیوان با یک تیر دو نشان بزنید و صاحب یک مبل کلاسیک اما امروزی شوید. این مبل از بهترین متریال‌ها و موادها ساخته شده تا سال‌ها سال در منزل شما مورد استفاده قرار بگیرد.

خبر خوب این‌که شما می‌توانید مبل تک‌نفره دیوان را نیز تهیه کنید تا در کنار این کاناپه زیبا یک ست چشم‌گیر را تشکیل دهند. در زیر در مورد این مبل تکی نیز صحبت می‌کنیم.

۵) مبل تک‌نفره دیوان

خرید مبل راحتی لوکس : مبل تک نفره دیوان
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل تک نفره دیوان اینجا کلیک کنید.

در طراحی این مبل تک‌نفره همانند کاناپه دیوان عمل شده و ویژگی‌های موجود در کاناپه را می‌توان در این مبل تک‌نفره نیز دید. به همین خاطر گزینه‌ی مناسبی برای ست کردن در کنار هم می‌باشند. بی‌شک، در کنار هم قرارگیری این دو المان می‌تواند تصویر بسیار خیره‌کننده‌ای را در مقابل چشم همگان خلق کند. این مبل به تنهایی نیز می‌تواند هر نقطه از منزل شما را مجلل‌تر ساخته و به یک المان جذاب در منزل تبدیل شود.

مبل تک‌نفره دیوان بسیار راحت و نرم است؛ به‌طوری که گویی بر روی پر قو نشسته باشید. مطمئن باشید که از خرید این مبل راحتی لوکس پشیمان نخواهید شد. خوشبختانه امکان سفارش این مبل تک نفره نیز از طریق فروشگاه مبلمان چی بچین وجود دارد.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Auzera

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Willows

۲۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل سه نفره Norfolk

۳۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود
۴۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

۶) مبل راحتی مدل ریچی (Ricci)

خرید مبل راحتی لوکس : مبل راحتی Ricci
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی مدل ریچی اینجا کلیک کنید.

مبل راحتی ریچی از جمله مبل‌های محبوب در فروشگاه چی‌بچین است. چرا که همانند مورد قبلی، یک مبل نئوکلاسیک به شمار رفته و می‌تواند در هر دو فضای مدرن و کلاسیک به خوبی خودنمایی کند. این یک مزیت بزرگ برای علاقه‌مندان به هر دو سبک است.

خرید مبل راحتی لوکس : مبل راحتی ریجی
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی مدل ریچی اینجا کلیک کنید.

تمامی بخش‌های این مبل با پارچه مخملی پوشیده شده تا حس اسپورت و مدرنیته را القا کند. اما اگر به بخش پشتی و همچنین بخش زیرین مبل توجه کنید، متوجه انحناهای پرقدرت و مواج در پشت و لمسه‌کوبی‌های ظریفی در زیر نشیمن‌گاه می‌شوید. همگی این موارد باعث شده‌اند تا یک مبل نئوکلاسیک پرشکوه و جذاب در مقابل چشم‌هایمان قرار گیرد. طراحی این مبل به گونه‌ای انجام شده تا پایه‌ها از دید عموم پنهان شود. اما این به معنی عدم استحکام مبل نیست!

مبل ریچی به همراه پایه هایش از چوب درجه یک ساخته شده است. موضوع این است که ناپدید شدن پایه‌ها در کنار ایجاد ابهام، باعث افزایش یکدستی و زیبایی مبل شده است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت چی‌بچین اقدام به خرید مبل راحتی لوکس و زیبای ریچی کنید.

۷) مبل راحتی لوکا

خرید مبل راحتی لوکس : مبل راحتی لوکا
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی لوکا اینجا کلیک کنید.

آخرین محصولی که برای خرید مبل راحتی لوکس به شما معرفی می‌کنیم، مبل راحتی لوکاست.‌ این مبل طراحی سنتی اما با روندهای مدرن را در پیش گرفته و به صورت یکپارچه این دو سبک را در هم آمیخته است. خطوط صاف و برنده به وضوح در این مبل به چشم می‌خورد که یکی از ویژگی‌های سبک کلاسیک است. اما از طرفی، به کل از پارچه پوشیده شده و در کمال سادگی و بدون هیچ گونه حکاکی و زرق و برق است. این مورد نیز از سبک مدرن الهام گرفته شده تا در نهایت یک مبل شیک و لوکس طراحی و تولید شود.

خرید مبل راحتی لوکس : مبل راحتی Luca
برای مشاهده قیمت و مشخصات مبل راحتی لوکا اینجا کلیک کنید.

از ویژگی‌های جذاب این مبل می‌توان به پایه‌های مخروطی شکل آن اشاره کرد. این پایه‌ها از چوب ساخته شده و استحکام قابل قبولی را به همراه دارد. طراحی بخش نشیمن‌گاه آن نیز به‌گونه‌ای است تا راحتی هرچه تمام را برای اهالی منزل و میهمانان فراهم سازد. بنابراین، می‌توان گفت که این مبل یک گزینه عالی برای دکوراسیون منزل شماست. لازم به ذکر است شما می‌توانید رنگ پارچه و پایه‌ها را تغییر داده و رنگ موردعلاقه خود را اعمال کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی بهترین محصولات شما را در خرید مبل راحتی لوکس راهنمایی کنیم. تمامی مبل‌های معرفی شده در این مطلب از محبوب‌ترین محصولات فروشگاه چی‌بچین محسوب شده و دارای طرفدارهای زیادی هستند. البته مبلمان ما تنها در این ۷ محصول خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت چی‌بچین از سایر مبل‌های زیبا و خاص دیدن کرده و مبل مورد نظر خود را پیدا کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دونفره Fritha

۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی دو نفره Vincent

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Vincent

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Nygard

۴۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید مبل راحتی لوکس را دارید، می‌توانید تصویر آن را به کارشناسان ما در مجموعه چی‌بچین ارسال کنید تا از امکان ساخت یا عدم ساخت آن مطلع شوید. حالا شما برای ما بنویسید که کدام یک از ۷ مدل مبل معرفی شده را بیشتر پسندیدید؟ همینطور اگر پیشنهادی یا سوالی داشته باشید، می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *